آموزش نصب فیلیمو روی تلویزیون سامسونگ

به گزارش بانه سیتی – یکی از مهمترین مشخصههای تلویزیونهای هوشمند، امکان نصب برنامههای مورد علاقهمان است. این کار عموما در تلویزیونهای اندرویدی بدون محدودیت و بسیار ساده است. اما بسیاری از اپلیکیشنهای خاص، مثل فیلیمو، نماوا و … ، هستند که برای سیستم عاملهای خاص مثل تایزن در سامسونگ طراحی نشدهاند و ممکن است این سوال ایجاد شود که این کاربران چگونه میتوانند از چنین امکاناتی بهرهمند شوند. ما در این مطلب به طور اختصاصی در رابطه با نحوهی نصب فیلیمو روی تلویزیون سامسونگ صحبت خواهیم کرد. در تلویزیونهای سامسونگ میتوانید در قسمت My APPs تمامی برنامههای از پیش نصب شده روی تلویزیون را مشاهده کنید. اگر برنامهی مورد علاقهی خود نیافتید، میتوانید به فروشگاه سامسونگ مراجعه کرده و آن را دانلود نمایید. برای این کار، روی Apps در نوار ابزار کلیک کنید و سپس در بخش جستجو نام برنامهی مورد نظر را تایپ کنید. پس از یافتن آن، بر روی Install کلیک کنید تا برنامه نصب شود.

نحوه وصل کردن گوشی به تلویزیون از پرتکرارترین سوالات کاربران تلویزیونهای هوشمند است. اتصال موبایل به تلویزیون به شما این امکان را میدهد که صفحه موبایل خود را روی تلویزیون مشاهده کنید مثلا فیلمی را در گوشی خود پخش کنید و آن را روی صفحه نمایش تلویزیون ببینید. بسته به مدل و برند دستگاه، راههای زیادی برای اتصال موبایل به تلویزیون وجود دارد. در این مقاله روشهای اتصال موبایل به تلویزیونهای ال جی، سامسونگ و سونی را بررسی میکنیم. اطلاعات این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام اساسی، با متخصصین مشورت نمایید. در این روش تلویزیون شما باید پورت HDML MHL داشته باشد. با استفاده از که یک کابل HDML MHL میتوانید به راحتی صفحه موبایل را روی نمایشگر تلویزیون ببینید. برای اتصال موبایل به تلویزیون ال جی از طریق این روش، لازم است که هر دو دستگاه یعنی موبایل و تلویزیون قابلیت mirroring را داشته باشند. برای انجام میرورینگ روی تلویزیون ال جی، بسته به نوع سیستم عامل آن دو راه وجود دارد.

حتما بخوانید
نکات مهم در نگهداری ماشین لباسشویی

کنترل تلویزیون سامسونگ

↑ «اطلاعیه باشگاه استقلال دربارهٔ کسب مجوز حرفهای؛ بدون مشکل و با سربلندی در لیگ قهرمانان آسیا حاضر میشویم». خبرگزاری تسنیم. ۱۹ آبان ۱۳۹۶. ↑ «صدور مجوز حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا». ↑ «فوتبال ایران به قلم “فردوسی پور” در WorldSoccer». ایسنا. ۲۰۰۸-۱۰-۲۱. بایگانیشده از روی نسخه اصلی در ۲۳ ژوئیه ۲۰۱۸. ↑ «در مورد باشگاه استقلال در ویکی تابناک بیشتر بخوانید». ↑ «استقلال با ۳۸ جام قهرمانی پر افتخارترین تیم فوتبال ایران شد». دریافتشده در ۱۹ نوامبر ۲۰۱۷. ↑ «سوپرجامی که رکورد آبیها را بهبود بخشید/ استقلال پرافتخارترین باشگاه ایران». دریافتشده در ۱۹ نوامبر ۲۰۱۷. ↑ «جام شماره ۳۸ در ویترین آبیها». دریافتشده در ۱۹ نوامبر ۲۰۱۷. ↑ «استقلال سومین تیم برتر آسیا از نگاه سایت گل». ↑ «استقلال، پرافتخارترین تیم تاریخ». روزنامه خبر ورزشی. دریافتشده در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲. ↑ Naraghi, خرید تلویزیون ۷۵ اینچ با بهترین قیمت Hooshyar F. “Iran – List of Champions” (به انگلیسی). ↑ «ردهبندی جام حذفی ایران». وبگاه رسمی جام حذفی فوتبال ایران.

این تلویزیون با توجه به توان نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی که دارد، به عنوان یک اثر هنری میتواند برای نمایشگاهها و گالریهای نقاشی بینظیر باشد. سامسونگ در این نمایشگر از پنل تصویر VA استفاده کرده است که دقت بیشتری را از پنل IPS ارائه میدهد و تصاویر را با جزئیات بیشتری به نمایش میگذارد و نسبت کنتراست آن نیز بسیار فراتر از انتظار است. این تلویزیون جدا از این موارد نیز میتواند یک نمایشگر خوب برای اتصال کنسولهای بازی نسل جدید باشد و با وجود درگاههای HDMI2.1 شما یقینا از اجرای این بازیها در بالاترین کیفیت تصویر لذت خواهید برد. در کل میتوان گفت کمپانی سامسونگ یک تلویزیون همه کاره با امکانات فوقالعادهای به بازار عرضه کرده که میتواند رضایت شما را به خوبی جلب کند. در نظر داشته باشید این تلویزیون با توجه به امکانات و قابلیتهایش قیمت بالایی دارد و برای بسیاری شاید مقرون به صرفه نباشد. Q70T از محصولات فوقالعاده سال ۲۰۲۰ است که دارای صفحه نمایش کیولد با روشنایی شگفتانگیز است که در محیطهای تاریک بهترین تصاویر را به اجرا در میآورد.

  • حذف نویز تصاویر به صورت دیجیتالی (Digital Clean View)
  • تکنولوژی Mirroring برای انتقال صفحه موبایل روی تلویزیون
  • لوازم غیربرقی – کتری و قوری
  • اتو دستی
  • روش دوم
  • برخورداری از کنترل هوشمند
  • دارای حالت بازی یا Game Mode
  • پشتیبانی از کدک های HEVC, VP9, AV1
حتما بخوانید
۹ ابزار دستی مهم که حتما باید در جعبه ابزارتان داشته باشید

در سال ۱۳۸۴ نیز خبری دربارهٔ خرید ورزشگاه و راهاندازی شرکت هواپیمایی توسط باشگاه منتشر شدهبود که انجام نگرفت. همچنین ورزشگاه شهید کاظمی که در کنار بزرگراه آزادگان قرار دارد اکنون در اختیار این باشگاه میباشد. پرسپولیس یک واژهٔ یونانی به معنای شهر پارسی است که از دو واژهٔ «پرس» (به یونانی: Πέρσης) به معنای پارسی و «پولیس» (به یونانی: Πόλις) به معنای شهر تشکیل شدهاست. یونانیان باستان به پارسه یا تخت جمشید، پایتخت دودمان هخامنشیان، پرسپولیس میگفتند. در سال ۱۳۶۰، سازمان تربیت بدنی نام بولینگ عبده را به مجموعه ورزشی شهید چمران تغییر داد و قرار شد پرسپولیس از سال ۱۳۶۱، با نام دیگری فعالیت کند. بازیکنان در اعتراض به این تصمیم، در بازی با هما در جام باشگاههای تهران حاضر نشدند و قهرمانی این مسابقات را از دست دادند. در دی ۱۳۶۵، پرسپولیس تحت پوشش بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی قرار گرفت. بنیاد مستضعفان تصمیم گرفت نام تیم را به «آزادی» تغییر دهد. بازیکنان با این تغییر نام موافق نبودند.

تلویزیون Serif TV نیز مثل Frame ویژه افراد و خانواده هایی طراحی شده است که به طراحی داخلی خانه خود اهمیت زیادی می دهند و می خواهند از تلویزیون به عنوان یک دکور جذاب استفاده کنند. تلویزیون های Serif سامسونگ با کیفیت سینمایی ۴K ، تکنولوژی QLED و NFC بهترین و به روز ترین امکانات را در اختیار شما قرار می دهد. تلویزیون Sero سامسونگ با هدف به حداکثر رساندن تجربه کاربر در تماشای انواع مختلف محتوا طراحی و ساخته شده است. تلویزیون Sero اولین تلویزیون چرخان در جهان است که به شما اجازه می دهد تصاویر را هم در حالت افقی و هم عمودی تماشا کنید. تلویزیونTerrace به طور ویژه برای تماشای تلویزیون در فضای خارج از منزل طراحی شده است. این تلویزیون تصاویر را با روشنایی بسیار بالا Ultra Bright و کیفیت تصویر ۴K QLED نمایش می دهد. تلویزیونTerrace به علت داشتن تکنولوژی ضد انعکاس anti-reflection و روشنایی فوق العاده ۲ هزار نیت، برای تماشای تلویزیون در هر فضایی، حتی فضای خارج از منزل، ایده آل است.

حتما بخوانید
۱۱ نکته‌ی مهم که قبل از خرید مایکروفر حتما باید بدانید

بین دو پایه تلویزیون فاصله مناسبی برای قرار گرفتن ساندبار نیز وجود دارد. محصول واقعی ممکن است با تصویر نشان داده شده در عکس متفاوت باشد. AU8000 تلویزیونی باریک و مناسب برای نصب روی دیوار است. همانطور که گفته شد این تلویزیون از طراحی باریک و مینیمال برخوردار است و جلوه بسیار جذابی به منزل شما خواهد بخشید. این تلویزیون برای نصب بر روی دیوار مناسب است. شما با نصب این تلویزیون بر روی دیوار دیگر فاصله ای بین تلویزیون و دیوار مشاهده نمی کنید و این موضوع می تواند جذاب باشد و حس خوبی به کاربر منتقل کند. بسته به نوع دیوار و نوع نصب ممکن است میان تلویزیون و دیوار فاصله وجود داشته باشد. پایه دیواری را باید بصورت جداگانه خریداری نمایید. دستیار صوتی گوگل و الکسا ممکن است در زمان فروش این تلویزیون در دسترس نباشد و طی یک آپدیت در آینده منتشر شود. محتوای سرویس های مختلف بسته به منطقه جغرافیایی ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کنند.

شعار تبلیغاتی سامسونگ در مورد رابط کاربری که طراحی کرده “Your Galaxy. Your Way” هست که به قابلیتهای شخصیسازی زیادی که برای کاربران در طول نرمافزار در نظر گرفته اشاره دارد و میگوید: «صاحب چیزی باشید که واقعاً مال شماست. از دیگر ویژگیهایی که در نرمافزار A23 وجود دارد قابلیت رم پلاس است. با توجه به مشخصات A23 سامسونگ شما با یک رابط کاربری تر و تمیز روبهرو هستید. گفتنیست این نسخه از رابط کاربری که روی مدلهای جدید ارائه میشود از نظر بصری جذابتر شده و با سختافزار هم هماهنگی کاملی دارد. این شرکت کرهای برای اصلیترین قسمت سختافزار A23 سامسونگ یعنی تراشهی پردازندهی آن از قطعات ساخت خودش استفاده نکرده، در نتیجه به سراغ شرکتهای دیگر رفته و تراشهی آمریکایی Snapdragon 680 کوالکام را برای این مدل انتخاب کرده است. این تراشه در اواخر سال ۲۰۲۱ معرفی و عرضه شد و از جملهی جدیدترینهای کوالکام محسوب میشود که با وجود میانرده بودن، لیتوگرافی ۶ نانومتری دارد. نتایج بنچمارکهای مختلف را در اینفوگرافی زیر ببینید تا بعداً به طور مفصل به تحلیل عملکرد این دستگاه بپردازیم.

  1. سایز (اینچ): ۶۵
  2. قیمت کمتر نسبت به تلویزیونهای OLED ال جی
  3. تکنولوژی Auto Motion Plus
  4. پشتیبانی از AirPlay ۲ محصولات اپل
  5. دکمه ۱۲۳ را با نقاط رنگی فشار دهید
حتما بخوانید
مقایسه سامسونگ QLED و الجی OLED؛ کدام تلویزیون بهتر است؟

↑ “Steve Wozniak – DWTS – Dancing With The Stars” (به انگلیسی). ↑ “Woz Does the Cha-Cha on Dancing With the Stars | Underwire” (به انگلیسی). ↑ “Woz Gets Hipchecked Off the Dance Floor: Big, Big Sigh… – Kara Swisher – News” (به انگلیسی). ↑ “The Big Bang Theory – Episode Guide” (به انگلیسی). ↑ “The Big Bang Theory Steve Wozniak” (به انگلیسی). ↑ “Steve Wozniak Will Appear On The Big Bang Theory” (به انگلیسی). ↑ Carnoy, David. “Wozniak makes cameo on ‘Big Bang Theory'” (به انگلیسی). ↑ Miller, خرید تلویزیون ۴۳ اینچ با بهترین قیمت Julie. “The Big Bang Theory Moves Steve Wozniak to Tears” (به انگلیسی). ↑ “Steve Wozniak’s Favorite Gadget” (به انگلیسی). ↑ “Steve Wozniak’s Favorite Gadget Isn’t His iPhone, But His Transistor Radio” (به انگلیسی). ↑ “The Amazing Contents of Steve Wozniak’s Travel Backpack” (به انگلیسی). ↑ Smith, Mat (17 July 2012). “Steve Wozniak reveals contents of his backpack, has a lot of stuff” (به انگلیسی).

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با moloudimall.com وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید