اولین نفری باشید که کارشناسان درباره تلویزیون سامسونگ اصل کره چه می گویند

samsung tvاین شرکت، مراکز تحقیق و توسعه در فرانسه و کره جنوبی دارد و تولیدات خود را در فرانسه طراحی میکند. اینفینیکس موبایل نخستین برند تولید کنندهٔ گوشیهای هوشمند در پاکستان است. این شرکت به افزایش سرمایهگذاری برای کمک به افزایش تولیدات خود ادامه میدهد. اینفینیکس در سال ۲۰۱۷، سهم عمدهای از بازار موبایل مصر را به دست آورد و پس از سامسونگ و هواوی به جایگاه سوم رسید. این شرکت، در ۲۵ ژوئن ۲۰۲۰، اولین سری از تلویزیونهای هوشمند را به بازار الکترونیک نیجریه معرفی کرد. در ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰، اینفینیکس بهطور رسمی تلویزیون اندروید جدید خود با نام Infinix X1 را با دو مدل با اندازه صفحه نمایش ۳۲ و ۴۳ اینچی در بازار هند عرضه کرد. اینفینیکس در مه ۲۰۲۱، به بازار لپتاپها وارد شد و از سری INbook X1 رونمایی کرد. این شرکت، اسپانسر اصلی تیم فوتبال بمبئی سیتی در سوپر لیگ فوتبال هند در فصل ۱۸-۲۰۱۷ بود.

  • دارای ویژگی Audio Pre-selection Descriptor
  • دارای قابلیت V-Chip برای کنترل والدین
  • هر ۳ بک لایت دارند
  • قابلیت BT HID Built-in برای اتصال موس و کیبورد به تلویزیون
  • دارای قابلیت Peak Illuminator – دارای قابلیت Auto Motion Plus
  • دارای تمامی دکمه های موجود در کنترل اصلی
  • طراحی باریک و شیک
  • افرالند – ۱۰ ماه پیش

tv سامسونگ۲۰۱۱-۱۲-۰۹. بایگانیشده از روی نسخه اصلی در ۷ اوت ۲۰۱۸. ↑ «دیدار تیمهای فوتبال استقلال و گهر دورود – اخبار تسنیم – Tasnim». بایگانیشده از روی نسخه اصلی در ۷ اوت ۲۰۱۸. ↑ «پشت پرده “اسپانسر”ها در استقلال/ چه کلاههایی که سر آبیها نرفتهاست! ». ایسنا. ۲۰۱۷-۱۱-۱۲. بایگانیشده از روی نسخه اصلی در ۳ مه ۲۰۱۹. ↑ «بانک رفاه پشتیبان تیم فوتبال استقلال شد». بایگانیشده از اصلی در ۴ اوت ۲۰۱۸. ↑ «اسپانسر روی پیراهن استقلال مشخص شد :: ورزش سه». ↑ کیتز، تیم. «تیم کیتز | طرحها و اخبار لباس و پیراهن تیمها – برجستهترین مشخصه لباس جدید استقلال؛ رنگ آبی! ↑ «رونمایی از پیراهن استقلال با اسپانسر جدید». بایگانیشده از روی نسخه اصلی در ۴ اوت ۲۰۱۸. ↑ «از پیراهن فصل جدید استقلال رونمایی شد». وب سایت استقلال جوان. بایگانیشده از اصلی در ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۸. ↑ «دیدار تیمهای فوتبال استقلال و راهآهن – اخبار تسنیم – Tasnim». بایگانیشده از روی نسخه اصلی در ۸ اوت ۲۰۱۸. ↑ «اسپانسر جدید برای استقلال آسیایی :: ورزش سه».

حتما بخوانید
نه ساده راه‌ها به تلویزیون سامسونگ اسمارت بدون حتی میل به

تلویزیون سامسونگ ال جی

شرکت سامسونگ برای این سری از تلویزیون های ارزان قیمت خود گامی فرا تر از صفحه نمایش های ال ای دی گذاشته و بعضی از تلویزیون های خود را به صفحه نمایش کریستالی مجهز کرده است. تلویزیون TU8000 با صفحه نمایش کریستال از سوی کمپانی محبوب سامسونگ در سال ۲۰۲۰ راهی بازار شده است. اما تفاوت تلویزیون های کریستال با تلویزیون های LED در چیست؟ تکنولوژی کریستال به کمک تکنولوژی Crystal Display نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی طیف رنگ های گسترده تری را تولید می کند و باعث واقعی تر شدن تصاویر بخصوص محتوای HDR می شود. تلویزیون کریستالی ۸۵TU8000 سامسونگ نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی حجم رنگ بیشتری را نیز نمایش می دهد به همین دلیل تصاویر با عمق بیشتری در این تلویزیون نمایش داده می شوند. یکی دیگر از دلایلی که Samsung TU8000 را یک تلویزیون کریستالی می دانند برخورداری این تلویزیون از پردازشگر کریستالی یعنی Crystal Processor است که از کیفیت تصویر ۴K پشتیبانی می کند.

خلوص رنگ یا همان جلوه واقعی رنگ ، جزو مهمترین پارامترها در بررسی خرید تلویزیون است . خلوص رنگ به زبان ساده نمایش همان رنگ ها در نمایشگر است به گونه ای که چشم ما آنرا میبیند . به طور مثال رنگ خورشید میبایست همانگونه نمایش داده شود که چشم ما میبیند . در صورتی که رنگ به صورتی غیر واقعی و اغراق آمیز نمایش داده شود ، بر درک بصری ما تاثیر منفی میگذارد . همه چیز در رنگ خلاصه میشود و چنانچه رنگ خلوص واقعی را نداشته باشد، دیگر حس حالی واقعی به ما القا نمیشود . به طور مثال رنگ آسمان تا زمانی حس آرامش را منتقل میکند که به صورت ملایم باشد و چنانچه حالتی اغراق آمیز پیدا کند ، حسی متفاوت به ما منتقل میشود . شرکتهای سازنده ، به صورتی جدی روی مبحث خلوص رنگ کار میکنند و تاکنون نیز پیشرفتهای زیادی داشته اند .

حتما بخوانید
از سالاد شب یلدا تا بهبود ارتباط با فرزند؛ بهترین‌های سبک زندگی

AU8000 از دستیار صوتی Bixby پشتیبانی می کند و کار با تلویزیون را برای شما بسیار ساده تر خواهد کرد. یکی از ویژگی های هوشمند قابل توجه این تلویزیون قابلیت Tap View است، شما می توانید تنها با لمس یک گزینه صفحه تلفن همراه هوشمندتان را بر روی تلویزیون نمایش دهید. تلویزیون هوشمند سامسونگ ۵۵AU8000 به قابلیت Remote Access مجهز شده است. شما میتوانید از طریق تلویزیون به کامپیوتر یا دستگاهی که از این قابلیت پشتیبانی می کند متصل شده و کارهای خود را از راه دور انجام دهید. این تلویزیون دارای قابلیت USB HID است که می توانید موس و کیبورد را به تلویزیون متصل کنید. طراحی تلویزیون صفحه تخت سامسونگ AU8000 سایز ۵۵ اینچ زیبا و جذاب است و جلوه خاصی به دکوراسیون منزل شما می بخشد. این تلویزیون دارای ویژگی Ambient Mode است که با وجود این قابلیت می توانید تلویزیون را به یک قاب عکس زیبا و مدرن تبدیل کنید.

۱۹ نوامبر ۱۹۸۷) – اولین رئیس سامسونگ. را به همراه لی کون-هی از دست داد). ۱۹۳۴) – بنیانگذار Saehan. ، رئیس گروه Shinsegae و مادر Chung Yong-jin. بیونگ چول در ۱ مارس ۱۹۳۸ یک تجارت حمل و نقل در Daegu ایجاد کرد، که نامش را سامسونگ یا تجارت سامسونگ نام نهاد. سامسونگ به معنی «سه ستاره» است که آرمهای اولیه شرکت را توضیح میدهد. تا سال ۱۹۴۵ سامسونگ در حال حمل کالا در کره کره جنوبی و سایر کشورها بود. شرکت سامسونگ تا سال ۱۹۴۷ در سئول مستقر بود. هنگامی که جنگ کره در سال ۱۹۵۰ آغاز شد یکی از ۱۰ شرکت بزرگ تجاری بود. با فتح سئول توسط ارتش کره شمالی، لی بیونگ چول مجبور شد تجارت خود را به بوسان منتقل کند. ثابت شد که هجوم گسترده نیروها و تجهیزات آمریکا به بوسان طی یک سال و نیم جنگ، برای شرکت حمل و نقل لی بیونگ چول بسیار سودمند بود. در سال ۱۹۶۱، هنگامی که پارک چانگ هی در کودتای ۱۶ مه، قدرت را به دست آورد، لی بیونگ چول در ژاپن بود و مدتی دیگر به کره جنوبی برنگشت. سرانجام، توافقی صورت گرفت و لی بیونگ چول بازگشت، اما سامسونگ مجبور شد کنترل بانکهای خود را به دست آورد و دستورالعملهای اقتصادی دولت پارک را دنبال کند. مشارکتکنندگان ویکیپدیا. «Lee Byung-chul». در دانشنامهٔ ویکیپدیای انگلیسی، بازبینیشده در ۲۱ مارس ۲۰۱۳. این صفحه آخرینبار در ۱۶ اکتبر ۲۰۲۱ ساعت ۰۶:۰۰ ویرایش شدها
ست. همهٔ نوشتهها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. ویکیپدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکیمدیا است.

حتما بخوانید
نقد و بررسی گوشت‌کوب برقی، همزن، خرد کن و غذاساز بلانتون غذاساز بلانتون چه کاربردهایی دارد؟

با فشردن دکمه اسمارت بر ریموت کنترل، اپلیکیشنها روی نواری در پایین صفحه تلویزیون نمایش داده میشوند. سهولت در اشتراک گذاری محتوا بین تلویزیون و دستگاههای هوشمند از دیگر ویژگیهای سیستم عامل Tizen است که پیشرفت چشم گیری در این زمینه دارد. با این ویژگی شما میتوانید مسابقات ورزشی را به صورت زنده تماشا کنید و همچنین نتایج مسابقات را هم بر روی صفحه ببینید. در واقع شرکت سامسونگ با شرکتهای ورزشی بین المللی قرارداد بسته تا امکانات بیشتری رو برای اطلاع رسانیهای ورزشی در اختیار شما قرار بدهد. در این تلویزیونها صفحه اصلی یا «خانه» تلویزیون به گونهای تنظیم شده تا تمامی موارد دلخواه و پرکاربرد افراد در کسری از ثانیه قابل دسترس باشد. بنابراین در صفحه ابتدایی، تنظیمات کلی تلویزیون، قسمت جستجوی برنامهها و بخش حیاتی اسمارت هاب تلویزیون قابل دسترس میباشد. اسمارتهاب (Smart Hub) که تمامی برنامههای کاربردی و بازیهای مربوط به تلویزیونهای هوشمند سامسونگ در آنجا قرار داده شده است.

قیمت تلویزیون سامسونگ

این تلویزیون به عنوان یک تلویزیون ارزان قیمت برای بازی کردن مناسب است اما اگر به صورت حرفه ای بازی می کنید باید به سراغ تلویزیون های پرچم دار بروید. تلویزیون ۶۵TU8000 دارای سیستم صوتی ۲ کاناله است و بلندگوهای آن در مجموع از توان خروجی ۲۰ وات برخوردار هستند. این میزان از صدا برای یک تلویزیون ۶۵ اینچ کمی ضعیف است و احتمالا شما به یک ساندبار یا سیستم صوتی حرفه احتیاج خواهید داشت. سامسونگ به کمک تکنولوژی Dolby Digital Plus کیفیت صدای این تلویزیون را بهبود می بخشد. این تلویزیون دارای تکنولوژی Dialog Enhancement است و صدای دیالوگ ها را تقویت می کند تا شما دیالوگ ها را راحت تر بشنوید. همچنین دارای قابلیت Multiroom Link است و اجازه می دهد تا شما آهنگ مورد علاقه خود را روی سایر سیستم های صوتی که در اتاق های دیگر دارید پخش و کنترل نمایید. این تلویزیون دارای بلوتوث نسخه ۴.۲ است و به کمک قابلیت Blutooth Audio و Sound Mirroring به شما اجازه می دهد تا آهنگ مورد علاقه خود را از موبایل هوشمند خود روی تلویزیون پخش نمایید.

  • مجهز به قابلیت Q-Symphony
  • سرویس نرمافزار و سختافزار کامپیوتری
  • نسل هشتم
  • لباسشویی دوو
حتما بخوانید
۸ راه برای تسلط بر تلویزیون سامسونگ بدون عرق کردن

samsung tvباشگاه والیبال پرسپولیس یکی از کهنترین تیمهای والیبال ایران میباشد. این تیم به دلیل نداشتن توان مالی در حال حاضر فعالیت نمیکند. تیم فوتسال پرسپولیس پس از انقلاب و در دهه ۱۳۷۰ شکل گرفتهاست. پس از مشکلات مالی بسیار و سقوط این تیم به لیگ دسته یک در سال ۱۳۸۴، امتیاز این تیم واگذار شد. پرسپولیس بعد از اینکه فعالیت جدی در زمینه فوتسال نداشت. در سال ۸۸-۸۹ توانست به لیگ برتر صعود کند. باشگاه پرسپولیس در لیگ فوتسال تا سال ۱۳۹۱ دارای تیم بود. اما در فروردین ماه سال ۹۱ به علت تبانی بازیکنان پرسپولیس در بازی با تیم گیتی پسند اصفهان٫محمد رویانیان، مدیرعامل وقت باشگاه، تیم فوتسال پرسپولیس را منحل کرد. تیم تکواندوی پرسپولیس در چند سال گذشته آغاز به کار کرده و یک بار هم به قهرمانی لیگ برتر ایران رسیدهاست. تیم شنای پرسپولیس پس از انقلاب ایجاد شدهاست. پرسپولیس یک بار در لیگ شنای ایران به قهرمانی رسیدهاست. در مرداد ۹۱ تیم دو و میدانی باشگاه تشکیل شد و احسان حدادی نایب قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن در رشته پرتاب دیسک نیز بهعنوان نخستین ورزشکار با تیم دو و میدانی باشگاه پرسپولیس قراداد بست.

دیدگاهتان را بنویسید