بررسی آون توستر داتیس DT-812؛ کارآمد و مطمئن با ظاهری کلاسیک

دستگاهی که این هفته برای جعبه‌گشایی و بررسی انتخاب کرده‌ایم، آون توستر داتیس DT-812 است؛ یک دستگاه کاربردی که می‌توان یک مرغ کامل را داخل آن کباب کرد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

داتیس برندی معتبر در تولید لوازم خانگی برقی است و انوع اجاق گاز، فر، هود و آون توستر را می‌توان در محصولات آن مشاهده کرد. این آون توستر ویژگی‌های مثبت زیادی دارد که شامل برنامه‌های پخت متنوع، لوازم جانبی کاربردی، مواد اولیه باکیفیت در کنار طراحی کلاسیک و بسیار خاص می‌شود. همراه دستگاه یک سینی مخصوص گریل، سیخ جوجه‌گردان، دستگیره‌ها، سینی پخت و سینی چکه‌گیر ارائه می‌شود.

۵ برنامه‌ی پخت برای این دستگاه تعیین شده است. برنامه‌ی اول با روشن کردن تهویه دستگاه و حرارت از پایین، مخصوص سرخ، پخته و گرم کردن غذا است. برنامه‌ی دوم از تمام قدرت دستگاه استفاده می‌کند و با گرمای یکسان از بالا، پایین و چرخش جوجه گردان، مرغ یا گوشت را کاملا مغزپخت و برشته می‌کند. برنامه‌های دیگر هم به همین ترتیب با تغییر جهت حرارت و روشن و خاموش کردن تهویه، این دستگاه را برای پخت، گرم کردن و یخ‌زدایی مواد غذایی مختلف آماده می‌کند.

برای آشنایی با آون توستر داتیس DT-812 شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

حتما بخوانید
معرفی محصولات پرفروش از برند شیائومی در سال 2023

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید