اسپرسوساز دلونگی مدل EC685؛ برای قهوه‌ای حرفه‌ای و خوش‌طعم

لوازم خانگی دلونگی تقریبا برای همه آشنا است، اما اسپرسوساز دلونگی مدل EC685 Dedica Deluxe یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های قهوه‌ساز خانگی به شمار می‌رود و در این قسمت قصد داریم علت این محبوبیت را بررسی کنیم.

شاید عملکرد دستگاه‌های اسپرسوساز در ۱۰۰ سال اخیر تغییر خاصی نکرده باشد، اما سبک و امکانات آن‌ها تغییرات خوبی داشته؛ همانطور که نیاز ما برای دسترسی سریع و راحت به کافئین، تغییر کرده است. بنابراین پیدا کردن دستگاه قهوه‌سازی که هم کارآمد باشد و هم قهوه‌ی خوبی تهیه کند،باید برای ما مهم باشد. دستگاه اسپرسوساز دلونگی مدل EC685 Dedica Deluxe یک دستگاه کارآمد و در عین حال جذاب است که فضای کمی را اشغال می‌کند و ظرف چند دقیقه به شما اسپرسوی باکیفیت می‌دهد.

این دستگاه قهوه‌ساز علاوه بر اسپرسو، امکان تهیه‌ی انواع قهوه با شیر را هم به شما می‌دهد. همچنین می‌توانید در آن از قهوه‌ی آسیاب شده و پد یا قهوه‌های کیسه‌ای هم استفاده کنید. نازل بخار تعبیه شده برای این دستگاه امکان فوم دادن به شیر برای تهیه‌ی یک کاپوچینو، لاته یا ماکیاتوی حرفه‌ای را به سادگی فراهم می‌کند. مخزن آب دستگاه هم قابل جداسازی و شست‌وشو است و می‌توانید زمان رسوب‌گیری قهوه‌ساز را از طریق آلارم دستگاه متوجه شوید.

برای بیشتر آشنا شدن با این قهوه‌ساز دوست‌داشتنی دلونگی، پیشنهاد می‌کنیم این ویدیو را از دست ندهید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت پروژه‌ای برای کشف، حمایت و پرورش استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است؛ افرادی که توانایی ساختن ویدیوهای حرفه‌ای «آنباکس»، «نقد و بررسی» و «مقایسه‌» را برای کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارند.

افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند. دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید مهارت، امکانات، انگیزه و زمان ساختن انبوه ویدیوهای حرفه‌ای را برای انواع کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

حتما بخوانید
4+1 فروشگاه اینترنتی برتر که فقط کالای اورجینال میفروشند!

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت بیشتر بدانید

دیدگاهتان را بنویسید