آنچه کارشناسان درباره تلویزیون سامسونگ نمی گویند و چگونه بر شما تأثیر می گذارد

samsung tvHDMI درگاه پرکاربردی است و حتما یکی دو دستگاه در منزلتان پیدا میشود که خروجی HDMI داشته باشد. اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید، بهتر است از HDMI 2.0 پشتیبانی کند تا در آینده مشکلی بابت پخش محتوای ۴K نداشته باشید. فرمت جدیدتر HDMI 2.1 هم که هنوز مرسوم نشده است در برخی تلویزیونهای بالارده بهکار گرفته میشود و بزرگترین مزیت آن امکان پخش محتوای ۸K و پشتیبانی از نرخ نوسازی تغییر است. اگر قصد استفاده از کنسولهای نسل جدید مثل PS5 را دارید و بازی در رزولوشن ۴ کی و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز برای شما اهمیت دارد، تلوزیون مورد نظر شما باید به درگاه HDMI 2.1 مجهز باشد.تلویزیون LCD و اولد چه تفاوتی دارند؟ تلویزیون ال ای دی چیست؟ بهطور کلی دو نوع تلویزیون در بازار وجود دارد: LCD و OLED که گرانتر است. تلویزیون LCD از نور پسزمینه برای روشن کردن پیکسلها و در نتیجه نمایش تصویر استفاده میکنند. اما OLED در سط پیکسل کنترل میشود و هرکدام از پیکسلهای آن، خودش به تنهایی نور را تولید میکند.

تلویزیون سامسونگ اقساطی

samsung tvروی Smart View ضربه بزنید. ۲.مطمئن شوید که تلفن و تلویزیون به یک شبکه Wi-Fi متصل هستند. برنامه به طور خودکار شروع به جستجوی دستگاههای سازگار میکند. تلویزیون هوشمند خود را از لیست دستگاههایی که ظاهر میشود، انتخاب کنید. اگر نمایش داده نشد، تلویزیون را از برق جدا کرده و دوباره راه اندازی کنید. ۳.در صفحه باز شده، روی Start now ضربه بزنید تا مجوزها را تایید کنید. ۴.پس از اتصال، دستگاه Samsung Galaxy شما باید شروع به بازتاب گوشی روی تلویزیون کنید. میتوانید منوی Smart View را در سمت راست مشاهده کنید. Full screen در دستگاه متصل، نسبت تصویر را تغییر دهید. ۶.برای قطع این ویژگی، به منو بروید و روی Disconnect ضربه بزنید. کدام گوشیهای سامسونگ اسمارت ویو دارند؟ بنابراین ممکن است بعضی از گوشیهای مدل جدیدتر سامسونگ این ویژگی را نداشته باشند. Wireless Display Mirroring یک روش کاربردی دیگر برای اتصال گوشیهای سامسونگ به تلوزیون است. با استفاده از این قابلیت میتوانید از برنامهها، تصاویر، فیلمها و بازیهای مورد علاقه خود در تلویزیون لذت ببرید.

حتما بخوانید
راهنمای خرید ساندبار

تلویزیون TU8000 سامسونگ در زمینه تولید رنگ ها به تکنولوژی PurColor مجهز شده است تا رنگ هایی دقیق و طبیعی را نمایش دهد. کمپانی سامسونگ برای تلویزیون ۸۵ اینچ TU8000 پردازشگر تصویر Crystal Processor با پشتیبانی از محتوای ۴K را در نظر گرفته است تا با پردازش تصاویر یک تجربه لذت بخش از تماشای تلویزیون را برایتان به ارمغان اورد. این پردازشگر به کمک تکنولوژی ۴K Upscaling رزولوشن تصاویر را افزایش داده و همه چیز را در حد کیفیت ۴K پخش خواهد کرد. شما می توانید با استفاده از تکنولوژی Auto Motion Plus که در این تلویزیون به کار رفته است صحنه های سریع و اکشن را صاف و واضح تماشا کنید. تلویزیون ۸۵TU8000 سامسونگ دارای PQI یا شاخص کیفیت تصویر ۲۱۰۰ می باشد و نسبت به تلویزیون TU7000 کیفیت تصویر بهتری ارائه می دهد. این امکان برای شما وجود دارد که در حالت Film Mode ساعت ها به تماشای تلویزیون بپردازید و لذت ببرید.

تلویزیون سامسونگ ال سی دی

تلویزیون جدید سامسونگ ۵۰TU8500 دارای تکنولوژی Dynamic Crystal Display می باشد. این تکنولوژی در کنار صفحه نمایش کریستالی این تلویزیون باعث تولید طیف گسترده ای از رنگ ها می شود و نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی از عمق رنگ بیشتری پشتیبانی می کند. به این ترتیب تصاویر با کیفیت بالاتری روی این تلویزیون نمایش داده می شوند و جزئیات تصویر بیشتری را شاهد خواهید بود. به گفته سامسونگ تلویزیون های کریستالی جدید نسبت به تلویزیون های ال ای دی سال گذشته کیفیت تصویر بهتری را ارائه می دهند. تلویزیون ۵۰TU8500 دارای تکنولوژی Dual LED می باشد. این تکنولوژی در تلویزیون های ۲۰۲۰ و ارزان قیمت سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته و این تلویزیون ها نسبت به مدل های هم رده سال گذشته کنتراست تصویر بیشتری ارائه می دهند. در تکنولوژی Dual LED همانطور که از نام آن مشخص است به جای یک LED از دو LED استفاده شده است. سامسونگ در تلویزیون های ۴K کریستالی ۲۰۲۰ خود از پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K استفاده نموده است.

  1. قابلیت اتصال به دیوار به وسیله ی براکت مخصوص
  2. یک مرورگر را انتخاب و نصب نمایید
  3. پشتیبانی از زیرنویس
  4. آداپتور را به یک کابل HDMI (یا VGA) وصل کنید
  5. نمایش همه محصولات تشک برقی
  6. جارو برقی
  7. مجهز به بلوتوث نسخه ۴.۲
حتما بخوانید
ویدیو معرفی محصولات اسنوا

و از ماه می همان سال به بازار عرضه شد. سیستمعامل اندروید نسخهٔ ۲٬۳٬۴ بههمراه رابط کاربری تاچویز، قابلیت ارتقا به اندروید ۴٬۰ و ۴٬۱. شرکت سامسونگ این گوشی را همراه با نسخه ۲٬۳ سیستمعامل اندروید در می ۲۰۱۱ عرضه کرد. پس از آن در ماه مارس ۲۰۱۲ بهروزرسانی اندروید نسخه ۴٬۰ معروف به بستنی حصیری (به انگلیسی: Ice Cream Sandwich) را دریافت کرد. پس از آن شرکت سامسونگ در اوت ۲۰۱۲ اعلام کرد
که این دستگاه بزودی بروزرسانی دیگری برای ارتقا به اندروید نسخه ۴٬۱ دریافت میکند. ↑ ۱٫۰ ۱٫۱ “Samsung I9100 Galaxy S II” (به انگلیسی). ↑ مشارکتکنندگان ویکیپدیا. «Samsung Galaxy S II». در دانشنامهٔ ویکیپدیای انگلیسی، بازبینیشده در ۳۰ نوامبر ۲۰۱۱. ↑ “Samsung Galaxy S II ICS review: Sugar coated” (به انگلیسی). ↑ “Samsung Galaxy S II getting Android 4.1 Jelly Bean in September or October” (به انگلیسی). این صفحه آخرینبار در ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲ ساعت ۱۹:۲۶ ویرایش شدهاست. همهٔ نوشتهها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. ویکیپدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکیمدیا است.

اختلالات به وجود آمده در لامپها میتواند دلیل بروز این معضل در تلویزیون باشد. با خرابی یک و یا تعدادی از لامپ ها تصویر تلویزیون حالت پرش پیدا میکند که نیازمند بررسی و تعمیر توسط افراد متخصص در این زمینه می باشد. اصلیترین دلیل در این بخش میتواند مربوط به آنتن ، بک لایت یا پنل تلویزیون باشد . آیا میدانید؟ در صورت بروز مشکل با تعمیرکاران غیر مجاز یا قطعات تعویضی آنها ، مرجع معتبری جهت درخواست رسیدگی و یا جبران خسارت ندارید. گاهی ممکن است حس کنید تصویری که دارید میبیند با کیفیت نیست یا کیفیت تصویر پایین است. معمولا این مشکل در تلویزیون میتواند زمانی اتفاق بیفتد که تصویری که در حال پخش است، تصویر با کیفیتی نباشد. مثلا سیگنالهایی که از فرستندهی ایران یعنی صدا و سیما یا حتی تصاویر ماهوارهای و سی دی های کپی پخش میشوند، با وضوح و کیفیت پایین باشند. یکی از راه حلها این است که باید سیگنال با وضوح HD و FULL HD به تلویزیون بدهید تا با کیفیت مطلوب تصاویر را ببینید.

  • دوتایی شدن تصویر و تاریک و روشن شدن آن از بالا
  • سیستم صوتی – سینما خانگی
  • نوع صفحه نمایش: Crystal
  • پشتیبانی از برنامه SmartThings
  • انواع شکستگی در بخش های مختلف نظیر پنل، مانیتور و …
  • Screen mirror در آیفون
  • تعویض پاور، اسپیکر و پنل تلویزیون
حتما بخوانید
آموزش نصب فیلیمو روی تلویزیون سامسونگ و ال جی

به واسطهی حضور سیستم عامل تلویزیونهای مدرن امروزی قابلیتهای فراوانی پیدا کردهاند که زندگی را برای شما راحتتر و مهیجتر خواهند کرد. سیستم عامل به کار برده شده در تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ TU8500 تایزن نسخهی ۵.۵ است. به اینترنت متصل شوید و با مرور صفحات مختلف سایت ساعتها خود را با تلویزیون خود سرگرم کنید. به کمک فناوری TV Sound To Mobile میتوانید صدای تلویزیون را به موبایل خود انتقال دهید تا بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران با هر ولومی که دوست دارید صدا را بشنوید. تلویزیون ۵۵TU8500 از دستیارهای صوتی Amazon Alexa، Bixby و Google Assistant پشتیبانی مدل و قیمت تلویزیون سامسونگ میکند. با کمک این تکنولوژی که به واسطهی هوشمند بودن در این مدل قرار دارد بهراحتی و تنها از طریق صحبت کردن تلویزیون خود را مدیریت کنید. البته بهرهمندی از این ویژگی به شرایط خاصی وابسته است. و موقعیت جغرافیایی و لهجه در آن تأثیر ویژه دارند. همچنین ممکن است در زمان خرید این قابلیت فعال نباشد. برای اکثر ما انتقال آسان و سریع محتوا از موبایل به تلویزیون کاربردی و هیجان انگیز است.

دیدگاهتان را بنویسید