بالا ۳ جملات خنده دار وصل شدن گوشی به تلویزیون سامسونگ

قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچلطفاً توجه داشته باشید خرید گیم پس ایکس باکس هیچ ارتباطی با نوع و سری دستگاه ایکس باکس شما ندارد. تصور این که شما دارای کنسول ایکس باکس سری اس هستید، پس باید گیم پس مخصوص آن را خریداری کنید، کاملاً اشتباه است. شما با هر سری کنسول ایکس باکس چه از نوع قدیمی و چه از نوع جدید و امروزی میتوانید گیفت کارت گیم پس را خریداری و مورد استفاده قرار دهید. همانطور که گفته شده نوع کنسول و دستگاه شما به خرید گیم پس مرتبط نیست. یعنی شما در همین صفحه میتوانید نسبت به خرید گیفت کارت گیم پس آلتیمیت خود اقدام نمایید. تنها باید به این نکته توجه کنید که در هنگام خرید گیم برای کنسول ایکس باکس خود، حتما از بخش “انتخاب پلتفرم ” ایکس باکس را انتخاب کنید. سپس یکی از گزینههای سه ماهه و یا یک ماهه را انتخاب کرده و نسبت به خرید اقدام نمایید. قیمت گیم پس ایکس باکس در هر یک از یک ماهه و سه ماه متفاوت است.

  1. دسترسی به بیش از صد ها عنوان تاپ و انحصاری
  2. بدون نیاز به کنسول ایکس باکس
  3. اشتراک گلد (انجام بازی ها به صورت آنلاین و مولتی پلیر)
  4. سرویس ابری xCloud بر روی تلویزیونهای هوشمند سامسونگ
  5. گیم پس آلتیمیت ۱ دلاری سه ماهه
  6. گیم پس (انجام رایگان تمامی بازی های گیم پس)

این یعنی یک راه مناسب و راحت برای انجام هر نوع بازی در دنیای بازیهای ویدئویی در اختیار شماست. بازی های حرفه ای و فوق العاده Xbox را علاوه بر پی سی می توان در موبایل نیز در اختیار داشت. از آنجایی که تعداد کاربران گوشی های همراه و کسانی که بازی های خود را از همان گوشی دنبال می کنند، کم نیستند. بازی جذاب ایکس باکس در دستگاه تلفن همراه شما وجود خواهد داشت و میتوانید در هر جایی که به اینترنت پرسرعت دسترسی دارید، بازی کنید و لذت ببرید. خرید گیم پس آلتیمیت موبایل نیز مانند خرید گیم پس پی سی و ایکس باکس است. تنها با این تفاوت که شما در هنگام ثبت سفارش به جای ایکس باکس و پی سی باید گیم پس آلتیمیت موبایل را خریداری کنید. با این کار تمام بازی های مرتبط با موبایل بر روی گوشی فعال خواهد شد. پس در هنگام خرید گیم پس التیمیت از بخش پلتفرم ها، اندروید یا موبایل را انتخاب کنید.

حتما بخوانید
۶ غول فناوری که در بازار گوشی‌ هوشمند شکست خوردند

کدها به صورت دیجیتالی هستند.

همچنین با اکانت جدید و با همین قیمت کم دوباره گیم پس التیمیت خریداری نمایید. بدون این که بازی های دانلود شده شما حذف شوند. آیا بعد از خرید گیم پس التیمیت، در صورت پشیمانی می توانم آن را پس دهم؟ خیر. همانطور که گفته شد این سرویس بر روی اکانت شما فعالسازی میشود. امکان مرجوع کردن و یا پس دادن آن به هیچ عنوان وجود ندارد. بعد از اتمام اشتراک سه ماه گیم پس التیمیت می توانم مجددا آن را تمدید کنم؟ بله. شما میتوانید در صورت تمایل مجددا بر روی اکانت خود اشتراک سه ماه را تمدید نمایید. از این لحاظ مشکلی وجود ندارد. چرا کد گیم پس باید توسط پشتیبان سایت فعال شود؟ کدها به صورت دیجیتالی هستند. ممکن است توسط افراد در اکانتهای دیگر مورد استفاده قرار گیرند. از این رو کاربر بعد از خرید مدت کوتاهی را منتظر میماند تا اکانت او توسط پشتیبان شارژ شود. بعد از خرید گیم پس آلتیمیت، چه تعداد بازی به صورت رایگان در اختیار ماست؟ شما بعد از خرید و شارژ حساب خود به بیش از ۱۰۰ بازی هیجان انگیز XBOX و PC به صورت رایگان دسترسی خواهید داشت. همچنین شما میتوانید لیست کامل بازیهای رایگان گیم پس را اینجا مشاهده کنید.

همچنین با دوستان خود بازیها را به صورت آنلاین انجام داده و تجربه ی شیرینی را از یک بازی دوستانه به دست آورد. هیچ چیز بهتر از این برای یک گیمر نخواهد بود. خرید گیم پس آلتیمیت و اشتراک گیم پس آلتیمیت به صورت یک ماهه و سه ماهه (کنسول های وان اس دیجیتال) انتخاب می شوند. بعد از خرید این اشتراکها، حال باید مشخصات اکانت جدید ایکس باکس خود را برای بخش پشتیبانی چت آنلاین سایت و یا پشتیبانی تلگرام برای تیم گیفت کارت گو ارسال کنید. تیم متخصص ما در کمترین زمان ممکن اشتراک Game Pass Ultimate مورد نظر شما را بر روی اکانت فعال میکند. حال میتوانید به صورت آنلاین تمامی بازیهای اشتراک گیم پس را به همراه گلد و EA PLAY در اختیار داشته باشید. شما با استفاده از این ویژگی می توانید موارد زیر را به سادگی فعالسازی نمایید. پس گیم پس ایکس باکس را میتوان یکی از بهترین سرویسها و اشتراکهای جهانی برای گیمران ایکس باکس و PC دانست.

حتما بخوانید
آیا شما تلویزیون سامسونگ اندروید را برای Passion یا Cash آغاز کردید؟

تلویزیون سامسونگ اولد

یکی از امکاناتی که EA Play در اختیار کاربران خود قرار داده است، امکان دسترسی به بازیها را بر روی رایانه شخصی یا PC میباشد. با این کار کاربران و گیمران دسترسی فوری به مجموعهای از محبوبترین و بهترین عناوین EA در رایانه شخص خود خواهند داشت. در واقع کتابخانه بزرگی از بازیها، که به همگی آنها بر روی کامپیوتر خود دسترسی دارید. گیمران با استفاده از برنامه جدید Xbox بر روی رایانههای شخصی خود، خیلی راحتتر بازی مورد علاقه خود را نصب و راه اندازی میکنند. زمانی که گیم پس پی سی خریداری میکنید باید آن را بر روی اکانت خود فعالسازی نمایید. شما با خرید اشتراک گیم پس PC میتوانید از این اشتراک برای سیستم موردنظر خود بهره مند شوید. دسترسی به بیش از ۱۰۰ بازی رایانهای با کیفیت بالا، افزوده شدن بازیهای جدید و دسترسی سریع شما به آنها از مزایای استفاده از گیم پس آلتیمیت pc است. به طور کلی میتوان گفت که گیم پس PC همانند گیم پس التیمیت میباشد و تفاوتی با هم ندارند.

تلویزیون سامسونگ اصل

در واقع تمام مشترکین Xbox Game Pass Ultimate میتوانند به وسیله همین اپلیکیشن و از طریق Xbox Cloud Gaming به صدها بازی دسترسی پیدا کنند. با استفاده از این برنامه ایکس باکس و همچنین تلویزیونهای هوشمند سامسونگ که با کنترلرها و هدستهای بلوتوثی سازگار هستند، میتوان وارد دنیایی از بازیها در ساده ترین شکل ممکن شد. دیگر نیازی به سخت افزار خاصی ندارید و میتوان خیلی راحت در فضای ابری بدون کنسول ایکس باکس علاوه بر بازیهای Xbox به عناوین Xbox Game Studios نیز دسترسی داشت. گیم پس التیمیت چیست؟ گیم پس آلتیمیت همان سرویس تقویت و به روز شده گیم پس است. شامل گیم پس (بازی های اشتراک گیم پس) گلد (اشتراک ورود به بخش آنلاین و لایو) EA PLAY که یکی از بهترین سرویسهای کمپانی بزرگ EA میباشد، است. با خرید گیم پس آلتیمیت شما این سرویس را بر روی موبایل، پیسی و ایکس باکس خود خواهید داشت.

حتما بخوانید
راهنمای خرید پلوپز پارس خزر

tv سامسونگدر واقع گیم پس به صورت انحصاری در اختیار افرادی است که دارای کنسول ایکس باکس و پی سی هستند. در واقع شما با خرید و پیوستن به اشتراک گیم پس آلتیمیت، میتوانید از سرویس بزرگ و قدرتمند کمپانی EA که سازنده بازی های بزرگ و پرطرفداری مانند FIFA ،Battlefield ،Medal Of Honor است نیز استفاده کنید. با عضویت در اشتراک گیم پس التیمیت شما علاوه بر اشتراک گیم پس، صاحب اشتراک EA PLAY و گلد نیز خواهید شد. پس میتوانید بازیهای تحت این اشتراکها را به صورت آنلاین نیز در اختیار داشته باشید. لازم به ذکر است که لیست بازیهای موجود در گیم پس در حال تغییر است. تعدادی از بازیهای قدیمی از آنها حذف شده و سری بازیهای جدید و آپدیت به لیست اضافه خواهد شد. پس شما همیشه بازیهای روز را در دسترس خواهید داشت. با توجه به هزینههای کم، نباید اقدام به خرید اشتراکهای ارزان قیمت از این سرویس نمود. چرا که سریال نامبر کنسول شما در صورتی که به عنوان یک متقلب ثبت شود، موجب بن شدن کنسول و بلوکه شدن اکانت شما خواهد شد.

تلویزیون سامسونگ ال جی

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مولودی مال وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید