مزایای خرید از انتخاب سنتر

مزایای خرید از انتخاب سنتر

از جمله مزایای خرید از «انتخاب ‌سنتر»، می‌توان به امکان «پرداخت در محل» در سراسر کشور اشاره کرد. ضمن اینکه امکان بازدید حضوری را برای تمام خریداران تهرانی یا سایر هم‌میهنانی که از شهرهای دور و نزدیک به تهران سفر می‌کنند و تمایل دارند در مدت حضور در تهران، از فروشگاه‌های انتخاب سنتر بازدید کنند، فراهم کرده‌ایم. ارسال بسیار سریع مرسولات و سفارشات ثبت‌شده، از دیگر نقاط قوت گروه «انتخاب ‌سنتر» به خصوص در تهران است. طبق بازخوردهایی که از تمام مشتریان وفادار و خوش ‌سلیقه خود دریافت کرده‌ ایم، اساسی‌ترین حسن و نقطه قوت انتخاب ‌سنتر به انتخاب مردم، گرایش و توان کاملا تخصصی این گروه در عرضه لوازم خانگی از تمام برندهای معتبر است.

 

انتخـاب ‌سنتر تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست! فروشگاه حضوری و برند شاپ انتخاب‌ سنتر همه روزه پذیرای مردم است

فروشگاه «انتخاب ‌سنتر» علاوه بر دارا بودن دو شعبه فروشگاه حضوری و «برند شاپ» بزرگ در قلب بازار لوازم خانگی ایران، با اتکا به تجربیات ۲۰ ساله خود در زمینه فروش لوازم خانگی، گام جدیدی برداشته و با راه ‌اندازی فروشگاه آنلاین، لذت خرید اینترنتی را هم برای مشتریان فراهم کرده است. انتخاب ‌سنتر، نماینده رسمی برندهای صاحب‌نامی نظیر دوو، اسنوا، تکنوگاز و حایر، ضمن تضمین اصالت تمام کالاها، این اطمینان را ایجاد کرده است که محصولات اصل و اورجینال بهترین برندهای لوازم خانگی را با قیمتی مناسب و رقابتی به دست مشتریان می‌رساند. با فعال شدن درگاه فروش آنلاین انتخاب‌سنتر، شرایط خرید آسان در هر موقعیت مکانی و در هر شرایط زمانی برای همگان امکان‌پذیر شده و تیم پشتیبانی ما در تمام مراحل خرید، همراه شما هستند. لازم به ذکر است انتخاب‌سنتر مجموعه کاملی از لوازم خانگی اعم از لوازم آشپزخانه، لوازم صوتی و تصویری، لوازم شستشو و نظافت و … را عرضه می‌کند. همچنین تمام کالاها و خدمات بر حسب مورد، دارای مجوزهای لازم از مراجع ذی‌صلاح است.

حتما بخوانید
۱۶ اختراع ناسا که در زندگی روزمره بسیار کاربردی هستند

   

فروشگاه آنلاین انتخاب سنتر | دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صمت اعتماد و اطمینان خرید اینترنتی ، شعار نیست!

یکی از مهم‌ترین و به‌جاترین دغدغه‌‌های مردم در انجام هر گونه معامله یا خرید اینترنتی، این است که «چگونه اعتماد کنیم؟». ایجاد اعتماد و اطمینان برای حل این دغدغه است که فروشگاه‌ اینترنتی انتخاب سنتر را به انجام مسئولیت‌های قانونی خود در قبال مشتریان، متعهد می‌کند تا نه تنها حقوق مشتریان را به رسمیت بشناسد. بلکه بکوشد به تمام مجوزهای معتبر و امن کسب و کارهای اینترنتی مسلح شود. ما بر این باور هستیم که کسب تائیدیه کسب و کار اینترنتی از یک نهاد معتبر ملی، بیشترین تاثیر را در ایجاد اعتماد دارد و منجر به رونق مراجعه بازدیدکنندگان و افزایش اعتماد مشتریان به کسب و کارهای اینترنتی می‌شود. بر همین اساس با اخذ تاییدیه «مرکز توسعه تجارت الکترونیکی کشور» مستقر در وزارت صمت که به «نماد اعتماد الکترونیک» شهرت دارد و مسئولیت ایجاد زیرساخت‌های امنیتی و اعطای نماد اعتماد الکترونیکی به کسب و کارهای اینترنتی را به عهده دارد؛ کوشیدیم این اعتماد و اطمینان خاطر را در قلب و ذهن مشتریان خود بارور سازیم که فروشگاه آنلاین انتخاب سنتر، درگاهی امن برای خرید کلیه مایحتاج زندگی شماست. ما مفتخر هستیم اعلام کنیم که فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، موفق به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت (وزارت صمت) شده است.

   

درباره انتخاب‌ سنتر | تخصصی‌ترین مرکز فروش لوازم خانگی

«انتخاب ‌سنتر» تخصصی‌ترین مرجع فروش آنلاین انواع لوازم خانگی اصل همراه با گارانتی معتبر است. این فروشگاه دارای نمایندگی رسمی «گروه صنعتی انتخاب» و برندهای معتبری نظیر «دوو» (Daewoo)، «اسنوا» (Snowa)، و «تکنوگاز» (TechnoGas). یکی از مزایای خرید از انتخاب سنتر این است که  تمام لوازم خانگی مورد نیاز مشتریان گرامی با نازل‌ترین قیمت بازار، همراه با ضمانت‌نامه رسمی تمام برندهای معتبر در فروشگاه آنلاین «انتخاب ‌سنتر» عرضه می‌شود.

حتما بخوانید
تفاوت کولر گازی اینورتر و معمولی

«انتخاب‌سنتر» این امکان را برای مشتریان فراهم کرده که بدون نیاز به حضور فیزیکی، با اطمینان خاطر از کیفیت محصولات تمام برندهای معتبر، از طریق درگاه‌های آنلاین «انتخاب‌سنتر» خرید کنند. در این درگاه‌های آنلاین، اطلاعات کامل تمام محصولات ارایه شده و شما می‌توانید علاوه بر برخورداری از مشاوره شبانه‌روزی متخصصان و فروشندگان مجرب و باسابقه «آریا تجارت گستر احسان» در «انتخاب‌سنتر»، نسبت به ثبت سفارش کالای خود اقدام کنید. «انتخاب‌سنتر» پس از بررسی وضعیت سفارش، در سریع‌ترین زمان ممکن، نسبت به ارسال سفارش‌های ثبت‌شده به اقصا نقاط کشور اقدام می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید