وقتی تلویزیون سامسونگ رقبا خوب است

tv سامسونگتوانایی نمایش رنگ مشکی به صورت عمیق این کیولد سامسونگ را یک گزینه مناسب برای اتاقهای تاریک مبدل خواهد کرد. از جمله نکات قابل توجه در مورد Q60A طراحی زیبا و بسیار شیک آن بوده که در کنار تکنولوژی کیولد به کار رفته در آن، میتواند هر نوع محتوایی را با وضوح بالا به نمایش بگذارد. HDR10 میتواند در نمایش هر چه بهتر تصاویر با رنگهای دقیق و کیفیت عالی تأثیرگذار باشد؛ البته ناگفته نماند زاویه دید ضعیف، پای ثابت تلویزیونهای دارای پنل VA بوده که این مورد در Q60A نیز دیده میشود. چنانچه علاقمند هستید بیشتر با این مدل آشنا شوید از شما دعوت میکنم حتما به بررسی تخصصی تلویزیون سامسونگ Q60A مراجعه کنید. یکی از مدلهایی که در سال ۲۰۲۱ شاهد عرضه آن به بازار بودیم تلویزیون سامسونگ AU9000 بوده که از سری الایدیهای نسل نهمی این برند کرهای با صفحه نمایش کریستالی و پنل VA است. طراحی جدید، کیفیت تصویر چشمگیر و قابلیتهای گیمینگ عالی از جمله نقاط قوت و مواردی همچون عدم پشتیبانی از دالبی ویژن و میزان روشنایی محدود از جمله نقاط ضعف AU9000 به شمار میآید.

  • تبلت اپل
  • نمایش همه محصولات تبلت
  • براساس توان – ۱۴۰۰۰
  • پشتیبانی از جدول پخش برنامه ها یا EPG
  • عیب یابی مشکلات و تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ
  • خدمات اینترنتی
  • استفاده کلی از تلویزیون

samsung tvدر نسل های بعدی از ماتریس ها یا ستون های عمودی و افقی استفاده شد. این خاصیت به تولید دقیق رنگ مشکی که در بخش های بعدی به آن می پردازیم کمک زیادی کرد. نور پس از تابیده شدن باید از فیلتر تولید رنگ، که در اینجا کریستال مایع است عبور می کند. در هر پیکسل کریستال سه رنگ وجود دارد. رنگ قرمز (RED)، سبز (GREEN) و آبی (BLUE) که به رنگ های RGB معروف هستند. در بخش های بعدی با دقت تولید طیف رنگ SRGB بیشتر آشنا می شویم. در صورتی که کریستال مایع در پشت هریک از این رنگ ها پیچیده شود، نور مسدود شده و آن رنگ تولید نمی شود، اما اگر کریستال مستقیم باشد نور عبور کرده و رنگ تولید می شود. ترکیب و یا عملکرد منشور گونه هر کریستال می تواند رنگ های دیگر را تولید کند. فناوری تلویزیون های LED نیز تا حد زیادی به تلویزیون های LCD شباهت دارد. اما استفاده از LED به عنوان منبع نور چند ویژگی به همراه دارد که گزینه های بهتری را برای خرید تلویزیون سامسونگ در اختیار شما قرار می دهد.

حتما بخوانید
۱۲ کاربرد خانگی لاک پاک‌کن که باید بلد باشید

قیمت تلویزیون سامسونگ Tu8000 55 دیجی کالا

در کل صفحه نمایش بزرگتر با لذت بیشتر تماشای تلویزیون همراه است. اما این افزایش اندازه، با افزایش تصاعدی قیمت نیز همراه است. با توجه به بودجه مد نظر خود اندازه مناسب را انتخاب کنید. نکته قابل توجه دیگر به خصوص برای خانواده های بیشتر از دو نفر، گسترده دید در تلویزیون ها و حفظ کیفیت برای تماشا گرانی است که در زاویه های کناری تلویزیون قرار می گیرند. در این مرحله از راهنمای خرید تلویزیون سامسونگ، به سراغ فناوری صفحه نمایش بروید. بهتر است انتخاب پایه شما فناوری LED و انتخاب نهایی شما، فناوری Neo QLED باشد. استفاده از پنل های LCD با نور پس زمینه یکپارچه که در نسل های ابتدایی این تلویزیون ها دیده می شد، لذت کنتراست بالا در تصویر را از شما دریغ می کند. تلویزیون های QLED و SUPERUHD از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و قیمت متعادل تری نسبت به Neo QLED دارند. کیفیت تصویر ۴K برای تلویزیون بهترین تصمیم در شرایط کنونی است. زیرا علاوه بر فیلم های ۴K موجود و کانال آزمایشی صدا و سیمای ایران در حال حاضر، با راه اندازی کانال های ۴K در سال های پیش رو، شما از کیفیت تصویر و صدای بسیار بالاتری بهره مند خواهید شد. در بخش کیفیت تصویر در مقاله بالا، اختلاف کیفیت این فرمت ها نمایش داده شده است.

تلویزیون سامسونگ ایجاد کارشناس

همانطور که در بالا گفته شد این تلویزیون توانایی تولید یک میلیارد رنگ را دارد و تماشای هر محتوایی در AU8000 لذت بخش خواهد بود. موجب می شود که شما به راحتی به تماشای محتوای HDR با کیفیت بالا بپردازید. تلویزیون سامسونگ ۷۵AU8000 دارای پردازشگر کریستالی فورکی است. این پردازنده قابلیت های خوبی را دارد اما نمیتوان آن را با پردازنده های حرفه ای مقایسه کرد. پردازشگر Crystal Processor 4K به کمک تکنولوژی ۴K Upscaling رزولوشن تصاویر را افزایش می دهد و همه چیز را در حد کیفیت ۴K به نمایش خواهد گذاشت. اما نکته ای که وجود دارد این است که رزولوشن تصویر تلویزیون های ۴K چهار برابر تلویزیون های Full HD است و از کیفیت بالا تری برخوردارند. از نمونه تکنولوژی هایی که کنتراست تصویر را در تلویزیون سامسونگ ۷۵AU8000 بهبود می بخشند می توان به Mega Contrast، UHD Dimming و Contrast Enhancer اشاره کرد. تلویزیون کریستال سامسونگ AU8000 سایز ۷۵ اینچ از تکنولوژی Auto Motion Plus برخوردار است تا تصاویر را روان و صاف برای شما به نمایش بگذارد و دیگر در صحنه های اکشن و ورزشی جزئیات تصویر را از دست ندهید.

  • تکنولوژی تولید رنگ های دقیق PurColor
  • فناوری Supreme UHD
    Dimming
  • جارو برقی
  • وضوح فورکی ۴K
  • پرینتر و پلاتر – پرینتر تک کاره
  • فناوری DLNA
  • کابل آداپتور را به پورت شارژ تلفن همراه خود متصل کنید

این شرکت با کیفیت بالا در تولید محصولات خود مورد شناخت جهان در تجارت میباشد. این شرکت تولید کننده محصول جدید و جذاب خود را به اسم تلویزیون خمیده و یا به عبارتی منحنی، به بازار عرضه کرده است. خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ در انواع مدلهای مختلف در نمایندگیهای موجود در کشور فراهم میباشد. تلویزیونهای خمیده دارای ویژگی خاصی میباشند. که یکی از این ویژگیها نوع صفحه نمایش آن است که به دلیل منحنی بودن آن، فضای دید بیشتری از تصاویر نمایش داده میشود و دارای کیفیت و وضوح بهتری میباشد. کمپانیهای تولیدکننده تلویزیون با برندهای مختلف در جهان وجود دارند که با طراحی و تولید بهترین محصولات خود در بازار تجارت به رقابت پرداختهاند. در ادامه این مطلب به یکی از مدلهای این تلویزیون برای آشنایی بیشتر اشاره خواهیم داشت. این مدل از تلویزیون سامسونگ در طرح خمیده، دارای صفحه نمایش ۴۹ اینچی به صورت منحنی میباشد. پخش تصویر در این تلویزیون به صورت فول اچ دی میباشد. تصویر خوب و با کیفیت در این مدل بسیار مطلوب است و همچنین میتوان گفت سیستم صوتی این دستگاه بسیار متناسب طراحیشده است.

تلویزیون سامسونگ داده می‌توانیم همه آموزش از

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با تلویزیون سامسونگ وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید