راه‌ها بسیار آسان برای آموزش همه قطعات درباره تلویزیون سامسونگ

samsung tvبرای ادامه دادن دکمه ی ok را فشار دهید. فروشگاه برنامه های سامسونگ برنامه های مشهور و ویرایش شده ی انتخابی را در صفحه ی اصلی نشان می دهد. برای دیدن برنامه های طبقه بندی شده بر اساس گروه یا نوع به پایین صفحه بروید. ۳) برنامه را با اسم هایشان جستجو کنید. پیدا کردن یک برنامه ی خاص روی تلویزیون سامسونگ برای دانلود بی نهایت ساده و راحت است. گزینه ی جستجو در گوشه ی سمت راست بالای صفحه قرار گرفته است. از صفحه کلید روی صفحه ی تلویزیون استفاده کنید( یا میتوانید دکمه میکروفون کنترل را فشار دهید تا انچه در جستجویش هستید را به صورت صوتی پیدا کنید). وقتی که حروف را مینویسید شما گزینه های پیش فرض را میبینید که در بالای صفحه نمایان میشوند. شروع دانلود یا بارگیری برنامه های تلویزیون سامسونگ به سادگی فشردن یک دکمه است. برنامه ای که میخواهید را انتخاب کنید و بر روی گزینه ی نصب کلیک کنید. ۵) برنامه را به صفحه اصلی خود اضافه کنید. چه طور برنامه ها را حذف کنیم. حذف یک برنامه از فروشگاه برنامه های سامسونگ به همین سادگی است. در اینجا شرح شیوه ی حذف یک برنامه از تلویزیون هوشمند سامسونگ آمده است. ۲) برنامه ای که میخواهید حذف کنید را انتخاب کنید. افزودن به صفحه اصلی قفل کردن جابجایی نصب مجدد و مشاهده جزئیات. حذف کردن را انتخاب کنید. شما نمیتوانید برنامه هایی را که از قبل نصب و راه اندازی شده اند را حذف کنید برنامه هایی که شامل نت فلیکس آمازون و هولو میشود.

  • قابلیت Time Machine و ضبط برنامه روی حافظه USB
  • ایمیل شما
  • فناوری UHD Dimming برای افزایش کنتراست تصاویر
  • تلویزیون سامسونگ

samsung tvبرخودار شود. تلویزیون هوشمند برای اولین بار توسط شرکت سامسونگ طراحی و تولید شد و به دنبال آن شرکتهای دیگری چون ال جی، فیلیپس، شارپ و .. نیز اقدام به تولید تلویزیون هوشمند کردند. قیمت تلویزیون هوشمند نسبت به قیمت تلویزیون معمولی بالاتر است ولی در بازار بسیار پرفروش هستند. در حال حاضر فناوری جدیدی با عنوان تلویزیون اینترنتی رایگان نیز پا به عرصه گذاشته است که در قالب سایت و یا اپلیکیشن میباشد. امروزه بسیاری از افراد به دلیل مشغلههای کاری فرصت دیدن فیلم و سریالها را در منزل و با تلویزیون ندارند و تلویزیون اینترنتی رایگان این امکان را به کاربران میدهد تا از طریق گوشی موبایل، تبلت، کامپیوتر و تلویزیون هوشمند متصل به اینترنت خود بتوانند فیلم، سریال، شبکههای صدا و سیما و پخش زنده تلویزیون را تماشا کنند. از بهترین تلویزیونهای اینترنتی ایران میتوان به تلویزیون آنلاین آیو، تلویزیون اینترنتی لنز، تلویزیون اینترنتیiptv ، تلویزیون اینترنتی تیوا، تلویزیون آنلاین تلوبیون و … اگر قصد خرید تلویزیون ال جی،خرید تلویزیون سامسونگ، اسنوا و هر مارک دیگری را به صورت اینترنتی دارید فروشگاه آنلاین سل یکی از بهترین مکانها است. فروشگاه سل یک فروشگاه قابل اعتماد اینترنتی است که در آن طیف گستردهای از مدلهای مختلف تلویزیون از برندهای معتبر ایرانی و خارجی با تضمین کیفیت به فروش میرسد.

حتما بخوانید
۹ نکته‌ی مهم که در هنگام خرید چرخ خیاطی باید در نظر داشته باشید

قیمت تلویزیون سامسونگ دیجی کالا

سامسونگ مانند دیگر برندهای معروف دنیا از طراحی خاص و چشمگیری برای تلویزیون های ۲۰۲۰ خود استفاده کرده است. تلویزیون سامسونگ TU7000 از طراحی فوق العاده باریک و بدون حاشیه ای برخوردار است. سه طرف قاب این تلویزیون تقریبا بدون حاشیه است و باعث میشود تا زمان پخش محتوا، تمرکزتان دقیقا روی صحنه های در حال پخش باشد. پایه های این تلویزیون در دوطرف محصول قرار گرفته است و تعادل تلویزیون را به خوبی حفظ میکند. تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ TU7000 در رنگ خاکستری به راحتی با دکوراسیون شما قابل هماهنگی است و جلوه زیبایی به محیط میبخشد. از دیگر ویژگی های این تلویزیون میتوان به قابلیت نصب آن روی دیوار اشاره کرد. شما میتوانید با توجه به دکوراسیون منزل خود تلویزیون سامسونگ TU7000 سایز ۵۵ اینچ را علاوه بر قرار دادن روی پایه، روی دیوار نیز نصب کنید. برای نصب تلویزیون روی دیوار به پایه دیواری یا براکت نیاز خواهید داشت.

یکی از رایجترین و بهترین مسیرها برای نصب برنامه های مختلف و جدید روی تلویزیونهای هوشمند سامسونگ، ورود به فروشگاه سامسونگ است. برنامه فروشگاه سامسونگ، اپلیکیشنی مشابه Appstore در گوشیهای موبایل بوده و بصورت پیش فرض در تنظیمات تلویزیونهای هوشمند سامسونگ نصب است. ۱٫ پس از یافتن برنامه فروشگاه سامسونگ و اجرای آن شرایط برای نصب دیگر نرم افزارها در تلویزیون سامسونگ با گذراندن مراحل زیر امکان پذیر است. ۲٫ اگر با حساب کاربردی مختص تلویزیون سامسونگ وارد شدید، روی گزینه Apps در نوار منو کلیک کنید. ۳٫ صفحه My Apps باز شده و فهرستی از برنامهها قابل مشاهده است. علاوه بر این مورد امکان دسترسی به دیگر برنامهها در ردیف سرگرمی، اجتماعی، محبوب ترینها و موارد مشابه وجود دارد. ۴٫ اگر برنامه مورد نظر شما در My Apps یافت نشد، آیکون آن را در یکی از دسته بندیها (مثلا شبکههای اجتماعی) انتخاب کنید. ۵٫ پس از انتخاب برنامه و ورود به صفحه نصب آنها اطلاعات اجرایی از این برنامه را مشاهده کنید.

حتما بخوانید
۱۰ دستگاه تصفیه هوای پرفروش و محبوب در دیجی‌کالا (زمستان ۱۴۰۱)

می دانید که طراحی تلویزیون از مولفه های مهم در خرید تلویزیون است و بسیاری از کاربران بیشتر از هر موضوع دیگری طراحی و ظاهر تلویزیون برایشان در اولویت قرار دارد . از این رو لازم دیدیم که از نظر طراحی هم تلویزیون ال جی و هم تلویزیون سامسونگ را مقایسه کنیم . از تلویزیون های پهن و جعبه ای سالهای زیادی می گذرد ، تلویزیون هایی که بیش از ۲۰ سانت ضخامت داشتند . رفته رفته با پیشرفت فناوری و تکنولوژی و بهره گیری از تکنولوژی LCD نمایشگر باریک تر شدند . برای اولین بار که تلویزیون های باریک تحت نام LCD پا به بازار گذاشتند و بسیاری از مردم با خرید تلویزیون های موسوم به LCD دنیای شگفت انگیزی از تصاویر را به چشمان خود هدیه بخشیدند . سامسونگ مانند یک قاب هنری خودنمایی می کنند . با نگاهی به طراحی تلویزیون سامسونگ و تلویزیون ال جی متوجه این واقعیت خواهیم شد که همه ی تلویزیون ها دارای طرایح باریک و قاب خوش تراشی هستند و شاید بیشترین تفاوتی که این تلویزیون ها دارند در طراحی و شکل پایه ها باشد . تلویزیون های LG55B7 و LG 55X7 و LG 55UJ752 و …

تلویزیون سامسونگ اقساطی

فروشگاه اپلیکیشن برای نصب و دانلود برنامه ، وجود مرورگر داخلی و همچنین قابلیت اتصال به گوشی های اندرویدی و IOS سبب شده است که شما بتوانید اوقات فراغت سرگرم کننده ای با این تلویزیونها داشته باشید. وجود مرورگر اینترنتی به صورت پیشرفض بر روی تمامی تلوبزیون های هوشمند سامسونگ به کاربران امکان وبگردی در نمایشگرهای بزرگ را خواهد داد. رابط کاربری برای تلویزیون های سامسونگ به صورت دوره ای برزورسانی خواهد شد
که به لطف آن تلویزیون همیشه از امنیت و سرعت بالایی برخوردار خواهد بود و همچنین قابلیت های جدیدی نیز به آن اضافه خواهد شد. قیمت تلویزیون سامسونگ در مقایسه با برخی برندها مانند سونی و ال جی کمتر و در مقایسه با برخی برند های نه چندان معروف مانند هایسنس و یا توشیبا بالاتر است. علاوه بر کیفیت تصویر بی نظیر، یکی از مواردی که سبب شده است تلویزیون های سامسونگ طرفداران زیادی داشته باشد طراحی منحصر به فرد انها است. در رتبه بندی طراحی ظاهری قطعا تلویزیونهای سامسونگ نسبت به سایر برند ها بسیار بهتر عمل کرده و حتی سونی و ال جی نیز در این زمینه قابلیت رقابت با سامسونگ را نخواهند داشت.

حتما بخوانید
راز تلویزیون سامسونگ اقساطی در هشتگام ساده آشکار شد.

تلویزیون سامسونگ اولد

فروشگاه عمو یادگار جدید ترین تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۰ را به شما ارائه می دهد. که هیچ کدام از این کشور های تفاوتی در کیفیت تلویزیون ایجاد نمیکنه و تنها در تنظیمات مثل منو و یا نرم افزاری کمی متفاوت میباشد. تلویزیون سامسونگ در سایز های مختلف از ۳۲ اینچ تا ۶۵ اینچ و با تکنولوژی های مختلف در اختیار خریداران قرار می گیرد. چنانچه مدل های زیادی از تلویزیون های سامسونگ را در نظر دارید اما نمی دانید کدام یک را بخرید؟ تلویزیون های ۸K برای اتاق های کوچک بسیار زیاد و غیرمعمول خواهد بود، اما اگر فضا و بودجه کافی دارید، شکی نیست که یک تلویزیون Neo QLED 8K سامسونگ سرگرمی های خانگی را به سطح جدیدی می برد. پس از سالها حذف این فناوری، سامسونگ تلویزیون OLED را روانه بازار کرد. در حالی که سامسونگ به طرز عجیبی تصمیم گرفته است که این سری از تلویزیون های خود را یک نمایشگر متفاوت توصیف کند. در واقع یک نوع کاملاً جدید از فناوری OLED است که ویژگی های معروف انعکاس نور مستقل را با پتانسیل روشنایی و محدوده رنگ QLED ترکیب می کند.

samsung tvحالا با ضرب این عدد در ۰٫۰۲۵۴ به عدد ۲٫۲۸ می رسیم که فاصله ایده شما از تلویزیون خواهد بود. همانطور که می بینید، برای تلویزیونی با اندازه ۷۵ اینچ، فاصله ای نهایتا ۳ متری کافیست. به همین دلیل در خرید تلویزیون سامسونگ، از خرید تلویزیون های بزرگ به دلیل محدودیت سالن منزل و یا محل کار خود نترسید. جدول زیر برای راحتی شما تهیه شده است که در آن فاصله ایده آل تلویزیون از نشیمن در دو حالت تماشای فیلم و تماشای تلویزیون ارائه شده است. سامسونگ در کنار شرکت هایی همچون ال جی یکی از پیشگامان تولید فناوری های جدید صفحه نمایش بوده است. این روند در طول ۲۳ سال گذشته، در تولیدات شرکت سامسونگ قابل مشاهده است. در حال حاضر تلویزیون های اصلی و پر فروش سامسونگ در بازار ایران بر پایه ۳ فناوری عرضه می شوند. تلویزیون های LCD که قدیمی ترین فناوری سامسونگ در میان این سه دست است.

حتما بخوانید
کولر گازی اسمکدان!

تلویزیون سامسونگ یکی از محبوبترین و پرفروشترین کالاهای الکترونیکی در تمام جهان است. تلویزیونها یک فناوری بالغ هستند و غیر از امکانات جانبی، سرعت تغییر فناوری ساخت آنها نسبت به گذشته کمتر شده است. اما همه ما انتظار داریم که هر نسل نسبت به نسل قبلی پیشرفت محسوسی داشته باشد. اگر چند سالی از خرید تلویزیون قبلی منزلتان میگذرد و اکنون به تلویزیون جدید نیاز پیدا کردهاید، ممکن است با نگاهی به بازار و مدلهای جدید تحت تأثیر اسامی و اصطلاحات جدیدی قرار بگیرید. مشخصات هر تلویزیون، دریای وسیعی از اطلاعات است و اگر فاکتور قیمت را در این لحظه کنار بگذاریم، نیاز ما است که تعیین میکند چه تلویزیونی را بخریم. بد نیست در ابتدا از خودتان بپرسید که چرا تلویزیون سامسونگ را برای خرید مناسب میدانید؟ آیا تلویزیون ۴K ارزش هزینه کردن را دارد؟ چه ابعادی برای تلویزیون مناسب است و چه بودجهای را برای آن در نظر گرفتهاید؟

  1. پشتیبانی از تلتکست
  2. تلویزیون سونی
  3. افرا لند – ۲ سال پیش
  4. وبلاگ افرالند

سریال نامبر تلویزیون bu8000 سامسونگ کجاست؟ یکی از مهم ترین بخش هر تلویزیون، سریال نامبر می باشد زیرا با دانستن سریال نامبر، اطلاعات مفیدی از تلویزیون سامسونگتان به دست می آورید. در تلویزیون های جدید سامسونگ،شماره سریال و مدل در سمت راست تلویزیون وجود دارند.باید بررسی کنید که شماره سریالهای تلویزیون با شماره سریالهایی که روی جعبه بستهبندی همراه تلویزیون یافت میشوند مطابقت داشته باشند. ابتدا دکمه Home در ریموت کنترل تلویزیون را فشار دهید. سپس وارد تنظیمات شوید. در بخش Supportگزینه Contact Samsung یا About This TV را انتخاب کنید. بعد از باز شدن صفحه ی About This می توانید شماره سریال تلویزیون سامسونگ خود را بررسی نمایید. در ادامه نحوه رمز گشایی سریال نامبر تلویزیون را آموزش می دهیم تا بتوانید اطلاعات لازم از تلویزیونتان را به دست آورید. شماره سریال تلویزیونهای سامسونگ شامل ۱۵ کاراکتر متشکل از حروف الفبا و اعداد است که اطلاعات زیادی در مورد تلویزیون به شما میگوید. شما میتوانید این ۱۵ کاراکتر را به ۷ مجموعه تقسیم کنید.

حتما بخوانید
مراقب باشید: 10 تلویزیون سامسونگ ال ای دی خطاها

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از قیمت تلویزیون سامسونگ دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید