معرفی تلویزیون های دوو

معرفی تلویزیون های دوو

در این مطلب قصد داریم از سری مطالب معرفی محصولات در انتخاب سنتر به معرفی تلویزیون های دوو بپردازیم که علاوه بر معرفی ویژگی‌ها شما را با قابلیت‌های این تلویزیون‌های سری جدید دوو آشنا ‌می‌کنیم، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

انواع تلویزیون های دوو

معرفی تلویزیون های دوو

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو DOLED-H9000

تلویزیون هوشمند دوو H9000 یکی از جدیدترین و زیباترین محصولات این شرکت کره‌ای است. این تلویزیون به صورت منحنی (OLED) طراحی شده و عمق تصویر بی نظیری دارد. علاوه بر این ، رابط کاربری هوشمند و پشتیبانی از قابلیت‌های فراوان ، این محصول را به یکی از برترین تولیدات برند دوو مبدل کرده است.

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو DOLED-H9000 از مرزهای زیبایی عبور کرده و بیننده را مجذوب ظرافت خود می‌کند. طراحی این دستگاه بدون قاب (Endless Elegence) و هر گونه حاشیه اضافی صورت گرفته تا تجربه تماشای تصویر را چند برابر کند. ظرافت و طراحی هنرمندانه این تلویزیون دوو ، پرده بدون قاب سینما را به خاطر می‌آورد.

تلویزیون OLED دوو با کنتراست بی‌نهایت (Infinite Contrast) ، تصویری طبیعی با تمام جزئیات تیره و روشن را نمایش می‌دهد. این تلویزیون با کنترل نوردهی هر یک از پیکسل‌های نوری مستقل خود (به صورت نقاط روشن و خاموش) ، کنتراستی بی‌نهایت از روشن‌ترین تا تاریک ترین طیف را ایجاد می‌کند.تلویزیون OLED دوو الکترونیک با قابلیت خاموش کردن نور هر پیکسل به صورت مستقل، امکان نمایش مشکی مطلق و عمیق را فراهم می‌سازد و تصاویری شفاف‌ و واقعی نمایش می‌دهد.

فناوری HDR وضوح و شفافیت تصاویر را به میزان قابل توجهی بهبود می‌بخشد. تلویزیون دوو با پشتیبانی از استاندارد HDR10 و از طریق فناوری HDR با افزایش دامنه رنگ‌ها و تفکیک نور (بدون از دست رفتن جزئیات) تصویری مشابه به تصاویر ساخته شده توسط چشم انسان نمایش می‌دهد . امروزه اکثر شرکت‌های فیلم‌سازی هالیود فیلم‌های جدید و با کیفیت خود را با استاندارد HDR10 تهیه می‌کنند. برای تماشای این فیلم ها با کیفیت مناسب، تلویزیون باید از استاندارد HDR10 پشتیبانی کند.

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو DOLED-H9000 با کیفیت ۴K ، لذت و هیجان تماشای تصاویری جذاب و واقعی را با کیفیت ۴K و جزئیات بیشتر فراهم می‌کند. کیفیت تصویر در این تلویزیون‌ها، چهار برابر بیشتر از تلویزیون‌های  فول اچ دی (Full HD) است.

تکنولوژی UHD Upscaling تصاویر معمولی را با کیفیتی نزدیک به ۴K به شما ارائه می‌دهد. این تکنولوژی، کیفیت تصاویر معمولی را افزایش داده و تصویری جذاب‌تر و با کیفیت‌تر نمایش می‌دهد.

حتما بخوانید
راهنمای خرید چرخ گوشت؛ انواع، نکات مهم پیش از خرید و بهترین‌ها

فناوری WRGB در تلویزیون OLED دوو تجربه‌ی تماشای تصاویری با رنگ‌های طبیعی را فراهم می‌کند. با افزوده شدن رنگ سفید (W) به سه رنگ قرمز (R)، سبز (G) و آبی (B) قابلیت نمایش میلیاردها رنگ امکان‌پذیر شده‌ است.

فناوری صوتی این تلویزیون با پشتیبانی از استاندارد Dolby Digital Plus سطح بالاتری از صدای با کیفیت را عرضه می‌کند.

سیستم صوتی فراگیر تلویزیون OLED دوو، شما را در میان صداهای واقعی احاطه می‌کند و تجربه ای لذت بخش از تماشای تصاویر را فراهم می‌کند.

ال ای دی دوو

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DUHD-J7000

در ادامه مطلب معرفی تلویزیون های دوو ، با مقایسه تلویزیون دوو با سایر برندها می‌توان به این نکته اشاره کرد که در سایر برندها از سیستم OS مخصوص شرکت مورد نظر استفاده می‌شود و این موضوع، می‌تواند سبب محدود کردن نرم افزارهای دستگاه‌های هوشمند شود، در صورتی که در تلویزیون Daewoo، تمامی نرم افزارهای اندروید، قابل دانلود و نصب در تلویزیون است. این تلویزیون، می‌تواند به صورت مستقیم از کارت‌های حافظه و از طریق USB، تمامی نرم افزارهای مورد علاقه مصرف کننده را نصب کند و مورد استفاده قرار دهد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DUHD-J7000 یک تلویزیون هوشمند با کیفیت ۴K است. این تلویزیون محصولی بسیار کامل و مدرن با امکانات بسیاری است. رزولوشن تصویر این تلویزیون ال ای دی ۲۱۶۰×۳۸۴۰ می‌باشد بنابراین شما قادر خواهید بود تا فیلم‌های حجیم ۴K را با کیفیت فوق العاده مشاهده کنید.

تلویزیون دوو J7000 مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه ۵ است که قابلیت‌های بیشماری به این دستگاه افزوده است. با اتصال به اینترنت و دسترسی به وب می‌توانید به تمامی برنامه‌ها و فایل‌های موجود برای این سیستم عامل دسترسی داشته باشید. یکی از مزایای این تلویزیون سیستم صوتی صدای دالبی دیجیتالی آن است که تجربه لذت بخشی را برای شما فراهم می‌کند. اما در کنار این قابلیت‌های متعدد ، درگاه‌های متنوعی نیز وجود دارند . ۳ پورت HDMI و ۲ پورت USB در این محصول قرارداده شده است.

قاب دور صفحه‌ نمایش و ضخامت این سری به حداقل رسیده است تا بتوان از این مدل‌ها به‌عنوان یک ابزار دکوراتیو برای زیباتر کردن خانه استفاده کرد. تمام مدل‌های این سری، بدنه‌ای مشکی با قاب خاکستری دارند. قاب باریک دور نمایشگر به سری J7000 کمک کرده که با وجود بهره‌گیری از صفحات نمایش بزرگ، ابعاد کوچکتری داشته باشد. اگر قسمت پایه‌ی تلویزیون را در نظر نگیریم، ضخامت دستگاه کم است و اگر با محدودیت فضا مواجه باشید، مشکلی بابت اتصال آن به دیوار نخواهید داشت.

حتما بخوانید
ویدیو تلویزیون‌های QLED سامسونگ

با استفاده از این تلویزیون، علاوه ‌بر دیدن فیلم، زنجیره یا شبکه‌های صداوسیما می‌توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن‌های مخصوص با تلویزیون خود بازی کنید و با راحتی بیشتری از آن استفاده کنید. درحال‌حاضر تلویزیون‌ها دیگر به پخش صدا و تصویر محدود نیستند و کارایی یک مدیاپلیر و یک دستگاه هوشمند را ارائه می‌کنند.

این مدل دو عدد پورت USB دارد تا بتوانید با خیال راحت، فلش‌مموری و هارد اکسترنال خود را به آن متصل کنید. یکی از درگاه‌های ارتباطی بسیار مهم تلویزیون‌های مدرن پورت‌های HDMI هستند. پخش‌کننده‌ی دیسک‌های DVD و BlueRay، کنسول‌های بازی، گیرنده‌های دیجیتال و بسیاری دیگر از ابزارهای چند رسانه‌ای، بالاترین سطح کیفیت صدا و تصویر خود را از طریق درگاه‌های HDMI منتقل می‌کنند و هرچه تعداد این درگاه‌ها بیشتر باشد، برای کاربر تلویزیون وضعیت مطلوب‌تری را ایجاد می‌کند. تلویزیون DUHD-J7000 دوو به سه درگاه HDMI مجهز شده است که این تعداد برای تلویزیونی با این مشخصات مناسب به نظر می‌رسد.

تلویزیون دوو

تلویزیون ال ای دی دوو DLE-H2000

در مطلب معرفی تلویزیون های دوو همچنین به معرفی تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-H2000 از سری محصولات رده بالای برند دوو است که داری تکنولوژی بسیار قدرتمند می باشد. این ال ای دی دوو داری طراحی زیبا ، تلویزیون Full HD (کیفیت در سایز ۳۲ اینچ HD می‌باشد) است.

برای شمارش ویژگی‌های بیشتر این محصول می‌توان به ۲ ورودی HDMI  (سایزهای ۵۰ و ۵۵ اینچ ۳ ورودی) ، ۱ ورودی USB (سایزهای ۵۰ و ۵۵ اینچ ۲ ورودی) ، صدای فراگیر (surround) ، قابلیت ضبط تصاویر بر روی حافظه جانبی (PVR) اشاره کرد و نیز از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به مجهز بودن به تکنولوژی ISP ، قابلیت انطباق ۱۰۰ هرتز، راهنمای الکترونیکی برنامه ها (EPG)  ، سامانه بهبود رنگ ، دارای گیرنده دیجیتالی داخلی (DVBT2) ، خروجی صدای ۲۰ وات اشاره کرد.

تلویزیون ال ای دی دوو DLE-H2000 دارای کیفیت تصویر Full HD است که امکان تماشای تصاویر با کیفیتی را برایتان فراهم می‌کند؛ همچنین رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ و نسبت تصویر ۱۶:۹ (نسبت تصویر رایج تلویزیون‌ها)، تصویری واضح را با ابعادی مناسب نمایش می‌دهد. درگاه‌های ارتباطی متنوع این محصول، اشتراک‌گذاری فایل‌ها و اتصال دستگاه‌های دیگر را به این تلویزیون ممکن ساخته‌اند. این مدل دو عدد پورت USB و سه عدد پورت HDMI دارد. از طریق پورت USB می‌توانید فلش‌مموری خود را متصل کرده و از فایل‌های خود استفاده کنید.

پورت‌های H2000 نیز اتصال سایز لوازم صوتی وتصویری را به تلویزیون ممکن می‌سازد. قابلیت PVR تعبیه‌ شده در این محصول، ضبط تصاویر را روی انواع حافظه‌های جانبی امکان‌پذیر می‌کند. برای اینکه کاربر صحنه‌های خاص فیلم را از دست ندهد، برای این مدل قابلیت ماشین زمان (Time Shift) در نظر گرفته شده است.

حتما بخوانید
یک مسئولیت اجتماعی سودآور؛ گفت‌‌وگو با علیرضا کامرانیان‌فر و افشین خاکی مدیران پروژه محصولات بومی محلی دیجی‌کالا

کارایی این ویژگی به این صورت است که می‌تواند زمان پخش فیلم آن را ذخیره کند و در صورت لزوم صحنه‌های پیشین را نمایش دهد. گیرنده‌ی دیجیتال تعبیه ‌شده در تلویزیون ال ای دی دوو DLE-H2000، کاربر را از تهیه‌ی یک دستگاه گیرنده‌ی جداگانه، بی‌نیاز می‌کند. گفتنی است که این گیرنده‌ی دیجیتال، به تیونر DVB-T2 مجهز است. این مدل دو عدد اسپیکر ۱۰واتی دارد و درمجموع ۲۰ وات صدا تولید می‌کند که این قدرت صدا، برای طیف وسیعی از کاربران مناسب ارزیابی می‌شود.

صدای تولید شده از بلندگوهای تلویزیون فول اچ دی H2000 فراگیر هستند و فضایی واقعی را برای کاربر ایجاد می‌کنند. پشتیبانی DLE-H2000 از فرمت‌های صوتی و تصویری، این تلویزیون را به یک مدیاپلیر تبدیل کرده است. این امر باعث می‌شود بتوانید با اتصال فلش‌ مموری خود به تلویزیون، تمامی فایل‌های موجود در آرشیو را پخش کنید. برای اینکه بتوانید سایر پخش ‌کننده‌های قدیمی‌تر را به این تلویزیون متصل کنید، برای آن درگاه‌های کامپوننت و کامپوزیت در نظر گرفته شده است. این مدل را می‌توانید بنابه سلیقه‌ی خود، روی میز قرار داده یا با تهیه‌ی پایه‌ی دیواری مجزا به دیوار متصل کنید.

معرفی تلویزیون دوو

تلویزیون ال ای دی دوو DLE-H1800

تلویزیون ال ای دی دوو  DLE-H1800 در سایزهای مختلف تولید شده است. این مدل دارای کیفیت تصویر HD درسایز ۳۲ با رزولوشن ۱۲۸۰ × ۷۲۰ و FULL HD درسایزهای ۴۳″ و۴۹″ و ۵۵″ FULL HD است و صفحه نمایش تخت دارد که امکان تماشای تصاویر با کیفیتی را برایتان فراهم می‌کند؛ همچنین رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ و نسبت تصویر ۱۶:۹، تصویری واضح را با ابعادی مناسب نمایش می‌دهد. این تلویزیون یک مدیا پلیر است و از فرمت‌های صوتی و تصویری مختلف پشتیبانی می‌کند.

قاب ال ای دی دوو DLE-H1800-DPB باریک طراحی شده تا تلویزیون ظاهری شیک داشته باشد و کاربر تصویری تقریبا بدون حاشیه ببیند. اسپیکر تلویزیون روی قسمت پایین قاب تعبیه شده است و تقریبا سراسر این قسمت را پوشش داده است. رنگ زیبای قاب هم به زیبایی تلویزیون افزوده است. برای این مدل پایه‌ای فلزی در نظر گرفته شده که کاملا با قاب هم‌خوانی دارد.

سیستم صوتی در نظر گرفته شده برای این مدل ال ای دی دوو از نوع دو کاناله با توان خروجی کلی ۲۰ وات است. این تلویزیون به دو عدد اسپیکر مجهز است که روی قسمت پایین قاب تعبیه شده‌اند. البته تلویزیون ال ای دی دوو DLE-H1800 از استانداردهای Dolby Digital، Dolby و Surround پشتیبانی می‌کند و این نکته می‌تواند برای علاقه‌مندان به فیلم و سینما حائز اهمیت باشد. با توجه به این که امروز فیلم‌ها با استانداردهای صوتی روز صدابرداری می‌شوند، کاربر می‌تواند با وجود یک ساندبار یا سینمای خانگی از صدایی دالبی و فراگیر لذت برده و در خانه، تجربه‌ای نزدیک به تجربه‌ی سینما داشته باشد.

حتما بخوانید
آنچه کارشناسان درباره کولر گازی نمی گویند و چگونه بر شما تأثیر می گذارد

تلویزیون ال ای دی دوو ، در سایزهای ۴۳ و ۴۹ و ۵۵ تصویر را با کیفیت Full HD و رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ ارائه می‌دهد. گفتنی است با این که تلویزیون‌های Full HD از لحاظ کیفیت تصویر نسل قبلی تلویزیون محسوب می‌شوند و امروزه تلویزیون‌های ۴K نسل جدید محسوب می‌شود، دسترسی به محتوای ۴K ساده نیست. اما محتوای Full HD به سادگی در دسترس است و کیفیت قابل قبولی دارد. از این رو H1800-DPB به خوبی می‌تواند انتظارات کسانی را که به دنبال محتوای ۴K نیستند برآورده کند.

می‌توان گفت تلویزیون ال ای دی دوو H1800 دستگاهی ساده اما کاربردی است که می‌تواند برای سالن‌های متوسط و بزرگ گزینه‌ای مناسب باشد. کیفیت Full HD، سیستم صوتی ۲۰ وات و پشتیبانی از استاندارهای صوتی روز تجربه‌ای لذت‌بخش از تماشای فیلم را تضمین کرده است. همچنین قابلیت‌هایی نظیر ماشین زمان، تلتکست و راهنمای برنامه‌های تلویزیونی امکانات بسیار مفیدی در اختیار کاربر قرار داده‌اند. طراحی زیبای ظاهری تلویزیون هم باعث شده این مدل افزونه‌ای زیبا برای دکوراسیون منزل باشد.

led دوو

تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-H1800NB

تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-H1800NB دارای کیفیت تصویر Full HD است و صفحه نمایش تخت دارد که امکان تماشای تصاویر با کیفیتی را برایتان فراهم می‌کند؛ همچنین رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ و نسبت تصویر ۱۶:۹، تصویری واضح را با ابعادی مناسب نمایش می‌دهد. این تلویزیون یک مدیا پلیر است و از فرمت‌های صوتی و تصویری مختلف پشتیبانی می‌کند. درگاه‌های ارتباطی متنوع این محصول، اشتراک‌گذاری فایل‌ها و اتصال دستگاه‌های دیگر را به این تلویزیون ممکن ساخته‌اند.

این تلویزیون دوو با کیفیت از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است. در پایین قاب این مدل دو عدد اسپیکر ۱۰واتی دارد و درمجموع ۲۰ وات صدا تولید می‌کند که این قدرت صدا، برای طیف وسیعی از کاربران مناسب ارزیابی می‌شود. صدای تولید شده از بلندگوهای این تلویزیون فراگیر هستند و فضایی واقعی را برای کاربر ایجاد می‌کنند. تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-H1800NB با ظاهری زیبا و زاویه دید ۱۷۸ درجه، نگاه‌ها را به سمت خود جلب می‌کند.

حتما بخوانید
معرفی بهترین و پرفروش ترین مانیتورهای شیائومی در سال 2023

این تلویزیون تصویر را با کیفیت Full HD و رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ ارائه می‌دهد. گفتنی است با این که تلویزیون‌های Full HD از لحاظ کیفیت تصویر نسل قبلی تلویزیون محسوب می‌شوند و امروزه تلویزیون‌های ۴K نسل جدید محسوب می‌شود، دسترسی به محتوای ۴K ساده نیست. اما محتوای Full HD به سادگی در دسترس است و کیفیت قابل قبولی دارد. از این رو مدل DLE-H1800NB به خوبی می‌تواند انتظارات کسانی را که به دنبال محتوای ۴K  نیستند برآورده کند.

سیستم صوتی در نظر گرفته شده برای این مدل از نوع دو کاناله با توان خروجی کلی ۲۰ وات است. این تلویزیون به دو عدد اسپیکر مجهز است که روی قسمت پایین قاب تعبیه شده‌اند. البته مدل DLE-H1800NB از استانداردهای Dolby Digital، Dolby و Surround پشتیبانی می‌کند.

این محصول دوو به درگاه‌‌های ارتباطی متنوعی مجهز است و از این رو کاربر می‌تواند دستگاه‌های مختلف را به آن متصل کند. دو عدد درگاه USB و سه عدد HDMI امکان اتصال اکثر دستگاه‌های مدرن را فراهم کرده‌اند. خروجی صدای دیجیتال یکی از مزایای این تلویزیون محسوب می‌شود که امکان پخش صدای دیجیتال را فراهم می‌کند. خروجی هدفون هم برای کسانی که به استفاده از آن عادت دارند بسیار کاربردی خواهد بود. طراحان دوو برای وصل کردن کامپیوتر به تلویزیون هم فکری کرده‌اند و یک ورودی VGA در نظر گرفته‌اند.

معرفی تلویزیون دوو

در انتهای مطلب معرفی تلویزیون های دوو خالی از لطف نیست که اشاره کنیم دوو یک شرکت قدرتمند در زمینه تلویزیون‌های ال ای دی است که توانسته نظر کاربران حرفه ای را به خود جلب کند. این شرکت کاربران و طرفداران مختص به خود را دارد، چرا که این افراد بیشتر در زمره افراد حرفه ای هستند. قیمت تلویزیون ال ای دی دوو در نمایندگی دوو مناسبترین قیمت در بازار می‌باشد.

انتخاب سنتر این امکان را به شما می‌دهد که از نمایشگاه انتخاب سنتر به نام هایپرخلیج فارس دیدن کنید و از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت محصولات دوو آشنا شوید، انتخاب سنتر نمایندگی دوو این افتخار را دارد تا با موجود کردن کلیه محصولات دوو با قیمت‌های عالی در خدمت شما عزیزان باشد.

در پایان امیدواریم از مقاله معرفی تلویزیون های دوو استفاده لازم را برده باشید و در صورت نیاز می‌توانید سؤالات و نظرات خود را در کامنت همین مطلب ارسال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید