در کل تلویزیون های سامسونگ از همه لحاظ بهترینند

یکی از تلویزیون های پرطرفدار که شاید از قدیم الایام معروف بوده. و ثابت کرده که بهترین برند موجود در بازار است.تلویزیون سامسونگ از کیفیت تصویر HD و FULL HD و ۴K برخوردارند. شرکت سامسونگ در سال ۱۹۳۰ در کره تاسیس شد و از آن زمان به بعد بصورت چشمگیری رشد و پیشرفت کرده است. شرکت سامسونگ نه تنها در تلویزیون بلکه در سایر لوازم خانگی با داشتن هزاران کارمند پیشرفت های فراوانی داشته. این تلویزیون در قالب صفحات تخت و منحنی نیز ساخته شده اند. و همچنین سیستم عامل اکثر تلویزیون های هوشمند سامسونگ تایزن می باشد. که امکانات فراوانی همچون وبگردی و دستورات صوتی را دارا می باشند. و امکان بروزرسانی سیستم عامل و نرم افزارهای این تلویزیون می باشد. تلویزیون QLED یکی از آن تلویزیون های با کیفیت شرکت سامسونگ که اخیرا ساخته شده که در آن از فناوری کوانتومی رنگی استفاده می شود. در کل تلویزیون های سامسونگ از همه لحاظ بهترینند. چه برای گیمینگ و چه برای تماشای فیلم و ورزش که میزان تاخیر در ورودی بسیار کم است. در بیشتر این تلویزیون ها از نوع IPS می باشد که دید وسیع و گسترده ای دارد. و کاربران در هر زاویه ی که بخواهند می توانند تماشا کنند بدون اینکه از کیفیت آن بکاهد. فروش و عرضه ی انواع مدل های سامسونگ در سایزهای مختلف با گارانتی معتبر. سامسونگ با طراحی شیک و زیبا به راحتی با دکور خانه ی شما سازگار است. این تلویزیون را در مدل های مختلف در فروشگاه فورکی بازار خریداری نمایید.

  • تلویزیون NeoQLED: مونتاژ مصر
  • مجهز به ساب ووفر داخلی برای تولید صدای باس بهتر
  • پشتیبانی از لیست زمانبندی پخش برنامه ها یا EPG
  • فناوری Wide Viewing Angle
  • دارای ۲ ورودی آنتن
  • دارای ویژگی Hotel Mode برای نصب در مکان هایی نظیر هتل
حتما بخوانید
معرفی بخاری گازی ایران شرق

تبلت Nexus ۷ به عنوان اولین دستگاه مجهز به این نسخه در تاریخ ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۲ منتشر شد. اندروید نسخه ۴٫۲ یا آبنبات ژلهای قرار بود در تاریخ ۲۹ اکتبر ۲۰۱۲ توسط شرکت گوگل در مراسمی در شهر نیویورک معرفی شود اما این مراسم به دلیل وقوع توفان moloudimall.com سندی منتفی شد. گوگل این مراسم زنده را تمدید نکرد و معرفی این نسخه از اندروید را در اخبار تحت عنوان «طعم جدیدی از آبنبات ژلهای» انجام داد. اولین دستگاههایی که از این نسخه استفاده کردند، گوشی Nexus ۴ شرکت الجی و تبلت Nexus ۱۰ شرکت سامسونگ بودند که در تاریخ ۱۳ نوامبر ۲۰۱۲ وارد بازار شدند. اندروید نسخه ۴٫۴ یا کیت کت در تاریخ ۳ سپتامبر ۲۰۱۳ برای اولین بار معرفی شد. به گفته شرکت گوگل، صاحبامتیاز سیستم عامل اندروید، بیش از ۵۰ میلیون شکلات مخصوص در بازارهای آمریکا، انگلستان، کانادا و خاورمیانه منتشر شد. با خرید این شکلاتها میتوانستند در قرعه کشی گوگل شرکت کنند.

تلویزیون سامسونگ اصل کره

با فناوری Adaptive Sound شما همیشه بهترین تجربه صوتی را از تلویزیون ۲۰۲۱ سامسونگ ۷۵AU8000 خواهید داشت. این تکنولوژی صدا را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم می کند و بهترین حالت ممکن را ارائه می دهد. سامسونگ این تلویزیون را به قابلیت Bluetooth Audio نیز مجهز کرده است تا با استفاده از آن بتوانید محنوای صوتی مورد نظر خود را از طریق تلفن همراه بر روی تلویزیون پخش کنید. همچنین تکنولوژی دیگری وجود دارد که دقیقا نقطه مقابل تکنولوژی Bluetooth Audio است. با تکنولوژی TV Sound to Mobile همانطور که از اسمش پیداست، شما می توانید صدای تلویزیون را بر روی موبایل خود داشته باشید. این قابلیت زمانی به کار می آید که نمی خواهید برای کسی مزاحمت ایجاد شود و به راحتی محتوای مورد علاقه خود را تماشا کنید. قدرت صدای تلویزیون ۷۵ اینچ سامسونگ AU8000 قابل قبول است اما اگر به دنبال توان صوتی بیشتری هستید می توانید از طریق سایت دی جی بانه اقدام به خرید سیستم صوتی حرفه ای، ساندبار و یا سینمای خانگی کنید.

حتما بخوانید
تلویزیون سامسونگ بهتر است یا سونی؟

و در آخر این که مین برد تلویزیون خراب شده میباشد و میبایست مین برد تعویض شود. یکی از دلایل اصلی خاموش شدن ناگهانی تلویزیون نوسان برق میباشد که باعث خرابی برد پاور تلویزیون میشود. برد پاور در بیش مواقع قابل تعمیر میباشد و در منزل و محل مشتری انجام میشود. در کل برای جلوگیری از خرابی تلویزیون میبایست چند نکته را رعایت نمایید. ابتدا این که حتما از محافظ برق استفاده نمایید که در مواقع نوسان برق جلوی خرابی گرفته شود. دوم برای این که از کابل hdmi استفاده نمایید حتما از کابل مرغوب تهیه نمایید. پیش از استفاده از فلش مموری آن را moloudimall.com ویروس کشی نمایید. در این حالت اول برق ورودی تلویزیون را چک نمایید در بعضی از مواقع محافظ خراب میشود و ولتاژ ضروری برای روشن شدن تلویزیون را نمی دهد و بهتر میباشد که تلویزیون را به برق مستقیم بزنید. در صورتی که محافظ مشکلی نداشت و چراغ استند بای تلویزیون روشن بود احتمال فراوان برد پاور تلویزیون خراب شده میباشد و برد پاور قابل تعمیر میباشد.

«Sonny» هم بهمعنای پسربچه است؛ که ترکیب این کلمات در واژه سونی گروهی کوچک از جوانان پرانرژی را که علاقه زیادی برای ایدههای جدید و پیشرفت دارند، معرفی میکرد. در آن زمان که یک شرکت ژاپنی برای نام خود به حروف لاتین متوسل شود و از علایم و اشکال محلی استفاده نکند، اقدام عجیبی بود. تی.تی. کی از خدمات بانکی میتسویی بهره میبرد، که ترجیح میداد نامی هم چون «Sony Electronic Industries» یا «Sony Teletech» برای این شرکت انتخاب شود. اما موریتا
نمیخواست نام این شرکت را با یک نوع صنعت خاص پیوند دهد و در نهایت هم ایبوکا و هم بانکدارها را با ایده خود موافق سازد. در سال ۱۹۵۸ این شرکت نام حقوقی «سونی» را برای خود انتخاب کرد که در هر زبانی به راحتی قابل خواندن و تلفظ است. اگر نخستین محصول تی.تی. کی یک نوع کتری برای برنج بود، سونی خیلی زود خود را با محصولات رادیوییاش معرفی کرد.

حتما بخوانید
CES 2021؛ از بزرگترین نمایشگاه دیجیتالی امسال چه انتظاری داریم؟

در زیر می توانید یکی از ویدیوهای ارسالی از مشتریان خوب افرالند را ببینید که رضایت خود را از خرید این نمایشگر اعلام می کند. در تب ویدیو مشتری می توانید ویدیوهای بیشتری را از خریداران این محصول ببینید. برای مشاهده ویدیوهای بیشتر به بخش ویدیو مشتری همین صفحه مراجعه کنید. پردازنده کوانتومی Quantum Processor 4K کیفیت تصویر را در شرایط عالی بهینه می کند و تمام محتوای شما را بهبود می بخشد. به لطف استفاده از فناوری QLED و بک لایت Dual LED می توانید بهترین کیفیت تصویر را برای فیلم های خود داشته باشید. با استفاده از قابلیت AI Upscaling می توانید محتواهای خود را تا وضوح ۴K ارتقاء دهید و کیفیتی بی نظیر را در اختیار داشته باشید. فارغ از قابلیت های هوشمند و کیفیت تصویر عالی فورکی، Q70 دارای طراحی بی نظیر و متفاوتی نیز هست. پایه صفحه در وسط، ضخامت بسیار کم(حتی کمتر از Q80) و صدایی باکیفیت از ویژگی هایی است که می توان برای این تلویزیون تعریف مولودیمال کرد.

این تکنولوژی باعث می شود تا LED هایی که نور پس زمینه را تولید می کنند بتوانند رنگ های گرم و سرد را با توجه به محتوای در حال پخش تولید کنند و کنتراست تصویر بهتری ارائه دهند. تکنولوژی Dual LED در کنار تکنولوژی UHD Dimming، Mega Contrast و Contrast Enhancer کنتراست تصویر بسیار خوبی ارائه می دهد. سامسونگ در تلویزیون های ارزان قیمت ۲۰۲۰ خود از تکنولوژی کریستال نیز استفاده نموده است. تلویزیون های کریستالی سامسونگ طیف رنگ گسترده تر و روشنایی تصویر بیشتری را نسبت به تلویزیون های ال ال دی معمولی نمایش می دهند و باعث واقعی تر شدن تصاویر می شوند. و HLG پشتیبانی می کند. این تلویزیون دارای تکنولوژی Dynamic Crystal Color نیز می باشد و طیف گسترده ای از رنگ ها را تولید می کند. سامسونگ در تلویزیون های کریستالی جدید خود از پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K استفاده نموده است و تصاویر بسیار با کیفیتی را تولید می کند.

  1. شرایط استفاده
  2. پشتیبانی از ویژگی Auto Motion Plus
  3. Afraland – 9 ماه پیش
  4. قابلیت Connect Share
  5. عدم برخورداری مدل TU7072 از فناوری Connect share
  6. مدل Q60R
  7. وضوح فول اچ دی FHD
  8. توقف تصویر پس از روشن شدن دستگاه
حتما بخوانید
سرنوشت کالاهای مرجوعی در دیجی‌کالا چه می‌شود؟

برای توجه به بروز بودن و خرید تلویزیون ال جی از بانه لازم است به سال ساخت تلویزیونها توجه نمایید . چراکه قیمت جدیدترین تلویزیون ال جی ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ با کیفیت k8 و فورکا اولترا اچ دی . در مقایسه با تلویزیون ال جی ۴۹ اینچ اسمارت فول اچ دی ۲۰۲۰ بیشتر است . اگر تمایل دارید که خرید آنلاین تلویزیون ال جی خود را محدود به موارد خاص نکنید توجه شما را به مدل نانوسل nanocell ، اولد oled جلب می کنیم . البته اینچ های متوسط را میتوانید ارزان تر بخرید . برای خرید led lg تی وی اصل کره و دیگر مدلها از همین صفحه استفاده نمایید. بزرگترین سایزها در خرید تلویزیون lg بر اساس اینچ شامل بزرگترین تی وی ال جی ۸۵ اینچ ۷۵ و ۸۰ اینچ ۷۰ می باشد. در این سایز ۷۵ اینچ جزو پرفروش ترین ، جدیدترین مدلهاست . برای خرید آنلاین و اینترنتی تلویزیون ال جی بانه لازم است اینچ و مدل مورد نظرتان را معین کنید .

دیدگاهتان را بنویسید