آینده یخچال‌ها ( ساید بای ساید )

آینده یخچال‌ها ( ساید بای ساید )

امروزه در تمامی محافل ساید بای ساید را آینده یخچال‌ها می‌نامند ، حال می‌خواهیم در این بخش از سری مطالب انتخاب سنتر به بررسی و نقد موضوع آینده یخچال‌ها ( ساید بای ساید) پرداخته تا این موضوع را از زوایای دیگر نیز بررسی کنیم.

یخچال های ساید بای ساید – ساید بای سایدها (Side By Side) نسل جدید یخچال فریزرها می باشند که با ظرفیت و گنجایش ۴ برابر بیشتر نسبت به یخچال های معمولی نسلی بعدی یخچال‌ها هستند و به زودی پایان زندگی یخچال های قدیمی تک درب فرا خواهد رسید.

یخچال های ساید بای ساید با خط جداکننده عمودی در وسط خود قسمت یخچال و فریزر را از هم جدا کرده اند و در طرح هایی حتی درب تو درب (Door-in-Door) شده اند تا ظرفیت گنجایش یخچال را چندین برابر بیشتر کند.

آینده یخچال‌ها ( ساید بای ساید )

یخچال‌های ساید بای ساید

آینده فروش یخچال‌ها متعلق به ساید بای سایدها می باشد. این صحبتی است که امروزه همه در مورد آن بحث و تبادل نظر می‌کنند. قبلا در بخش معرفی ساید بای سایدهای اسنوا کمی در مورد این موضوع صحبت شد، اما حال در ادامه به روند رو به رشد این سری از یخچال‌ها و همچنین به پیشنهادات تولیدکنندگان داخلی این سری خواهیم پرداخت.

پیشنهاد اسنوا این است که هر چه سریع تر به دنیای ساید بای سایدها وارد وارد شوید تا تفاوت یخچال معمولی با یخچال ساید بای ساید را درک کنید.

در کنار این پیشنهاد ، می‌توان به پیشنهادات مدیران فروش شرکت‌های داخلی دوو و همچنین شرکت‌های بزرگ تولیدکننده مانند سامسونگ و ال جی نیز نگاهی کرد ، که همگی بر این باور هستند که بزودی اکثر مدل‌های یخچال‌ها در بازار بسیار کم فروش و همچنین بدلیل زیبایی کمتر ، طرفداران کمتری را نیز داشته باشند.

حتما بخوانید
معرفی بخاری گازی ایران شرق

شاید در ابتدا این سخن کمی با ملاحظه بیشتری باید زده شود ، اما با نگاه به گذشته نه چندان دور می‌توان پی برد که یخچال‌ها و فریزرهای صندوقی نیز پس از عرضه یخچال‌ها و فریزرهای حجیم ، به یکباره از بازار فروش حذف شده و جای خود را به مدل‌های جدید دادند.

آینده یخچال‌ها ( سایدبای ساید)

اما حال ما در ادامه با برخی ویژگی‌های منحصر بفردی که امروزه در ساید بای سایدها بیشتر می‌توان دید خواهیم پرداخت

ویژگی های یخچال های ساید بای ساید جدید

  •     یخچال هایی که قابلیت اتصال به WiFi را دارا هستند.
  •     یخچال هایی که قابلیت پخش موزیک را دارند.
  •     یخچال هایی که سخنگو هستند.
  •     یخچال هایی که در صورت بروز هرگونه مشکل با کد ارور مخصوص هشدار می دهند.
  •     یخچال هایی که مصرف انرژی ۵ برابر کمتر از یخچال های معمولی تک درب دارند.
  •     یخچال هایی که سرمای داخل یخچال برای تمام قسمت ها به صورت مساوری تقسیم می شود.
  •     خداحافظی با کمپرسور قدیمی و استفاده از موتورهای اینورتر
  •     استفاده از لامپ های LED به جای لامپ های تنگستنی
  •     صفحه نمایش کاملا لمسی و تصویری
  •     فیلترهای قدرتمند از بین برنده بوی بد یخچال

و بسیاری از موارد دیگر که فقط در یخچال های ساید بای ساید جدید اسنوا و یا سایر برندها می‌توان یافت ، که در این بین شرکت‌های دیگری مانند ساید بای ساید‌ دوو نیز امروزه با بهره گیری هر چه بهتر این موارد ، سعی می‌کنند همواره خود را در بین تولیدکنندگان ساید بای سایدهای مدرن نیز جای دهند.

حتما بخوانید
نصب برنامه در تلویزیون سامسونگ

با این تفاسیر می‌توان گفت که آینده یخچال‌ها ( ساید بای ساید) است که در دورانی نه چندان دور با تمرکزی که سمت تولیدکنندگان بر روی آن است ، به راحتی مدل‌های دیگر را کنار زده و خود در سکوی نخست خواهد نشست.

دیدگاهتان را بنویسید