از تلویزیون سامسونگ اصل کره استفاده کنید – این نکات را بخوانید ۶

↑ “Steve Wozniak’s Home Page (old)” (به انگلیسی). ↑ “Wozniak shuts down Wheels of Zeus – CNET News” (به انگلیسی). ↑ “A star who aims to spark innovation by students – The Boston Globe” (به انگلیسی). ↑ “SCOTTEVEST®/SeV – For the Trip of Your Life™ | Management Team” (به انگلیسی). ↑ Linzmayer (2004). Apple Confidential 2.0: The Definitive History of the World’s Most Colorful Company (به انگلیسی). ↑ “Camp Woz: The Admirable Lunacy of Philanthropy” (به انگلیسی). ↑ “The National Medal of Technology and Innovation Recipients” (به انگلیسی). United States Patent and Trademark قیمت انواع تلویزیون led سامسونگ Office. ↑ Wright, Aaron (28 December 2006). “CleanApp, moloudi mall A Better Way To Remove Applications” (به انگلیسی). ↑ “Computer History Museum | Fellow Awards – Steve Wozniak” (به انگلیسی). ↑ «نسخه آرشیو شده». بایگانیشده از اصلی در ۲۱ فوریه ۲۰۱۴. دریافتشده در ۹ آوریل ۲۰۱۴. ↑ “Wozniak Inducted Into Inventors Hall Of Fame – Slashdot” (به انگلیسی). ↑ “Steve Wozniak” (به انگلیسی).

Samsung Smart View چیست؟

همچنین میتوانید بدون قطع کردن آنچه در تلویزیون در حال پخش است، تماس تلفنی برقرار کنید. این ویژگی را میتوان با استفاده از اسمارت ویو به راحتی انجام داد. برنامه Samsung Smart View به شما امکان میدهد از محتوای تلفن همراه خود مانند فیلم، عکس و صفحات وب در صفحه بزرگ تلویزیون لذت ببرید. جدای از آن، عملکرد «اشتراک هوشمند» را نیز ارائه میکند که به شما امکان میدهد با استفاده از تلویزیون مجهز به Smart View، محتوای گوشی هوشمند خود را با خانواده یا دوستان خود در اتاقی دیگر به اشتراک بگذارید. همچنین به شما امکان میدهد از تلفن خود به عنوان یک کنترل از راه دور استفاده کنید، بنابراین می توانید کانال های تلویزیون را تغییر دهید، صدا را تنظیم کنید و بین دستگاه ها جابجا شوید. برای خرید گوشی و انواع تلویزیون های هوشمند به سایت تکنولایف مراجعه کنید. Samsung Smart View چیست؟ Samsung Smart View قابلیتی است که به شما امکان میدهد محتویات دستگاه سامسونگ خود را مستقیماً روی تلویزیون هوشمند منعکس کنید.

حتما بخوانید
بخاری برقی و عملکرد آن

همگی بر روی مین برد نصب گردیده است، بنابراین گرمای تولیدی در این قطعه بسیار بالا می باشد. کوچکترین اختلالی باعث ایجاد خطا در عملکرد کل دستگاه شده و تماشای تلویزیون را با معضل مواجه میکند. اختلال پیش آمده در قطعه مین برد نیازمند بررسی توسط کارشناسان مجرب در این زمینه را دارا می باشد. آیا میدانید؟ به هیچ وجه نباید سراغ تعمیرکاران غیرمجاز برویم ! بدلیل اینکه از قطعات و لوازم غیر استاندارد برای تعمیر دستگاه شما استفاده می کنند ، یا در جریان قرار نگرفتن در روند تعمیر دستگاه ، هزینه بالایی را از شما طلب خواهند کرد. علت این مشکل میتواند ناشی از خرابی مین برد تلویزیون باشد و کاملا قابل رفع است ، پس نگران نباشید . این مورد بسیار نادر است و احتمال خرابی چندین قطعه وجود دارد ، از جمله بک لایت ، برد پاور یا مین برد . پیشنهاد مجموعه تعمیرات آریان سرویس به شما کاربران گرامی این می باشد که بعد از روبرو شدن با این مشکل در دستگاه خود سریعا نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید .

همچنین دارای حالت تصویر Film و Natural نیز می باشد.

این تکنولوژی در تلویزیون های رده بالایی مانند تلویزیون Q60T نیز بکار رفته است. این تلویزیون به کمک تکنولوژی Mega Contrast، UHD Dimming و Contrast Enhancer کنتراست تصویر بسیار خوبی ارائه می دهد که باعث واقعی تر شدن تصاویر می شود. از طرفی پنل VA این تلویزیون باعث می شود رنگ های تیره عمیق تر نمایش داده شود و صحنه های طبیعی تری را شاهد باشید. و HLG پشتیبانی می کند. این تلویزیون به لطف صفحه نمایش Crystal و تکنولوژی Dynamic Crystal Color طیف گسترده ای از رنگ ها را نمایش می دهد و محتوای HDR را با عمق خوبی به نمایش می گذارد. و Auto Motion Plus صحنه های سریع و اکشن را صاف و روان پخش می کند. همچنین دارای حالت تصویر Film و Natural نیز می باشد. سامسونگ از پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K در این تلویزیون استفاده نموده است و وظیفه پردازش تصاویر و تکنولوژی های مربوط به آن بر عهده این پردازشگر قدرتمند می باشد.

حتما بخوانید
چگونه تلویزیون سامسونگ را بدون ریموت کنترل کنیم؟

این تلویزیون کیفیت ساخت مناسبی دارد. کاملاً از پلاستیک ساخته شده است که حس خوبی دارد، و همه چیز بدون هیچ مشکل آشکاری به خوبی در کنار هم قرار گرفته شده است. با این حال، پنل پشتی در نزدیکی مرکز و ورودیها خم میشود، که وصل کردن کابلهای HDMI کمی سخت است. Samsung AU8000 برای بازی مناسب است. دارای تاخیر ورودی کم برای تجربه بازی مناسب است. با این حال، هیچ ویژگی مانند پشتیبانی از VRR ندارد و زمان پاسخ آهستهای دارد که باعث میشود حرکت تار به نظر برسد. نکته مثبت این است که به لطف نسبت کنتراست بالا، برای بازی در اتاق تاریک خوب است، اما ویژگی کاهش نور محلی برای بهبود کنتراست ندارد. Samsung AU8000 برای استفاده به عنوان مانیتور کامپیوتر مناسب است. تاخیر ورودی کمی برای تجربه دسکتاپ پاسخگو دارد، اما زمان پاسخ آهسته باعث میشود حرکت تار به نظر برسد. اگر میخواهید در اتاقی با نور نسبتاً خوب از آن استفاده کنید، بازتابی عالی دارد. ۴:۴.۴ را نمایش میدهد که به وضوح متن کمک میکند.

  • مشاهده » دانلود کاتالوگ تلویزیون سامسونگ
  • سیستم عامل تایزن نسخه ۶.۰
  • چهار پورت HDMI (شامل پورت HDMI 2.1 و HDMI ARC و eARC)
  • روی نماد Screen Mirroring ضربه بزنید
  • قابلیت کنترل از راه دور انواع دستگاه های ضبط و پخش
  • فرمت صوتی Dolby Digital Plus

سامسونگ برای افزایش کیفیت صدا
ی تلویزیون از تکنولوژی Dolby Digital Plus استفاده کرده است تا بتواند صدای با کیفیت را تولید کند. در همین صفحه قیمت تلویزیون ۶۵ اینچ ۴k سامسونگ ۶۵AU8000 را میتوانید مشاهده کنید. اگر در استان تهران و البرز سکونت دارید میتوانید تلویزیون را در درب منزل دریافت کنید پس از آن مبلغ را پرداخت کنید. شما هم میتوانید در مورد این کالا نظر بدهید. برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از میتاکالا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. مسخواستم ببینم منظور چیه ؟ یک نوع قابلیته آیا ؟ آیا این نظر برایتان مفید بود؟ آیا این نظر برایتان مفید بود؟ آیا این نظر برایتان مفید بود؟ آیا این نظر برایتان مفید بود؟ این مدل au8000 کنترل جادویی داره؟ آیا این نظر برایتان مفید بود؟ آیا این نظر برایتان مفید بود؟ دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید. بهتر است برای راحتی سایر کاربران فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیامهایی که شامل محتوای توهینآمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف میشوند. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید! اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

  • صفحه نمایش تلویزیون
  • اتو دستی
  • دارای Music Discovery
  • پشتیبانی از TV Key
  • فناوری Dialog Enhancement و تولید صدای شفاف دیالوگها
  • از Google Chromecast به عنوان مرورگر استفاده نمایید
حتما بخوانید
۱۲ کاربرد خانگی لاک پاک‌کن که باید بلد باشید

به طور کلی طراحی این گوشی در همهی قسمتها حالت منحنی دارد و تخت و زاویه دار نیست. رنگبندی A23 هم تنوع خوبی دارد و در رنگهای مشکی، سفید، آبی و هلویی عرضه میشود. در مورد صدا نیز باید خاطر نشان کرد که گوشیA23 از جک ۳.۵ میلی متری هدفون پشتیبانی میکند، بنابراین خیال علاقهمندان به موسیقی و افرادی که طرفدار هندزفریهای سیمی هستند کاملاً راحت باشد. نمایشگر، بخشیست که سامسونگ در آن همیشه پیشتاز بوده و یک پله از رقبای چینیاش جلوترست. دارد با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۴۰۸ پیکسلی دارد که امکان تماشای همه جانبه و راحت را به کاربر ارائه میدهد. همان طور که انتظار میرفت این نمایشگر وضوح بالایی دارد و عملاً تراکم پیکسلی در آن برابر ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ است. در واقع میتوان گفت که استفاده از یک پنل فول اچ دی پلاس نسبت به اینکه A23 قیمت اقتصادی دارد، دست و دلبازی سامسونگ را نشان میدهد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از تلویزیون سامسونگ دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید