معرفی بخاری گازی ایران شرق

معرفی بخاری گازی ایران شرق

در این مطلب از سری مطالب معرفی لوازم خانگی در بلاگ انتخاب سنتر قصد داریم به معرفی بخاری گازی ایران شرق بپردازیم . همانطور که در راهنمای خرید بخاری به مشخصات و ویژیگی‌های بخاری‌های گازی اشاره کردیم در ادامه به طور اختصاصی به بررسی بخاری‌های شرکت ایران شرق خواهیم پرداخت .

شرکت ایران شرق از سال ۱۳۵۶ در نیشابور فعالیت خود را در زمینه تولید محصولاتی همچون انواع بخاری و شومینه گازسوز با ظرفیت‌ها و طرح‌های متنوع و … آغاز نمود که طی ۳۸ سال فعالیت مستمر و تعامل ، همکاری و رهنمودهای مدیران محترم اتحادیه‌ها و تعاونی‌های مصرف در سراسر کشور ، توانست به موفقیت‌های چشم‌گیری دست یابد . همچنین از سال ۹۲ تولید و عرضه محصولات خود را گسترده‌تر ساخته و محصولات متنوع دیگری همانند یخچال ، اجاق گاز و انواع کولر را نیز به تولیدات خود افزوده است .

 

انواع بخاری گازی ایران شرق

معرفی بخاری گازی ایران شرق

بخاری گازی ایران شرق مدل ارمغان

بخاری گازی ایران شرق مدل ارمغان ۱۱۰۰۰ از نوع بخاری‌های دودکش‌دار محسوب می‌شود. این محصول زیبا با ابعاد ۸۵۰ * ۴۵۰* ۱۰۲ میلی‌متر مناسب فضاهای آپارتمانی است و وزنی حدود ۳۵ کیلوگرم دارد. این بخاری برای فضاهایی با متراژ ۹۰ الی ۱۲۰ متر مربع ایده‌آل می باشد. این بخاری دودکش‌دار ایران شرق توان گرمادهی قابل قبولی دارد. حداقل و حداکثر میزان گرمادهی این محصول بین ۳۵۰۰ تا ۵۵۰۰ کیلوکالری می باشد.این محصول با شیشه‌های نشکن ، یکی از مدل‌های با کیفیت تولید شده توسط این شرکت می‌باشد و دارای ظاهر بسیار زیبایی است. بخاری ارمغان ایران شرق طبق استاندارد ملی ایران ، استاندارد CE اروپا و TSE ترکیه می‌باشد.

بخاری طرح شومینه ایران شرق مدل بنیامین

بخاری گازی ایران شرق مدل بنیامین از نوع بخاری‌های طرح شومینه و دودکش‌دار محسوب می‌شود. این محصول زیبا با ابعاد مختلف مناسب فضاهای آپارتمانی است و وزنی حدود ۳۵ کیلوگرم دارد. نسبت به شومینه گازی مدل آذران ۱۵۰ بخاری قدرتمندتری است. این بخاری طرح شومینه ایران شرق توان گرمادهی قابل قبولی دارد. حداقل و حداکثر میزان گرمادهی این محصول بین ۴۰۰۰ تا ۸۵۰۰ کیلوکالری می‌باشد. این محصول با بدنه تمام لعاب و شیشه‌های نشکن ، یکی از مدل‌های با کیفیت تولید شده توسط این شرکت می‌باشد. این محصول به صورت شومینه‌ای طراحی شده و ظاهر بسیار زیبایی دارد. بخاری بنیامین ایران شرق طبق استاندارد ملی ایران ، استاندارد CE اروپا و TSE ترکیه می‌باشد.

حتما بخوانید
راهنمای خرید مایکروویو

بخاری گازی ایران شرق مدل بنیامین

شومینه گازی دو لوکس ایران شرق مدل آذرخش

بخاری گازی ایران شرق مدل آذرخش ۱۸۰ از نوع بخاری‌های طرح شومینه و دودکش‌دار محسوب می‌شود. این محصول زیبا با ابعاد ۸۵ * ۴۵* ۱۰۲ میلی‌متر مناسب فضاهای آپارتمانی است و وزنی حدود ۳۵ کیلوگرم دارد. این بخاری برای فضاهایی با متراژ ۱۲۰ الی ۱۵۰ متر مربع ایده‌آل می‌باشد. بخاری طرح شومینه آذرخش مجهز به شیشه نشکن بوده که مانع از هدر رفت گرما و انرژی می‌شود. بخاری آذرخش ۱۸۰ طبق استاندارد ملی ایران ، استاندارد CE اروپا و TSE ترکیه می‌باشد.

شومینه گازی دو لوکس ایران شرق مدل آذران

بخاری گازی ایران شرق مدل آذران ۱۵۰ از نوع بخاری های طرح شومینه و دودکش‌دار محسوب می‌شود. این محصول زیبا با ابعاد ۸۰ * ۴۳* ۸۴ میلی‌متر مناسب فضاهای آپارتمانی است و وزنی حدود ۳۵ کیلوگرم دارد. این بخاری برای فضاهایی با متراژ ۸۰ الی ۱۰۵ متر مربع ایده‌آل می‌باشد. از جمله مزایای بخاری طرح شومینه آذران مجهز به شیشه نشکن بوده که مانع از هدر رفت گرما و انرژی می‌شود. بخاری آذران ۱۵۰ طبق استاندارد ملی ایران ، استاندارد CE اروپا و TSE ترکیه می باشد.

بخاری گازسوز ایران شرق مدل آذرگون

بخاری گازی ایران شرق مدل آذرگون ۱۹۰ با طراحی زیبا ، یکی از محصولات تولید شده توسط کمپانی ایران شرق و طبق استاندارد ملی ایران ، استاندارد CE اروپا و TSE ترکیه می‌باشد. این بخاری گازسوز از نوع مدل‌های دودکش‌دار محسوب می‌شود. طراحی محصول به گونه‌ای است که گرمای قابل قبولی تولید کرده و مناسب فضاهای ۱۰۰ الی ۱۲۰ متر مربعی است. شرکت ایران شرق در تولید بخاری ۱۹۰ آذرگون از بدنه فولادی برای جلوگیری از هدر رفت انرژی و گرما استفاده کرده است. این بخاری به دلیل طراحی منحصر به فرد خود و افزایش بازدهی محصول ، حدود ۲۰% مصرف گاز با کاهش می‌دهد. این بخاری مجهز به سنسورهای حرارتی ODS و OC است. حداکثر حجم گرمادهی این بخاری ایران شرق ۷۲۰۰ کیلو کالری برساعت است که خیلی سریع یک محیط گرم و دلنشین را برای شما به ارمغان می‌آورد.

حتما بخوانید
تاکتیک های شگفت انگیز تلویزیون سامسونگ اسمارت که می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند

بخاری گازسوز ایران شرق مدل شقایق

بخاری گازی ایران شرق مدل شقایق ۹۰۰۰ محصولی با کیفیت و از نوع بخاری‌های دودکش‌دار می‌باشد. این بخاری با داشتن توان گرمایشی ۶۰۰۰ کیلو کالری بر ساعت می‌تواند گرمای مطلوبی را برای شما به ارمغان بیاورد. بخاری گازی ایران شرق مدل شقایق ۹۰۰۰ با دارا بودن طراحی گرافیکی و منحصر به فرد و تنوع رنگی یک محصول با کیفیت مطابق با استاندارد ملی ایران، استاندارد CE اروپا و TSE ترکیه می‌باشد. این بخاری گازی با بهره‌گیری از دانش روز جهانی و ارتقای سیستم بازدهی حرارتی، ۲۰ درصد در مصرف گاز صرفه جویی دارد. از جمله امکاناتی که در بخاری ایران شرق مدل شقایق ۹۰۰۰ وجود دارند می‌توان در ابتدا به سنسور حرارتی اشاره داشت. به واسطه‌ی وجود این سنسور حرارتی، هر زمان که شعله‌ی بخاری روی حداکثر باشد و در اثر این امر بدنه‌ی بخاری خیلی داغ شود، بخاری به طور خود به خود خاموش می‌شود.

مورد دیگری که در این بخاری وجود دارد و قابل اشاره است، ODS یا سیستم تشخیص اکسیژن است. این سیستم میزان اکسیژن موجود در هوای محیط را مورد بررسی قرار می‌دهد تا در صورتی که بخاری به طور استاندارد گاز مونواکسید را از طریق دودکش دفع نکند و اکسیژن هوای محیط کاهش یابد، بخاری به صورت اتوماتیک خاموش شود و از خطر جلوگیری به عمل آید.

بخاری گازسوز ایران شرق مدل افروز

بخاری گازی ایران شرق مدل افروز ۱۲۵ با طراحی زیبا ، یکی از محصولات تولید شده توسط کمپانی ایران شرق و طبق استاندارد ملی ایران ، استاندارد CE اروپا و TSE ترکیه می‌باشد. این بخاری گازسوز از نوع مدل‌های دودکش‌دار محسوب می‌شود. طراحی محصول به گونه‌ای است که گرمای قابل قبولی تولید کرده و مناسب فضاهای ۱۰۰ الی ۱۲۰ متر مربعی است. اولین نکته مهم در مورد این بخاری ، وجود شیشه نشکن (سکوریت) آن می‌باشد.

حتما بخوانید
۱۰ نکته‌ی مهم که قبل از خرید سماور و کتری برقی باید بدانید

از ویژگی‌های اصلی این محصول می‌توان به سیستم کنترل میزان اکسیژن محیط اشاره کرد. بخاری گازی ایران شرق مدل افروز ۱۲۵ با داشتن توان گرمایی ۸۰۰۰ کیلوکالری برساعت ، به آسانی می‌تواند تا ۱۲۰ متر مکعب را به سرعت گرم نماید. همچنین حداکثر مصرف گاز خانگی یا طبیعی که توسط بخاری گازی ایران شرق مدل فروزان ۱۷۰۰۰ مصرف می‌شود، مقدار ۰٫۹۶ متر مکعب بر ساعت و حداکثر گاز مصرفی مایع هم که ممکن است توسط آن مصرف شود، ۸۰۰ گرم بر ساعت است.

بخاری گازی ایران شرق مدل افروز

بخاری گازسوز ایران شرق مدل فروزان

بخاری گازی ایران شرق مدل فروزان ۱۷۰۰۰ از جمله محصولات جدید این شرکت به حساب می‌آید که در رده بخاری های گازسوز دودکش دار قرار می‌گیرد. این بخاری به صورت ایستاده روی زمین قرار می‌گیرد و به طور متوسط فضایی در حدود ۱۰۰ الی ۱۲۰ متر مربع را گرم می‌کند. بخاری ۱۷۰۰۰ فروزان گرمایش خوبی داشته و فضا را به خوبی گرم نگه می‌دارد. میزان حداقل و حداکثر گرمادهی این محصول بین ۵۲۰۰ تا ۷۲۰۰ کیلوکالری بر ساعت است. همچنین این بخاری دارای یک دودکش با قطر ۱۰۰ سانتی‌متر است. بدین معنا که در صورت کاهش درصد اکسیژن، بخاری به صورت خودکار خاموش شده و جریان گاز ورودی به بخاری به طور کامل قطع می‌گردد و تا زمان تهویه کامل محیط، روشن شدن بخاری امکان‌پذیر نخواهد بود.

بخاری گازسوز ایران شرق مدل شهاب

بخاری گازی ایران شرق مدل شهاب ۹۵۰۰ از جمله محصولات جدید این شرکت به حساب می‌آید که در رده بخاری‌های گازسوز دودکش‌دار قرار می‌گیرد. این بخاری به صورت ایستاده روی زمین قرار می‌گیرد و به طور متوسط فضایی در حدود ۴۰ الی ۵۰ متر مربع را گرم می‌کند. از ویژگی‌های اصلی این محصول می‌توان به وجود شیشه نشکن (سکوریت) و سیستم کنترل میزان اکسیژن محیط اشاره کرد.

حتما بخوانید
استراتژی تلویزیون سامسونگ عاقلانه

بخاری گازسوز ایران شرق مدل فیروزه

بخاری گازی ایران شرق مدل فیروزه ۸۰۰۰ یکی از محصولات بارکیفیت این شرکت به حساب می‌آید که دارای نشان استاندارد ملی است. این بخاری برای اتاق کودک مناسب می‌باشد . بخاری ایران شرق مدل فیروزه ۸۰۰۰ طراحی مناسبی داشته و می‌تواند هم در اتاق و هم در اداره مورد استفاده قرار گیرد و موجب افزایش زیبایی آن محیط شود. حداقل فضای مناسب برای استفاده از این بخاری ، ۳۵ متر مربع می‌باشد. از جمله امکاناتی که در بخاری ایران شرق مدل فیروزه ۸۰۰۰ وجود دارند می‌توان به سنسور حرارتی و ODS یا سیستم تشخیص اکسیژن اشاره داشت.

بخاری بدون دودکش ایران شرق مدل آذین

بخاری گازی ایران شرق مدل آذین ۷۵۰۰ یکی از محصولات با کیفیت این شرکت به حساب می‌آید که دارای نشان استاندارد ملی است. این بخاری برای اتاق کودک مناسب می‌باشد . بخاری گازسوز آذین به دلیل داشتن طراحی منحصر به فرد، استاندارد و ارتقاء بازدهی حرارتی، حدود ۲۰ درصد مصرف گاز را کاهش می‌دهد. از ویژگی‌های بارز بخاری گازسوز طرح‌دار آذین میتوان به حسگر کاهش اکسیژن محیط (ODS) آن اشاره نمود .

بخاری بدون دودکش ایران شرق مدل آذرین

بخاری گازی ایران شرق مدل آذرین ۶۰۰۰ در دسته بخاری های بدون دودکش قرار می‌گیرد. این بخاری با حداکثر گرمادهی ۴۰۰۰ کیلو کالری در ساعت ، مناسب متراژهای ۴۰ الی ۵۰ متری می‌باشد. از جمله مزایای این بخاری می‌توان به مجهز بودن آن به سیستم کنترل میزان اکسیژن (ODC)  و همچنین به سنسور حرارتی اشاره کرد.

بخاری بدون دودکش ایران شرق مدل شاهین

بخاری گازی ایران شرق مدل شاهین با طراحی زیبا ، بدنه سرامیکی و شیشه نشکن سکوریت مقاوم در برابر حرارت ، یکی از محصولات تولید شده توسط کمپانی ایران شرق و طبق استاندارد ملی ایران ، استاندارد CE اروپا و TSE ترکیه می‌باشد . بخاری گازسوز شاهین به دلیل داشتن طراحی منحصر به فرد ، استاندارد و ارتقاء بازدهی حرارتی، حدود ۲۰ درصد مصرف گاز را کاهش می‌دهد . از ویژگی‌های بارز بخاری گازسوز شاهین می‌توان به سیستم OSD آن اشاره نمود که به کنترل اکسیژن محیط می‌پردازد و در صورت کاهش درصد اکسیژن ، بخاری به صورت خودکار خاموش گشته و جریان گاز ورودی به بخاری به طور کامل قطع می‌گردد و تا زمان تهویه کامل محیط ، روشن شدن بخاری امکان‌پذیر نخواهد بود . از دیگر ویژگی‌‌های بخاری بدون دودکش شاهین ایران شرق می‌توان به رنگ و لعاب پودر الکترواستاتیک و گاورنر ( تثبیت فشار گاز ) اشاره نمود .

حتما بخوانید
کنترل تلویزیون سامسونگ: نیست همانگونه که شما مشکل است}

بخاری گازی ایران شرق مدل شاهین

 

انتخاب سنتر این امکان را به شما می‌دهد که از نمایشگاه انتخاب سنتر به نام هایپرخلیج فارس دیدن کنید و از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت محصولات ایران شرق آشنا شوید.

در پایان امیدواریم از مقاله معرفی بخاری گازی ایران شرق استفاده لازم را برده باشید و در صورت نیاز می‌توانید سؤالات و نظرات خود را در کامنت همین مطلب ارسال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید