پرفروش ترین و محبوب ترین اسکوترهای برقی شیائومی در سال ۲۰۲۳

اسکوتر برقی شیائومی Mi Electric Scooter Pro 4

اسکوتر برقی شیائومی پرو ۴ که در سال ۲۰۲۲ معرفی و روانه بازار شد نسخه ارتقاء یافته نسل های قبلی خود است, این اسکوتر مجهز به تایر های تیوپ لس ۱۰ اینچی است که ۱.۵ اینچ نسبت به مدل قبلی بزرگ تر می باشد, سیستم ترمز, بدنه، مدیریت مصرف باتری, فرمان و کامپیوتر سفری اسکوتر شیائومی پرو ۴ نسبت به مدل قبلی به شکل قابل توجهی بهبود پیدا کرده است . این مدل همراه با یک کیف جهت نگهداری لوازم که در قسمت جلوی فرمان نصب میگردد ارائه می شود.

ویژگی های ظاهری، طراحی و ابعاد:
اسکوتر شیائومی پرو ۴ از یک بدنه از جنس آومینیومی مقاوم و سبک ساخته شده که از قسمت فرمان قابلیت تاشدن و جمع شدن دارد, در قسمت بالای فرمان اهرم کنترل شتاب اسکوتر, ترمز, نمایشگر و دکمه پاور قرار گرفته است, در قسمت پائینی فرمان نیز چراغ ال ای دی برای روشنایی مسیر حرکت در نظر گرفته شده است همچین یک چراغ قرمز رنگ نیز بر روی گل گیر چرخ عقب قرار گرفته که با گرفتن ترمز شدت روشنایی آن بیشتر می شود, چرخ جلویی اسکوتر شیائومی پرو ۴ موتور براشلس ۷۰۰ وات را در خود جای داده و چرخ پشتی که دیسک چرخ بر روی آن قرار گرفته است وظیفه کاهش سرعت را بر عهده دارد, یک پایه کوچک قسمت زیرین Mi Electric Scooter Pro 4 نقش جک را برای این اسکوتر ایفا می کند. محل اتصال شارژر به اسکوتر که دارای یک درپوش مغناطیسی است از جنس سیلیکون ساخته شده است. تایرهای اسکوتر شیائوپی پرو ۴ از نوع پنوماتیک (بادی قابل تنظیم) است که دلیل استفاده از چنین تایر هایی جذاب ارتعاشات و هدایت آسان تر اسکوتر باشید ولی در صورت لزوم می توانید آن ها را با تایر های جامد ضد پنچری نیز جایگزین کنید.

با استفاده از نمایشگر قرارگرفته بر روی دسته اسکوتر شیائومی پرو می توانید حالت هدایت خود را بین سه گزینه (اکو , استاندارد و اسپورت) انتخاب کنید و همچنین سرعت لحظه ایی خود و میزان باتری باقی مانده را بر روی نمایشگر مشاهده کنید, همچنین در صورتی که اسکوتر نیاز به خنک شدن داشته باشد (در مواقعی که شیب های نا متعارف را با آن طی می کنید) بر روی نمایشگر علامت هشدار را به شما نمایش می دهد. یکی از قابلیت های جذاب اسکوتر شیائومی پرو ۴ مجهز بودن این اسکوتر به سیستم کروز کنترل است که بیشتر برای مسافت های طولانی کاربرد دارد.

سیستم نیروی محرکه:
اسکوتر شیائومی پرو ۴ نیز مانند مدل قبلی خود از یک موتو براشلس با توان ۶۰۰ وات که در چرخ جلو جای داده شده است استفاده می کند, این موتور براشلس قادر است افراد را با حداکثر وزن ۱۲۰ کیلوگرم در مسیر های بدون شیب به حداکثر سرعت ۲۵ کلیومتر بر ساعت برساند, همچنین با توجه به تولید این موتور با فناوری روز مصرف انرژی آن نیز اندک است, به شکلی که با یکبار شارژ کامل باتری به کمک این موتور می توانید مسافت ۵۵ کیلومتر را طی کنید.

تایر های جدید:
Scooter pro 4 شیائومی تایر های بزرگتری نسبت به مدل قبلی دارد علاوه بر آن تایر های با وجود بادی بودن (پنوماتیک) که باعث نرم تر سواری دادن آن می شود فاقد تیوپ داخلی هستند همچنین در برابر پنچری مقاومت بیشتری دارند.

مود های هدایت:
این محصول دارای ۳ حالت هدایت است که در طریق پنل آن می توانید بنا بر شرایط آن ها را انتخاب کنید:

مود اول : Pedestrian mode : در این حالت حداکثر سرعت شما از ۵ کیلومتر بر ساعت تجاوز نخواهد کرد, سرعتی معادم پیاده روی.

مود دوم : Standard : در این حالت سرعت شما از ۲۰ کیلومتر بر ساعت نیز تجاوز نخواهد کرد که برای محیط ها و خیابان شلوغ مناسب است.

مود سوم : Sport mode : در این حالت شما امکان دست یابی به حداکثر سرعت قابلت ارائه توسط این اسکوتر, یعنی ۲۵ کیلومتر بر ساعت را خواهید داشت.

دارای استادندارد IP54:
اسکوتر برقی شیائومی پرو ۴ در برابر نفوذ آب مقاوم است و در این زمینه موفق به کسب استاندارد IP54 شده است.

طراحی آسان تاشو:
اسکوتر برقی شیائومی پرو ۴ از مواد آلیاژ آلومینیوم فوق‌العاده قوی با استانداردهای هوافضا برای قاب استفاده شده است که اسکوتر را بسیار بادوام و سبک کرده است. فقط سه ثانیه طول می کشد تا شما اسکوتر را تا و جمع کنید. پس از تا زدن، اسکوتر فشرده شده و فضای کمتری اشغال می کند و به راحتی می توانید آن را در صندوق عقب ماشین بگذارید.

سیستم ترمز:
یکی از بهترین قابلیت های اسکوتر های شیائومی مجهز بودن این اسکوتر ها به سیستم ترمز دیسکی است که عملکرد فوق العاده خوبی را برای شما به ارمغان می آورد . شما با استفاده از اهم قرار گرفته بر روی فرمان می توایند پد های ترمز را به دیسک ترمز مجهز به منفذ های خنک کننده لنت متصل کنید در فاصله کوتاهی متوقف شونید, این سیستم ترمز در هر شرایط آب و هوایی عملکرد خوبی دارد.

حتما بخوانید
رییس هیأت مدیره سامسونگ در سن ۷۸ سالگی درگذشت

سیستم ریکاوری انرژی جنبشی KERS:
یکی از مهم ترین قابلیت های اسکوتر Mi Electric Scooter pro 4 قابلت ریکاوری انرژی است تا به کمک آن بتوانید مسافت بیشتری را با اسکوتر طی کنید و در مصرف باتری نیز صرفه جویی کنید, این سیستم انرژی جنشی ناشی از چرخیدن چرخ ها را به صورت انرژی اکتریکی در باتری ذخیره می کند .

کد QR منحصر به فرد:
در هر دستگاه یک کد QR منحصر به فرد وجود دارد که فقط متعلق به شما است، لایه دیگری از امنیت را برای احراز هویت فراهم می کند.

اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi Electric Scooter 3

اسکوتر برقی تاشو شیائومی با ظاهری مدرن تنها ۱۲٫۵ کیلوگرم وزن دارد و برخورداری از طراحی تاشو این امکان را فراهم می‌کند تا با فشار دکمه‌ای در مدت زمان ۳ ثانیه باز و یا بسته شود.

اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi Electric Scooter 3

همچنین اسکوتر تاشو شیائومی این قابلیت را دارد که به هنگام ترمز میتواند باتری را شارژ کند، به این ترتیب شما به کمک این قابلیت میتوانید مسافت‌های طولانی تری را به کمک اسکوتر طی کنید. موتور این اسکوتر برقی با جریان برق ۲۵۰W کار می‌کند و در حالت فوری و اضطرار به ۵۰۰W می‌رسد. هنگامی که شارژ باتری زیر ۳۰ درصد باشد، اسکوتر برای حدود ۱۰ روز متوالی روشن نمی شود و باتری وارد حالت خواب می شود تا عمر آن افزایش یابد. به علاوه سیستم مدیریت هوشمند باتری نسل پنجم BMS باتری شما را ایمن نگه می دارد.

برد مسافت فوق العاده:
سیستم بازیابی انرژی جنبشی می تواند انرژی جنبشی را از ترمزگیری و حرکت مجدد بازیابی کرده و آن را به انرژی الکتریکی قابل استفاده برای بهبود بیشتر مسافت طی شده، تبدیل کند. می توانید به راحتی در خیابان ها یا خطوط باریک پیاده رو حرکت کنید و از مسیر لذت ببرید.

طی کردن مسافت طولانی:
اسکوتر برقی شیائومی پرو ۳ یکی از خاص ترین محصولات شیائومی است. این اسکوتر قادر است مسافتی حدود ۳۰ کیلومتر را طی کند که حداکثر سرعت آن ۲۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. وجود ترمز دیسکی دو لنت عقب موجب ایمنی این وسیله خواهد شد.

قابلیت اتصال بلوتوث:
به کمک برنامه Mi Home، می توانید با استفاده از بلوتوث، سیستم عامل و باز کردن قفل اسکوتر را انجام دهید. همچنین می توانید اطلاعات مسافت طی شده و … را در هر زمانی که بخواهید مشاهده کنید و تنظیمات آن را شخصی سازی کنید.

اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi Electric Scooter Pro 2

باتری لیتیومی و با ایمنی بالا
باتری این وسیله ایمن و بادوام است و دارای گنجایش ۴۴۶Wh است. شتاب این اسکوتر بسیار مناسب است و حداکثر سرعت آن به ۲۵ کیلومتر بر ساعت می رسد. با یک بار شارژ کامل شما می توانید تا مسافت ۴۵ کیلومتر را بپیمایید.

سیستم نسل جدید بازیابی انرژی، انرژی حرکتی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند تا عمر باتری بیشتر شود سیستم نسل جدید بازیابی انرژی(KERS) به طور کامل در این وسیله آپگرید شده است و بازدهی تبدیل انرژی بسیار بهتر شده است. این سیستم می تواند انرژی سینتکی را از هر ترمز و توقفی ریکاوری کند و به آن را به انرژی الکتریکی قابل استفاده تبدیل کند تا قدرت اسکوتر را برای پیمودن مسافت بیشتر بالا ببرد. بازدهی ریکاوری انرژی می تواند از طریق اپلیکیشن Mi Home APP تنظیم شود تا شما بتوانید به خواسته های سواری خود را دست پیدا کنید.

اسکوتر برقی شیائومی Mi Scooter Pro 2

کنترل های مرکزی برای یک تجربه سواری بهتر طراحی شده اند و کار با آنها بسیار راحت است داشبورد دارای عملکرد چندگانه: نمایش ۸ مورد اطلاعاتی(سرعت، حالت سرعت، قدرت، حالت قفل و دیگر اطلاعات سواری در یک لحظه)

دسته راحت: دسته استیکر از ماده TPR ساخته شده است و شما می توانید به خوبی آن را محکم بگیرید. این موضوع باعث تجربه بهتر رانندگی می شود.

تراتل دستی حساس: مقاومت متوسط و فیدبک زمانی تراتل دستی باعث کنترل آسان تر سرعت می شود و شتاب دستگاه را هم بهتر می کند.

یک دکمه و چندین عملکرد: شما با یک دکمه در اسکوتر برقی Mi می توانید چندین کار انجام دهید. خاموش و روشن کردن وسیله، سوییچ کردن بین حالت های سرعت و خاموش و روشن کردن چراغ ها همگی با یک دکمه انجام می شود.

اسکوتر شیائومی Mi Scooter 2 Pro: سه حالت سرعت
زمانی که در حال رفتن به سر کار هستید دکمه S را فشار دهید تا سریع تر حرکت کنید. موقعی که در حال گشت زنی در پارک هستید دکمه D را فشار دهید و زمانی که به جاهای شلوغ می رسید حالت پیاده روی را فعال کنید تا بتوانید آهسته حرکت کنید. کافی است دو بار پشت سر هم، دکمه پاور را فشار دهید تا به راحتی بین حالت ها سوییچ کنید و به راحتی سرعت خود را بر اساس محیط پیرامون خود تنظیم کنید. حالت پیاده روی: ۰ تا ۵ کیلومتر بر ساعت/ حالت استاندارد: ۰ تا ۲۰ کیلومتر بر ساعت / حالت اسپرت:۰ تا ۲۵ کیلومتر بر ساعت

حتما بخوانید
نحوه پیدا کردن شماره سریال تلویزیون سامسونگ

قیمت و خرید اسکوتر شیائومی Mi Scooter 2 Pro

این وسیله برای شما لذت می آورد و به امنیت شما بسیار اهمیت می دهد سیستم دوگانه ترمز عقب و جلو: مسافت ترمز کوتاهتر برای امنیت بیشتر
چرخ عقب از یک دیسک ترمز بزرگ با قدرت ترمز بیشتر استفاده می کند و این در حالی است که چرخ جلو سیستم ترمز E-ABS ضد قفل مجهز است. زمان ترمز کردن، سیستم های ترمز جلو و عقب یکی پس از دیگری فعال می شوند و باعث کوتاه تر شدن مسافت ترمز می شوند و این موضوع امنیت را بالاتر می برد.

قیمت اسکوتر برقی شیائومی Mi Scooter Pro 2

نسل جدید تایرهای بادی ۸.۵ : راحت تر و دارای ناهمواری کمتر مقاومت در برابر پنجری و نیرومندی این تایرها افزایش یافته است. ماندگاری این تایرها ۳ برابر شده است. این تایرها نه تنها سواری راحتی را روی جاده های هموار برای شما فراهم می کنند که روی جاده های کثیف، ناهموار و لغزنده هم به خوبی حرکت می کنند.

چراغ جلوی اولترا-برایت ۲ وات: بدون سوسو زدن، نوردهی بهتر و راحت تر روشنایی بالای چراغ جلوی جدید، ایمنی رانندگی را در شب افزایش می دهد. انعکاس های نور چراغ باعث می شود مسیری جلوی شما همیشه روشن باشد و هم چنین شما شاهد سوسوزنی نور چراغ نخواهید بود.

اسکوتر برقی شیائومی Mi Scooter Pro 2

چراغ عقب بروز شده: بزرگتر و روشن تر
زمانی که چراغ جلو روشن شود، چراغ عقب نیز به صورت خودکار روشن خواهد شد. زمانی که ترمز زده می شود، چراغ عقب چشمک خواهد زد تا افراد و وسایل نقلیه پشت سر شما متوجه ترمز شما شوند. چراغ عقب هم چنین دارای رفلکتور است تا امنیت رانندگی را بالاتر ببرد.اضافه شدن رفلکتورهای جلو، کنار و عقب: قابلیت دیده شدن بالاتر، امنیت بیشتر
رفلکتورها به جلو، کنار و چراغ عقب اسکوتر اضافه شده اند تا قابلیت دیده شدن اسکوتر در شب را بالاتر ببرد و در نتیجه امنیت رانندگی شما در شب بالاتر برود.

اسکوتر برقی شیائومی Mi Scooter Pro 2

اسکوتر برقی شیائومی پرو ۲ : جمع و تا کردن تنها در سه ثانیه فقط سه ثانیه طول می کشد تا شما اسکوتر را تا و جمع کنید. پس از تا زدن، اسکوتر فشرده شده و فضای کمتری اشغال می کند و به راحتی می توانید آن را در صندوق عقب ماشین بگذارید. بدنه اسکوتر از آلیاژ آلومینیومی سبک و با قدرت بالا ساخته شده که می تواند تا ۱۰۰ کیلوگرم بار را حمل کند. با وزن کلی ۱۴.۲ کیلوگرم شما می توانید این وسیله را به هر کجا که دوست دارید ببرید.

سیستم نسل پنجم مدیریت باتری هوشمند BMS
شش عامل محافظ زیر، باتری را امن نگه می دارند و عمر باتری را بالا می برند. از اپلیکیشن Mi Home APP برای رصد وضعیت باتری خود استفاده کنید . اگر مشکلی وجود داشته باشد، این اپلیکیشن به سرعت آن را به شما گوشزد می کند. محافظت short circuit / محافظت Overcurrent / محافظت دوگانه از overcharching / محافظت دمایی / محافظت در برابر autosleep

Mi Home App: دستیاری باهوش برای رانندگی شما
اسکوتر برقی شیائومی Mi Scooter Pro 2 می تواند از طریق بلوتوث به Mi Home App متصل شود و شما با آن می توانید کار قفل کردن، باز کردن قفل، مانیتورینگ دیتای رانندگی(سرعت، مسافت پیموده شده، میزان باتری باقیمانده و غیره) و شخصی سازی کنترلها را انجام دهید. شما هم چنین می توانید از ویژگی های جدید لذت ببرید و تجربه رانندگی راحت تری را با آپگریدها بدست آورید.

اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi Electric Scooter 3 Lite

اسکوتر جدید برقی شیائومی مدل Xiaomi Electric Scooter 3 Lite
جدیدترین اسکوتر برقی شیائومی مدل ۳ Lite یکی از جدیدترین اسکوترهای برقی شیائومی می باشد. این محصول با قیمت مقرون به صرفه و ویژگی های فنی بالا روانه بازار شده است. این اسکوتر جدید که نسبت به سایر اسکوترهای شیائومی ارزان تر است، با طراحی شیک و موتور الکتریکی قدرتمند خود مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. نگاهی به مشخصات فنی اسکوتر مدل Xiaomi Electric Scooter 3 Lite می اندازیم.

مشخصات فنی اسکوتر مدل Xiaomi Electric Scooter 3 Lite
بدنه اسکوتر برقی شیائومی ۳ لایت از آلومینیوم ساخته شده است، بنابراین سبک وزن و ضد ضربه می باشد. خطوط مینیمالیستی با رنگ های سیاه و سفید در طراحی بدنه این محصول به چشم می خورد. اسکوتر جدید شیائومی مانند دیگر مدل ها ساختاری تاشو دارد. این دستگاه دارای گواهی TÜV Rheinland آلمان می باشد که مهر تاییدی بر طراحی بهینه این محصول است. طراحی ساده و برجسته دسته، سبب گردیده تا از لیز خوردن دست از روی دسته جلوگیری شود. همچنین با استفاده از صفحه نمایشی که روی فرمان تعبیه شده، می توانید تنظیمات دنده، اطلاعات سرعت، هشدارهای بروز خطا و مقدار شارژ باتری را مشاهده نمایید.

حتما بخوانید
مقایسه تلویزیون ال جی و سامسونگ: کدامیک گزینه مناسبی برای شماست؟

اسکوتر شیائومی ۳ لایت به موتور الکتریکی ۳۰۰ واتی مجهز شده است. بنابراین می توانید بدون هیچ مشکلی از سربالایی ها به راحتی بالا بروید. حداکثر سرعت این دستگاه ۲۵ کیلومتر بر ساعت می باشد. اسکوتر شیائومی ۳ لایت دارای ۳ حالت دنده است که شما می توانید دنده را با توجه به نیاز خود کاهش و یا افزایش دهید. حالت اول حالت سرعت کم، که در آن می توانید تا ۶ کیلومتر در ساعت حرکت کنید. دنده دوم حالت استاندارد است که می توانید به حداکثر سرعت ۱۵ کیلومتر در ساعت دست پیدا کنید. آخرین حالت نیز حالت ورزشی است که در این حالت می توانید تا ۲۵ کیلومتر در ساعت شتاب بگیرید.

شما می توانید باتری شیائومی اسکوتر ۳ لایت را در حدود ۴.۵ ساعت تا ۱۰۰ درصد شارژ کنید. باتری های لیتیومی با عمر طولانی مدت این دستگاه، می تواند تا ۲۰ کیلومتر مسافت را طی نماید. برد ۲۰ کیلومتری می تواند در استفاده شهری کافی باشد. یعنی شما می توانید با یک بار شارژ چندین بار به مدرسه یا مکان های نزدیک بروید. به علاوه باتری این محصول مجهز به سیستم مدیریت باتری BMS است که از آتش سوزی و انفجار باتری جلوگیری می کند. اضافه بر این، سیستم BMS از مشکلاتی که ممکن است به دلیل اختلال در ولتاژ در هنگام شارژ، خالی شدن شارژ و یا دلایل دیگر رخ دهد، جلوگیری می کند.

The Xiaomi Scooter 3 Lite

این محصول دارای ترمزهای کاسه ای است. اسکوتر ۳ لایت جدید شیائومی ایمنی سواری شما را نیز تضمین می کند. این اسکوتر مانند سایر اسکوترهای شیائومی به اپلیکیشن Mi Home متصل می گردد. بنابراین شما می توانید از طریق گوشی خود اطلاعات دقیقی شامل مسافت طی شده، مصرف و یا میزان شارژ باتری و … را از اسکوتر خود بدست بیاورید.

نتیجه گیری
این اسکوتر در حال حاضر یکی از جدیدترین و مقرون به صرفه‌ترین اسکوترهای شیائومی می باشد. همچنین عملکردی مفید نسبت به قیمتش ارائه می‌کند. این محصول در مکان هایی که ترافیک بالایی دارند بسیار کاربردی تر از خودروها می باشد و می توان کمک شایانی به تردد سریع شما در ساعات شلوغی خیابان ها کند.

مشخصات و خرید کولر گازی اینورتر گری مدل ۳۰۰۰۰ ICOOL

در اینجا به بررسی مشخصات و خرید کولر گازی سرد و گرم گری می پردازیم. کولر گازی ۳۰۰۰۰ اینورتر گری مدل ICOOL یکی از محصولات جدید کمپانی گری می باشد که به تازگی عرضه و وارد بازار شده است. همانطور که می دانید امروزه دستگاه تهویه مطبوع به یکی از کالا های ضروری برای هر مکانی تبدیل شده است. در همین راستا کمپانی های زیادی در این عرصه فعالیت دارند. کمپانی گری یکی از برند های معروف جهانی می باشد که محصولات متنوعی را طراحی و تولید می کند که شما کاربران عزیز می توانید تنوع محصولات این کمپانی را در این جا مشاهده کرده و با ضمانت بهترین قیمت آن را خریداری کنید.

همانطور که می دانید سری محصولات I’COOL دارای کلاس آب و هوای T3 می باشند که یکی از نکات قوت این کولر گازی ها می باشد. کلاس آب و هوایی T3 نشان دهنده‌ی آن می باشد که این محصول برای مناطق گرمسیری و حاره‌ای مناسب می باشد. یکی دیگر از نکات عملکرد سرمایشی و گرمایشی آن می باشد که به کاربران این اجازه را می دهد که در هر فصلی با هر شرایط آب و هوایی از آن بهره مند شوید. ناگفته نماند که قدرت سرمایشی و گرمایشی این دستگاه برابر با ۳۰۰۰۰ BTU/h می باشد که یکی از پر قدرت ترین کولر گازی های دیواری به حساب می آید.

یکی از نکات قابل توجه در مورد کولر گازی ها مصرف انرژی آن ها می باشد. خوشبختانه باید گفت که سری محصولات I’COOL دارای فناوری هوشمند اینورتر می باشند که با استفاده از این فناوری توانسته مصرف انرژی را به حداقل برساند. یکی دیگر از نکات کمپرسور آن می باشد. گری برای کولر گازی های دیواری خود از کمپرسور روتاری بهره می برد که دارای طول عمر زیاد و کارایی بالایی هستند. از نکات باقی مانده گاز مبرد R410a آن می باشد، کمپانی گری برای محصولات خود از گاز مبرد R410a استفاده می کند که در صنعت کولر گازی یکی از بهترین مبرد ها می باشد.

حتما بخوانید
گلکسی S21 فن ادیشن سامسونگ کجاست؟

ویژگی های کولر گازی اینورتر گری مدل ICOOL
یکی از ملاک های اصلی خرید کولر گازی گری ۳۰۰۰۰ گری قدرت آن می باشد، به همین دلیل کمپانی گری در سری I’COOL محصول خود را در قدرت های مختلفی طراحی و تولید کرده است. کولر گازی ۳۰۰۰۰ اینورتر گری مدل ICOOL با قدرت خنک کنندگی ۳۰۰۰۰ BTU/h طراحی و تولید شده است که می تواند برای مکان های با متراژ ۶۰ متر مربع بسیار مناسب باشد. همچنین این دستگاه این قابلیت را دارد که هوای تولید شده را به چهار طرف راست و چپ، بالا و پایین به صورت یکسان پرتاب کند.

  • گاز مبرد R410A ترکیبی از مبردهای R32 و R125
  • مناسب برای مکان های با متراژ ۶۰ متر مربع
  • مناسب برای کلاس آب و هوای T3
  • دارای طراحی زیبا و مدل دیواری
  • دارای پرتاب باد ۳۰۰۰۰
  • دارای رده مصرف انرژی A+
  • کولر گازی ۳۰۰۰۰ اینورتر گری مدل ICOOL

قیمت کولر گازی اینورتر گری gree ICOOL 30000
همانطور که می دانید و در بالا به آن اشاره کوچکی داشتیم سری کولر گازی I’COOL از فناوری هوشمند اینورتر بهره می برد. در حقیقت اینورتر یک ماژول الکتریکی بوده که وظیفه تبدیل جریان مستقیم به جریان متناوب را عهده‌دار است. کمپرسور های کولر گازی در دو وضعیت دور متغیر و دور ثبت عمل می کنند. عمل کردن کمپرسور در وضعیت دور متغیر را فناوری اینورتر در کولر گازی می گویند.

کولر گازی ۲۷۰۰۰ اینورتر گری مدل ICOOL

مشخصات و معرفی کولر گازی ۱۳۰۰۰ اینورتر گری مدل ICOOL
در اینجا به بررسی مشخصات و قیمت کولر گازی گری می پردازیم. باید گفت که تا اکنون کمپانی گری توانسته است رضایت مشتری های خود را نسبت به قدرت خنک کنندگی بدست آورد. این کمپانی تنوع زیادی در محصولات خود ایجاد کرده است و آن ها را در ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید کرده است که شما عزیزان می توانید بسته به نیاز خود در هر ظرفیتی که نیاز داشتید تهیه نمایید. کولر گازی گری ۱۳۰۰۰ اینورتر مدل ICOOL با عملکرد سرمایشی و گرمایشی طراحی شده است که قدرت آن برابر با ۱۳۰۰۰ BTU/h می باشد که می تواند مکان های با متراژ ۲۲ متر مربع را به راحتی تهویه کند. همچنین پرتاب باد این محصول برابر با ۱۲ متر می باشد که می تواند باد را به چهار طرف مساوی به صورت یکسان پرتاب کند.

یکی از دلایل محبوبیت بالای محصولات کمپانی گری بهره بردن از گاز R410a می باشد. تمامی محصولات این کمپانی از این گاز بهره می برند که باعث محبوبیت دوچندان این محصولات شده است. گاز ها در کولر گازی ها نقش های اصاصی دارند به همین خاطر یکی از نکات قابل توجه می باشد. این مبرد در سیستم های خنک کننده خانگی و صنعتی، پمپ های حرارتی، رطوبت سازها و چیلر های کوچک استفاده می شود.

همچنین می توان به عنوان جایگزین مبرد R22 در سیستم های برودتی صنعتی، تهویه مطبوع خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار گیرد. گاز مبرد R410A ترکیبی از مبردهای R32 و R125 می باشد. گاز مبرد R410 بهترین جایگزین R22 بوده و همانند این گاز از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. همچنین کمپرسور های که از گاز R410a بهره می برند ۴۰% خنک کنندگی بالاتری نسبت به گاز های R22 دارند که این یکی از نقاط مثبت این کولر گازی ها است. نقطه جوش گاز R410a منفی ۵۱.۴ درجه است که بازدهی بیشتری نسبت به سایر گاز ها دارد. این ویژگی باعث شده که گاز R410a دارای ظرفیت سرما سازی بیشتری باشد به همین دلیل در کولر های گازی بیسار کاربرد داشته است.

ویژگی های کولر گازی اینورتر ۱۳۰۰۰ گری مدل آی کول اِچ
اولین چیزی که هنگام خرید کولر گازی گری  ۱۳۰۰۰ حائز اهمیت است قدرت و توان کولر گازی و همچنین ویژگی های آن می باشد.

  • دارای مصرف انرژی A+
  • استفاده از گاز مبرد R410a
  • دارای طراحی شیک
  • قدرت خنک کنندگی بالا
  • دارای پرتاب باد تا فاصله ۱۲ متر
  • دارای کمپرسور از نوع روتاری
  • قابل استفاده هم به صورت گرمایشی و هم به صورت سرمایشی
  • قیمت کولر گازی icool گری

قیمت کولر گازی icool گری ۱۳۰۰۰
یکی از بزرگترین دغدغه های ما مصرف انرژی زیاد و هزینه های هنگفت می باشد که باعث شده است افراد زیادی از کولر گازی فاصله بگیرند. کمپانی گری برای محصولات خود توانسته است فناوری هوشمند اینورتر را تعبیه کند. خوشبختانه برند گری تمامی محصولات سری ICOOL را به این فناوری مجهز کرده است که توانسته گرید انرژی A+ را بدست آورد. در اصل فناوری اینورتر یک ماژول الکتریکی بوده که وظیفه تبدیل جریان مستقیم به جریان متناوب را عهده‌دار است. کمپرسور های کولر گازی در دو وضعیت دور متغیر و دور ثبت عمل می کنند. عمل کردن کمپرسور در وضعیت دور متغیر را فناوری اینورتر در کولر گازی می گویند. روشن و خاموش شدن کمپرسور سبب تنظیم دما در کولر گازی دور ثابت می گرددکه مصرف برق بالایی را به دنبال دارد. در کولر گازی های اینورتر خاموش و روشن شدن متوالی کمپرسور به علت دور متغیر کمپرسور صورت نمی گیرد و موجب می گردد در مصرف برق صرفه جویی زیادی شود.

حتما بخوانید
بررسی انواع برنامه‌های ماشین لباسشویی مدرن

یکی از بخش های جذاب یک کولر گازی که بیشتر افراد به آن توجه بسیاری می کنند قسمت طراحی آن می باشد. همانطور که می دانید این کولر گازی از دو یونیت تشکیل شده است که یونیت خارجی آن بیرون ساختمان نصب می شود و یونیت داخلی آن داخل ساختمان نصب می شود. یونیت داخلی از ظرافت بسیار بالایی برخوردار است و با رنگ سفید طراحی و تولید شده است که می تواند با هر دکوراسیونی سازگار باشد. همچنین یونیت خارجی آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که می تواند سالیان زیادی دوام بیاورد. که برای خرید این کولر گازی می توانید به فروشگاه اینترنتی اورجینال کده مراجعه کنید و این کولر گازی را ارزان تر از همه جا خریداری کنید.

اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi Electric Scooter M365

بررسی اسکوتر برقی شیائومی مدل M365شرکت شیائومی در ادامه ارائه محصولاتی برای سبک زندگی اقدام به تولید محصول اسکوتر برقی کرده است. البته همان طور که می دانیم کمپانی زیرمجوعه شیائومی MiJia نام دارد که این بار شیائومی با همکاری MiJia این محصول را روانه بازار کرده است.

این محصول Xiaomi Mijia Electric Scooter نام دارد. از قابلیت های اسکوتر میجیا، داشتن یک اپلیکیشن مخصوص برای گوشی های هوشمند می باشد.

بدنه ی آلومینیمی از جنس بدنه هواپیما، این محصول از سری محصولات شیائومی را نسبت به دیگر محصولات مشابه برتر کرده است. این محصول قابلیت تا شدن دارد تا فضای کمتری را اشغال کرده و بتوان آن را به عنوان مثال در چمدان یا صندوق عقب ماشین جا داد. حداکثر سرعت این اسکوتر ۲۵ کیلومتر در ساعت است.

این اسکوتر به یک چراغ ال ای دی مجهز است که تا ۶ متر جلو تر را روشن کند. به علاوه این دستگاه دارای یک چراغ خطر قرمز، در قسمت پشتی خود می باشد که به همراه چهار چراغ راهنمای LED این محصول را ایمن کرده است. جالب است بدانید برای سیستم ترمز ضد قفل از فن آوری E- ABS استفاده شده است.

اسکوتر برقی شیائومی مدل M365 یک اسکوتر همه فن حریف

طراحی فنی این اسکوتر
این اسکوتر برقی شیائومی مدل m365 ، دارای ظاهری مدرن است و چرخ های به کار رفته در آن نیز هوشمند می باشند. این اسکوتر ۱۳ کیلوگرم وزن دارد و شما نیاز به ۳ ثانیه دارید تا آن را باز و بسته کنید. موتور این اسکوتر برقی با جربان برق ۲۵۰ W کار می کند و در حالت اضطرار به ۵۰۰ W می رسد.

پیشنهاد می کنیم از دسته بندی محصولات سبک زندگی شیائومی نیز دیدن نمایید. چرخ های این اسکوتر از نوع بادی بودی که ثبات خوبی را در برابر موانع ایجاد می کند. در حال حرکت، برای راه اندازی سامانه بازیابی انرژی، کافیست تا کاربر دسته ترمز را فشار دهد و به این شکل انرژی جنبشی به انرژی الکتریکی تبدیل می شود که باعث بیشتر شدن طول عمر باتری می شود.

اسکوتر برقی شیائومی مدل M365 طراحی بسیار بی نظیر

اپلیکیشن تلفن همراه MiJia Scoorter این اسکوتر دارای یک اپلیکیشن برای گوشی های هوشمند مخصوصا گوشی شیائومی می باشد که مختص این محصول است. از خاصیت های این اپ، می توان نشان دادن اطلاعاتی در مورد سرعت فعلی، میزان شارژ و مسافتی که می توان با این میزان شارژ طی کرد را نام برد.

استفاده از الگوریتمی برای خواندن سیگنال سنسور سرعت و کمک به راننده برای تنظیم خودکار سرعت اسکوتر، باعث کاهش خستگی می شود.

اسکوتر برقی شیائومی مدل M365 مناسب برای تمام سطوح

ویزگی های ظاهری ابعاد این اسکوتر در حالت باز شده ۱۱۴ × ۴۳ × ۱۰۸ سانتی متر و در حالت تاشو ۴۹ × ۴۳ × ۱۰۹ سانتی متر می باشد. چرخ های استفاده شده در این اسکوتر ۸٫۵ اینچ و اندازه موتور ۶٫۷ اینچ می باشد. برق ورودی ۱۰۰ الی ۲۴۰ ولت AC با فرکانس ۵۰ تا ۶۰ هرتز می باشد.

حداقل ولتاژ باتری ۴۲ ولت می باشد. زمان شارژ شدن کامل این اسکوتر ۵٫۵ ساعت و توان شارژر ۷۱ وات است. میزان مصرف انرژی این اسکوتر نیز ۱۱ کیلو وات بر ساعت در هر ۱۰۰ کیلومتر می باشد.

اسکوتر برقی شیائومی مدل M365 سبک و قابل حمل

این اسکوتر برقی هوشمند، قابلیت کنترل از طریق اپلیکیشن Mi Home را داراست و برای راه اندازی آن، به تلفن همراه نیاز است. همچنین میتوانید با اسکن کردن تصویر زیر، این اپلیکیشن را در تلفن همراه خود نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید