زمان را هدر ندهید! ۵ اطلاعات برای شروع کنترل تلویزیون سامسونگ

samsung tvشرکت سامسونگ از تکنولوژی های، Mega Contrast، UHD Dimming و Contrast Enhancer برای تنظیم و بهبود کنتراست تصویر در تلویزیون سامسونگ ۷۵AU8000 استفاده کرده است. این تلویزیون دارای پردازنده کریستالی Crystal Processor 4K می باشد که از قابلیت های خوبی برخوردار است. این پردازنده به کمک تکنولوژی ۴K Upscaling رزولوشن تصاویر را افزایش داده و همه چیز را در حد کیفیت فورکی به نمایش خواهد گذاشت. تمام جزئیات تصویر را در اختیار داشته باشید. با وجود تکنولوژی Motion Xcelerator لرزش ها کاهش می یابد و تصاویر شفاف و روان نمایش داده خواهند شد. همچنین این تلویزیون دارای حالت های Film Mode و Natural Mode نیز می باشد. این تلویزیون مجهز به ویژگی Brightness Detection جهت تشخیص نور محیط می باشد. کیفیت صدای تلویزیون ۷۵ اینچ سامسونگ AU8000 خوب است. سیستم صوتی تلویزیون ۷۵AU8000 دو کاناله است و از دو بلندگوی ۱۰ واتی تشکیل شده است که توان خروجی صدا ۲۰ وات را ارائه میدهد.

  • نمایش همه محصولات دستگاه فشارسنج
  • برخورداری از فناوری V.child
  • در قدم اول وارد منوی تنظیمات (Settings) تلویزیون شوید
  • تلویزیون NeoQLED: مونتاژ مصر
  • دارای پورت HDMI نسخه ۲.۰ با پشتیبانی از ARC و Simplink (HDMI CEC)
  • دارای پنل IPS
  • وضوح فورکی ۴K
  • هر ۳ ذرات نانومتری دارند

قیمت تلویزیون سامسونگ 32 اینچاین تلویزیون مانند سایر مدلهای بالاترش مانند Q70B و Q77B دارای امکانات گیمینگ نیست و بیشتر مناسب پخش و نمایش خانگی بوده است. سامسونگ با به روز کردن سیستم عامل تایزن و اجرای آن بر روی این تلویزیون نیز امکان دسترسی به برنامهها و بازیهای بیشتری را برای کاربر ایجاد کرده است. این تلویزیون مانند سایر مدلهای بالاترش مانند Q70B و Q77B دارای امکانات گیمینگ نیست و بیشتر مناسب پخش و نمایش خانگی بوده است. تلویزیون سامسونگ Q60A از مدلهای عرضه شده به بازار در سال ۲۰۲۱ بوده که به نوعی پایینردهترین کیولد سامسونگ هم به حساب میآید. یکی از مواردی که این مدل را با سایر تلویزیونهای سامسونگ همرده با آن متمایز میکند ضخامت ۴ سانتیمتری آن بوده که در صورت نصب دیواری میتواند جلوهای زیبا به محیط ببخشد. با اغماض میتوان Q60A را جزو تلویزیونهای میانرده به حساب آورد که از امکانات مطلوب و قابل قبولی برخوردار است. توانایی نمایش رنگ مشکی به صورت عمیق این کیولد سامسونگ را یک گزینه مناسب برای اتاقهای تاریک مبدل خواهد کرد.

حتما بخوانید
بهترین تلویزیون سامسونگ کدام است؟

تلویزیون سامسونگ ال سی دی

پاسخ این سوال مثبت است. تفاوت در نوع پنل، از مهمترین شاخصههای تفاوتساز در بین تلویزیون سامسونگ و ال جی است. پنل تلویزیون مستقیماً با کیفیت تصویر ارتباط دارد؛ بنابراین توجه به پنل در تلویزیونها اهیمت دارد. بیشتر تلویزیونهای ال جی پنل IPS دارند درحالیکه سامسونگ تلویزیونهای خود را به پنل VA مجهز کرده است. برتری پنل IPS دید گستردهتر از بغل و عدم درهم ریختگی رنگها از زاویهی بغل تلویزیون است درحالیکه تلویزیونهای سامسونگ از این قابلیت برخوردار نیستند. این پنل کنتراست رنگ تصاویر را بشدت کنترل کرده و طبیعیترین تصاویر ممکن را به چشمان مخاطب انتقال میدهد. از برتریهای مزیت VA به نسبت به IPS نیز نمیتوان غافل شد. اشباع رنگ در این پنلها بیشتر بوده و تصاویر بصورت پویا و با وضوح بیشتری به نمایش در میآیند. اگر میخواهید یک تلویزیون مخصوص گیمینگ بخرید، ترکیب رنگ در تلویزیونهای سامسونگ بسیار جذابتر است. تلویزیون های جدید ال جی مجهز به ریموت کنترل جادویی (ماوسی) هستند که با حرکت توی دست، فلش کنترل روی تلویزیون به حرکت در میآید.

کار کرده است و پایه ای ساده و خاص به کار برده است. در هر صورت هر دو تلویزیون های زیبایی هستند. یک پله پایین تر بیاییم. Samsung FH6030 و LG LA6200 . اگر به تلویزیون سامسونگ نگاهی بیندازید. کاملاً ساده طراحی شده است و از یک پایه مستطیلی معمولی بهره گرفته اند. در حالی که ال جی همچنان در حال استفاده از پایه ای منحنی است. هردو به اندازه رضایت بخشی باریک هستند .(البته ال جی کمی باریک تر). همانطور که می بینید هر دو از نظر طراحی بسیار نزدیک به هم حرکت می کنند. در مورد پلاسما ها موضوع کمی فرق می کند.طبق اعلام اخیرال جی، این شرکت تصمیم دارد کم کم تولید پلاسماها را متوقف کند. از سویی دیگر این سامسونگ بود که همیشه به دنبال بهتر کردن کیفیت پلاسمای خود بوده است. پس بهتر است که در این زمینه سامسونگ را با پاناسونیک مقایسه کنیم. همانطور که پیش از این در راهنمای خرید تلویزیون هم گفته ایم.

حتما بخوانید
اتصال موبایل به تلویزیون ال جی، سامسونگ، سونی

تلویزیون سامسونگ ال جی

این تلویزیون از قابلیت اختصاصی و منحصر به فرد Pure Colour شرکت سامسونگ برخوردار است که از آن جهت افزایش کیفیت تصاویر استفاده میشود. همچنین ویژگی Precision Black بکار رفته در این محصول، صفحه نمایش را به یک سری از مناطق کوچک تقسیم می کند، سپس هر کدام را به صورت جداگانه تحلیل میکند تا رنگ، روشنایی و کنتراست به بهترین شکل تنظیم شوند. از دیگر قابلیتهای موجود در تلویزیون های سامسونگ مدل ۸۲NU8900 و مدل ۵۵NU8900 میتوان به Supreme Motion، افزایش عمق خودکار و Peak Illuminator اشاره کرد که کمک میکنند تا تصاویر با کیفیت بالایی پخش شوند. تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل ۵۵NU8900 و ۸۲NU8900 مجهز به رابط کاربری اسمارت هاب بوده که به مصرف کنندگان اجازهی دسترسی راحت به تنظیمات و برنامههای تلویزیون را میدهد. اسمارت هاب رابط کاربری اختصاصی سامسونگ است که بر روی تلویزیونهای تولید شده توسط شرکت سامسونگ پیاده سازی میشود. بوسیله این رابط کاربری، میتوان به اجرای فایلهای تصویری زیادی روی تلویزیون پرداخت. یکی از قابلیت های اسمارت هاب اشتراک تصاویر از موبایل و تبلت با تلویزیون سامسونگ است.

کنترل تلویزیون سامسونگ

tv سامسونگبهترین و فراگیرترین تجربه در تماشای تلویزیون زمانی اتفاق میافتد که ۴۰ درجه از میدان دید شما توسط صفحه نمایش اشغال شود. برای بهدست آوردن ابعاد تقریبی میتوانید فاصلهی خود تا میز تلویزیون را ضربدر عدد ۲۳ کنید. مثلا اگر در فاصلهی ۲ متری تلویزیون مینشینید، تلویزیون ۵۰ اینچ نسبتا مناسب شما خواهد بود.تلویزیونها در اشکال و اندازههای مختلفی عرضه میشوند. متداولترین ابعاد برای صفحه نمایش تلویزیون ۳۲، ۴۳، ۵۵ و ۶۵ اینچ است. مدلهای بزرگتر مثل ۷۵ و ۸۵ اینچ نیز روند رو به رشدی را طی کرده
اند. اگر ترجیح میدهید تلویزیون کوچکی تهیه کنید یا قصد دارید از آن در فضای محدودی مانند اتاق خواب استفاده کنید، تلویزیونهای ۳۰ تا ۳۹ اینچی سامسونگ برای شما ایدهآل هستند. این بازه از تلویزیون سامسونگ دارای رزولوشن ۱۳۶۶×۷۶۸ پیکسل یا HD و ۱۹۲۰×۱۰۸۰ یا Full HD هستند. هرچند که امروزه استفاده از وضوح HD در تلویزیونها بسیار محدود شده است، اما میتوانید مطمئن باشید که کوچک بودن به معنای کاهش کیفیت تصویر نیست.

حتما بخوانید
۶ نکته‌ی مهم که قبل از خرید انواع دریل باید به آن‌ها توجه کنید!

قیمت تلویزیون سامسونگ اصل کره چرا|۸ مسائل داشتید

برای حل این مشکل پیشنهاد میکنیم از سینمای خانگی یا ساندبار استفاده کنید. در نهایت چنانچه دستگاه مشکل دارد و صدا به صورت غیر طبیعی کاهش یافته است جهت بررسی تلویزیون از سوی تکنسین های آریان سرویس اقدام نمایید. اصلیترین دلیل در این بخش میتواند مربوط به بلندگو تلویزیون باشد . سه مرتبه کلید mute کنترل تلویزیون را انتخاب کنید تا پیغام بازنشانی صدا و تصویر نمایان شود و سپس پیغام را تایید نمایید. در صورت عدم نمایش گزینهی فوق لطفا حالت صدا را از منوی صدا بر روی گزینهی خرید تلویزیون سامسونگ استاندارد انتخاب کنید. میتوانید بازنشانی صدا را از این قسمت انجام دهید. این مورد بستگی به مدل دارد . میتوانید وضوح صدای دستگاه را از طریق گزینهی تست صدا و یا از طریق محتوای یک ورودی دیگر همانند USB و HDMI بررسی نمایید. پس از رعایت این موارد، در صورت عدم رفع ایراد ، برای بررسی و تعمیر تلویزیون سامسونگ اقدام نمایید.

  • تماشای فیلم
  • پشتیبانی از Quick Access
  • پرسش و پاسخ
  • دارای ویژگی Brightness/Color Detection
  • مدل Q60T
  • به «برنامه ها» بروید

اندازه صفحه این سری بین ۴۰ تا ۶۵ اینچ بود. به لطف انواع فناوری ها مانند سیاه واقعی وافزایش رنگ، کیفیت تصویر در این سری بسیار بالا و با جزئیات است. تلویزیون های این سری دارای نرخ نوسازی تا ۸۰ هرتز بود و پردازنده ۴ هسته ای داشتند. همچنین ماژول تنطیم پیشرفته صدا و مبدل های سه بعدی داشتند. اگر قصد خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ را دارید، به سایت شانی کالا مراجعه کنید و از خدمات فروشگاه اینترنتی شانی کالا بهره مند شوید. تلویزیون های سری ۸ سامسونگ چه ویژگی هایی دارند؟ این تلویزیون ها نیز کیفیت تصاویر سری ۷ را دارا بودند و نرخ نوسازی آن ها به ۱۰۰ هرتز رسیده بود که بیشتر از سری ۷ و عدد قابل توجهی تلویزیون سامسونگ قیمت بود. همچنین برخی از مدل های پیشرفته تر این سری، دوربین داخلی داشتند تا بتوان مقابل تلویزیون را با آن مشاهده کرد. تلویزیون های این سری اندازه های بزرگی داشتند و حداقل اندازه آن ها ۵۵ اینچ بود.

حتما بخوانید
نکات ایمنی در نصب بخاری گازسوز

قیمت تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مولودیمال وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید