آموزش اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ اسمارت ویو

samsung tvما در این مقاله به شما می آموزیم آموزش اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ اسمارت ویو وصل کنید. بسیاری از برنامه های پخش رسانه ای محبوب به شما امکان می دهند محتوا را در تلویزیون هوشمند خود قرار دهید. سامسونگ گلکسی و سایر تلفن های Android با استفاده از کویک کانکت ( Quick Connect ) یا اسمارت ویو ( Smart View ) به راحتی می توانند به یک تلویزیون هوشمند سامسونگ متصل شوند. کاربران آیفون و آی پد می توانند برنامه Samsung Smart View را از ( App Store ) بارگیری کنند و از آن برای اتصال استفاده کنند . تلفن و تلویزیون سامسونگ خود را به شبکه وصل کنید. برای این که تلفن هوشمند شما بتواند تلویزیون شما را کشف کند ، باید در همان شبکه بی سیم قرار داشته باشد. هنگام تنظیم تلفن هوشمند و تلویزیون سامسونگ ، اطمینان حاصل کنید که هر دو به یک شبکه وصل شده اند. با انگشت صفحه را به پایین بکشید. با پایین کشیدن از بالای صفحه ، نوار اعلان ها نشان داده می شود.

  1. پشتیبانی از فناوری ThinQ AI
  2. دارای راهنمای EPG
  3. روش سوم
  4. نحوه کانال یابی دیجیتال تلویزیون سامسونگ

samsung tvفروشگاه عمو یادگار جدید ترین تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۰ را به شما ارائه می دهد. که هیچ کدام از این کشور های تفاوتی در کیفیت تلویزیون ایجاد نمیکنه و تنها در تنظیمات مثل منو و یا نرم افزاری کمی متفاوت میباشد. تلویزیون سامسونگ در سایز های مختلف از ۳۲ اینچ تا ۶۵ اینچ و با تکنولوژی های مختلف در اختیار خریداران قرار می گیرد. چنانچه مدل های زیادی از تلویزیون های سامسونگ را در نظر دارید اما نمی دانید کدام یک را بخرید؟ تلویزیون های ۸K برای اتاق های کوچک بسیار زیاد و غیرمعمول خواهد بود، اما اگر فضا و بودجه کافی دارید، شکی نیست که یک تلویزیون Neo QLED 8K سامسونگ سرگرمی های خانگی را به سطح جدیدی می برد. پس از سالها حذف این فناوری، سامسونگ تلویزیون OLED را روانه بازار کرد. در حالی که سامسونگ به طرز عجیبی تصمیم گرفته است که این سری از تلویزیون های خود را یک نمایشگر متفاوت توصیف کند.

حتما بخوانید
راهنمای خرید چای‌ساز

UP8150 کمی ارزان تر و دارای پایه وسط هلاهی است.

✔️ تلویزیون AU8000 طراحی به نسبت باریک تری دارد. سری ۸ سامسونگ ۲ پورت USB دارد در حالی که تلویزیون سامسونگ AU7000 فقط ۱ USB دارد. قابلیت سرچ صوتی در AU7000 دیده نمی شود اما ریموت دیگری این قابلیت را پشتیبانی می کند. ۳️⃣ چه تفاوتی بین تلویزیون سری ۸ سامسونگ، ال جی و سونی وجود دارد؟ ✔️ تلویزیون ال جی UP8150 و سونی X80J در مقابل AU8000 قرار می گیرند. UP8150 کمی ارزان تر و دارای پایه وسط هلاهی است. سونی قیمت بالاتر و کیفیت تصویر بالاتر دارد. سامسونگ باریک تر است و پایه های خشابی دارد. ۴️⃣ در بازه قیمتی ۱۹ میلیون تومان چه تلویزیونی بخریم؟ ✔️ اگر به طراحی باریک اهمیت می دهید و می از سانبدبار استفاده می کنید؛ پیشنهاد ما تلویزیون سامسونگ ۵۵AU8000 است. اما اگر یک تلویزیون با پایه هلالی در وسط و ریموت جدید موسی می خواهید تلویزیون ال جی UP8150 گزینه انتخابی است. سونی در این بازه قیمتی ۵۵ اینچ سری ۸ ارائه نمی دهد باید حدود ۲۳ میلیون برای این نمایشگر هزینه کنید.

در مقایسه قیمت این دو تلویزیون بهدلایل متعددی قیمت تلویزیون سامسونگ کمی بالاتر است. خرید محصولات اورجینال در بازار آشفتهی امروزی به کار دشواری تبدیل شده است. احتمالاً شما نیز با ترفندهای متنوع نهچندان موثر برای تشخیص اصالت کالا آشنایی دارید. این ترفندها که بعضاً توسط افراد سودجو برای جلب اعتماد شما به محصولات های کپی عرضه میشود، قابل اطمینان نیست. در ادامه یک راه کارساز را برای تشخیص اصالت هرنوع کالای الکترونیکی از هر برندی به شما معرفی میکنیم. برای بررسی اینکه تلویزیون مورد نظر اصل است یا تقلبی، کد مربوط به مدل دستگاه را از روی برچسب، در گوگل سرچ کنید. اگر در نتایج اولیه مدل محصول را از طریق سایت اصلی کالا (مثلاً سایت اصلی سامسونگ و یا ال جی) مشاهده کردید تقریباً مشخص شده است که کالای شما اورحینال است. در پایان برای برای اطمینان بیشتر عکسهای مربوطه را با کالای خود مقایسه کنید. به رسم همیشه در مجله خبری کاشانه، در این وبلاگ نیز سعی کردیم جامعترین اطلاعات را درباره خرید بهترین تلویزیون و مقایسه دو برند سامسونگ و ال جی به شما ارائه دهیم. امیدواریم شما کاربران عزیز با خواندن این وبلاگ پاسخ سوالات خود را پیدا کرده باشید؛ اما در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر میتوانید با مطرح کردن سوال خود در بخش نظرات، با ما ارتباط برقرار کنید. در پایان بعنوان یک مرجع جهت خرید انواع تلویزیون ۱۰۰% اورجینال، به شما فروشگاه کاشانه را معرفی میکنیم که یک وارد کننده مستقیم محصولات از برندهای تولید کننده است. این فروشگاه انواع تلویزیون های سامسونگ و بهترین تلویزیون ال جی را به همراه ضمانت نامه و مناسبترین قیمت به کاربران عزیز در سراسر ایران عرضه مینماید. رصالت کاشانه عرضه محصولات اصل با قیمت ارزان است و تاکنون نیز در این زمینه به بهترین شیوه ممکن عمل کرده است.

  • دارای Motion Rate 100 جهت پخش روان تصاویر
  • مجهز به دستیار صوتی چندگانه
  • کولر گازی پاناسونیک
  • ورودی آنتن
  • فناوری Remote access
  • تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ
  • پردازنده کریستالی برای محصولاتی تولید شده در ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲
  • نمایش همه محصولات قطعات کامپیوتر
حتما بخوانید
تلویزیون سامسونگ تصویر ندارد در 2023 - پیش‌بینی‌ها

این ویژگی نقشی اساسی در تولید رنگ مشکی مطلق و کاهش نشتی نور و یا رنگ در لبه های اشیاء در تصویر دارد و و این محصولات را به بهترین گزینه های خرید تلویزیون سامسونگ تبدیل می کند. برای درک بهتر این مفهوم دوباره سری به فرایند تولید تصویر در تلویزیون های ال سی دی، ال ای دی و QLED می زنیم. در تلویزیون های ال سی دی اولیه از یک منبع نور که تمام صفحه را روشن می کرد استفاده میشد. و کریستال های مایع امکان عبور نور را تعیین می کردند تا رنگ ایجاد شود. علی رغم کیفیت بالاتر تصویر نسبت به تلویزیون های CRT، یک مشکل در این صفحه نمایش ها به چشم می خورد. در نسل های بعدی و به خصوص در ال ای دی ها، این فناوری به نوار قابل مدیریت نور در پایین صفحه تبدیل شد. با استفاده از این روش، صفحه تلویزیون به ستون هایی تقسیم شد، که نور توسط تلویزیون در آنها کنترل می شد.

۶. پس از انتخاب برنامه دلخواه گزینه Install فعال شده برگزینید. ۷. پس از اتمام پروسه نصب برنامه، سوالی مبنی بر تمایل شما برای اجرای برنامه ظاهر میشود. اگر نمی خواهید اپلیکیشن را اجرا کنید، فقط منو را ترک کرده و بعدا در My Apps برنامه را اجرا کنید. ۸. توجه داشته باشید که تنظیمات منو در تلویزیون های مختلف هوشمند سامسونگ میتواند متفاوت باشد. کلیت روند نصب نرم افزار در تلویزیون سامسونگ در هفت مرحله بالا توضیح داده شد. امکان یک سری تغییرات جزئی در روند یافتن برنامه و نصب آن در مدلهای مختلف وجود داشته که دسترسی به آنها با راهنمای تلویزیون هوشمند سامسونگ راحت است. امکان نصب بازی از دیگر قابلیتهای نصب نرم افزار در تلویزیون سامسونگ است. با اتصال تلویزیون به اینترنت شرایط نصب چند بازی روی تلویزیون فراهم میشود. برای دسترسی به این بازیها گزینه Power روی نمایشگر را انتخاب و آیتم Smart Hub را در منوی اصلی جستجو و پیدا کنید. با کمک ریموت کنترل گزینه APPS و انتخاب کنید.

حتما بخوانید
۵ قابلیت که از One UI 4 سامسونگ انتظار داریم

در ادامه این روش ها را خدمتتان معرفی میکنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این اپلیکیشن و نحوه استفاده از آن برای وصل کردن گوشی به تلویزیون سامسونگ به مطالعه مقاله “آموزش اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ با استفاده از برنامه Smart View” بپردازید. اما چه روش های دیگری برای اتصال گوشی به تلویزیون در حالتی که گوشی ما مبتنی بر اندروید باشد وجود دارد؟ در ادامه این روش ها را خدمتتان معرفی میکنیم. بیشتر بخوانید: برنامه کلاب هاوس چیست؟ همه چیز درباره کلاب هاوس! برای برقراری ارتباط و وصل کردن گوشی اندرویدی به تلویزیون روش های بیسیم مختلفی وجود دارند که میتوانید بنا به شرایط خود از آن ها استفاده کنید. یکی از این روش ها میراکست (Miracast) نام دارد. میراکست یک شبکه Ad-hoc را مابین گوشی اندرویدی و تلویزیون ایجاد میکند و امکان برقراری ارتباط مابین دو دستگاه مذکور را فراهم میآورد. اما در چه شرایطی میتوانیم از میراکست استفاده کنیم؟ برای استفاده از میراکست باید حتما تلویزیون شما از این استاندارد یا قابلیت پشتیبانی کند. اگر تلویزیونتان از این ویژگی پشتیبانی به عمل آورد، برای برقرار ارتباط مابین گوشی و تلویزیون نیاز به هیچ قطعه سخت افزاری دیگری نخواهید داشت.

در سالهای گذشته همراه با افزایش استفاده عموم مردم از تلویزیون، تولید مدلهای تقلبی این دستگاه نیز افزایش پیدا کرده و این دستگاهها همانند مدلهای اصلی تلویزیون در مناطق مختلف به فروش گذاشته میشوند. به همین دلیل در این شرایط بسیاری از مصرفکنندگان نگران اصلی نبودن تلویزیونی که قصد خرید آن را دارند، هستند. در این بخش با مرور برخی از روشها در جهت کسب اطمینان از اصل بودن تلویزیون سامسونگ به شما کمک خواهیم کرد. همانطور که اشاره کردیم شماره سریال تلویزیون سامسونگ بر روی جعبه و بدنه دستگاه قابل مشاهده خواهد بود. شما میتوانید با بررسی شماره سریال ثبت شده در این دو قسمت و اطمینان از یکسان بودن آنها، از منطبق بودن جعبه و دستگاه و در نتیجه اصل بودن تلویزیون خود اطمینان حاصل کنید. پس از دسترسی به شماره مدل تلویزیون، آن را در یک مرورگر (ترجیحا گوگل) جستجو کنید تا اطلاعات مرتبط با تلویزیون شما به نمایش درآید.

حتما بخوانید
مقایسه تلویزیون های شیائومی با ال جی و سامسونگ

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد خرید تلویزیون سامسونگ سری AD X90 لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید