کنترل تلویزیون سامسونگ: نیست همانگونه که شما مشکل است}

برند سامسونگ برندی معتبر و عالی در دنیا میباشد که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند سامسونگ با چک به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. در سالهای اخیر تحریمها و مدیریتهای اشتباه و همچنین پایین آمدن ارزش پول، موجب گران شدن لوازم خانگی شده است. به همین سبب نو کردن وسیلههای خانه و تهیه جهیزیه امری دشوار شده است. به همین جهت مدیران بازرگانی سامسونگ برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند سامسونگ ۵۵ اینچ، فروش قسطی این محصولات را آغاز کردهاند. تلویزیون سامسونگ از پرطرفدارترین لوازم خانگی در جهان میباشند. برند سامسونگ هرسال با تولید محصولات جدید، با حریفان خود رقابت میکند و سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده است. این برند با فروش قسطی محصولات، رضایت مشتریان را به دست آورده است. تلویزیون سایز ۵۵ اینچ به دلیل قیمت خوب و سایز استانداردی که دارد برای هر فضایی مورد توجه قرار میگیرد. سامسونگ در تلویزیون سایز ۵۵ اینچ مدلهای بسیار خوب و موفقی را تولید کرده است.

  • نمایش همه محصولات تجهیزات پزشکی تنفسی
  • سیستمعامل تایزن نسخه ۵٫۵
  • صفحه نمایش neo qled
  • حذف نویزها بهصورت آنالوگ به جای حذف دیجیتالی نویزها

با برخورداری این تلویزیون از تکنولوژی Motion Xcelerator از لرزش تصاویر جلوگیری شده و شاهد تصاویر شفافی خواهید بود. در مجموع کیفیت تصویر تلویزیون کریستال سامسونگ AU8000 خوب است و پاسخگو استفاده های خانگی و روزمره خواهد بود. تلویزیون ۲۰۲۱ سامسونگ مدل AU8000 سایز ۶۵ اینچ از کیفیت تصویر ۴K UHD پشتیبانی می کند. رزولوشن تلویزیون ۴K سامسونگ ۶۵AU8000 بیش از هشت میلیون پیکسل است و نسبت به تلویزیون های فول اچ دی از شش میلیون پیکسل بیشتری برخوردار است. هرچه تراکم پیکسلی در تلویزیونی بیشتر باشد طبیعتاً کیفیت تصویر، جزئیات تصویر و رنگ و لعاب تلویزیون نیز بهتر می شود. در میان تکنولوژی های مربوط به تصویر، تکنولوژی Dynamic Crystal Color در تلویزیون ۶۵AU8000 وجود دارد. تلویزیون سامسونگ ۶۵AU8000 از تلویزیون های ارزان قیمت بازار است اما با توجه به قابلیت ها و تکنولوژی هایی که دارد تصاویری بسیار با کیفیت را ارائه می دهد. وجود تکنولوژی Dynamic Crystal Color موجب می شود تا شاهد طیف گسترده ای از رنگ ها باشیم.

  • فناوری Contrast Enhancer برای افزایش کنتراست تصویر
  • فناوری Direct Full Array 20x
  • دارای تکنولوژی Dialog Enhancement یا بهبود دیالوگ ها
  • دارای پنل ADS
  • مزایای RU7442 نسبت به RU7402
  • مدل TU8000
  • دسترسی به بیش از صد ها عنوان تاپ و انحصاری
حتما بخوانید
معرفی برند دلمونتی

درخصوص کیفیت باید گفت که تلویزیونهای اولترا اچدی (UHD) یا ۴K جزئیات تصویر، رنگ و کنتراست بهتری نسبت به سامسونگ تلویزیون تلویزیونهای HD دارند. همچنین گونهای از تلویزیون ۴K موسوم به ۴K HDR هم در بازار وجود دارد که تصاویر روشنتر با پویایی بیشتر و طبیعیتری را به همراه دارد. اما سوالی که لازم است قبل از توجه به همه این موارد به آن پاسخ دهید این است که ویژگیهای ذکر شده چقدر با فضا و خانهی شما هماهنگ است؟ آیا خرید اقساطی تلویزیون بهصرفه است؟ زمانیکه تصمیم به خرید تلویزیون گرفته باشید، دور از انتظار نیست که هزینهی آن در انتخاب شما تاثیر بگذارد. مسلم است هرچه صفحهی نمایش تلویزیونی بزرگتر باشد و از تکنولوژی جدیدتری بهره بگیرد، گرانتر است. در این مسیر خرید اقساطی میتواند صرف نظر از قیمتی که تلویزیون دارد، انتخاب باکیفیتتری را برای شما رقم بزند. فرض کنید که تصمیم گرفتهاید تلویزیون سامسونگ با اندازهی ۵۵ اینچ و کیفیت تصویر ۴K خریداری کنید.

۴ داستانی که درباره تلویزیون سامسونگ نمی‌دانستید

۱۱ چه تلویزیونی بخرم؟ ۱۲ تلویزیون منحنی مناسب چه کسانی است؟ ۱۳ چرا تلویزیون سامسونگ بخرم؟ ۱۴ چرا تلویزیون الجی بخرم؟ اولین موضوعی که میخوایم بررسی بکنیم بحث طراحی مربوط به این دو تا تلویزیون هست. طراحی تلویزیون های الجی و سامسونگ در مدلهای متوسط متوسط تقریبا مثل همدیگه هست ولی تو OLED و QLED تفاوت های بیشتری را ما مشاهده میکنیم . در تلویزیونهای سامسونگ هم به همین شیوه هست.تلویزیونی مثلا TU7000 که اینا پایه دو طرف هستند ولی تلویزیون مثلا TU8500 که ۲۰۲۰ است پایه وسط هست و یا مثلا QLED مثل Q80 پایه وسط هست یا Q70 که اونم پایه وسط هست که هرکدام طراحی و ظرافت خاص خودشون را دارد که بیشتر سلیقهای آنها را نگاه بکنید و هر کدوم که بیشتر دوست داشتید. میتوانید انتخاب بکنید. پس این از طراحی کلی مربوط به این دوتا برند که در موردش بحث کردیم. در ادامه پست تلویزیون الجی بخریم یا سامسونگ؟

حتما بخوانید
هر چیز شما می‌خواستید درباره بیاموزید کولر گازی و بودند ترسیدند بپرسند

اطلاعات قطعی به تلویزیون سامسونگ

سامسونگ با به روز کردن سیستم عامل تایزن و اجرای آن بر روی این تلویزیون نیز امکان دسترسی به برنامهها و بازیهای بیشتری را برای کاربر ایجاد کرده است. این تلویزیون مانند سایر مدلهای بالاترش مانند Q70B و Q77B دارای امکانات گیمینگ نیست و بیشتر مناسب پخش و نمایش خانگی بوده است. سامسونگ با به روز کردن سیستم عامل تایزن و اجرای آن بر روی این تلویزیون نیز امکان دسترسی به برنامهها و بازیهای بیشتری را برای کاربر ایجاد کرده است. این تلویزیون مانند سایر مدلهای بالاترش مانند Q70B و Q77B دارای ام
کانات گیمینگ نیست و بیشتر مناسب پخش و نمایش خانگی بوده است. تلویزیون سامسونگ Q60A از مدلهای عرضه شده به بازار در سال ۲۰۲۱ بوده که به نوعی پایینردهترین کیولد سامسونگ هم به حساب میآید. یکی از مواردی که این مدل را با سایر تلویزیونهای سامسونگ همرده با آن متمایز میکند ضخامت ۴ سانتیمتری آن بوده که در صورت نصب دیواری میتواند جلوهای زیبا به محیط ببخشد. با اغماض میتوان Q60A را جزو تلویزیونهای میانرده به حساب آورد که از امکانات مطلوب و قابل قبولی برخوردار است.

این ویژگی که در تلویزیون های ۲۰۱۹ سامسونگ نیز شاهد آن بودیم جهت تنظیم روشنایی تصویر مورد استفاده قرار می گیرد. تلویزیون سامسونگ ۶۵ اینچ مدل TU7100 نیز دارای این تکنولوژی است. نحوه عملکرد فناوری UHD Dimming به این صورت است که بطور نرم افزاری صفحه تلویزیون به قسمت های کوچکتری تقسیم خواهد شد. سپس روشنایی هر بخش جداگانه مورد بررسی قرار می گیرد و این کار توسط پردازشگر کریستال ۴K انجام خواهد شد. روشنایی هر ناحیه نسبت به محتوای در حال نمایش در هر صحنه تنظیم خواهد شد. در نتیجه شاهد درخشندگی بیشتر نقاط نورانی و سیاهی عمیق تر نقاط تاریک در تلویزیون ۴K سامسونگ ۶۵TU7100 هستیم. فناوری UHD Dimming مانع نمایش هاله روشنایی در تصاویر تاریک خواهد شد. اگر با فناوری های تلویزیون های سامسونگ آشنایی ندارید باید گفت که PurColor بصورت ویژه بر روی رنگ تمرکز می کند. این تکنولوژی در تلویزیون ۶۵RU7100 سامسونگ نیز وجود داشته و مختص تلویزیون های ۲۰۲۰ نمی باشد.

حتما بخوانید
آموزش نصب برنامه روی تلویزیون سامسونگ

با برخورداری این تلویزیون از تکنولوژی Motion Xcelerator از لرزش تصاویر جلوگیری شده و شاهد تصاویر شفافی خواهید بود. در مجموع کیفیت تصویر تلویزیون کریستال سامسونگ AU8000 خوب است و پاسخگو استفاده های خانگی و روزمره خواهد بود. تلویزیون ۲۰۲۱ سامسونگ مدل AU8000 سایز ۷۵ اینچ از کیفیت تصویر ۴K UHD پشتیبانی می کند. رزولوشن تلویزیون ۴K سامسونگ ۷۵AU8000 بیش از هشت میلیون پیکسل است و نسبت به تلویزیون های فول اچ دی از شش میلیون پیکسل بیشتری برخوردار است. هرچه تراکم پیکسلی در تلویزیونی بیشتر باشد طبیعتاً کیفیت تصویر، جزئیات تصویر و رنگ و لعاب تلویزیون نیز بهتر می شود. در میان تکنولوژی های مربوط به تصویر، تکنولوژی Dynamic Crystal Color در تلویزیون ۷۵AU8000 وجود دارد. تلویزیون سامسونگ ۷۵AU8000 از تلویزیون های ارزان قیمت بازار است اما با توجه به قابلیت ها و تکنولوژی هایی که دارد تصاویری بسیار با کیفیت را ارائه مولودیمال می دهد. وجود تکنولوژی Dynamic Crystal Color موجب می شود تا شاهد طیف گسترده ای از رنگ ها باشیم.

خرید تلویزیون سامسونگ بدترین دشمن شماست. نه راه برای شکست دادن آن

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از خرید تلویزیون سامسونگ سری AU8072 ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید