معرفی برند بیشل

معرفی برند بیشل

در این بخش از سری مطالب معرفی برندهای لوازم خانگی ، با معرفی برند بیشل در خدمت شما کاربران گرامی خواهیم بود تا بتوانید با مطالعه این مطلب ، تاریخچه ، محصولات و تولیدات برند بیشل آشنا شوید.

معرفی برند بیشل

در ابتدای مطلب لازم است که به تاریخچه این برند پرداخته تا زمینه مناسبی از این برند را داشته باشید.

تاریخچه برند بیشل

برند بیشل یک برند تایوانی است که نسبت به سایر برندهای فعال در زمینه لوازم خانگی نیز نو پا محسوب می‌شود. این برند در سال ۲۰۰۵ شروع به فعالیت خود کرد و به واسطه محصولات با کیفیت خود خیلی زود به یک برند جهانی تبدیل شد. نام برند بیشل از یک شهر در آلمان با همین نام گرفته است و کارخانه اصلی تولیدات و مونتاژ آن در چین واقع است که تمامی قطعات از تایوان به چین ارسال شده و در آنجا مونتاژ و بسته‌بندی می‌گردد و به تمامی نقاط جهان ارسال می‌شود.

معرفی برند بیشل برای ایرانیان:

آشنایی و معرفی برند بیشل برای ما ایرانیان در سال ۱۳۸۵ اتفاق افتاد. جایی که شرکت پارس بیشل آرین Pars Bishel دراین سال فعالیت خود را تحت لیسانس بیشل تایوان شروع کرد.همه‌ی کالاهایی که در این شرکت تولید و عرضه می‌شوند،دارای گواهینامه‌های بین‌المللی است و این شرکت با شعار«صداقت بهترین سیاست»است،خدمات و کالاهایی با کیفیت و در خور جهان و ایرانیان عرضه می‌کنند و تمامی محصولات ضمانت‌نامه‌های پارس بیشل را دارند. برند پارس بیشل اکثر لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه را تولید می‌کند.این محصولات در این شرکت با ضمانت‌نامه‌ی بیست ماهه و…  به فروش می‌رسند. محصولات برند بیشل با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می‌شوند و اکثر لوازم تولید شده با برند بیشل با بدنه استیل می‌باشد. برند بیشل روی ظاهر محصولاتش بسیار کار کرده و کالاهایی با ظاهر خوب تولید می‌کند. در ادامه‌ی معرفی برند Bishel، با محصولات این برند آشنا می‌شویم.  

حتما بخوانید
توانایی تلویزیون سامسونگ اسمارت

محصولات برند بیشل:

گفتیم که برند بیشل دارای اکثر لوازم خانگی و آشپزخانه است و ما بیش‌تر کالاهایی که برای خرید جهیزیه یا لوازم خانگی به آن‌ها احتیاج پیدا می‌کنیم را می‌توان در سبد کالای برند بیشل پیدا کنیم.برای معرفی برند بیشل و محصولاتش با توجه به تنوعی که این برند در کالاهایش دارد به اختصار چند نمومه می‌آوریم. کالاهای زیر نمونه‌ای از محصولات برند بیشل است. آبمیوه‌گیری بیشل: آبمیوه‌گیری برند بیشل دارای امکان آب‌گیری میوه‌های درسته است.این دستگاه‌ها دارای دو سرعت برای آب‌گیری ،۴ نوع کارایی ، شست‌وشوی آسان و دارای لیوان مخصوصی برای آب‌گیری است. جنس بدنه‌ی این محصول ترکیبی از استیل مستحکم و پلاستیک است و جنس تیغه‌ی آن، استیل ضد زنگ می‌باشد. اجاق‌گاز بیشل: این محصول یکی از محصولات معروف برند بیشل است.این محصول به دو صورت فردار و بدون فر تولید می‌شوند.هر کدام از این دو صورت در مدل‌ها و انواع مختلف عرضه می‌شوند و جنس بدنه‌ی اجاق‌گاز بیشل چدن است. اتوی بیشل: جنس اتوی بیشل از جنس سرامیک مرغوب است و این موضوع این امکان را می‌دهد که اتو حرکتی روان به روی پارچه داشته باشد و از سوختن لباس‌ها جلوگیری کند. اتوی بیشل دارای سیستم تنظیم بخار است و می‌توانید بخار مناسب با لباس را تنظیم کنید. ادامه‌ی معرفی برند بیشل و محصولاتش را از دست ندهید. چای‌ساز بیشل:جنس بدنه‌ی چای‌ساز بیشل از شیشه و پلاستیک است. پلاستیک بدنه‌ی این چای‌ساز مقاوم در برابر حرارت بوده و عموماً جنس قوری شیشه‌ای و ظرفیت ۴ لیتری دارد. مخلوط‌کن بیشل: این دستگاه عملکردی دو کاره دارد. یعنی هم مخلوط‌کن و هم آسیاب‌کن است. جنس مخزن عموماً از شیشه است که زیبایی و کارایی محصول را دو چندان می‌کند و همچنین مخزن مخلوط‌کن درجه‌بندی شده و ظرفیتی ۱.۵ لیتری دارد. قابلیت پالس این دستگاه مواد سفت و محکم را به سادگی خرد می‌کند. چرخ‌گوشت بیشل: این محصول در طرح‌ها و رنگهای متنوعی تولید می‌شود و برند بیشل برای ‌چرخ‌گوشت‌های خود فیوز ایمنی در نظر گرفته است که در مواقع اضطراری باعث قطع شدن کار محصول می‌شود. پلوپز بیشل: این محصول مانند سایر محصولات بیشل از کیفیت و عملکرد خوبی بهره‌مند بوده و به دلیل عملکردهای چندگانه و ظرفیت بالایی که دارد، به همه پیشنهاد می‌شود .این محصول امکان آرام‌پز و بخارپز شدن را دارد و در کنار این دو قابلیت نیز سیستم گرم نگه دارنده نیز دارا می‌باشد. برای معرفی برند بیشل و محصولات باید به بقیه محصولات هم اشاره کنیم. این محصولات شامل لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی است. که نمونه‌هایی از لوازم آشپزخانه آن عبارت‌اند از قهوه‌ساز، توستر، غذاساز ، گوشت‌کوب برقی ، سرخ‌کن ، ترازوی آشپزخانه ، بستنی‌ساز، میوه و سبزی خشک‌کن، جارو شارژی ، هم‌زن و غیره . نمونه‌های لوازم خانگی عبارت‌اند از هیتر برقی ، بخاری برقی ، سشوار، دستگاه بخور سرد، پنکه، شانه‌ی حرارتی، اتوی مو و غیره. در داخل هر محصول بروشور وجود دارد که قطعات هر محصول و نحوه‌ی استفاده در آن‌ نوشته شده است و توصیه می‌شود قبل از استفاده از محصول حتما بروشور کالا مطالعه شود. محصولاتی که نیاز به نصب دارند،باید نمایندگی بیشل در ایران آن‌ها نصب کند. چون اگر خودتان آن‌ها را نصب کنید گارانتی به محصولات تعلق نمی‌گیرد. امضا و مهر فروشنده برای گارانتی لازم است.

حتما بخوانید
تشخیص اصل بودن تلویزیون سامسونگ

معرفی برند بیشل در انتخاب سنتر:

برند بیشل یک برند جهانی است و در کل جهان آن را به دلیل کیفیت و کارایی بالای آن می‌شناسند. در ایران به واسطه نمایندگی پارس بیشل و سایت انتخاب سنتر ، تمامی محصولات این برند به صورت آنلاین و با نازلترین قیمت به فروش می‌رسد که شما نیز می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر ، تمامی محصولات مورد نیاز خود از این برند را مشاهده و بررسی نماید و در صورت نیاز به خریداری هر یک از آنها نیز بپردازید. امیدواریم در پایان از این مطلب و معرفی برند بیشل استفاده لازم را برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید