شرکت تکنوگاز

شرکت تکنوگاز

 

در ادامه سری مطالب معرفی برندهای لوازم خانگی در این مطلب قصد داریم با معرفی برند تکنوگاز در خدمت شما همراهان همیشگی انتخاب سنتر باشیم. هسته اولیه شرکت تکنوگاز ، در حدود ۶۵ سـال پیش توسط برادران با استعداد و خوش‌ ذوق کانتیـنی در کارگاه بسیار کوچکـی در سـاحل رودخـانه ای به نام پـو در منـطقــه تیــری GUALTIERI واقــع در ایمیـلیـا رومـاگنـا EMILIA ROMAGNA ایجـاد شـد . هـردو برادر جــوان بودند و تصـمیم گرفتـند، انقلابی بزرگ در لوازم‌خانگی آشــپـزخــانـه ایجـاد کننـد.

آن زمـان که تمـامی تولیـدکننـدگان مشغـول سـاخت وسـایل ابتـدایی و سـاده بودند، تکنوگاز ایتالیا با یکپـارچه کـردن صفحـه روی اجـاق و کپسـول گـاز، آن‌ها را به یک وسـیله واحـد تبدیـل کـرد و نـام   Mobilfornello را به معنـای اجـاق مبلــه برای آن انتخـاب کـرد. ویژگی‌های منحصربه‌فرد در آشـپزی، صنـعتی و هنـر و معمـاری همگی در محصـولات تکنـو گـاز ایتالیا متبلـور شـده و از همان ابتدا قابل مشاهده است. در ادامه به مطالعه مسیر پیشرفت و ترقی شرکت Tecnogas  می‌پردازیم ، با ما همراه باشید .

 

لوازم خانگی تکنوگاز

دهه ۵۰ میلادی

شهـر گواستالا “ Guastalla” آبستن یک انقلاب تجاری در صنعت پخت‌وپز بود. در سال ۱۹۵۳ کمپانی Tecnogas ایتالیا از اختراع جدید خود، اجاق‌گاز موبیل فرنلورو نمـایی کرد. ایـن اولیـن اجاق‌گاز کابیـنتی بود که قابلیـت نگهـداری سیلنـدر گـاز را داشت و عملاً قـدرت حـرکت را به اجاق‌گاز هـدیه کـرده بود که در نـوع خـود بی‌نظیر بود. این اختـراع به طـرز شگفت‌انگیزی کمپـانی تکنوگاز را از رقبـای سنتـی خـود جلـو انداخت.

 

دهه ۶۰ میلادی

پیوستـن کمپانی گوالتیری Gualtieri  به شـرکت تکنوگاز ایتالیـا راه را برای راه‌اندازی کارخانه‌ها تولیدی جدید و مدرن را همـوار نمـود. این روند مدرنیته به‌ صورت معجزه‌آسایی، بازسازی دوبـاره صنـعت لوازم‌خانگی را رقم زد. محصولات مدرن جدید، محیـط خانواده را راحت‌تر و تمیزتـر نمـود و با استقـبال عمومی مواجه گردید. در این دوران، سبک ایتالیایی اجاق‌گاز، وجه تمایـز تکنوگاز با سایر رقبای آن زمان به شمار می‌رفت.

حتما بخوانید
معرفی محصولات پرفروش از برند شیائومی در سال 2023

 

دهه ۷۰ میلادی

در این دهـه تکنوگاز نمـاد سلیـقه، ابتـکار و خلاقیـت در صنـعت پخت‌وپز به شمـار می‌رود. ارائه اجاق‌گازهای صفحه‌ای با کـاربری آسـان، نـوآوری جدیـد کمپـانی Tecnogas در ایـن دهـه بشـمار می‌رود که ایـن اجاق‌گازهای صفحه‌ای در ابعـاد مختـلف پاسخـگوی سلیقه‌های مصرف‌کنندگان در ابعـاد جهـانی بود و راه را برای جهانی‌شدن تکنوگاز ایتـالیـا همـوار نمود.

 

دهه ۸۰ میلادی

همچنان که اجاق‌گازهای صفحه‌ای شرکت تکنوگاز بازارهای جهـانی را به تسخیـر خود درآورده بود، ارائهٔ فر توکار، فرآینـد ارائهٔ اجاق‌گازهای مـدرن را کامل نمـود که این عمـل به معنـای مغلـوب کـردن رقبـای سنتـی آن زمـان بود. تکنوگاز ایتـالیـا عملاً رهبـری بازار اجاق‌گاز را به دست گرفت. در این دوره لوازم‌خانگی پخت‌وپز، جای خود را در مبلمـان منـازل بازنمود.

 

دهه ۹۰ میلادی

اتوماسیـون تولیـد، مدیریـت انبـارهای محصـول و قطعـات، کمپـانی تکنوگاز را در تولیـد اجاق‌گازهای با زیبـایی منحصربه‌فرد و کـارایی استثـنایی را کمک شـایانی نمـود. تولیـد اجاق‌گازهایی با فنّاوری روز که علاوه بر کـارایی بالا، ایمنـی و راحتـی و زیبـایی را برای محیـط آشـپزخـانه به ارمغـان می‌آورد از سـوی خانم‌های خانـواده با استقـبالی کم‌نظیر روبـرو گردید.

 

سال ۲۰۰۰

شرکت تکنوگاز ایتـالیـا، این بار تسخیـر همه‌جانبه بـازارهای بین‌المللی را هـدف قـرار داده بود. تولیـد اجاق‌گاز کابینـتی مـدرن و همچنین تولیـد انـواع هود و فـرهای توکـار و ماکروویو از یک ‌طرف، همچنین تولیـد محصـولاتی که مطابقـت بسیـار زیـادی با سلیقه‌های جوامـع هـدف داشت، تکنوگاز ایتـالیـا را در مسیـر همـوار بازارهای صـادراتی قرارداد.

 

شرکت تکنوگاز

 

تکنـوگـاز یک برند ایتالیایی بوده که با بیش از نیم قرن سابقه فعالیت در تولید لوازم خانگی است ، این محصولات در فروشگاه انتخاب سنتر نماینده رسمی شرکت تکنوگاز با گارانتی انتخاب سرویس ارائه می‌گردد.

حتما بخوانید
معرفی کامل برند دوو

دیدگاهتان را بنویسید