راهکار درمان سردرد از تلویزیون سامسونگ

حتما میدانید که برخی از برنامهها (اپلیکیشنها) درصورتی که بروزرسانی نشوند، قادر به کار کردن نیستند. پس اگر شاهد کار نکردن برنامهای در تلویزیون سامسونگ خود شدید، بهتر است گزینه بروزرسانی آن را نیز مدنظر داشته باشید. اما برای بررسی نیاز یا عدم نیاز به بروزرسانی یک برنامه ابتدا دکمه Smart Hub را فشار دهید و Featured را باز کنید. در ادامه به دنبال اپلیکیشنی باشید که با آن مشکل دارید. پس از پیدا کردن اپلیکیشن، کلید Enter را فشار داده و نگه دارید. با این کار باید یک منوی فرعی ظاهر شود. در این منو باید به قسمت بروز رسانی برنامه ها بروید. با این کار شما میتوانید برنامه هایی را که می خواهید به روز کنید انتخاب کنید. در ادامه Update را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود برنامه تمام شود. در صورت ادامه داشتن مشکل با کارشناسان ما در واحد تعمیر تلویزیون سامسونگ تماس گرفته و با طرح مشکل پیش آمده راهنماییهای لازم را دریافت نمایید.

  • روش چهارم
  • مجهز به پردازنده Neo Quantum Processor 4K
  • مجهز به پنل IPS
  • فناوری HDR و پشتیبانی از فرمتهای HDR 10+ و HLG

اما اگر به فکر تغییر سیستم عامل تلویزیون سامسونگ هستید با ما در ادامه همراه باشید . در حال حاضر بیشتر از ۱۹۰ میلیون نفر در سراسر جهان از این سیستم عامل تایزن در تلویزیون هوشمند سامسونگ استفاده میکنند و از وجود آن لذت می برد. این سیستم عامل ارزشهای فوقالعادهای را به دنبال دارد که شرکت سامسونگ در زمینه های متنوع تجربه استفاده از تایزن را گسترش داده است. سیستم عامل تایزن از سال ۲۰۱۰ در حال اجرا میباشد. این سیستم عامل در واقع مشابه اندروید بوده که دلیل توسعه پیدا کردن آن رقابت سخت آن با اندروید و iOS میباشد. و چون یک سیستم یا منبع باز میباشد با تمام سیستم عامل ها ساز گار می باشد. در ادامه این مقاله میخواهیم که تمام ویژگی ها و کارایی های سیستم عامل تایزن را بررسی کنیم. و بعد از آن به چگونگی تغییر یافتن سیستم عامل تلویزیون سامسونگ بپردازیم، با ما همراه باشید. تایزن چیست و چگونه کار می کند ؟

حتما بخوانید
گفتگوی اندیشه پویا با دیجی‌کالا پیرامون عدالت‌خواهی در بازار آزاد

وحشی‌ترین عامل درباره تلویزیون سامسونگ تلویزیون سامسونگ برای موفقیت شما ضروری است. این را بخوانید تا بدانید چرا

ازآنجایی که تلویزیون یکی از پراستفاده ترین ابزارهای جوامع امروزی می باشد، انتخاب محصولی کیفی با طول عمر بالا بسیار حائز اهمیت است. شرکت سامسونگ، برند شمار یک تولید محصولات تلویزیونی در جهان، بهترین گزینه درزمینهٔ انتخاب محصول موردپسند شماست. امروزه با پیشرفت های گسترده در همه جای جهان به ویژه کشورهای درحال توسعه، افرادی منفعت طلب درصدد تولید محصولاتی بانام تجاری معتبر اما بی کیفیت برآمده اند. نام تجاری سامسونگ دراین راستا بر آن شد شما را با ویژگی های اصلی و منحصربه فرد تلویزیون های خود آشنا کند تا دست افراد سودجو و منفعت طلب از جیب خریداران برای همیشه کوتاه بماند. تلویزیون سامسونگ اصل یا بدل؟ همان طور که گفتیم تلویزیون های سامسونگ با توجه به تقاضای بالا و خریداران زیادی که دارند متأسفانه به صورت تقلبی نیز وارد بازار شده اند. در وهله ی اول سعی کنید شناخت کامل از مدل دستگاه، آپشن های خاص آن و طراحی ظاهری تلویزیون موردنظر را با سرچ در مرورگرها مورد برسی قرار دهید.

در این روش شما باید ابتدا اینترنت تلویزیون سامسونگ را روشن کرده و سپس وارد صفحه خانه تلویزیون بشوید. وارد پلی استور تلویزیون سامسونگ بشوید و نام این اپلیکیشن را سرچ کنید. پس از دانلود و نصب به همین سادگی شما میتوانید وارد حساب کاربری خود در این اپلیکیشن بشوید و از تمامی قابلیتهای آن استفاده کنید. نحوه نصب فیلیمو روی تلویزیون ال جی با سایر تلویزیونها کمی متفاوت است. برای این کار دو روش موجود است که شما میتوانید از هر یک از آنها برای این کار استفاده بکنید. از طریق سرچ در اینترنت اپلیکیشن فیلیمو را دانلود و نصب کنید. برای این کار انجام مراحل زیر الزامی است. ۱. اینترنت تلویزیون ال جی را روشن کنید. ۲. دکمه خانه (home) را از روی کنترل تلویزیون انتخاب کنید. ۳. مرورگر تلویزیون را باز کنید. ۴. در روش اول tv.filimo را سرچ کنید. ۵. در صفحه باز شده در قسمت بالایی و سمت چپ علامت آدمک را انتخاب کنید. ۶. اکنون در این مرحله به لپ تاپ یا گوشی هوشمند نیاز دارید. ۸. حال کدی که در مربع زرد در تلویزیون هوشمند ال جی نمایش داده شده است در گوشی هوشمند moloudi mall وارد کنید. ۱۱. وارد سایت فیلیمو بشوید و فیلم یا سریال مورد نظر را انتخاب و تماشا کنید. برنامه فیلیمو را استور تلویزیون ال جی دانلود و نصب کنید. برای استفاده از این روش برای نصب فیلیمو روی تلویزیون هوشمند ال جی مراحل زیر را به دقت انجام دهید.

حتما بخوانید
کل مقدار شما می‌خواستید درباره بدانید کولر گازی و بودند ترسیدند بپرسند

تلویزیون سامسونگ ال جی

چرا تصویر تلویزیون سامسونگ روشن و تاریک و دوتایی میشود؟ یکی از ایرادات نه چندان شایع در تلویزیون های سامسونگ همین ایراد تاریک و روشن شدن تصویر و دوتایی شدن آن است. این ایراد معمولا در تلویزیون های سری ۵ و مدلهای ۵۵۰۰ و ۵۵۵۰ و ۵۰۰۰ شایع است. مشکل دوتایی شدن تصویر ممکن است به دلیل اتصالات نادرست اتفاق بیفتد پس در وهله نخست بهتر است اتصالات کابل و آنتن خود را بررسی کنی
د. البته خرابی برد و آبخوردگی تلویزیون نیز میتواند سبب ایجاد این ایراد شود. احتمالات دیگر در مورد این ایراد، خرابی برد تیکان و وجود ایراد در پنل تلویزیون است. در صورت مشاهده این ایراد بهتر است تلویزیون خود را خاموش کرده و با تکنسین تعمیر تلویزیون سامسونگ تماس بگیرید. یکی دیگر از علل اصلی این اتفاق خاموش شدن تلویزیون در حین نوسانات برق است. نوسانات برق می تواند سبب پاک شدن حافظه تلویزیون شده و به تبع آن چیدمان و ترتیب کانالها را بهم بزند. بهتر است برای جلوگیری از این مشکل از اتصال مستقیم دو شاخه تلویزیون به پریز برق خودداری کنید و حتما دوشاخه تلویزیون را با یک محافظ به برق بزنید.

برای نمایش فیلم ها و عکس ها در تلویزیون می توانید از برنامه Samsung Smart View استفاده کنید. Allow را در تلویزیون خود انتخاب کنید. هنگامی که تلویزیون از شما خواست ، با استفاده از ریموت کنترل تلویزیون خود اجازه دهید تلویزیون شما به برنامه Smart View متصل شود. روی نماد remote ضربه بزنید. این برنامه ای است که شبیه یک تلویزیون در گوشه پایین سمت راست برنامه Smart View است. این یک ریموت روی تلفن شما را نشان می دهد که می توانید برای کنترل تلویزیون خود از آن استفاده کنید. هم چنین می توانید از برنامه Smart View برای راه اندازی برنامه های نصب شده در تلویزیون استفاده کنید. برای اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ اسمارت ویو فروشگاه Google Play را باز کنید. Samsung Smart View را در نوار جستجو در بالای صفحه تایپ کنید. روی Samsung Smart View ضربه بزنید. روی نصب در صفحه اطلاعات Samsung Smart View ضربه بزنید. برنامه Samsung Smart View را باز کنید. تصویر App store با عنوان IPhone App Store را باز کنید . روی برگه جست جو ضربه بزنید. Samsung smart view را در نوار جست جو تایپ کنید. روی برنامه smart view سامسونگ ضربه بزنید. روی ( GET ) ضربه بزنید.

حتما بخوانید
نکات ایمنی در نصب بخاری گازسوز

به شمار می رود.

مجهز شدن این مدل تلویزیون به دو بلندگوی دارای توان خروجی بالا، امکان پخش صدای مطلوب و مناسب را برای کاربر فراهم می آورد. یکی از قابلیت های مهم و برجسته تلویزیون های سامسونگ، سرعت پاسخ دهی و نرخ روز رسانی مناسب آن ها است. این موضوع برای افرادی که از کنسول بازی استفاده می کنند از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین سرعت پاسخ دهی مناسب تلویزیون، امکان مشاهده فیلم های زیاد را به بهترین نحو برای کاربر میسر می سازد. نرخ مناسب به روز رسانی برای تلویزیون ها، حداقل باید به میزان ۱۲۰ هرتز در نظر گرفته مولودیمال شود. کنتراست بالای تصاویر از دیگر ویژگی های شاخص تلویزیون سامسونگ اقساطی به شمار می رود. بر این اساس، کنتراست بالا، سبب افزایش وضوح و درخشندگی و شفافیت تصاویر پخش شده می شود. به همین جهت، سایه ها و فیلم ضمن نشان داده شدن با جزئیات بیشتر، بسیار واقعی و هیجان انگیز تر به تصویر کشیده می شوند.

  • برخورداری از فناوری VVR
  • ساعت شیائومی
  • برخورداری Q80T از تایزن ۵٫۵ وبرخورداری Q80R از تایزن ۵
  • دارای تکنولوژی Dialog Enhancement برای تقویت صدای دیالوگ ها
  • دارای حالت Game Optimizer برای اجرای بازیهای کامپیوتری

۱۰۸۰ پیکسل هستند. همچنین، با پشتیبانی از قابلیت HDR کیفیت فوقالعادهای از تصاویر را به نمایش میگذارند. علاوه بر این موارد، قابلیت Contrast In Handle کمک می کند تا رنگهایی را به نمایش در میآورند که به آنها در اصطلاح رنگهای خالص گفته میشود. توان خروجی صدا در برخی از مدلها ۴۰ وات و در بیشتر مدلها ۲۰ وات است که از بلندگوهای دوکاناله پخش میشود. به علاوه، در بیشتر این تلویزیونها، قابلیت مولتی روم وجود دارد که میتوانید با قرار دادن آن در نقاط گوناگون خانه صدای تلویزیون را داشته باشید. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون سامسونگ یک تجربه صوتی بینظیری داشته باشید. تلویزیونهای موجود در بازار بیشتر از سری ۷ میباشند که از قابلیتهایی مانند HDR10 و تولید رنگهای خالص برخوردار میباشند. ۲۱۶۰ پیکسل دارند که سبب میشود تا ۴ برابر کیفیت Full HD را به نمایش بگذارند. پردازنده موجود در آنها نیز قادر است تا کیفیت پیکسلها را را ارتقا بخشد. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون سامسونگ تفاوت را تجربه کنید!

حتما بخوانید
راهنمای خرید یخچال و فریزر

تلویزیون سامسونگ ال سی دی نبوده‌اید. و در واقع باید

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد خرید تلویزیون سامسونگ لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید