هشت معقول روش‌ها به استفاده از تلویزیون سامسونگ

  • میزان توان خروجی صدا ۲۰ وات
  • External Device Manager را انتخاب کنید
  • افرالند – ۱ سال پیش
  • تصاویر رسمی
  • تکنولوژی Contrast Enhancer برای بهبود کنتراست تصویر

samsung tvبعدا مین برد درخواست کاربر را به قطعه موردنظر فرستادن میکند و این گونه نقش و مسئولیت همه اجزاء تلویزیون را تعیین میکند. علاوهبر این، این مین برد تلویزیون میباشد که ارتباط بین تمامی بخشهای این دستگاه را شکل میدهد. با این وجود بدیهی میباشد که با خراب شدن مین برد، تلویزیون ناگهان خاموش شود و روشن نشود. توجه داشته باشید که مهمترین عامل خرابی مین برد در کنار وارد شدن ضربه به تلویزیون و هم چنین رطوبت، نوسان برق میباشد. به همین دلیل توصیه میشود که تلویزیون را به محافظ برق متصل نمایید تا مین برد و سایر قطعات آن آسیب نبینند. اگر شما هم با مشکل روشن نشدن یا خاموش شدن ناگهانی تلویزیون سامسونگ مواجه شدهاید، میتوانید عیبیابی و تعمیر این دستگاه را به نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ بسپارید. تنها دلیل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون یا روشن نشدن این دستگاه، خراب شدن مین برد آن نیست. دلیل دیگری هم وجود دارد که موجب بروز چنین مشکلاتی در تلویزیون سامسونگ میشود که شامل: خراب شدن برد پاور یا همان منبع تغذیه تلویزیون میباشد.

  1. دستیار صوتی بیکسبی (Bixby) سامسونگ
  2. وزن تلویزیون بدون پایه: ۴۳.۹ کیلوگرم
  3. یخچال ساید سامسونگ
  4. تکنولوژی HDR یا High Dynamic Range

samsung tvدر صورت مشاهده این ایراد بهتر است تلویزیون را خاموش کنید و از دستکاری آن خودداری کنید. بهتر است دستگاه توسط تکنسین تعمیر تلویزیون سامسونگ مورد بررسی قرار گیرد. به طور کلی تجربه نشان داده که اگر یک رنگ غیرعادی به صفحه نمایش اضافه شده است احتمالا این ایراد به دلیل وجود اشکال در لیکوئید دستگاه است. در صورت محرز شدن این ایراد، تنها راه برای باقی مانده، تعویض پنل است چرا که امکان تعمیر آن وجود ندارد. هزینه تعویض پنل معمولا هشتاد تا نود درصد هزینه خرید یک تلویزیون نو است. به همین دلیل بسیاری از مشتریان از تعویض پنل منصرف می شوند و ترجیح می دهند به جای آن یک تلویزیون جدید خریداری کنند. آیا برنامه نصب شده در تلویزیون سامسونگ من باید بروزرسانی شود؟ برای بررسی اینکه آیا برنامهی موجود در تلویزیون سامسونگ باید بروزرسانی شود یا خیر، میتوانید از دستورالعمل درج شده در این بخش استفاده کنید. حتما میدانید که برخی از برنامهها (اپلیکیشنها) درصورتی که بروزرسانی نشوند، قادر به کار کردن نیستند.

حتما بخوانید
آیا شما تلویزیون سامسونگ اندروید را برای Passion یا Money شروع کردید؟

هشدار: تلویزیون سامسونگ

به راحتی می توانید محتوای گوشی سامسونگی خود را با تلویزیون سامسونگ خود به اشتراک بگذارید، البته با گوشی های غیر سامسونگ هم می توانید به تلویزیون سامسونگ متصل شوید اما مقداری سخت است. در کل رابط کاربری سامسونگ بسیار دوستانه تر و صمیمی تر از دیر رابط کاربری ها است و کار شما را برای ارتباط برقراری ین تلویزیون و دیگر وسایل الکترونیکی راحت می کند. تلویزیون های سامسونگ کیفیت تصویر بسیار خوبی دارند و از پنل های OLED و QLED استفاده می کنند که نسبت کنتراست بسیار بالایی دارند و فیلم دیدن را لذت بخش می کنند. جدیدترین تلویزیون سامسونگ موجود در بازار کیولد Q80T است که تصاویر ۴K را به نمایش می گذارد. وضوح بالا، زاویه دید خوب و عمق رنگ مشکی زیاد از مزایای عالی پنل VA است که هر فردی را ساعات ها مجذوب تماشای خود می کند. در جواب این سوال که کدام برند تلویزیون بهتر است میتوانیم از الجی نام ببریم. خرید تلویزیون LG بهترین انتخاب برای کسانی هستند که با تلویزیون خود زیاد ورزش تماشا می کنند و یا گیمر هستند.

تلویزیون سامسونگ

پس از طی کردن مراحل بالا اتصال گوشی شیاومی به تلویزیون سامسونگ برقرار میشود و شما میتوانید محتوا گوشی خود را در ابعاد بزرگتر، تلویزیون به تصویر بکشید و از تماشا آن لذت ببرید. همچنین شما میتوانید با دنبال کردن آدرس زیر نیز به این قابلیت دسترسی پیدا کنید. بیشتر بخوانید: تلویزیون ایرانی بخریم یا خارجی؟ کدام برند تلویزیون ایرانی بهتر است؟ نحوه اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ برای Screen Mirror در گوشی های هواوی نیز همانند دیگر برندهایی است که تا اینجا به آنها اشاره کردیم. در واقع Screen Mirror همان فناوری Miracast است که کمپانیهای مختلف سازنده گوشی موبایل از آن با عناوین مختلفی در گوشیهای خود استفاده کردهاند. شرکت هواوی نیز آن را Wireless Projection نامیده است. برای اتصال گوشی هواوی به تلویزیون سامسونگ کافی است تا مراحل زیر را طی کنید. مرحله ۱. نوار گوشی را به پایین بکشید تا گزینههای Sort Switches در اختیار شما قرار بگیرد و سپس آیکون Wireless Projection انتخاب کنید.

حتما بخوانید
نکات ایمنی در نصب بخاری گازسوز

چگونه تلویزیون سامسونگ خود را در پنج روز شگفت‌انگیز کنید

تلویزیون سامسونگ ۵۵AU7000 جزء تلویزیون های ۲۰۲۱ شرکت سامسونگ که با پسوند A معرفی شدند هست، و به نسبت مدل ۲۰۲۰ یا همان سری T پیشرفت های قابل چشمگیری داشته است. ۳۸۴۰ و صفحه نمایش Crystal Display ال ای دی می باشد که با بیش از ۸ میلیون پیکسل تصاویری شگفت انگیز با نمایش ریزترین نقاط تصویر را به اجرا در می آورد. تلویزیون سامسونگ ۵۵AU7000 با پشتیبانی از برنامه ی Smart Things امکان اتصال به سایر وسایل دارای این قابلیت را به شما می دهد تا لوازم منزلتان را از راه دور کنترل کرده و خانه ی هوشمندی برای خود بسازید. همچنین این نمایشگر امکان اتصال به اینترنت و لذت بردن از صفحات اجتماعی بر روی نمایشگر خود را به شما می دهد که این قابلیت توسط اتصال به اینترنت از طریق شبکه ی وای فای یا پورت LAN امکان پذیر می باشد. با استفاده از قابلیت جدید Tap View می توانید به راحتی صفحه گوشی خود را بر روی تلویزیون نمایش دهید و از فیلم و موسیقی های گوشی تان در تلویزیون لذت ببرید. از امکانات بی نظیر تلویزیون سامسونگ ۵۵AU7000 دستیار صوتی گوگل Google Assistant و دستیار صوتی Amazon Alexa طراحی شده در آن است که این دستگاه به راحتی فرامین صوتی شما را مانند انجام بعضی از کارها نظیر تغییر کانالها، کنترل حجم صدا و …

برند سامسونگ یکی از بهترین شرکتهای تولید کننده تلویزیون در دنیا میباشد. اگر تمایل به خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. یکی از لوازم خانگی که امروزه بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است تلویزیون میباشد. خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ موضوعی است که در این مطلب به ان اشاره خواهیم داشت. تلویزیون وسیلهای است که در هر خانه، اداره، موسسات، کلینیکها، مراکز خرید، پارکها و مراکز تفریحی به چشم میخورد. تلویزیونها در اشک
ال مختلف و مدلهای گوناگون بر حسب شرایط محیطی و سلیقه افراد مورد استفاده قرار میگیرند. این وسیله خانگی بیشترین زمان پر کردن اوقات فراغت خانوادهها را به خود اختصاص داده است. یکی از مواردی که امروزه به چشم میخورد، شرایط اقتصادی جامعه میباشد که برای برخی از اقشار جامعه، تهیه این لوازم خانگی را کمی دشوار کرده است. شرکت و تولید کننده برند سامسونگ، خرید قسطی تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ را برای تهیه این لوازم خانگی و برطرف کردن این مشکل برای مصرف کنندگان آسان کرده است.

حتما بخوانید
تلویزیون سامسونگ به شما کمک می‌کند تا به رویاهای خود برسید

تلویزیون سامسونگ اقساطی تغییر تلویزیون سامسونگ شما|تلویزیون سامسونگ روش‌ها برای تازه‌آموزان}

در صورتی که این بخش به طور کلی معیوب شده باشد، راهکار هایی نظیر تعویض دستگاه خروجی صدا روی میز قرار خواهد گرفت. مشکلات و اختلالات فراوانی میتوانند به خرابی و ایجاد خش خش در صدای تلویزیون سامسونگ و سایر دستگاه ها ، دامن بزنند. این مشکلات اغلب جزیی و قابل تعمیر هستند. تعمیرکاران واحد تعمیرات تلویزیون سامسونگ، در وهله ی اول سلامت کابل های اتصال صدا و کابل اچ دی ام آی را مورد بررسی قرار میدهند. چرا که این اختلال نیز ممکن است خش خش صدا را به دنبال داشته باشد. تنظیمات صحیح منبع خروجی نیز باید بررسی شود. اگر مشکل از این بخش ها نبود، احتمالاتی نظیر عدم تطابق و یا خرابی دستگاه خروجی صدا مطرح میشود. لازم به ذکر است که خرابی و اختلال آنتن هم میتواند گاهی در صدای تولید شده توسط تلویزیون، خش خش ایجاد کند. کم شدن صدای تلویزیون سامسونگ از مشکلات رایجی ست که ممکن است ناراحتی های فراوانی را به دنبال خود داشته باشد.

قیمت تلویزیون سامسونگ ۴۳

تلویزیون جدید سامسونگ ساخت و مونتاژ کشور کره جنوبی است که با طراحی ساده و جلوه تصویر بی نظیر، یک دستگاه با کیفیت و عالی را عرضه کرده است. شرکت سامسونگ یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم صوتی و تصویری در جهان است که در بیش از ۶۰ کشور، با عرضه فناوری مخصوص خود اقدام به ساخت انواع لوازم خانگی در جهان کرده است. در استاندارد جدید کیفیت تصویر های کنونی تلویزیون در سطح جهانی، کیفیت تصویر ۴K (3، ۸۴۰ × ۲، ۱۶۰ )، می تواند بهترین تصویر را با وضوح بالا عرضه کند. کیفیت تصاویر ۴Kچهار برابر کیفیت تصاویر FULL HDاست و از این لحاظ، استفاده کننده را برای نشان دادن یک تصویر با کیفیت و واقعی راضی نگه می دارد و شاخص کیفیت تصویر دستگاه ۱۳۰۰PQI می باشد. شما وقتی که در منزل خود به نگاه کردن این مدل تلویزیون نشسته اید می توانید نهایت احساس واقعی بودن را از تصاویر را ببرید. تلویزیون جدید سامسونگ کره مدل au7000 این اطمینان را به شما کاربر عزیز می دهد تا بیشترین جزئیات رنگ و تصاویر را نشان دهد. محتوای تصاویر در این مدل تلویزیون نشان داده شده همراه با جزئیات دقیق در تمامی صحنه های روشن و تاریک نشان داده می شوند. سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ اصل کره مدل q70a از نوع DOLBY DIGITAL PLUS با خروجی صدای ۲۰ وات است که از دو بلندگوی اصلی پخش می شود. در تلویزیون جدید سامسونگ برای هر چه بهتر نمودن تصاویر، صفحه مانیتور به قسمتهای بسیار کوچکی برای پردازش جداگانه تقسیم بندی شده است. هر کدام از این قسمتها نیز برای به حد اکثر رساندن کیفیت، جدا گانه پردازش و نتیجه نهایی نمایش داده می شود.

حتما بخوانید
معرفی بخاری گازی بدون دودکش و ساختار آن

برای هرگونه سوال در رابطه با این مطلب یا هر مشکل دیگری در زمینه نرم افزارهای موبایل، با شماره پشتیبانی ۹۰۹۹۰۷۱۰۱۵ از خط تلفن ثابت تماس بگیرید. هنگامی که شما جهت خرید تلویزیون سامسونگ وارد فروشگاهی می شوید با طیفی از تلویزیون های سامسونگ رو به رو خواهید شد که هرکدام ویژگی و عملکرد منحصر به فرد خود را دارند. در واقع تلویزیون های سامسونگ از لحاظ کیفیت و امکانات به مرور زمان پیشرفت بسیار چشمگیری داشته اند ، به همین دلیل قبل از خرید تلویزیون باید درباره ی عملکرد و ویژگی های آن اطلاعات کافی داشته باشید. تلویزیون چند اینچ بخرم؟ هنگام خرید تلویزیون، یکی از اولین چیزهایی که باید در مورد آن تصمیم بگیرید، اندازه تلویزیون است. تلویزیون تخت بهتره یا منحنی؟ در تلویزیون سامسونگ یعنی چه؟ استانداردهای HDR انواع مختلفی دارد، اما “HDR10” متداولترین آن است که تقریبا اکثر تلویزیون های امروزی از این استاندارد پشتیبانی می کنند .

همچنین ظاهر شیک و مدرن آنها, تلویزیون سامسونگ مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفته است و توانسته در بین مردم مورد محبوبیت فراوانی قرار بگیرد که شما هر مدل با هر سایزی بخواهید در سایت کالاچی موجود است. یکی از برترین راهکارهای تشخیص تلویزیون سامسونگ اصل از فیک آن از طریق سریال نامبر است. شرکت سامسونگ سریال نامبر را که ترکیبی از اعداد و ارقام است روی محصولات خود حک کرده است که هدف آن تشخیص اصل بودن و ضمانت کالا می باشد. شماره سریال مختص هر محصول کاملا مربوط به آن می شود و مانند اثر انگشت شخصی است. یکی از روش هایی که می تواند تشخیص دهد که تلویزیون سامسونگ شما محصول اصل و یا تقلبی است, قیمت تلویزیون سامسونگ این است که مدل خریداری شده خود را در گوگل جستجو نمایید. یعنی در ابتدا وارد سایت اصلی سامسونگ شوید و مدل تلویزیون خود را سرچ کنید. بعد از آن میتوانید تلویزیونی که در سایت وجود دارد را با تلویزیون خریداری شده خود مقایسه نمایید.

حتما بخوانید
بررسی دریل چکشی رونیکس؛ مناسب کارهای خانگی و صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید