آموزش تصویری اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ

samsung tvمرحله ۲. در اینجا از شما خواسته میشود تا WiFi خود را روشن کنید، سپس گوشی شروع به جستوجو و یافتن دستگاههای در مجاورت شما میکند. مرحله ۳. تلویزیون هوشمند خود را در فهرست دستگاههای موجود انتخاب کنید. مرحله ۴. با انتخاب گزینه Allow در تلویزیون سامسونگ، اجازه دهید تا گوشی به آن متصل شود. همچنین شما میتوانید با دنبال کردن آدرس زیر نیز به این قابلیت دسترسی پیدا کنید. مراحل اتصال گوشی آیفون به تلویزیون سامسونگ برای استریم کردن عکسها و ویدئوها به تلویزیون، نسبت به سایر گوشیها کمی متفاوت است. ابتدا شما باید تنظیمات تلویزیون سامسونگ برای اتصال به گوشی را روشن کنید و بعد نسبت طی کردن مراحل برای اتصال گوشی آیفون به تلویزیون سامسونگ اقدام کنید. مرحله ۱. منو Settings را باز کنید و گزینه General را انتخاب کنید. مرحله ۲. در منو General گزینه Apple AirPlay Settings را انتخاب تلویزیون ۴۳ اینچ سامسونگ ۴۳AU7000 کنید. مرحله ۳. AirPlay را روشن کنید. در آخر هم نوبت میرسد به تنظیمات مربوط به گوشی که در ادامه به آن میپردازیم.

واقعاً با قیمت تلویزیون سامسونگ چه اتفاقی می‌افتد

شما می توانید برنامه SmartThings را از طریق لینک های زیر برای موبایل هوشمند خود نیز دانلود و نصب کنید. برنامه SmartThings ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد. تلویزیون هوشمند سامسونگ ۳۲T5300 دارای قابلیت Gallery است و شما می توانید هنگامی که از تلویزیون استفاده ای ندارید و یا خاموش است، از آن به عنوان اثر هنری یا قاب عکس استفاده کنید. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا عکس های مورد علاقه خود را در یک کولاژ زیبا نمایش دهید یا آنها را به صورت اسلاید شو به نمایش بگذارید. در این حالت تلویزیون کاملا با محیط خانه شما هماهنگ شده و زیبایی خاصی به محیط خانه شما می بخشد. قابلیت Gallery ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد. تلویزیون ۳۲ اینچ سامسونگ T5300 طراحی بسیار شیک و زیبایی دارد. این تلویزیون دارای طراحی باریک و مینیمالی است و با اکثر دکورها به راحتی هماهنگ می قیمت تلویزیون سامسونگ شود. این تلویزیون در سایز های ۴۳ اینچ، ۴۰ اینچ و ۳۲ اینچ تولید می شود.

حتما بخوانید
معرفی 3 فروشگاه برتر لوازم آرایشی و بهداشتی+ 2 وب سایت سلامتی

سرکت های تولید کننده ی عالی وجود دارند که با معرفی آن ها می توان به زندگی فرد کمک زیادی کرد. با شناختن شرکت های با سابقه می تواند خرید های لازمه را با دقت بیشتری انجام داد. زیرا کمپانی ها تمامی نیازهای روز فرد را با اطمینان و دقت بالایی برطرف می سازند. در جهان تعداد زیادی از شرکت ها وجود دارند که فعالیت آن ها تولید لوازم خانگی است. اما باید کفت که همگی محبوب و ارزشمند نیستند. بلکه در بین آن ها چند تن ارزش و جایگاه فوق العاده عالی دارند. برای نمونه می توان به سامسونگ، بوش، ال جی و … اشاره کرد. این سازنده ها جزو فدیمی ترین ها هستند که طذفداران بیشتری نیز دارند. سامسونگ اصالت قابل توجهی دارد که هر روزه میلیون ها کاربر به آن جذب می شوند. تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ مدل ۵۵TU8500 یکی از تولیدات عالی آن محسوب می شود. این تلویزیون بر اسای تکنولوژی و پیشرفت های موجود تولید شده است.

بر روی تلفن همراه شرکت اچ تی سی (HTC Dream (G۱ معرفی شد.

samsung tvتاریخچهٔ نسخههای سیستم عامل تلفن همراه اندروید با انتشار نسخه بتای این نرمافزار در ماه نوامبر سال ۲۰۰۷ شروع شد. اولین نسخه تجاری این سیستم عامل (نسخه ۱٫۰) در سپتامبر ۲۰۰۸ بر روی یکی از گوشیهای شرکت HTC منتشر شد. نسخه ۱٫۱ نیز در فوریه سال ۲۰۰۹ با نام پتی فور معرفی شد اما این نامگذاری کاملاً اتفاقی بود و به سیستم نامگذاری فعلی مربوط نمیشد. این سیستم عامل در حال حاضر زیر نظر شرکت گوگل و اتحادیه گوشی باز (مخفف انگلیسی: OHA) در حال توسعه است. در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۵ اعلام شد که تا کنون بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه در سراسر دنیا از این سیستم عامل استفاده میکنند. آخرین نسخه اندروید که تاکنون منتشر شده نسخه بتا اندروید ۱۳ است. بر روی تلفن همراه شرکت اچ تی سی (HTC Dream (G۱ معرفی شد. برنامه بازار اندروید (Android Market) جهت نصب و بروز رسانی برنامهها از طریق اینترنت.

  1. قابلیت اتصال به دیوار به وسیله ی براکت مخصوص
  2. یک مرورگر را انتخاب و نصب نمایید
  3. پشتیبانی از زیرنویس
  4. آداپتور را به یک کابل HDMI (یا VGA) وصل کنید
حتما بخوانید
۱۱ نکته‌ی اساسی که پیش از خرید یخچال فریزر باید در نظر بگیرید

پشتیبانی میکند، اما طیف رنگی وسیع مورد نیاز برای محتوای HDR را نمایش نمیدهد و روشنایی پایینی دارد، بنابراین هایلایتها آنطور که باید ظاهر نمیشوند. Samsung AU8000 برای تماشای برنامههای تلویزیونی مناسب است. اگرچه روشنایی چندانی ندارد، اما بازتاب بسیار خوبی دارد، به این معنی که دید در اتاقهایی با نور متوسط مشکلی نخواهد داشت. مشکلات ارتقاء مقیاس با محتوای با وضوح پایینتر مانند جعبه کابل ندارد. متأسفانه، زوایای دید باریکی دارد، بنابراین هنگام مشاهده از پهلو، تصویر نادرست به نظر میرسد. Samsung AU8000 برای استفاده ترکیبی مناسب است. به دلیل نسبت کنتراست بالای خود، برای تماشای فیلم مناسب است، اما ویژگی کاهش نور محلی برای بهبود کنتراست ندارد. برای تماشای برنامههای تلویزیونی خوب است و برای ورزش مناسب است، زیرا انعکاس بسیار خوبی دارد، اما زاویه دید باریکی دارد، بنابراین برای چیدمان صندلیهای وسیع ایده آل نیست. هیچ ویژگی بازی ندارد و زمان پاسخ آهستهای دارد، بنابراین حرکت تار به نظر میرسد، اما هنوز هم تاخیر ورودی کمی برای تجربه بازی دارد.

قیمت تلویزیون سامسونگ

برای استفاده از این قابلیت دستورالعملهای زیر را دنبال کنید. مرحله ۱. در منو Developer Options گزینه USB Debugging را فعال کنید. مرحله ۲. یک سر کابل شارژ را به درگاه اتصال گوشی و سر دیگر آن را به درگاه USB تلویزیون متصل کنید. مرحله ۳. در منو Use USB For در تنظیمات گوشی، گزینهFile Transfer را انتخاب کنید. مرحله ۴. دکمه Source را که بر روی کنترل قرار دارد فشار دهید و سپس گزینه USB Device را انتخاب کنید. مرحله ۵. عکس، ویدئو یا موسیقی مورد نظر را انتخاب کنید، تا پخش شود. به این ترتیب گوشی شما به تلویزیون متصل میشود و شما میتوان عکسها و ویدئوهای خود را در آن مشاهده کنید. WiFi Direct یکی دیگر از روشهایی است که با استفاده از آن میتوان گوشی را به تلویزیون متصل کرد. در واقع WiFi Direct نوعی بلوتوث پیشرفته بوده که اتصال بیسیم را بین دو دستگاه برقرار میکند با این تفاوت که از سرعت بالاتر و برد بیشتری برخوردار است.

حتما بخوانید
چگونگی حذف یا راه اندازی برنامه روی تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۳

تلویزیون سامسونگ اقساطی

درست است که پول بیشتر بدهید همانقدر هم ویژگی می خرید، اما می توانید با بودجه ای که در نظر دارید تلویزیونی تهیه کنید که این ویژگی ها را داشته باشد. برای خرید تلویزیون چه نکاتی را باید در نظر داشته باشیم؟ وقتی برای خرید تلویزیون محدودیت بودجه داشتته باشید، برایتان مهم است که محصولی که انتخاب می کنید طبق خواسته ها و مطابق با شرایط شما باشد. برای مثال اگر شما به دنبال یک تلویزیون می گردید که با آن فیلم تماشا کنید، باید مدلی را انتخاب کنید که کنتراست بالا، پنل با کیفیت مانند VA و قابلیت HDR10 داشته باشد. اگر گیمر هستید باید به دنبال مدلی باشید که رفرش ریت بالا را پشتیبانی کند و تاخیر در ورودی نداشته باشد. باید ببینید که از یک تلویزیون چه استفاده ای دارید؟ فیلم می بینید، بازی می کنید، وب گردی می کنید یا همه این ها را مکن است انجام دهید.

تلویزیون سامسونگ اصل کره

با فناوری Adaptive Sound شما همیشه بهترین تجربه صوتی را از تلویزیون ۲۰۲۱ سامسونگ ۷۵AU8000 خواهید داشت. این تکنولوژی صدا را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم می کند و بهترین حالت ممکن را ارائه می دهد. سامسونگ این تلویزیون را به قابلیت Bluetooth Audio نیز مجهز کرده است تا با استفاده از آن بتوانید محنوای صوتی مورد نظر خود را از طریق تلفن همراه بر روی تلویزیون پخش کنید. همچنین تکنولوژی دیگری وجود دارد که دقیقا نقطه مقابل تکنولوژی Bluetooth Audio است. با تکنولوژی TV Sound to Mobile همانطور که از اسمش پیداست، شما می توانید صدای تلویزیون را بر روی موبایل خود داشته باشید. این قابلیت زمانی به کار می آید که نمی خواهید برای کسی مزاحمت ایجاد شود و به راحتی محتوای مورد علاقه خود را تماشا کنید. قدرت صدای تلویزیون ۷۵ اینچ سامسونگ AU8000 قابل قبول است اما اگر به دنبال توان صوتی بیشتری هستید می توانید از طریق سایت دی جی بانه اقدام به خرید سیستم صوتی حرفه ای، ساندبار و یا سینمای خانگی کنید.

حتما بخوانید
۲۴ روش‌ درمان خانگی جوش صورت که واقعا جواب می‌دهند

این تلویزیون در محیطهای بسیار روشن نیز عملکرد فوقالعاده ای از خودش نشان میدهد و حتی در برابر تابش مستقیم زاویه دید خودش را حفظ میکند و تصاویر را در حالت مطلوبی نمایش میدهد. همچنین تعداد درگاههای ارتباطی HDMI و USB بسیار مطلوب تعیین شده و میتواند کار شما را در اتصال سایر دستگاههای پخش به تلویزیون راحت کند تا چندین دستگاه را متصل سازید. تلویزیون Q60T مدلی با امکانات کمتر از Q70T است که در سال ۲۰۲۰ طراحی و به بازار عرضه شده و از مدلهای موجود در ایران نیز به حساب میآید. این تلویزیون دارای صفحه نمایش QLED است که روشنایی عالی در محیطهای تاریک دارد و میتواند تصاویر ۴K را در محیط کامل سینمای برای شما نمایش دهد به گونهای که از دیدن تصاویر در این حالت لذت ببرید. همچنین سامسونگ برای جلوگیری از به هم ریختگی اطراف تلویزیون از یک شیار برای قرار دادن سیمها استفاده کرده که میتواند بسیار کاربردی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید