بخاری گازی چی بخریم؟ پرفروش ترین بخاری های گازی بازار کدامند؟+قیمت

تصلا– یکی از اصلی‌ترین شاخص‌ها در تولید بخاری گازی بدون دودکش، مجهز بودن وسایل گرمایشی به سیستم ایمنی OSD یا تشخیص سطح اکسیژن محیط است. به همین جهت پیش از خرید بخاری گازی به خصوص بخاری‌هایی که برای نصب به دودکش نیاز ندارند، فاکتور سیستم ایمنی را حتما در نظر داشته باشید.

اگر در این روزهای سرد زمستان قصد خرید بخاری گازی دارید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با پرفروش‌ترین بخاری‌های گازی، مشخصات و قیمت آن‌ها بیشتر آشنا شویم.

پرفروش‌ترین بخاری‌های گازی

قیمت انواع بخاری گازی

بخاری گازی آبسال مدل ۴۸۱

بخاری گازی آبسال مدل 481

یکی از پرفروش‌ترین بخاری‌های گازی ساخت داخل کشور به برند آبسال تعلق دارد. بخاری آبسال مدل ۴۸۱ به صورت بدون دودکش ساخته و روانه بازار شده است. این وسیله گرمایشی در ابعادی کوچک طراحی شده و جابجایی و حمل و نقل آن به آسانی انجام می‌شود. نوع سوخت این بخاری گاز بوده و قابلیت نصب بر روی دیوار و زمین را دارد. به همین جهت شما هیچ محدودیتی در نصب آن نخواهید داشت.

شیشه‌ای که در این محصول تعبیه شده از جنس سکوریت بوده و در برابر حرارت مقاومت بالایی دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به جرقه زن و رگلاتور اشاره کنیم. همچنین بخاری آبسال به سیستم کنترل اکسیژن محیط مجهز شده و هر زمان اکسیژن موجود در محیط کاهش پیدا کند، شما به صورت اتوماتیک از این موضوع مطلع خواهید شد.

قیمت این محصول در بازار از ۱،۷۰۰،۰۰۰ تا ۲،۱۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

بخاری آبسال مدل ۴۳۷

بخاری آبسال مدل 437

یکی دیگر از محصولات پرفروش آبسال، مدل ۴۳۷ است که قابلیت نصب بر روی زمین و دیوار را دارد. سوخت این بخاری با گاز شهری تأمین شده و به ترموکوپل مجهز شده است. از مهمترین قابلیت‌های آن می‌توانیم به تنظیم شعله یا حرارت در سه حالت اشاره کنیم. این محصول به عنوان یکی از بهترین بخاری‌های گازی بدون دودکش تا به حال فروش قابل قبولی در بازار داشته است.

حتما بخوانید
[گالری عکس] میز کنسول بریسون؛ ترکیب روستیک جذاب چوب و فلز

در حال حاضر این محصول با قیمتی متغیر از ۲،۳۸۰،۰۰۰ تا ۳،۵۰۰،۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

بخاری گازی پلار مدل ۲۰KN

بخاری گازی پلار مدل 20KN

بخاری پلار مانند بخاری گازی آبسال بدون دودکش طراحی شده و شما برای استفاده از این محصول باید جریان هوای در گردش را در نظر داشته باشید. معمولا از این وسایل گرمایشی که ابعاد کوچکی دارند برای فضاهایی با مساحت کم استفاده می‌شود. شما می‌توانید این بخاری را به صورت زمینی و دیواری استفاده کنید. برای نصب وسایل گرمایشی مانند بخاری پلار به گاز شهری نیاز داریم.

یکی از شاخص‌ترین قابلیت‌های این محصول مجهز بودن آن به گاورنر است که تنظیم فشار گاز را در موقعیت‌های مختلف تحت کنترل خود دارد. همچنین بخاری پلار به سیستم سنجش و کنترل اکسیژن محیط مجهز شده است. به محض کاهش اکسیژن و رسیدن مقدار آن به عددی پایین‌تر از حد استاندارد، بخاری به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود. توجه داشته باشید که هنگام خرید بخاری‌های گازی بدون دودکش حتما این ویژگی را در نظر داشته باشید.

قیمت این محصول در بازار از ۱،۸۰۰،۰۰۰ تا ۲،۷۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

بخاری گازی پاییزان مدل ۷۰۰۰

بخاری گازی پاییزان مدل 7000

بخاری پاییزان تنها قابلیت قرارگیری بر روی زمین را داشته و همچون محصولات پیشین به صورت بدون دودکش تولید شده است. این محصول به سیستم ایمنی ODS یا سیستم کنترل اکسیژن محیط مجهز شده است. به کمک سیستم تنظیم شعله می‌توانید حرارت مورد نیاز خود را بر روی بخاری تنظیم کنید. از دیگر ویژگی‌های بخاری پاییزان باید به جرقه زن، ترموکوپل و سیستم قطع اتوماتیک آن اشاره داشته باشیم.

این محصول با قیمت تقریبی از ۱،۳۰۰،۰۰۰ تا ۱،۵۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

حتما بخوانید
بهترین تلویزیون سامسونگ (در سال 1401-2023)

بخاری گازی بهکاران مدل پرنس T-28000

بخاری گازی بهکاران مدل پرنس T-28000

تولیدکنندگان برای جذب مشتری بیشتر و به منظور ایجاد نمای جذاب در دکوراسیون داخلی خانه، از طرح شومینه برای بخاری استفاده می‌کنند. بخاری گازی بهکاران مدل پرنس، یکی از این محصولات طراحی شده شبیه به نمای شومینه بوده که در ابعادی کوچک تولید شده است. از مهمترین ویژگی‌های این وسیله گرمایشی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • مجهز به ترموکوپل
  • دارای شیشه‌های مقاوم و نشکن
  • مجهز به گاورنر جهت تنظیم فشار گاز
  • مجهز به سیستم کنترل اکسیژن محیط
  • دارای استانداردهای CE اروپا و TSE ترکیه
  • دارای شیر کنترل تمام اتوماتیک
  • قابلیت نصب بر روی زمین
  • قابلیت تنظیم شعله

این محصول با قیمتی بین ۲،۰۰۰،۰۰۰ تا ۲،۶۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

بخاری گازی جنرال شرق مدل ۱۴۰۰۰N

بخاری گازی جنرال شرق مدل 14000N

این محصول از برند ایرانی جنرال شرق قابلیت نصب بر روی زمین را داشته و به شیشه‌ای کاملا مقاوم و نشکن در برابر حرارت زیاد مجهز شده است. این وسیله گرمایشی به یک شیر کنترل نیمه اتوماتیک و ترموکوپل نیز مجهز شده است. این بخاری به دودکش احتیاج داشته و قابلیت تنظیم شعله دارد. همچنین بخاری گازی جنرال شرق به سیستم کنترل اکسیژن محیط نیز مجهز شده است.

در حال حاضر به دلیل نوسان بازار، قیمت مشخص و ثابتی برای این محصول بر روی سایت‌های اینترنتی وجود ندارد.

بخاری گازی ارنست مدل ۲۸۰۰۰

بخاری گازی ارنست مدل 28000

یکی دیگر از بخاری‌های طرح دکوراتیو، ارنست مدل ۲۸ هزار است که در دو رنگ مشکی و سفید تولید شده است. برای استفاده از این وسیله گرمایشی ما به نصب دودکش احتیاج داریم. به همین جهت تنها روش استفاده از آن قرارگیری بر روی زمین است. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توانیم مواردی مانند تنظیم دلخواه شعله، جرقه زن، ترموکوپل و… را ذکر کنیم.

این محصول با قیمت تقریبی ۳،۳۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

حتما بخوانید
نقد و بررسی گوشت‌کوب برقی، همزن، خرد کن و غذاساز بلانتون غذاساز بلانتون چه کاربردهایی دارد؟

بخاری گازی ایران شرق مدل بنیامین CH250

بخاری گازی ایران شرق مدل بنیامین CH250

برای برخی از افراد ظاهر وسیله ساده‌ای مانند بخاری نیز در طراحی داخلی خانه، اهمیت بسیاری دارد. برای این منظور بعضی از محصولات موجود در بازار، ظاهر نسبتا شیک‌تری داشته و طرفداران خاص خود را نیز دارند. بخاری گازی ایران شرق مدل بنیامین در گروه این محصولات قرار گرفته و طرحی شبیه به شومینه دارد. این بخاری قابلیت قرارگیری بر روی زمین را داشته و تنها با نصب دودکش شروع به کار می‌کند. در ادامه به ویژگی‌های این محصول اشاره کوتاهی خواهیم داشت:

  • قابلیت تنظیم شعله
  • مجهز به ترموسوئیچ
  • مجهز به ترموکوپل دو فیش
  • دارای پوشش لعاب الکترواستاتیک
  • مجهز به حسگر حرارتی
  • دارای تأییدیه استاندارد CE اروپا و TSE ترکیه

این محصول با قیمتی متغیر از ۲،۷۰۰،۰۰۰ تا ۴،۵۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

بخاری گازی نیک کالا مدل هوشمند AB7

بخاری گازی نیک کالا مدل هوشمند AB7

این محصول نیز مانند بخاری جنرال شرق برای نصب و استفاده به دودکش احتیاج دارد. با وجود نصب دودکش، ایمنی لازم جهت کنترل میزان اکسیژن موجود در محیط به واسطه سیستم ایمنی ODS امکان‌پذیر خواهد بود. نوع سوخت این بخاری همچون دیگر مدل‌های معرفی شده، گاز شهری است و قابلیت تنظیم دما نیز دارد.

قیمت این بخاری از برند نیک کالا بین ۲،۷۰۰،۰۰۰ تا ۳،۱۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

بخاری گازی نیک کالا مدل مهتاب MB-20

بخاری گازی نیک کالا مدل مهتاب MB-20

نیک کالا از برندهای قدیمی در صنعت تولید وسایل گرمایشی است. بخاری گازی مدل مهتاب از برند نیک کالا نیاز به نصب دودکش داشته و قابلیت تنظیم شعله دارد. این محصول به حسگر کنترل اکسیژن (اکسی پیلوت) مجهز شده و ایمنی لازم جهت کنترل اکسیژن موجود در محیط را فراهم می‌کند. شیشه تعبیه شده در این محصول نشکن بوده و در برابر حرارت مقاوم عمل می‌کند.

حتما بخوانید
۱۰ هواپز (سرخ‌کن بدون روغن) محبوب در دیجی‌کالا (پاییز ۱۴۰۱)

قیمت بخاری نیک کالا مدل مهتاب از ۳،۵۰۰،۰۰۰ تا ۴،۳۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

بخاری نیک کالا مدل MC25

بخاری نیک کالا مدل MC25

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار و باکیفیت برند نیک کالا بخاری گازی مدل MC25 است که نحوه قرارگیری آن تنها بر روی زمین ممکن می‌شود. این محصول قابلیت تنظیم شعله داشته و برای نصب و راه‌اندازی آن نیاز به دودکش خواهیم داشت. شیشه تعبیه شده در این محصول از مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت برخوردار بوده و به صورت نشکن طراحی شده است.

بخاری نیک کالا به سیستم ایمنی قطع اتوماتیک مجهز شده است. به این معنا که در صورت خاموش شدن پیلوت، بخاری به صورت خودکار خاموش خواهد شد. نوع شیر کنترل این وسیله گرمایشی تمام اتوماتیک بوده و به ترموکوپل مجهز شده است.

این محصول با قیمتی بین ۵،۰۰۰،۰۰۰ تا ۵،۶۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

بخاری گازی نیک کالا مدل مرجان

بخاری گازی نیک کالا مدل مرجان

نیک کالا یکی از بهترین برندهای ایرانی در صنعت تولید بخاری گازی است. تمامی محصولات تولید شده از این برند باکیفیت و قدیمی دارای سیستم ایمنی قطع اتوماتیک هستند. بخاری مدل مرجان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به این ویژگی مجهز شده است.

این بخاری دارای ترموکوپل بوده و قابلیت تنظیم شعله دارد. همچنین شیر کنترل آن نیز از نوع تمام اتوماتیک است. برای استفاده از این وسیله گرمایشی شما نیاز به دودکش داشته و تنها نحوه قرارگیری آن نیز بر روی زمین است.

نیک کالا مدل مرجان با قیمتی متغیر از ۳،۱۰۰،۰۰۰ تا ۳،۸۰۰،۰۰۰ تومان در بازار به فروش می‌رسد.

بخاری مروارید سوز شرق مدل رویال ۱۲۰۰۰

بخاری مروارید سوز شرق مدل رویال 12000

طرح این بخاری گازی نیز شبیه به شومینه بوده و به سبب این شکل از طراحی از فروش قابل قبولی برخوردار بوده است. سوخت این وسیله گرمایشی از گاز شهری تأمین می‌شود و قابلیت قرارگیری بر روی زمین را دارد. همچنین برای نصب و راه‌اندازی آن به دودکش لوله بخاری احتیاج داریم. این بخاری قابلیت تنظیم دما نیز دارد.

حتما بخوانید
آموزش نصب برنامه روی تلویزیون سامسونگ

قیمت مروارید سوز شرق مدل رویال از ۲،۰۰۰،۰۰۰ تا ۲،۷۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

بخاری گازی جهان افروز مدل JAH65

بخاری گازی جهان افروز مدل JAH65

این بخاری در گروه وسایل گرمایشی با ابعاد کوچک قرار می‌گیرد و طول، عرض و ارتفاع آن به ترتیب ۴۹۰، ۲۴۰ و ۷۳۰ سانتی‌متر است. نصب این دودکش تنها با دودکش امکان‌پذیر بوده و قابلیت نصب بر روی دیوار و زمین را دارد. قابلیت تنظیم شعله از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

این محصول با قیمتی مناسب بین ۱،۸۰۰،۰۰۰ تا ۲،۱۵۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

بخاری سپهر الکتریک مدل ۸۰۰۰C

بخاری سپهر الکتریک مدل 8000C

یکی از مهمترین فاکتورها در خرید بخاری گازی که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم، سیستم ایمنی ODS یا کنترل اکسیژن محیط است. بخاری سپهر الکتریک همچون دیگر محصولات معرفی شده در این مطلب به این ویژگی مجهز شده است. همچنین این محصول دارای گاورنر بوده که تنظیم فشار گاز بر عهده این قطعه است. قابلیت تنظیم شعله در سه حالت، سیستم ایمنی ترموکوپل و… از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول هستند. نصب بخاری سپهر الکتریک به دو صورت دیواری و زمینی امکان‌پذیر است.

قیمت تقریبی این محصول حدود ۲،۲۰۰،۰۰۰ تومان است.

بخاری ایمن گاز مشهد مدل شادلین کلاسیک

بخاری ایمن گاز مشهد مدل شادلین کلاسیک

تأمین سوخت این محصول گاز شهری بوده و برای استفاده از آن نیاز به دودکش داریم. بخاری ایمن گاز بر روی زمین نصب شده و امکان تنظیم شعله در آن وجود دارد. این بخاری به ترموکوپل مجهز شده و شیر کنترل آن نیمه اتوماتیک است. شیشه بخاری بسیار مقاوم بوده و در برابر حرارت و ضربه آسیبی به آن وارد نمی‌شود.

این محصول با قیمتی تقریبی ۳،۴۵۰،۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید