راهنمای خرید اتو شیائومی بهترین اتو شیائومی کدام است؟

همه ما نام برند شیائومی را شنیده‌ایم. برندی شناخته شده در سراسر جهان که زادگاه آن به قاره آسیا برمی‌گردد. تنوع محصول در دسته‌بندی‌های مختلف، از مهمترین ویژگی‌های این برند محسوب می‌شود.

تصلا– شیائومی تولیدات خود را در گروه‌های متنوعی مانند محصولات بهداشتی و سلامتی، لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری و… روانه بازارهای جهانی کرده است. یکی از محصولات این برند بزرگ، اتوی بخار است که در ادامه قصد داریم به چند مدل از آن‌ها اشاره کوتاهی داشته باشیم.

قیمت اتو شیائومی

اتو بخار لوفنس مدل YD-012V

اتو شیائومی

در اولین نگاه، رنگ جذاب این محصول از برند شیائومی نظر شما را جلب خواهد کرد. این اتوی بخار در رنگ بنفش با توان مصرفی ۲۰۰۰ وات طراحی و تولید شده است. اتو شیائومی دارای یک مخزن آب بوده که ۲۸۰ لیتر ظرفیت دارد. جنس کفی اتو از سرامیک بوده و جای نگرانی برای چسبیدن لباس به کفی اتو وجود ندارد.

از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به سیستم ضد رسوب، سیستم قطع اتوماتیک و… اشاره کنیم. همچنین بخاردهی اتو قابلیت تنظیم داشته و شما می‌توانید از حالت بخاردهی عمودی نیز استفاده کنید.

قیمت تقریبی این محصول در بازار بین ۱،۱۵۰،۰۰۰ تا ۱،۵۰۰،۰۰۰ تومان است.

اتو شیائومی مدل درما HS300

اتو شیائومی

طراحی این محصول از برند شیائومی بسیار متفاوت و جذاب بوده و هعمین امر باعث شد تا افراد بیشتری برای خرید آن اشتیاق نشان دهند. اتو شیائومی مدل درما دارای یک مخزن آب بوده که قابلیت جدا شدن دارد. پس از متصل شدن کابل به جریان برق و روشن شدن اتو، مدت زمانی لازم است تا کفی دستگاه داغ شود. این بازه زمانی در اتو شیائومی بسیار کوتاه بوده و تنها ۳۵ ثانیه طول می‌کشد تا دستگاه داغ شود. همچنین مواد آلومینیومی که در ساخت کفی اتو استفاده شده است نیز بر روی داغ شدن کفی در مدت زمانی کوتاه تأثیرگذار است.

حتما بخوانید
معرفی 3 فروشگاه برتر لوازم آرایشی و بهداشتی+ 2 وب سایت سلامتی

 

قدرت دستگاه در افزایش حجم بخار و سیستم قوی کانال هوای گرم دو هسته‌ای از دیگر قابلیت‌های اتو شیائومی بوده که باعث از بین رفتن کامل چروک‌ها می‌شود. ساختار این محصول به شکلی است که حرکت جریان آب در آن کنترل شده و از نشت آب جلوگیری می‌کند.

با توجه به قابلیت‌ها و طراحی منحصر به فرد این محصول شما می‌توانید بین ۲،۲۰۰،۰۰۰ تا ۳،۸۰۰،۰۰۰ برای اتو شیائومی هزینه کنید.

اتو شیائومی مدل HS218

یکی دیگر از تولیدات متفاوت برند شیائومی، اتوی بخار مدل درما ۲۱۸ است که به شکل یک چکش طراحی شده است. این محصول دارای یک دسته بوده و به صورت عمودی بخاردهی را انجام می‌دهد. به این معنا که شما برای صاف کردن چروک‌های لباس‌های خود باید این اتو را به صورت عمودی بر روی لباس قرار دهید.

توان مصرفی این اتو هزار وات بوده و صفحه آن از جنس سرامیک است. سیستم ضد رسوب و قابلیت تنظیم میزان بخاردهی از دیگر قابلیت‌های آن محسوب می‌شود.

این محصول با قیمتی حدود ۱،۷۴۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید