مراقب باشید: ۱۰ تلویزیون سامسونگ ال ای دی خطاها

آمار جدیدی که از سوی هوآوی اعلام شده بیان میکند که این شرکت تنها در ششماهه ابتدایی سال ۲۰۲۰ موفق به فروش ۱۰۵ میلیون گوشی هوشمند و رسیدن به رتبه اول در میان تمام شرکتهای فعال در این حوزه شدهاست. علاوه بر این، شرکت هوآوی توانسته در جریان سهماهه دوم سال ۲۰۲۰ نیز با کنار زدن رقیب کرهای خود به این عنوان دست پیدا کند. این اتفاق منجر به رسیدن محصولات هوآوی به جایگاه «پرفروشترین گوشیهای هوشمند جهان» در این بازه زمانی شدهاست. بنابر آمار رسمی منتشر شده توسط مؤسسه IDC، هوآوی در سهماهه دوم سال ۲۰۲۰ شمار ۵۵٫۸ میلیون دستگاه فروخته و با این آمار به سهمی معادل ۲۰٫۲ درصد از کل بازار گوشیهای هوشمند رسیدهاست. در این میان فروش داخلی هوآوی سهمی ۴۵ درصدی را از بازار گوشیهای هوشمند چین به دست آورده، همچنین آمار IDC نشان میدهد که عمده سود هوآوی در گروه محصولات میانردهٔ رو به بالا بودهاست.

یک روش معمول و فراگیر که از گذشته همه از آن استفاده می کردند، استفاده از کابل اپل Apple’s Digital AV Adapter برای اتصال آیفون و آیپد به تلویزیون است. با استفاده از این کابل می توانید همه برنامه ها و فیلم های موجود در آیفون و آیپد خود را در تلویزیون، ویدیو پروجکشن در کنفرانس ها و … مشاهده نمایید. پس از اتصال کابل تلویزیون را روشن کرده و باید تنظیمات HDMI را در تلویزیون خود انجام دهید، تا بتوانید از ورودی HDMI اطلاعات دریافت کنید. پورت HDMI تلویزیون وصل می کند. برای اتصال از یک کابل استاندارد HDMI استفاده کنید نه گرانترین آن ها، البته دو نوع کابل دیجیتال اداپتور وجود دارد. شما می توانید برای تهیه کابل ها و شارژر های موبایل اصل به سایت ما مراجعه کرده و به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید. البته نگران نباشید در صورتی که تلویزیون و یا آیفون شما به فناوری HDMI مجهز نباشد، با دو تبدیل برای تلویزیون و موبایل می توانید به راحتی اتصال را برقرار کنید.

حتما بخوانید
نقد و بررسی پرفروش‌ترین تلویزیون های شیائومی سال 2023

↑ “张艺兴新专辑”Lose Control” 上线 性感完美蜕变”.

↑ “长沙伢子张艺兴入选SM新组合 曾获《明星学院》季军(组图)”. ↑ “SM新团EXO公开七位成员LAY 单人舞蹈成为话题”. Phoenix New Media (به چینی). ↑ “SM Entertainment to Open a China-Based Studio to Support EXO’s Lay’s China Activities”. ↑ “天了噜!张艺兴新书《而立·۲۴》每秒۵۰册创网络预售新纪录(图)”. ↑ “《前任攻略۲》曝卡司阵容 EXO成员张艺兴触电大银幕”. Phoenix New Media (به چینی). ↑ “张艺兴新专辑”Lose Control” 上线 性感完美蜕变”. ↑ “EXO’s Lay Zhang to Make First U.S. Solo Appearance at Lollapalooza”. ↑ “Lay Announces Stateside Album ‘Namanana'”. ↑ “Jason Derulo, تلویزیون چه سایزی بخرم؟ NCT 127 & EXO’s Lay Drop Michael Jackson Tribute Single ‘Let’s Shut Up & Dance’: Watch”. ↑ Manson, moloudi mall Leonard (2020-09-16). “Lay Zhang founded his own company”. Somag News (به انگلیسی). مشارکتکنندگان ویکیپدیا. «Lay (entertainer)». در دانشنامهٔ ویکیپدیای انگلیسی، بازبینیشده در ۱۴ اکتبر ۲۰۱۶. این صفحه آخرینبار در ۲۳ اوت ۲۰۲۲ ساعت ۰۴:۵۵ ویرایش شدهاست. همهٔ نوشتهها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. ویکیپدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکیمدیا است.

خبرگزاری فوتبال ایران. ۱۸ شهریور ۱۳۸۷. بایگانیشده از اصلی در ۶ مه ۲۰۱۲. دریافتشده در ۱۲ مهر ۱۳۸۷. ↑ «بازدید از ورزشگاه درفشیفر». خبرگزاری مهر. ۱۱ آبان ۱۳۹۰. بایگانیشده از اصلی در ۶ مه ۲۰۱۲. دریافتشده در ۱۱ آبان ۱۳۹۰. ↑ «سوزوکی: امیدوارم پرسپولیس به سمت خصوصی شدن پیش رود». خبرگزاری فارس. ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۰. بایگانیشده از اصلی در ۶ مه ۲۰۱۲. دریافتشده در ۱۱ مارس ۲۰۱۲. ↑ «آکادمی باشگاه پرسپولیس افتتاح شد». تارنمای روزنامه ورزشی نود. ۱۲ تیر ۱۳۹۲. بایگانیشده از اصلی در ۶ اکتبر ۲۰۱۳. دریافتشده در ۱۱ مهر ۱۳۹۲. ↑ وبسایت رسمی باشگاه پرسپولیس (۳ تیر ۱۳۹۶). «تمرین شنبه سرخپوشان در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد». بایگانیشده از اصلی در ۱۳ نوامبر ۲۰۱۷. دریافتشده در ۷ ژوئیه ۲۰۲۰. ↑ «تشکر و قدردانی باشگاه پرسپولیس از هواداران». وبگاه رسمی باشگاه پرسپولیس. ۷ شهریور ۱۳۸۸. بایگانیشده از اصلی در ۸ اوت ۲۰۱۰. دریافتشده در ۷ شهریور ۱۳۸۸. ↑ روزنامه ورزشی گل، ش. ↑ «نخستین تمرین پرسپولیس در قطر برگزار شد».

  • تکنولوژی Motion Xcelerator جهت تجربه تصاویر شفاف و صاف
  • مجهز به Tap View
  • نانوسل (NanoCell)
  • نوع صفحه نمایش: Crystal
  • روی Start now ضربه بزنید
  • بهبود کنتراست تصاویر با استفاده از تکنولوژی Mega Contrast
  • تکنولوژی PurColor و تولید رنگ های طبیعی
حتما بخوانید
معرفی بهترین و پرفروش ترین مانیتورهای شیائومی در سال 2023

این تلویزیون دارای بلوتوث نسخه ۴.۲ است و به کمک قابلیت Blutooth Audio و Sound Mirroring به شما اجازه می دهد تا آهنگ مورد علاقه خود را از موبایل هوشمند خود روی تلویزیون پخش نمایید. یکی دیگر از ویژگی های خوب این تلویزیون داشتن تکنولوژی Adaptive Sound است. این تکنولوژی صدای تلویزیون را به صورت خودکار با توجه به نوع محتوای در حال پخش تنظیم می کند. به این ترتیب همیشه صدای با کیفیتی را تجربه خواهید کرد. این تلویزیون دارای قابلیت TV Sound to Mobile است و شما می توانید صدای تلویزیون را روی موبایل هوشمند خود منتقل و گوش کنید. این قابلیت برای تماشای تلویزیون در شب کاربردی است. تلویزیون هوشمند سامسونگ ۴۳TU8000 مجهز به سیستم عامل تایزن نسخه ۵.۵ می باشد. سامسونگ تمام تلویزیون های هوشمند ۲۰۲۰ خود را به نسخه ۵.۵ تایزن مجهز نموده است. این نسخه نسبت به نسخه ۵ امکانات و ویژگی های هوشمند بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.

این تلویزیون از طرحی جدید بدون حاشیه یا New Bezel-less برخوردار است و ۳ طرف صفحه نمایش این تلویزیون تقریبا بدون حاشیه است (۳-side Boundless) (این طراحی ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی وجود نداشته باشد). این موضوع باعث می شود شما روی تصویر در حال پخش تمرکز بیشتری داشته باشید و در صحنه های غوطه ور شوید. پایه این تلویزیون به شکل هلالی است و در وسط تلویزیون قرار می گیرد. پشت این پایه محلی برای مخفی کردن و نگهداری کابل های متصل به تلویزیون وجود دارد. به این ترتیب شما می توانید تمام کابل های متصل به تلویزیون را کاملا مرتب و منظم، پشت پایه مخفی کنید. طراحی این تلویزیون کاملا مینیمال، براق و شیک است و به راحتی با محیط خانه شما هماهنگ می شود. این تلویزیون از نوع تلویزیون صفحه تخت است و برای نصب روی دیوار نیز مناسب می باشد. شما می توانید با تهیه یک پایه دیواری تلویزیون به راحتی این تلویزیون را روی دیوار نصب کنید.

  1. پشتیبانی از HDR Effect
  2. ریش تراش و اصلاح صورت
  3. بررسی مشکل کانال یابی گیرنده دیجیتال
  4. PQI یا شاخص کیفیت تصویر برابر با ۲۳۰۰
  5. هزینه عملیات در هنگام خرید پرداخت میشود
  6. دارای Auto Game Mode همراه فناوری ALLM و Game Motion Plus
حتما بخوانید
10 چیز میخواهم درباره کولر گازی می دانستم

این استاندارد با قابلیت وای فای دایرکت (Wi-Fi Direct) در ارتباط بوده و با هدف رقابت با قابلیت ایرپلی (AirPlay) اپل ارائه شده است. چگونه گوشی را به تلویزیون وصل کنیم؟ وجود دارند که این امر را با یک اتصال سیمی محقق میکنند. برای مثال استفاده از کابل HDMI یکی از شایعترین روش های اتصال گوشی به تلویزیون است. واژه HDMI مخفف عبارت “High Definition Multimedia Interface” به معنای “رابط چند رسانهای با وضوح بالا” بوده و این روزها توسط اغلب دستگاههای مختلف پشتیبانی میشود. پورت هایی که در کابل های HDMI بکار رفتهاند شامل سه نوع مختلف میشوند که از نظر ابعاد با یکدیگر تفاوت دارند. این سه نوع به ترتیب HDMI Type A (بزرگترین پورت)، Mini HDMI (اندازه متوسط) و Micro HDMI (کوچکترین پورت) نام دارند. در حین خرید کابل HDMI برای اتصال گوشی به تلویزیون خود باید دقت کنید که سوکت آن با پورت گوشی شما سازگاری داشته باشد. گوشی های اندرویدی عموما با Mini HMDI یا Micro HDMI سازگاری دارند.

تلویزیون سامسونگ اولد

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد خرید تلویزیون سامسونگ سری Q60T بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید