اکتسابی گرفت؟ تلاش کنید این نکات تلویزیون سامسونگ خود را ساده کنید

مورد نخست اینکه منبع تلویزیون خود را درست انتخاب کنید. وقتی دستگاه شما به تلویزیون شما متصل است، باید منبع تلویزیون را روی همان پورتی تنظیم کنید که دستگاه را به آن وصل کردهاید. به عنوان مثال، اگر ایکس باکس خود را به پورتی با عنوان HDMI 1 در پشت تلویزیون وصل کرده اید، باید منبع تلویزیون خود را روی HDMI 1 تنظیم کنید. نکته دیگر اینکه در صورت مواجهه با مشکل، کابل HDMI را جدا کرده و دوباره وصل کنید. اگر باز هم مشکل ادامه داشت، کابل را در پورت دیگری امتحان کنید. فراموش نکنید که منبع جدیدی را انتخاب کنید. اگر دستگاه وصل شده، در پورت دیگر کار می کند، احتمالا ایراد مربوط به پورت قبلی است و باید تعمیر شود. اما اگر دستگاه شما در پورت جدید هم کار نکند کابل HDMI دیگری را امتحان کنید. یک دستگاه خارجی دیگر را وصل کنید تا ببینید آیا کار می کند یا خیر. اگر دستگاه جدید کار می کند، مشکل از دستگاه اصلی است. اگر هر دو دستگاه کار نمی کنند و تمام مراحل دیگر تکمیل شده است، تلویزیون نیاز به سرویس دارد. برای دریافت خدمات باید با تکنسین تعمیر تلویزیون سامسونگ تماس بگیرید. چطور می توان از خدمت تعمیرکار سیار تلویزیون زودکمک استفاده کرد؟ Click here to cancel reply. سلام دوست عزیز. به لیست کانال ها رجوع کنید سپس گزینه ادیت یا ویرایش رو انتخاب کنید بعد از آن اقدام به مرتب سازی کانال ها نمایید.

  • تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ
  • برخورداری از قابلیت تایم شیفت
  • پشتیبانی از فناوری UHD Dimming
  • دارای فناوری Digital Clean View
  • برخورداری Q80T از تایزن ۵٫۵ وبرخورداری Q80R از تایزن ۵
  • فناوری Digital Clean View
  • مدل Q70T
حتما بخوانید
آنچه که Everybody باید درباره کولر گازی

در واقع شما با رعایت تمامی این نکته ها اطمینان خاطر می یابید که دیگر تا مدتی نیازی به تعمیر تلویزیون سامسونگ بوسیله متخصصان تعمیرگاه مجاز تلویزیون تعمیریها ندارید . جهت جلوگیری از پرداخت قیمت های کلان تعمیر تلویزیون Samsung بصورت تخصصی بهتر میباشد این نکته ها را رعایت نمایید. حتما سیم برق را از پریز برق جدا نمایید. از دست زدن به صفحه LCD خودداری نمایید، این می تواند بیشتر از قسمت پایین یا خارجی صفحه نمایش باشد و امکان دارد باعث خراب شدن تلویزیون شود. این موارد امکان دارد به صفحه تلویزیون یا مدار الکتریکی آسیب برساند و می تواند انتهای آن را روی تلویزیون ببندد. اجازه ندهید که برای مدت طولانی تلویزیون با مواد لاستیکی یا وینیل تماس برقرار بکند. تلویزیون امکان دارد رو به زوال باشد یا رنگ آن امکان دارد از بین برود. تلویزیون خود را تمیز نمایید، صفحه یا قسمت بیرونی آن را به آرامی با ۱ پارچه خشک و نرم همچون پاک کن فروشگاه مولودی مال عینک پاک نمایید.

کنترل تلویزیون سامسونگ

این ویژگی زمانی که کنسولهای بازی مانند Xbox یا PlayStation را متصل میکنید فعال میشود. سیستم صوتی که در تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ TU8500 وجود دارد از دو عدد بلندگو با توان خروجی صدا در حد ۱۰ وات تشکیل شده است. ۲۰ وات قدرت خروجی صدا، قابل قبول است و سطح رضایتمندی اکثر مصرفکنندگان را تأمین کرده است. به کمک تکنولوژیهای Dolby Digital Plus و Multi room Link صداهایی خالص و گوشنواز تولید و پخش میشود. تکنولوژی Dialog Enhancement گفتگوهای پخش شده در محتوا را بسته به فراز و نشیب آن تنظیم میکند تا همیشه صدایی که به گوش میرسد یکنواخت و گوشنواز باشد. به کمک تکنولوژی Clear Voice III صداهای بدون کیفیت و نویزدار نیز تقویت میشود. به این ترتیب سطح بهتری از صدا به گوش شما میرسد. شما در تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ TU8500 این حق انتخاب را دارید که صدا را متناسب با محتوا تغییر بدهید. بدین ترتیب بسته به نوع محتوا میتوانید حالت صدای Sport، News، Game، Music، Cinema یا حالت صدای Standard انتخاب کنید.

حتما بخوانید
Want to کولر گازی خود را افزایش دهید؟ باید ابتدا این را {خوانده|بیاموزید

در این مورد باید ابتدا با یک ورودی مجزا نیز دستگاه را امتحان کنید و با استفاده از یک کابل ارتباطی دیگر و یا یک دستگاه جانبی دیگر اقدام به تفکیک ایراد بین دستگاه جانبی، کابل ارتباطی و تلویزیون نمایید. همچنین در برخی موارد ممکن است که یک نوع فایل مخصوص با تلویزیون همخوانی نداشته باشد که این به معنای ایراد تلویزیون و یا فایل نمی باشد . اصلیترین دلیل در این بخش میتواند مربوط به مین برد تلویزیون باشد . در صورت عدم رفع مشکل نیاز است که تکنسین مجاز و مجرب ما تعمیر تلویزیون سامسونگ شما را انجام دهد . علت پخش نشدن فرمت خاصی از فیلم ، عکس یا فایل به دلیل عدم پشتیبانی آن فرمت توسط تلویزیون است . در این حالت کار خاصی نمیتوان اننجام داد ، اما در تلویزیون های جدیدتر یا اندروید میتوان با آپدیت سیستم این مشکل را رفع نمود . همچنین مرکز آریان سرویس برروی تلویزیون های اندروید ، نصب فیلیمو و نماوا را نیز انجام میدهد .

در صورتی که از تلویزیون غیر هوشمند استفاده می کنید، بهتر است از یک اندروید باک برای هوشمند سازی تلویزیون خود استفاده کنید. پورت ها و اتصالات نقش مهمی در کاربری و خرید تلویزیون سامسونگ این محصولات بازی می کنند. در صورتی که تلویزیون به اتصالات مورد نیاز شما برای وصل کردن دستگاه های مختلف دسترسی نداشته باشد، کاربری آن به شدت محدود شده و شما در عمل با محدودیت های آزار دهنده ای مواجه می شوید. برای مثال، فرض کنید که شما دارای آخرین نسل کنسول بازی هستید ، به علت نبود پورت HDMI مناسب، عملاً امکان استفاده از نرخ بروزرسانی بالا در تلویزیون خود را در هنگام بازی نداشته باشید. این نقص در عمل نه تنها عملکرد تلویزیون را تحت تاثیر قرار می دهد، بلکه شما را از ویژگی های مهم کنسول بازی نیز قیمت تلویزیون سامسونگ محروم می کند. سامسونگ یکی از متنوع ترین مجموعه های تلویزیون را روانه بازار کرده است. سری Frame و Serif با ظاهری هنری بیشتر شبیه به یک تابلوی هوشمند آثار هنری هستند که می توانند کیفیتی بی نهایت یک تلویزیون هم در اختیار شما قرار می دهند.

حتما بخوانید
تعمیر تلویزیون سامسونگ Samsung

حتی برای کابل یا ماهواره، اگر کانال های آنجا رمزگذاری شده باشند، نمی توانید در آنجا ضبط کنید. چه چیزهایی را میتوان در تلویزیون هوشمند سامسونگ ضبط کرد؟ شما فقط می توانید کانال ها را از طریق تلویزیون کابلی یا ماهواره ای ضبط کنید. آیا تلویزیون های هوشمند سامسونگ دارای DVR داخلی هستند؟ تلویزیون های هوشمند سامسونگ فقط دارای نرم افزار DVR هستند. برای ذخیره ضبط های خود، باید یک دستگاه ذخیرهسازی را با استفاده از درگاه USB تلویزیون وصل کنید. می توانید از یک درایو فلش یا یک هارد دیسک برای ذخیره سازی استفاده کنید. تلویزیون های اندرویدی جدیدتر دارای حافظه داخلی هستند. آنها ظرفیت کمتری دارند، بنابراین توصیه می کنم از هر رسانه خارجی برای ذخیره ضبط های DVR خود استفاده کنید. دسترسی به هارد دیسک خود در تلویزیون سامسونگ بسیار آسان است، اما مطمئن شوید که دستگاه های زیادی از طریق USB به تلویزیون متصل نیستند. هارد دیسک ها نسبت به سایر دستگاه های USB می توانند انرژی بیشتری مصرف کنند، ب
نابراین مطمئن شوید که درگاه های USB تلویزیون شما خیلی شلوغ نباشد.

تلویزیون سامسونگ اسمارت

۲. به مرورگر وب سامسونگ “Samsung web browser” بروید و دکمه “OK” را فشار دهید. ۳. بر روی تلویزیون یک نشناگر موس مشاهده میکنید که با حرکت ریموت کنترل جای آن تغییر پیدا میکند. موس را بروی نوار بالای مرورگر ببرید و آدرس سایتی که میخواهید مشاهده کنید را وارد نمایید یا آن را جستجو نمایید. به مانند مثال در نوار بالا فیلیمو یا filimo را تایپ و کلیک نمایید. ۴. با کلید موس بر روی نوار بالا یک کیبورد برای شما ظاهر میشود که میتوانید در آنجا کلمه موررد نظر را تایپ نمایید. کاربران گرامی آی پی امداد توجه نمایید که امکان دارد به جای مرورگر samsung web browser مرورگر chrome یا google موجود باشد. فرقی نمیکند و تمامی این برنامه ها مرورگر میباشند. مرورگر تلویزیون سامسونگ از تمامی برنامه ها پشتیبانی نمیکند. با برنامه های جاوا سازگار نیستند. از فایل های ویدیویی فلش پشتیبانی نمیکند. فایل های HTML5 را پخش نمیکند.

  1. فناوری Quantum HDR 4x
  2. طراحی باریک و شیک
  3. عدم پشتیبانی از گوگل اسیستنت و آمازون آلکسا
  4. برای مشاهده در سایت فروشگاه بانه روی مدل کلیک کنید
  5. وارد بخش تنظیمات یا setting در تلویزیون سامسونگ خود شوید
  6. تصویر وضوح ندارد و تار است
حتما بخوانید
حقایق، تخیلی و تلویزیون سامسونگ

تلویزیون ما ال ای دی سامسونگ می باشد . سلام دوست گرامی ، برای عیب یابی دقیق باید دستگاه شما توسط تعمیرکار تلویزیون ال ای دی سامسونگ بررس شود ، اما احتمالا مین برد دستگاه شما خراب شده است . سلام. تلویزیون سامسونگ برای۱۲سال پیش،جریان برق داره، اما چند روزه روشن نمیشود؟ کلا دکمه پاور تلویزیون هر چقدر میزنیم روشن نمیشود. سلام بچه ی من یه بطری آب معدنی رو رو تلویزیون خالی کرد ، همسرم سریع با سشوار تلویزیون رو خشک کرد ، اما الان تلویزیون روشن نمیشه ، ممکنه چند ساعت بعد خود به خود درست بشه ؟ با عرض سلام و خسته نباشید ، تلویزیون ال ای دی سامسونگ دارم ، دستگاه روشن میشه آرم سامسونگ رو میاره و چراغ کنترل چشمک میزنه و دیگه دستگاه روشن نمیشه ، لطفا راهنمایی بفرمایید . سلام دوست گرامی ، احتمال خرابی از برد اصلی دستگاه می باشد که در این صورت لازم است تا دستگاه به صورت کامل یا برد اصلی به کارگاه جهت بررسی بیشتر منتقل شود .

چگونه برنده شدن خریداران و تأثیر بر بازارها با خرید تلویزیون سامسونگ

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت خرید تلویزیون سامسونگ.

دیدگاهتان را بنویسید