معرفی ماشین ظرفشویی بوش

معرفی ماشین ظرفشویی بوش

امروز قصد داریم از سری مطالب معرفی محصولات در انتخاب سنتر ، با معرفی ماشین ظرفشویی بوش در خدمت شما هستیم . محصولات بوش همیشه جزء بهترین انتخاب‌ها بوده‌اند و با توجه به کیفیت ساخت بسیار بالا ‌،‌ ارزش خرید بسیار بالایی دارند . استفاده از مواد اولیه بسیار با کیفیت در ساخت این محصول باعث شده تا بتوانید برای سالیان متداول از این محصول استفاده کنید بدون آنکه نگران خراب شدن دستگاه باشید.

در ادامه با معرفی ماشین ظرفشویی بوش با ما همراه باشید .

 

bosch dishwasher

معرفی ماشین ظرفشویی بوش

معرفی ظرفشویی بوش مدل SMS68

ماشین ظرف شویی بوش با طراحی زیبای خود به یاری خانواده‌ها آمده تا از بابت شستشوی ظروف خیالشان راحت باشد . تفاوت اصلی این محصول با دیگر محصولات مشابه در بازار این است که این محصول مصرف آب بسیار کمی دارد . این ماشین ظرفشویی بوش ۱۴ نفره می‌باشد و با وجود سه سبد در اندازه‌های مختلف که قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند خیال شما را از بابت جا دادن ظروف کثیف راحت می‌کند . سبدها را جا به جا کرده و به بهترین شکل ممکن از فضای داخلی ماشین ظرفشویی بوش استفاده کنید.

این مدل از ظرفشویی بوش دارای سبدهایی است که این سبد‌ها دارای ۶ فضای تاشو بشقاب در سبد بالا و ۸ فضای تاشو بشقاب در سبد پایین می‌باشد که این مقدار برای شستشوی ظروف یک مهمانی خانوادگی کاملا مناسب می‌باشد . دلیل استفاده از ماشین‌های ظرفشویی بوش این است که هنگام شستشوی ظروف با دست مقدار بسیار زیادی آب هدر می‌رود در حالی که هنگام شستشوی ظروف با ماشین ظرفشویی به هیچ عنوان آب هدر نمی‌رود و شما به راحتی در مصرف آب صرفه جویی خواهید کرد.

حتما بخوانید
10 بزرگترین کولر گازی خطا شما ممکن است به راحتی دور از

تکنولوژی Aqua Sensor در این مدل ازماشین ظرفشویی بوش  میزان لک و ذرات غذای باقی مانده روی ظروف را تشخیص داده و با توجه با آنها فرایند آبکشی را انجام می‌دهد تا ظروف شما به بهترین شکل تمیز شوند و هیچگونه لک و چربی بر روی ظروف باقی نماند . ماشین ظرفشویی در این حالت با توجه به ذرات باقی مانده روی ظرف‌‌ها و همچنین ماده شوینده ارزیابی می‌کند که آیا لازم است به شستشو ادامه دهد یا خیر؟

با فعال کردن گزینه Active Water به ماشین ظرفشویی اجازه می‌دهید که با توجه به مقدار ظروف ، میزان دقیق آب مصرفی را تنظیم کند. به این ترتیب جریان آب سریع‌تر و یکنواخت‌تر توزیع می‌شود. همچنین گزینه aqua stop در واقع یک سیستم ضد نشت آب می‌باشد که در ماشین‌های ظرفشویی کار گذاشته می‌شود.این سیستم که شامل یک شلنگ آب دو‌ جداره، یک شیر ایمنی و یک خروجی آب است کمک می‌کند تا احتمال نشت آب به صفر درصد برسد. با فعال کردن این گزینه دیگر هیچ نگرانی از بابت نشت آب وجود نخواهد داشت.

از دیگر مشخصات این مدل ظرفشویی می‌توان به مصرف انرژی A++ و دارا بودن ۶ برنامه مختلف شستشو اشاره کرد .

 

معرفی ماشین ظرفشویی bosch

معرفی ظرفشویی بوش مدل SMS46MW01B

حال در ادامه مطلب معرفی ماشین ظرفشویی بوش به توضیح ماشین ظرفشویی بوش  ۱۴ نفره مدل SMS46MW01B محصولی است که شرکت بوش با توجه به سلیقه مشتری و نیازهای آنان طراحی کرده است که از جدیدترین امکانات و ویژگی‌ها بهره می‌برد.

زیبایی این محصول به قدری است که برای سالیان زیاد سلیقه شما را جلب کرده و باعث می‌شود تا از نظر زیبایی و کارکرد خیالتان راحت بماند.

حتما بخوانید
نقد و بررسی گوشت‌کوب برقی، همزن، خرد کن و غذاساز بلانتون غذاساز بلانتون چه کاربردهایی دارد؟

ظرفیت این ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره می‌باشد که برای یک خانواده پر جمعیت کاملا مناسب می‌باشد . بعد از یک مهمانی خانوادگی دیگر نگران شستشوی ظروف نباشید.

ظرفشویی SMS46MW01B بوش به راحتی ظروف شما را شستشو میدهد.مصرف آب در این محصول بسیار کاهش یافته است و با بهره‌گیری از جدید‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا‌،‌ سعی شده تا بیشترین کارایی و بهره به مشتری عرضه شود.

این مدل ماشین ظرفشویی بوش با توجه به استاندارد‌های روز اروپا طراحی و ساخته شده است که همین موضوع سبب شده تا از نظر کیفیت رتبه بسیار خوبی داشته باشد و در مقایسه با دیگر برندها مانند سامسونگ‌ و ال جی ،‌ از فروش بیشتری برخوردار باشد.

نا‌گفته نماند که این ماشین ظرفشویی ساخت کشور آلمان می‌باشد و با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته شده است. البته آن دسته از محصولات بوش که در کشور ترکیه ساخته می‌شوند با محصولاتی که در آلمان ساخت می‌شوند هیچ تفاوتی ندارند و فقط به دلیل نزدیک‌تر بودن به بازار ایران و مسائل اقتصادی‌ ،‌ در کشور ترکیه مونتاژ می‌شوند . تمام قطعات استفاده شده در مدل‌های ساخت آلمان و ساخت ترکیه کاملا یکسان است و از نظر کیفیت هیچ تفاوتی ندارند.

سبدهای بزرگ این مدل از ماشین‌های ظرف شویی بوش باعث می‌شود تا شما بتوانید تعداد زیادی از ظروف کثیف را داخل دستگاه قرار داده و با جریان آب داغ همه آنها را شستشو دهید. جریان آب داغ به راحتی کلیه لکه ها و چربی‌ها را پاک کرده و باعث درخشندگی ظروف می‌شود یکی از قابلیت‌های بسیار خوبی که این ماشین ظرفشویی دارد این است که شما می‌توانید به راحتی سبدها را جا به جا کنید . این قابلیت Intensive Zone  دارد که به شما اجازه می‌دهد به راحتی سبدها را جا به جا کرده و فضای کافی برای جا دادن ظروف بزرگ را فراهم کنید . قابلمه‌ها و ظروف بزرگ را در سبد پایین قرار دهید تا با جریان آب داغ شسته شوند. این در حالی است که ظروف کوچکتر در سبدهای بالایی با جریان آب ملایم‌تری شسته می‌شوند . یکی دیگر از قابلیت‌های بسیار کاربردی این ماشین ظرفشویی ،‌ گزینه Dosage Assist می‌باشد که وظیفه کنترل مصرف ماده شوینده را دارد . به این ترتیب قرص شوینده پس از شروع کار دستگاه وارد محفظه جدا گانه‌ای می‌شود و در هر مرحله با توجه به تعداد ظروف و کثیفی آنها مقداری از ماده شوینده را وارد سیستم شستشو می‌کند.

حتما بخوانید
معرفی ساید بای سایدهای دوو

قابلیت بسیار فوق‌ العاده دیگری که در این ماشین ظرفشویی بسیار کاربرد دارد ‌، ‌قابلیت Active Water است که در هر مرحله مقدار دقیق آب مورد نیاز برای شستشو را تنظیم می‌کند . به این ترتیب جریان آب بسیار بهتر و یکنواخت‌تر در جریان قرار می‌گیرد . این فناوری سه جزء دارد که شامل توزیع هدفمند‌، ‌فناوری فیلتر بهبود یافته‌، ‌گرم شدن و قدرت بیشتر برای چرخش آب است. به این ترتیب شستشوی ظروف بسیار بهتر صورت می‌گیرد.

نگران شستشوی ظروف بسیار کثیف خود نباشد. به لطف استفاده از جریان آب داغ سخت‌ترین لکه‌ها به راحتی پاک می‌شوند. حداقل ۴۵ درجه سانتی‌گراد و حداکثر ۷۰ درجه سانتی‌گراد مقدار حرارت آبی است که برای شستشوی ظروف به کار برده می‌شود . با جریان آب داغ چرب‌ترین ظروف‌،‌ تمیز و براق می‌شوند. امکانات بسیاری که این ماشین ظرفشویی دارد باعث می‌شود تا ظروف به بهترین شکل تمیز و براق شده و هیچ گونه آسیبی به آنها وارد نشود.

 

انواع ماشین ظرفشویی بوش

معرفی ظرفشویی بوش SMS68N02ME

ماشین ظرفشویی بوش SMS68N02ME با برنامه‌های متنوع شستشو همراه شده . با این وجود شما می‌توانید با توجه به نوع ظروف و میزان کثیفی آن‌ها، برنامه متناسب را انتخاب کنید. انتخاب برنامه مناسب، علاوه بر شستشوی بهتر ظروف، مانع هدر رفتن آب و انرژی خواهد شد. از ویژگی‌های خوب ظرفشویی بوش می‌توان به برچسب انرژی ++A اشاره کرد.‌ صدای تولید شده تنها ۴۴ دسی بل می‌باشد. مصرف آب هم در هر چرخه بسیار کم است.‌ ظرفیت این ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره می‌باشد و دارای ۶ برنامه شستشو می‌باشد .

بهترین چیدمان ظروف درون ماشین ظرفشویی، با توجه به در نظر گرفتن حجم ظروف است، آنها را باید به گونه‌ای بچینیم که ظرفشویی بتواند بیشترین آبرسانی را به ظروف انجام دهد و تمام پس ماند مواد خوراکی  را از روی ظروف پاکیزه نماید و در نهایت قادر باشد بهترین آبکشی را برای براق نمودن ظروف اعمال نماید.

حتما بخوانید
راهنمای خرید کولرگازی

مدل های ماشین ظرفشویی بوشبوش همیشه در محصولاتی که ارائه کرده ، سلایق مختلف و تنوع در محصولاتش را جای داده است. این برند در تحقیقات میدانی و خدمات پس از فروش خود ، نظرات و سلایق مختلف مصرف کنندگان را جمع آوری کرده و در تولیدات خود آنها را به کارگیری می‌نماید.

این مسئله باعث شده است محصولات بوش نیاز و سلایق مختلف را مرتفع سازد.

امیدواریم در پایان از مطلب معرفی ماشین ظرفشویی بوش استفاده لازم را برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید