آب مرکبات‌گیری بوش مدل MCP3500؛ دیگر نگران پالپ نباشید!

در ویدیوی جعبه‌گشایی و بررسی لوازم خانگی این هفته به سراغ آب مرکبات‌گیری بوش مدل MCP3500 رفته‌ایم که یک دستگاه خوب با قیمت اقتصادی برای کسانی است که دوست دارند روز خود را با آب پرتقال طبیعی شروع کنند.

این دستگاه یک آب مرکبات‌گیری برقی جمع‌وجور است که بدون زحمت و در مدت زمانی کوتاه، به شما آبمیوه‌ی طبیعی می‌دهد. یک وسیله‌ی ایده‌آل برای کسانی که به سلامت خود اهمیت می‌دهند و می‌خواهند روز خود را با ویتامین C شروع کنند. موتور ۲۵ واتی دستگاه به شما این امکان را می‌دهد که برای میوه‌های بزرگ و کوچک روی آن حساب کنید.

دستگاه به این شکل کار می‌کند که با وارد کردن فشار روی قسمت مخروطی شکل، به صورت خودکار به کار می‌افتد و با فشردن پالپ‌های داخل مرکبات، آبمیوه‌ی تازه می‌گیرد. ویژگی بسار جذاب این دستگاه، امکان کنترل پالپ‌های آبمیوه است. شما می‌توان آب پرتقال، لیمو شیرین یا گریپ‌فروت خود را پالپ‌دار یا بدون پالپ تهیه کنید. فقط کافی است اهرم کنترل پالپ را حرکت دهید تا پالپ‌ها از صافی رد شوند و به آبمیوه‌ی شما اضافه شوند. وجود یک مخزن با ظرفیت مناسب، یکی دیگر از ویژگی‌های خوب دیگر این محصول است. ظرفیت مخزن ۸۰۰ میلی‌لیتر است و به راحتی از دستگاه خرج می‌شود تا بتوانید مانند یک پارچ برای آبمیوه‌ی خود از آن استفاده کنید.

برای اینکه بهتر با طرز کار آب مرکبات‌گیری بوش مدل MCP3500 آشنا شوید، شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

خرید محصول از دیجی‌کالا

دیجی‌کالا مگ تَلِنت پروژه‌ای برای کشف، حمایت و پرورش استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است؛ افرادی که توانایی ساختن ویدیوهای حرفه‌ای «آنباکس»، «نقد و بررسی» و «مقایسه‌» را برای کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارند.

حتما بخوانید
۳۴ مورد از خواص خیار برای سلامتی بدن (و کاربردهای آن در خانه‌داری)

افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند. دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید مهارت، امکانات، انگیزه و زمان ساختن انبوه ویدیوهای حرفه‌ای را برای انواع کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت بیشتر بدانید

دیدگاهتان را بنویسید