نقد و بررسی گوشت‌کوب برقی، همزن، خرد کن و غذاساز بلانتون غذاساز بلانتون چه کاربردهایی دارد؟

تصلا-آشپزخانه‌ مدرن امروزی بدون گوشت‌کوب برقی، همزن، خرد کن و یا غذاساز خوب کامل نمی‌شود. در واقع  هر کدام از این دستگاه‌های به ظاهر کوچک و ساده، فرایند آماده‌سازی غذا را آسان می‌کند. اما زمان خرید، برند و  فاکتورهای زیادی را باید در نظر گرفت.  ما در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم تا این دستگاه‌های برند بلانتون را به طور کامل معرفی کنیم، پس در ادامه با ما باشید.

بررسی مشخصات گوشت‌کوب برقی بلانتون مدل BCB-HB2301

این محصول بلانتون، دارای موتور توربو بسیار قدرتمندی است تا ترکیب مواد را به آسانی، در کمترین زمان ممکن و بدون له شدگی انجام دهد. جنس بدنه‌ای که در این دستگاه به کار رفته، پلاستیک مرغوب و تیغه‌ها نیز استیل ضد زنگ است تا از دوام و عمر طولانی‌تری برخوردار شود. بهترین ویژگی که در گوشت‌کوب برقی بلانتون وجود دارد، سه کاره بودن آن است.

بدین معنا که از آن به عنوان خرد کن و همزن نیز می‌توان استفاده کرد. البته قابلیت جدا شدن قطعات دستگاه و شستن درون ماشین ظرفشویی را نباید فراموش کرد. بلانتون با طراحی آرگونومیک، وزن سبک و تناسب  تولید کرده تا کاربر استفاده به طور روزانه  داشته باشد.

در گوشت‌برقی، ایمنی بسیار مهم است. پس بلانتون این مورد را به خوبی درک کرده و دستگاه را با ایمنی بالا تولید کرده، به طوری‌که بالای ۷۰۰ وات به طور خودکار قفل می‌شود. تنطیم سرعت در ۵ سطح مختلف نیز در این دستگاه باعث می‌شود تا کاربر، تنظیمات را به درستی انجام دهد. مخزن پلاستیکی با اعداد مندرج و فرکانس ۵۰ هرتز نیز از دیگر ویژگی‌ها شناخته شده است.

حتما بخوانید
هرآنچه که باید درباره‌ی پارچه‌‌ی لینن بدانید

بررسی مشخصات همزن کاسه ‌ای بلانتون مدل SM1001WS

آماده‌اید که برخی از مواد را در آشپزخانه مخلوط کنید؟ برای این کار به همزن کاسه‌ای برقی نیاز دارید که ما شما را با این دستگاه  بلانتون، آشنا می‌کنیم. در ابتدا به ساختار استیل ضد زنگ و پلاستیک آن باید اشاره کرد که دوام دستگاه را تضمین می‌کند.
مهم‌ترین نکته در همزن کاسه‌ای بلانتون، ۵ سرعته بودن آن است که از یک شماره‌گیری با پایین‌ترین حالت بسیار ملایم شروع می‌شود تا مواد خشک به جایی پخش نشود و به بالاترین تنظیم برای قرار دادن آخرین ضربه‌ها روی خامه فرم گرفته می‌رسد.

کاسه به راحتی به پایه متصل می‌شود و باید گفت  به  ابزارهای اساسی و عالی مانند ۲ سری همزن، خمیر زن و درپوش برای کاسه نیز مجهز شده‌اند. مهم نیست که مواد شما چقدر ضخیم و یا سنگین باشد، موتور قدرتمند این دستگاه  با قدرت ۳۰۰ وات کار می‌کند تا کاربر به هدف خود رسد.

اگر قصد دارید از این دستگاه به طور مدام استفاده کنید،  باید گفت که اندازه، وزن و ارتفاع مناسب با یک دسته آرگونومیک دارد تا کاربری آسانی داشته باشد و به راحتی تمیز شود. شیب مناسب، پایه چسبان، رنگ سفید و چرخش کاسه از دیگر مشخصات این دستگاه است. این مورد را نیز نباید فراموش کرد که همزن و قلاب، به خوبی در جای خود قرار می‌گیرند.

بررسی خردکن برقی بلانتون مدلBCR-CH1201

خرد کردن غذا با دست نه تنها خسته کننده است، بلکه زمان و انرژی زیادی نیاز دارد.  با خرد کن برقی بلانتون، ساعت‌ها در زمان خود صرفه‌جویی خواهید کرد. پس بهتر است با مشخصات این دستگاه، آشنا شوید.

حتما بخوانید
راهنمای خرید یخچال اسنوا

یکی از مهم‌ترین مواردی که بلانتون در تولید خرد کن‌های برقی خود رعایت کرده، اندازه آن هست که به اندازه کافی کوچک است تا فضای میز کمی را اشغال و در دست نیز جا گیرد. اما از طرف دیگر  تیغه تیز،  مقاوم و قدرت این دستگاه بلانتون به قدری بالا است تا خرد کردن مقادیر زیادی از غذا را در کمترین زمان ممکن انجام دهد.
ظرفیت کاسه ۱ لیتر و  جنس پیرکس  این برند باعث شده تا شستشو آسان‌تر و حتی قابلیت شستشو درون ماشین ظرفشویی را نیز داشته باشد. سنسور حرارتی،  وات ۵۵۰ و قابلیت جدا شدن اجزاء از یک‌دیگر نیز از ویژگی‌های خرد کن بلانتون شناخته شده است.

یکی از دغدغه‌ کاربرها زمان استفاده از خرد کن، حرکت‌های اضافه و لغزش است. اما برند بلانتون، خرد کن خود را با پایه ضد لغزش تولید کرده تا در حین استفاده از لغزش و حرکت ناگهانی دستگاه کاسته شود.

بررسی مشخصات غذاساز همه کاره بلانتون مدل BCR-FP1201-

ایده ترکیب عملکرد دستگاه‌های مختلف در آشپزخانه، باعث می‌شود تا کاربر آشپز شخصی خود را داشته باشد. جدا از آن‌که  از انجام کارهای آماده سازی خسته کننده و طاقت‌فرسا نیز نجات پیدا خواهد کرد.

به همین خاطر ما شما را با مشخصات غذاساز بلانتون، آشنا خواهیم کرد. یکی از این مشخصات به همه کاره بودن دستگاه بر می‌گردد که قابلیت انجام کارهای زیادی مانند آبمیوه‌گیری، آسیاب، خرد کن، رنده برقی، سالاد ساز، مخلوط کن و یا همزن را دارد.
به همین خاطر با قدرت وات ۱۰۰۰ کار می‌کند. بر روی بدنه تنظیم سرعت با عملکرد‌های گوناگون، پالس و سرعت کم و زیاد شدن به صورت ولوم چرخشی قرار گرفته است تا کاربر کنترلی را که برای انواع دستور غذاها نیاز دارد، انتخاب کند.

حتما بخوانید
راهنمای کولر گازی

این مدل غذاساز بلانتون،  پایه‌های پلاستیکی  و محکمی دارد. بنابراین، هنگام کار به هیچ عنوان حرکت نمی‌کند و ثابت سر جای خود قرار می‌گیرند.

بدنه نیز از جنس پلاستیک درجه یک تولید شده تا از دوام و عمر طولانی‌تری برخوردار شود. این مدل به ۲تیغه، ۶ رنده، ۲ سری همزن و خمیرزن  مجهز شده است که هر کدام از قطعات عملکردهای متفاوتی را ارائه خواهند داد. نکته مهم به تمیز کردن دستگاه بر می‌گردد که تمام قطعات و لوازم جانبی قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند.

بهترین ویژگی این غذاساز بلانتون، عملکرد عالی آن است که تکه‌های بزرگ و یا کامل را در مدت زمان بسیار کمی به صورت تکه‌های یک‌نواخت و یا ریز خرد می‌کند. لازم به ذکر است که این محصول بلانتون، طراحی بسیار ساده و کاربردی است که به راحتی در جای خود قرار می‌گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید