نمایندگی جی پلاس

اگر به دنبال نمایندگی جی پلاس جهت خرید، نصب، تعمیر، گارانتی و یا خدمات پس از فروش لوازم خانگی جی پلاس Gplus هستید:


در اینجا آدرس، تلفن و هر آنچه که شما نیاز دارید، در اختیار شما قرار داده می شود.

اما به شما پیشنهاد می کنیم قبل از برداشتن تلفن و تماس با نمایندگی لوازم خانگی جی پلاس حتما این متن را تا انتها مطالعه نمایید تا از تماس خود بتوانید به نتیجه مورد نظر خود برسید از همین رو ما در اینجا سعی داریم شرایط نصب و استفاده از گارانتی لوازم خانگی جی پلاس را برای شما شرح دهیم و تمام نمایندگی های فروش جهت خرید با گارانتی اصلی و ضمانت خرید بهترین قیمت را به شما معرفی کنیم.

همچنین شما می توانید از طریق لینک های قرار داده شده که با رنگ آبی مشخص شده اند به فرم های مربوط به درخواست نصب و راه ‌اندازی، درخواست تعمیرات و گارانتی در وب سایت رسمی جی پلاس دسترسی داشته باشید و درخواست خود را ثبت نمایید، چراکه باید به این نکته توجه داشته باشید که تمامی درخواست ها تنها به صورت آنلاین ثبت می شود پس اگر شما با گلدیران نمایندگی جی پلاس نیز تماس بگیرید پشتیبانی از شما می خواهد تا درخواست خود را به صورت آنلاین از طریق فرم های مورد نظر ثبت نمایید.

نمایندگی جی پلاس

ما در ادامه درباره موارد زیر صحبت خواهیم کرد تا شما بتوانید پاسخ سوالات خود را پیدا کند:

  • آشنایی با لوازم خانگی جی پلاس
  • گارانتی لوازم خانگی جی پلاس چیست؟
  • نمایندگی لوازم خانگی جی پلاس کجاست؟
  • لوازم خانگی جی پلاس ساخت کجاست؟
  • قطعات جی پلاس ساخت کجاست؟

اگر شما قصد خرید، تعمیر و یا نصب و راه اندازی لوازم خانگی جی پلاس را دارید همان طور که در ابتدا نیز اشاره کردیم شما در انتهای همین مقاله می توانید به تلفن، آدرس و فرم های مرتبط دسترسی داشته باشید، اما از آنجایی که شاید بسیاری از شما آشنایی درستی با محصولات و برند جی پلاس ندارید در ابتدا سعی خواهیم کرد تا با توضیحاتی کوتاه برند جی پلاس را به شما معرفی کنیم و سپس به گارانتی و نمایندگی جی پلاس بپردازیم تا با اطمینان بیشتری بتوانید از محصولات این شرکت برای منزل و یا محل کار خود خریداری کنید.


آشنایی با لوازم خانگی جی پلاس

ما در اینجا سعی خواهیم کرد لوازم خانگی جی پلاس «Gplus» را به شما معرفی نماییم و بگوییم که طراحی آن در کدام کشور انجام می شود و قطعات به کار گرفته شده در آن ساخت کجاست و در ادامه اطاعات مربوط نمایندگی جی پلاس را در سطح کشور به شما معرفی کنیم و تمام اطلاعات لازم برای استفاده از تعمیر، گارانتی و خدمات پس از فروش لوازم خانگی جی پلاس را برای شما شرح خواهیم داد تا بتوانید بهترین تصمیم را در زمان خرید داشته باشید؛ توجه داشته باشید شما می توانید با کلیک کردن بر روی لوازم خانگی جی پلاس از محصولات این برند دیدن نمایید و از قیمت به روز آن در نمایندگی مطلع شوید اما قبل از آن به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها بخوانید و سپس از لینک مورد نظر استفاده کنید.

حتما بخوانید
مزایا و معایب کولر آبی

اگر فرد عجولی هستید و حوصله خواندن این مطلب را ندارید و فقط به دنبال این هستید که لوازم خانگی جی پلاس ساخت کجاست؟

باید در ابتدا به شما بگوییم لوازم خانگی جی پلاس ساخت کشور ایران است اما حتما اولین سوالی که برای شما پیش می آید این است که چطور تا امروز شما نامی از این برند نشنیده اید در جواب این سوال باید بگوییم کافیست کمی به گذشته برگردیم زمانی که آمریکا تحت رهبری ترامپ تصمیم گرفت تا یکسوی از برجام خارج شود و با بازگرداندن تحریم ها و فشار آوردن به شرکت ها و موسسات خارجی آنها را مجبور کند تا بازار ایران را ترک کنند که به طور مثال در حیطه لوازم خانگی ما می توانیم به برندهایی همچون سامسونگ و ال جی اشاره کنیم که تا قبل از بازگشت تحریم ها سهم عمده ای از بازار لوازم خانگی ایران را در دست داشتند اما این دو شرکت در نهایت مجبور شدن در سال ۱۳۹۸ به طور رسمی بازار ایران را ترک کنند، خروج ناگهانی این دو شرکت باعث شد بازار دچار آشفتگی و کمبود شدید لوازم خانگی مواجه شود که این موضوع افزایش قیمت لوازم خانگی را در ایران به دنبال داشت.

از همین رو شرکت گلدیران نیز که تا به آن روز به عنوان تنها نمایندگی انحصاری شرکت ال جی در ایران فعالیت می کرد تصمیم گرفت تا با تکیه بر تجربیات و زیر ساخت های خود که در چند سال گذشته به دست آورده بود اقدام به تولید لوازم خانگی خود با برند جی پلاس نماید به همین جهت به کمک ارتباطات خود وارد مذاکره با شرکت ال جی و دیگر شرکت های خارجی شد تا بتواند محصولات خود را باکیفیت و قیمتی مناسب تحت برند جی پلاس در ایران تولید نماید شرکت گلدیران به عنوان تولید کننده و نمایندگی لوازم خانگی جی پلاس با داشتن دو سایت بسیار بزرگ که اولی در شهر سیرجان کرمان واقع شده با زمینی به مساحت ۱۴ هکتار و بنایی به مساحت ۷۰۰۰ هزار متر مربع اقدام به ساخت و مونتاژ بردهای الکترونیکی برای محصولات خود و راه اندازی خط تولید مونتاژ انواع تلویزیون، جاروبرقی و یخچال فریزر نمود و در شهر قزوین نیز با داشتن زمینی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع که بنایی به مساحت ۳۰ هزار متر در آن قرار دارد اقدام به راه اندازی خط تولید و مونتاژ انواع ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی جی پلاس نمود و به این شکل شرکت گلدیران به عنوان تولید کننده و نمایندگی جی پلاس به کار خود ادامه داد.

حتما بخوانید
هشت معقول روش‌ها به استفاده از تلویزیون سامسونگ

طراحی و قطعات لوازم خانگی جی پلاس

بازدیدکننده قبلی پس از مطالعه این مطلب ، مقالات زیر را نیز مشاهده کرده است

همان طور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم لوازم خانگی جی پلاس ساخت کشور ایران می باشد و شرکت گلدیران به عنوان تولید کنند و نمایندگی جی پلاس به کمک شرکت های خارجی طراحی تمام محصولات خود را در کشور کره به سفارش شرکت گلدیران انجام می دهد و قطعات آن از کشورهای مختلفی مانند کره و چین تأمین می کند و درنهایت در کشور ایران مونتاژ می شود اما این موضوع دلیل نمی شود که لوازم خانگی جی پلاس یک برند ایران محسوب نشود چراکه شرکت گلدیران نیز مانند بسیاری از شرکت های قول دنیا مانند سامسونگ، ال جی، اپل، سونی، پاناسونیک و خیلی دیگر از برندهای مطرح تمام قطعات خود را تولید نمی کنند آنها نیز بیشتر قطعات مورد نیاز خود را از دیگر کشورها مانند چین، کره و کشورهای اروپایی تهیه می کنند و در بیشتر مواقع حتی مونتاژ محصولات خود را نیز در کشورهای دیگر انجام می دهند تا بتوانند با کمترین قیمت باکیفیت ترین محصولات را به بازار ارائه کنند از همین رو شرکت گلدیران نیز سعی دارد تا به جای هزینه بر روی تکنولوژی های هزینه بر از شرکت های تخصصی استفاده کند و از تکنولوژی های روز دنیا بهرمند شود و با تمرکز بر طراحی بتواند محصولاتی باکیفیت مطابق با نیاز مشتریان با قیمتی مناسب و رقابتی تولید کند، اما لازم به ذکر است که بگوییم امروزه شرکت گلدیران به عنوان نمایندگی لوازم خانگی جی پلاس برای گسترش و افزایش کیفیت محصولات خود در حال مذاکره با شرکت های اروپایی است تا بتواند با برندهای مطرح در دنیا به رقابت بپردازد و محصولات خود را به دیگر کشورهای منطقه صادر کند، حالا می توانیم بگوییم تا حدی با لوازم خانگی جی پلاس آشنا شده اید و اگر قبلا هم تجربه استفاده از محصولات ال جی را داشته اید به راحتی می توانید به برند جی پلاس اطمینان کنید و با خیالی آسوده از محصولات این شرکت در منزل و یا محل کار خود استفاده کنید.

حتما بخوانید
۱۷ روش خانگی برای درمان خشکی پوست صورت

گارانتی لوازم خانگی جی پلاس؟

یکی از بزرگترین دغدغه‌ های اصلی خریداران لوازم خانگی و محصولات دیجیتال گارانتی و خدمات پس از فروش آن است که خوشبختانه لوازم خانگی جی پلاس با داشتن گارانتی گلدیران می تواند خیال شما را کاملا آسوده کند، چراکه شرکت گلدیران پس از سال ها تجربه‌ و ارائه خدمات برای برندی همچون ال جی توانسته تجربه خوبی را در این زمینه پیدا کند و زیرساخت های لازم در این زمینه را جمع آوری کند از همین رو شرکت گلدیران به عنوان تولید کننده و نمایندگی جی پلاس جهت ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش با داشتن ۸۰۰ نمایندگی فعال و ۲۰۰۰ تکنسین متخصص آماده خدمت رسانی در تمام روزهای هفته در سراسر کشور می باشد، پس توجه داشته باشید که لوازم خانگی جی پلاس را تنها با گارانتی گلدیران تهیه نمایید و شما برای اطمینان از اصل بودن و اعتبار گارانتی دستگاه خود می توانید از فرم مورد نظر که در ادامه برای شما قرار داده شده است استفاده نمایید.

تعمیر لوازم خانگی جی پلاس


درخواست نصب و راه اندازی

توجه داشته باشید شما باید بعد از خرید محصول مورد نظرتان درخواست نصب و راه‌ اندازی خود را در سایت رسمی گلدیران ثبت نمایید تا بعد از آن پشتیبانی شرکت گلدیران نمایندگی لوازم خانگی جی پلاس با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم جهت نصب دستگاه با شما انجام شود، لینک درخواست نصب و راه اندازی به همراه شماره تلفن نمایندگی جی پلاس نیز در انتهای این پاراگرف قرار داده شده است چراکه ما به شما پیشنهاد می کنیم قبل از تکمیل فرم و یا تماس با خدمات پس از فروش جی پلاس حتما باید نکات ذکر شده را مطالعه نمایید.

  1. توجه داشته باشید قبل از تحویل کالا حتما دستگاه خود را از کارتن خارج کرده و ظاهر آن را از نظر سلامت فیزیکی به طور کامل بررسی نمایید تا اگر ظاهر دستگاه از نظر فیزیکی ایراد داشت آن را تحویل نگیرید و موضوع را با فروشنده پیگیری کنید چراکه صدمات فیزیکی مانند خط و خش، قوری و یا شکستگی شامل گارانتی جی پلاس نمی باشد و توجه داشته باشید که باز کردن محصول باعث باطل شدن کارت گارانتی شما نمی گردد فقط توجه داشته باشد به هیچ عنوان وسیله خود را به برق متصل نکنید.
  2. بعد از تحویل کالای خود ابتدا دستگاه خود را در محل نصب خود قرار دهید و برگ گارانتی گلدیران را از دستگاه خارج نمایید و فاکتور خرید خود را نیز قبل از تماس با نمایندگی جی پلاس در دسترس قرار دهید.
  3. توجه داشته باشید که پریز برق و لوله کشی وسایلی که احتیاج به شیر آب و یا لوله فاضلاب دارند بر عهده مشتری می باشد از همین رو قبل از درخواست نصب به نمایندگی لوازم خانگی جی پلاس حتما شیر آب و تخلیه فاضلاب را جهت نصب آماده کنید.
  4. برای نصب یخچال های ساید بای ساید باید شیر آب سرد در فاصله کمتر از ۶ متری دستگاه قرار داشته باشد تا برای استفاده از آبریز و یخ ساز بتواند مورد استفاده قرار گیرد.
  5. اما برای نصب ماشین لباسشویی و یا ظرفشویی، فاصله شیر آب ورودی و فاضلاب نباید بیشتر از ۱ متر با دستگاه فاصله داشته باشد؛ برای ماشین ظرفشویی فقط شیر آب سرد و برای ماشین لباسشویی شیر آب سرد الزامی و آب گرم به دلخواه مشتری می باشد و ارتفاع شلنگ تخلیه برای ماشین ظرفشویی حداقل ۷۷ سانتیمتر از زمین و برای ماشین لباسشویی حداقل ۶۰ سانتیمتر و حداکثر باید ۱ متر باشد.
  6. برای نصب مایکروویو نیز باید از گردش هوای مناسب در اطراف آن اطمینان داشته باشید از همین رو فضای کافی از دو طرف و قسمت بالا ایجاد کنید، حداقل فاصله از کناره ها باید ۱۵ از پشت دستگاه تا دیوار ۱۰ و از سقف نیز ۳۰ سانتیمتر می باشد.
  7. برای نصب انواع اجاق گاز نیز می بایست شیر گاز کمتر از ۱.۵ متر فاصله داشته باشد و تهیه شلنگ استاندارد برای اجاق گاز بر عهده مشتری می باشد توجه داشته باشید در صورت غیر استاندارد بودن شلنگ گاز نمایندگی لوازم خانگی جی پلاس آن را برای شما نصب نمی کند.
حتما بخوانید
بررسی پنکه ارشیا مدل FRESH2861؛ زیبا با استانداردهای جهانی

بعد از انجام کاراهای گفته شده شما می توانید برای نصب و خدمات پس از فروش جی پلاس اطلاعات خود را به صورت آنلاین در فرم مورد نظری که در اختیارتان قرار می گیرد ثبت نمایید، برای دسترسی به فرم «درخواست نصب و راه اندازی» نمایندگی جی پلاس می توانید بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید تا شرکت گلدیران با شما تماس گرفته و هماهنگی لازم با شما انجام شود و در صورت هرگونه مشکل و سوال می توانید با شماره تلفن ۰۲۱۸۴۷۳۳ تماس حاصل نمایید.

درخواست نصب و راه اندازی


درخواست تعمیر لوازم خانگی جی پلاس

با گارانتی گلدیران نگرانی برای تعمیرات بی معناست چراکه در صورت بروز هرگونه مشکل و خرابی می ‌توانید مشکل دستگاه خود را از طریق فرم «درخواست تعمیرات» اعلام نمایید تا شرکت گلدیران نمایندگی جی پلاس در کوتاه ترین زمان با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم جهت تعمیر در محل دستگاه حضور پیدا کنند، توجه داشته باشید در مدت زمان گارانتی محصول هزینه تعمیرات، ایاب و ذهاب، اجرت و هزینه قطعات به صورت رایگان می‌ باشد پس برای نگهداری برگ گارانتی خود دقت لازم را داشته باشید اما وسایلی که گارانتی آنها به اتمام رسیده است شرکت گلدیران تمام خدمات را با دریافت هزینه برای شما انجام می دهد.

کنترل اعتبار گارانتی دستگاه

یکی از مواردی که در زمان خرید باید به آن دقت داشته باشید تشخیص کارت گارانتی اصل از تقلبی است جهت اطمینان از صحت گارانتی اصل گلدیران می ‌توانید از طریـق بخش «کنـترل اعـتبار گارانـتی دسـتگاه» کارت گارانتی خود را استعلام نمایید و از اصل بودن کارت گارانتی جی پلاس قرار گرفته بر روی محصول خود مطمئن شوید.

حتما بخوانید
شش راه‌هایی که فیس‌بوک بدون اطلاع من کولر گازی من را نابود کرد

درخواست تمدید گارانتی

یکی از خدمات بسیار جالب شرکت گلدیران تمدید کارت های گارانتی است که به اتمام رسیده و شما می توانید با هزینه ای بسیار پایین گارانتی دستگاه‌ خود را تمدید نمایید شما می توانید برای تمدید گارانتی از فرم «درخواسـت تمدید گارانتی» استفاده نمایید تا کارشـناسان گلدیران نمایندگی لوازم خانگی جی پلاس با شما بگیرند.

درخواست سرویس دوره ای

انجام به موقع سرویس های دوره ای برای لوازم خانگی و صوتی تصویری باعث می شود تا عملکرد دستگاه افزایش پیدا کند و طول عمر آن افزایش یابد، پس برای استفاده از سرویس‌های دوره ای شما می توانید درخواست خود در از طریق فرم «سرویس های دوره ای» ثبت نمایید تا تکنسین های ما در گلدیران نمایندگی جی پلاس با شما تماس گرفته و در محل شما حضور پیدا کنند.


خرید لوازم خانگی جی پلاس

اما اگر قصد خرید لوازم خانگی جی پلاس را برای منزل خود دارید ما در ابتدا به شما پیشنهاد می کنیم خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید اما اگر قصد خرید از فروشگاه فیزیکی را نیز دارید در ادامه لینک مربوط به شعب و نمایندگی لوازم خانگی جی پلاس را در اختیار شما قرار خواهیم داد، اما همان طور که می دانید امروزه خرید اینترنتی یکی از روش های بسیار محبوب در میان خریداران محسوب می شود که می ‌خواهند خریدی آسان و مطمئن داشته باشند چراکه در این روش مشتری می تواند به جزئیات کامل محصول دسترسی داشته باشد و مدل های مختلف را با یکدیگر مقایسه کند حال اگر شما نیز قصد خرید به صورت آنلاین را دارید ما می توانیم فروشگاه دیجی کالا را به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین و فروشگاه اینترنتی ۲۰ بخر را به عنوان فروشگاه تخصصی لوازم خانگی به شما معرفی کنیم تا محصول مورد نظر خود را با گارانتی اصلی و ضمانت بهترین قیمت تهیه نمایید و آن را درب منزل خود دریافت کنید و یا از طریق لینک مقابل به آدرس و تلفن مراکز فروش جی پلاس فروشگاه های فیزیکی دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید