مقایسه تلویزیون ال جی با سامسونگ! مقایسه ای تعیین کننده !

کمپانی سامسونگ یکی از شرکتهای پرقدرت در تولید و طراحی انواع لوازم الکترونیکی و دیجیتالی میباشد و در سراسر دنیا طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده است. تولیدات این شرکت که گاه، جزو اولینها در جهان است، به گونهای طراحی شده که میتواند پاسخگوی کاملی به نیازهای مصرف کننده باشد، همچنین سلیقه افراد مختلف را در نظر بگیرد. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند سامسونگ با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. تلویزیونهای سامسونگ از جمله پرمصرفترین لوازم الکترونیکی در دنیا میباشند که در انواع طرحها، اندازهها و البته تکنولوژیهای مختلف به بازارهای جهانی عرضه میشوند. این برند کرهای قدرتمند، تلویزیونهای مختلفی همچون QLED، NEO QLED، MICRO LED، THE PREMIERE و موارد دیگر را تا به حال برای مصرف کنندگان طراحی کرده که هر کدام دارای ویژگیهای خاصی هستند. برای انتخاب یک تلویزیون سامسونگ یا باید براساس نوع تکنولوژیهای به کار رفته در آنها، بر اساس سایز و رزولوشن عمل کنید. تلویزیونهای سری SUHD که کیفیتی بالاتر از سری ۴K داشته و درخشش روشنایی در این تلویزیونها با سریهای دیگر به شکل قابل توجهی متفاوت و بالاتر است.

به‌هیچ‌وجه تحمل از تلویزیون سامسونگ یک بار دیگر

هر چیزی که شما نیاز دارید همگی در یک جا در دسترس شما قرار دارند و به راحتی میتوانید به تنظیمات آنها بپردازید. تلویزیون سامسونگ RU7100 می تواند به عنوان مرکز همه کارهای روزمره شما باشد. این تلویزیون قادر است به صورت یکپارچه به دستیار های صوتی و گوشی های هوشمند متصل شده و تمام دستورات صوتی و ویژگی های هوشمند را فراهم آورد. حتی اگر این دستگاه ها توسط برند های دیگر ساخته شده باشند. پشتیبانی از ویژگی روشن کردن تلویزیون ممکن است با توجه به مدل های مختلف متفاوت باشد. برخی از ویژگی ها و عملکرد ها با استفاده از اتصال دستگاه ها به تلویزیون فراهم شده اند و ممکن است پشتیبانی نشوند و یا به صورت محدود پشتیبانی شوند. لوگوی آمازون و گوگل و تمامی علائم انها مربوط به دو شرکت آمازون و گوگل هستند. این سرویس ها ممکن است در زمان عرصه تلویزیون RU7100 در دسترس نباشند و یا محدود به منطقه جغرافیایی خاصی باشند. در دسترس بودن ویژگی ها و ظاهر رابط کاربری ممکن است با توجه به مناطق جغرافیایی مختلف متفاوت باشد.

  • پشتیبانی از BT HID داخلی
  • برخورداری از فناوری Tab View
  • قابلیت AI Home (داشبورد هوشمند)
  • پشتیبانی از تکنولوژی HDR و فرمت های HDR10+ و HLG
  • وزن تلویزیون بدون پایه: ۴۳.۹ کیلوگرم
  • سیستم عامل تایزن ۵٫۵
حتما بخوانید
فروشگاه اینترنتی آرایشی باران

یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی که می توانید خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ را انجام دهید، شانی کالا می باشد. مزایای خرید اقساطی برای خریدار چیست؟ خرید اقساطی مزیت های زیادی خرید تلویزیون سامسونگ دارد. به عنوان مثال؛ در خرید اقساطی، مشتری می تواند قدرت خرید بیشتری داشته باشد و هزینه های خرید یک کالا را تقسیم کند تا در بازه های زمانی معمولا ماهانه، آن را آهسته آهسته پرداخت کند. در خرید اقساطی، کنترل بیشتری روی هزینه ها وجود دارد و می توان به یک انعطاف پذیری مالی رسید تا بودجه تان را بهتر تقسیم کنید. در خرید اقساطی سودی روی مبلغ کل حساب می کنند که اگر نرخ تورم را حساب کنید، باز هم در نهایت به سود شما خواهد بود. با خرید اقساطی می توانید بدون این که ضرر زیادی از تغییر در قیمت ها ببینید، کالای مورد نظرتان را بخرید و ماهانه هزینه اش را پرداخت کنید. با خرید اقساطی از شانی کالا، شما می توانید هوشمندانه تر خرج می کنید.

تعداد پیکسل های صفحه نمایش این تلویزیون سامسونگ ۵۵Ru7170 سامسونگ ۲۱۶۰×۳۸۴۰ عدد است که همه ی آن ها باهم به تعداد ۸.۲ میلیون پیکسل دقت و وضوح بالا را در هر صحنه به بهترین نحو نمایش میدهد. کمپانی سامسونگ به راحتی کار ، کاربران خود بسیار اهمیت میدهد در این راستا در ساخت تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ مدل ۵۵RU7170 از فناوری alexa یا همان قابلیت اتصال به اسپیکر هوشمند پشتیبانی می کند که با استفاده ازalexa می توانید فقط با گفتگو تلویزیون خود را روشن کنید یا کنترل کانال، میزان صدا و… را به راحتی انجام دهید. همچنین با استفاده از حالت Info میتوانید تاریخ و ساعت را بر روی تلویزیون نمایش دهید. حالت Photo نیز به عنوان یکی دیگر از امکانات این فناوری، این امکان را به شما خواهد داد تا عکسهای هنری و خاطره انگیزی را که قبلا ثبت کردهاید به نمایش دربیاورید. همچنین می توانید عکسهای هنرمندان بزرگ و سایر افراد نیز به واسطهی فعال سازی حالت Artworks امکان پذیر میباشد. تلویزیون ۵۵ اینچ ۴k سامسونگ مدل ۵۵RU7170 محصولی ساده ای است که با امکانات اولیه ای که دارد نیازهای روزانه کاربران را برطرف می کند. ظاهر شیک و سادهی این تلویزیون با هر نوع محیطی سازگاری دارد این تلویزیون تصویر را با کیفیت ۴K Ultra HD و رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسل به خوبی از عهده نمایش جزئیات دقیق و عمق رنگ بر میآید. سامسونگ برای این تلویزیون سیستم صوتی قدرتمند ۲.۰ کاناله در نظر گرفته که قدرت خروجی برابر با ۲۰ وات را به تلویزیون میبخشد. جدیدترین نوع سیستمعامل Smart Hub همراه با بخشهای متنوعش، شیوه زندگی را از حالت ساده و یکپارچه بیرون میآورد و همراه با خانوادتان میتوانید هیجان کافی از برنامههای مختلف این نوع تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ ۶۵
Q70A
تلویزیون ببرید.

حتما بخوانید
آموزش تصویری اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ

همچنین شما میتوانید با مرورگر تلویزیون وب گردی کنید و با آن بسیاری از کارهای دیگر را انجام دهید. آنها تمام محتوای مورد نظر شما را از رمزگشای گرفته تا کنسول بازی ، برنامه های زنده در دسترس شما قرار می دهند. تمام آنچه شما نیاز دارید یک دستور است. این تلویزیون از دستیارهای صوتی AmazonAlexa و GoogleAssistant پشتیبانی می کند و با با الکسا کار می کند. از الکسا بخواهید تلویزیون شما را روشن کند ، کانال ها را تغییر دهد ، میزان صدا را کنترل کند و هرکار دیگری که بخواهید انجام دهد. تلویزیون سامسونگ با دستیار Google شما کار می کند تا کارهای هندزفری شما بیشتر شود.وجود این دستیارهای صوتی امکان کنترل تلویزیون توسط صدا را فراهم می کند. امکان پشتیبانی از دستیارهای صوتی، تلویزیون ۵۵RU7172U را به یک تلویزیون هوشمند تمام عیار تبدیل می کند. دستیارهای صوتی وسیله ای عالی برای انجام فعالیت های مربوط به تلویزیون هستند و وجود آن ها باعث صرفه جویی در زمان و سهولت انجام کار ها می شود. تلویزیون های سامسونگ ، ادغام با دستگاه های مجهز به الکسا را آسان می کند. با AirPlay 2 داخلی ، می توانید محتوا را از دستگاه های Apple به صفحه نمایش بزرگ پخش کنید یا به اشتراک بگذارید.

حالا نوبت زدن کابل برق است.

برای قطع ارتباط دستگاهی که به تلویزیون شما بلوتوث شده است موارد زیر را انجام دهید. منوی تنظیمات را در تلویزیون خود باز کنید. General را انتخاب کنید. External Device Manager را انتخاب کنید. Device Connection Manager را انتخاب کنید. Device List را انتخاب کنید. دستگاهی را که می خواهید قطع کنید انتخاب کنید و Disconnect را بزنید. هر کنسول بازی به مانند xbox یا play station دارای یک کابل hdmi میباشد. کابل را بردارید و یک سر آن را خروجی HDMI کنسول و سر دیگر آن را به هر درگاه HDMI IN تلویزیون سامسونگ خود وصل کنید. زمانی که کابل HDMI با نماد بازی به پورت HDMI IN 4 متصل باشد، می توانید بهترین عملکرد بازی ۴K 120 هرتز را تجربه کنید. حالا نوبت زدن کابل برق است. کابل برق را به درگاه برق کنسول بازی و سر دیگر آن را به پریز وصل نمایید. احتمال دارد که کابل برق نیاز به تبدیل داشته باشد تا به برق وصل شود.

حتما بخوانید
۶ اشتباه بزرگ شرکت پنتون در انتخاب رنگ سال

یکی از مشکلاتی که شاید در برخی از تلویزیون ها متوجه آن شده باشید، تماشای تصاویر تاریک با هاله ای از روشنایی یا عدم امکان نمایش درست رنگ مشکی است. شرکت سامسونگ برای نمایش بهتر تصاویر از تکنولوژی UHD Dimming استفاده نمود. این ویژگی که در تلویزیون های ۲۰۱۹ سامسونگ نیز شاهد آن بودیم جهت تنظیم روشنایی تصویر مورد استفاده قرار می گیرد. تلویزیون سامسونگ ۶۵ اینچ مدل TU7100 نیز دارای این تکنولوژی است. نحوه عملکرد فناوری UHD Dimming به این صورت است که بطور نرم افزاری صفحه تلویزیون به قسمت های کوچکتری تقسیم خواهد شد. سپس روشنایی هر بخش جداگانه مورد بررسی قرار می گیرد و این کار توسط پردازشگر کریستال ۴K انجام خواهد شد. روشنایی هر ناحیه نسبت به محتوای در حال نمایش در هر صحنه تنظیم خواهد شد. در نتیجه شاهد درخشندگی بیشتر نقاط نورانی و سیاهی عمیق تر نقاط تاریک در تلویزیون ۴K سامسونگ ۶۵TU7100 هستیم. فناوری UHD Dimming مانع نمایش هاله روشنایی در تصاویر تاریک خواهد شد.

تلویزیون های هوشمند سامسونگ برای ارتقا کیفیت تصویر دارای مکانیزمهای مختلفی هستند . به طور مثال یکی از مهمترین و حیاتی ترین پارامتر های کاربردی در تلویزیون های جدید ، هوش مصنوعی یا AI است . هوش مصنوعی یک برنامه نویسی کاربردیست که در انجام آن ، ماشینها رفتاری همانند مغز انسان دارند و یاد میگیرند . استفاده از هوش مصنوعی در تلویزیون سامسونگ ، همزمان با ساخت اولین نمونه قابل اتصال به اینترنت آغاز شد . در تلویزیون های جدید هوش مصنوعی به کمک پردازنده در رفع مشکلات تصویر همکاری میکند . به طور مثال هوش مصنوعی سطح رنگ را اسکن میکند و آن را به خالصترین حالت خود بازمیگرداند. هوش مصنوعی همچنین قادر است مرز میان رنگ را تشخیص دهد و از درهم ریختگی رنگی،جلوگیری کند .در هم ریختگی رنگی باعث کاهش وضوح و کیفیت تصویر نهایی میشود . سامسونگ مدلهای جدید را به سیستم رفع اعوجاج مجهز کرده است . در اعوجاج تصاویر رخ واقعی خود را از دست میدهند و اصطلاحا به صورت معوج شده دیده میشوند.

حتما بخوانید
تلویزیون سامسونگ: یک بسیار روشن روش که برای همه کار می‌کند

به این ترتیب تصاویر واقعی تری را شاهد خواهید بود و محو تماشای صحنه ها خواهید شد. این فناوری که تنها مختص تلویزیون های ۲۰۲۰ نمی باشد بصورت ویژه بر روی رنگ تصاویر تمرکز می کند. تلویزیون سامسونگ مدل ۵۵TU8300 با فناوری PurColor قادر است تا با بهبود رنگ محتوای در حال نمایش، تصاویری با رنگ های جذاب و خیره کننده را به بیننده نشان دهد. نحوه کار این قابلیت این گونه می باشد که رنگ هر دو پیکسل مجاور در صفحه توسط پردازشگر Crystal Processor 4K مورد بررسی قرار گرفته و رنگ اصلی آنها تشخیص داده خواهد شد. سپس از یکسری رنگ های ثانویه که ترکیبی از رنگ های اصلی هستند، استفاده خواهد شد. این رنگ های ثانویه Cyan، Yellow و Magneta در نظر گرفته شده اند. با اضافه نمودن رنگ های ثانویه به دو پیکسل کنار هم شاهد رنگ هایی چشمگیر در تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ TU8300 خواهید بود و لذت تماشای برنامه مورد علاقتان بیشتر می شود.

  • برخورداری از نرخ رفرش ۱۰۰
  • دارای مرورگر اینترنت
  • ریموت را ریست کنید
  • نصب تلویزیون روی دیوار و پایه
  • سال عرضه (میلادی): ۲۰۲۲
  • مشکل سوختن دائمی مثل تلویزیونهای OLED را ندارند

تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ AU8500 تصاویر را با کیفیت ۴K یعنی کیفیت و وضوحی ۴ برابر تلویزیونهای معمولی نمایش میدهد. در صفحه نمایش کریستالی این مدل ۸ میلیون پیکسل قرار دارد. تعداد پیکسلهای بیشتر بهمعنی نمایش جزئیات بیشتر است. هیچ یک از جزئیات محتوا در این مدل از چشمان شما پنهان نمیماند. با این حال شما هر تصویر دیگری را نیز میتوانید در حد ۴K مشاهده کنید. زیرا فناوری ۴K Upscaling این قابلیت را دارد که با از بین بردن نویز تصاویر همهی تصاویر بیکیفیت را نیز بهصورت ۴K و با وضوح و شفافیت فوقالعاده نمایش دهد. به کمک فناوری micro Dimming محتوای تصویر بازسازی شده و تمام جزئیات رنگ و محتوا را به نمایش میگذارد. تلویزیونهای تولیدی شرکت سامسونگ در ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به فناوری جدید Dual LED مجهز شدهاند. این فناوری بسیار پرکاربرد است و علاوه بر بالابردن کیفیت تصویر باعث کاهش مصرف انرژی شده است. در تلویزیونهای مجهز به Dual LED که تلویزیون ۵۵ اینچ AU8500 نیز جزئی از آنهاست آرایش قدیمی نورپردازی کنار گذاشته شده است.

حتما بخوانید
ترفندهای تلویزیون هوشمند سامسونگ

تلویزیون سامسونگ اسمارت

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ ۵۵BU8000 دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید