دروغ و دروغ های لعنتی درباره تلویزیون سامسونگ

samsung tvچنانچه در رابطه با هر یک از بخش های شرح داده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، میتوانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید. آیفون ها و آیپد های اپل که از سیستم عامل iOS بهره میبرند، میتوانند با استفاده از روش های مختلفی به تلویزیون های برندهای مختلف وصل شوند. نحوه اتصال آیفون به تلویزیون با استفاده از دو روش فوق به طور جامع در مقاله “روش های اتصال آیفون به تلویزیون” آموزش داده شده است. بنابراین برای کسب اطلاعات دقیق در مورد دو روش نام برده شده از مقاله ضمیمه شده استفاده کنید. همچنین توصیه میکنیم که برای آشنایی با اپل تی وی (Apple TV) حتما مقاله “معرفی و آشنایی با اپل تی وی ۲۰۱۵ (Apple TV 2015)” را مطالعه کنید. پیش از اینکه توضیحات اصلی این بخش را آغاز کنیم، باید اشاره داشته باشیم که اگر تلویزیون و گوشی شما محصولی از برند سامسونگ است، بهترین روش وصل کردن گوشی به تلویزیون مربوط به استفاده از اپلیکیشن Smart View میشود.

  1. پشتیبانی از ویژگی ConnectShare
  2. اچ پی
  3. سیستم عامل webOS نسخه ۶
  4. عدم برخورداری از فناوری Q-Symphony
  5. تصویر وضوح ندارد و تار است
  6. Neo QLED
  7. پشتیبانی از پروتکل IPv6

samsung tvمیزان بلندی صدا و کیفیت آن برای یک تلویزیون ۴۳ اینچ مناسب است، ولی اگر به صدای قدرتمندتر و با کیفیت تری احتیاج دارید، خرید ساندبار، سیستم صوتی حرفه ای و یا سینمای خانگی به شما پیشنهاد می شود. تلویزیون هوشمند سامسونگ TU8000 مجهز به سیستم عامل تایزن نسخه ۵.۵ می باشد. سامسونگ تمام تلویزیون های هوشمند ۲۰۲۰ خود را به نسخه ۵.۵ تایزن مجهز نموده است. این سیستم عامل امکانات خوبی در اختیار شما قرار می دهد. این تلویزیون از اینترنت اشیاء یا IoT پشتیبانی می کند و دارای برنامه SmartThings می باشد و شما می توانید از طریق آن خانه هوشمند و سایر لوازم خانگی خود که از اینترنت اشیاء پشتیبانی می کنند را کنترل نمایید. نسخه جدید سیستم عامل سامسونگ از دستیار صوتی بیکسبی (Bixby) برخوردار است. سامسونگ امسال برخی ویژگی های تلویزیون های گران قیمت خود را به تلویزیون های سری TU خود آورده است. این تلویزیون دارای قابلیت Ambient Mode و Gallery است و هنگام خاموش بودن می توانید از آن به عنوان یک اثر هنری یا قاب عکس استفاده نمایید.

حتما بخوانید
از نگهداری گیاهان خانگی تا اپلیکیشن‌های تناسب اندام؛ بهترین‌های سبک زندگی

قیمت تلویزیون سامسونگ

samsung tvیکی از قابلیت های جالب تلویزیون های هوشمند سامسونگ، این است که می توانید صدای آن را در گوشی هوشمند خود پخش کنید. برای این منظور، باید برنامه SmartThings سامسونگ را در موبایل تان دانلود و نصب کنید. این برنامه برای دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده است. پس از آن با مرتبط کردن گوشی و تلویزیون، می توانید صدای برنامه ها یا موسیقی های تلویزیون را در موبایل بشنوید. به لطف این مورد از ترفندهای تلویزیون هوشمند سامسونگ، این امکان را نیز دارید که از گوشی خود برای پخش صدا یا موسیقی در تلویزیون یا برعکس استفاده نمایید. با اسمارت تی وی خود می توانید تصاویر را به صورت خودکار، مطابق با نور محیط تنظیم کنید. Smart Eco Solutions قابلیتی است که میزان روشنایی تلویزیون را مطابق با محیط اطراف تنظیم می کند. حرکت روشنایی هم قابلیت دیگر این برنامه است تا وقتی خواب هستید یا کمتر حرکت دارید، نور صفحه به صورت خودکار کاهش پیدا کند.

اکثریت خود را در مجلس اعلا حفظ خواهد کرد و ۷۶ درصد اتاقها و ۱۲۵ تا از کرسیهای تحت رقابت را برنده خواهد شد. LDP حزبی از نخستوزیر سابق شینزو آبه است که دو روز قبل ترور شد، در حالی که برای نامزد این حزب «کای ساتو» (Kei Satō) برای «نارا» کمپین میکرد. سیاستمداران اسرائیلی بنی گانتس و گیدون سعار اتحاد سیاسی برای مقابله علیه یائیر لاپید بنیامین نتانیاهو شکل میدهند. در خمپاره اندازی روسیه بر روی خارکوف، سه غیرنظامی کشته و ۳۱ تن دیگر مجروح شدند. شهردار میگوید که آخرین خمپاره اندازی، زیرساختهای غیرنظامی را هدف قرار دادهاست. در استان خارکوف که توسط روسیه منصوب شدهاست، در یک انفجار خودرویی ترور شد. در استان خرسون را بعد از برپاسازی حمله متقابل علیه قوای روسی باز پس میگیرد. در بخش کاکئتا یک حمله هوایی کرده و ۱۰ نفر را میکشد. «ایوان موردیسکو» (Iván Mordisco)، یکی از رهبران این گروه طی این حمله هوایی در صحنه بوده و سرنوشتش نامعلوم است. پس از این که نیروهای اوکراینی یک انبار مهمات روسیهای را در شهر نووا کاخوفکا نابود میکنند، انفجار عظیمی رخ میدهد.

حتما بخوانید
از کولر گازی Effect شنیده اید؟ اینجا این است

قیمت تلویزیون سامسونگ دیجی کالا

به ادعای سامسونگ، این تلویزیونهای جدید دقیقترین رنگهای ممکن و بهترین کیفیت تصویر را در این رده ابعادی و ضخامتی ارائه میدهند. علیرغم اینکه تلویزیون S95C سامسونگ مناسبترین گزینه برای گیمرها به شمار میرود، اما بهراحتی میتوان از این تلویزیونها در مکانهایی نظیر پاساژها، مغازهها و فروشگاهها برای مصارف گوناگون نیز استفاده کرد. این تلویزیونها همچنین با ارائه صدای قابل تنظیم و سفارشیسازی، هشت اسپیکر دالبی اتموس و قابلیت تنظیم به عنوان هاب برای پلتفرمهای خانه هوشمند SmartThings یا Matter محصولی از هر نظر کامل به شمار میرود. سامسونگ در CES 2023 در کنار مدل S95C خود از تلویزیونهای پرچمدار QN95C نیز رونمایی کرد. این تلویزیونها روشنایی فوقالعادهای داشته و قابلیت تنظیم رنگ بسیار پیشرفتهای را در اختیار کاربر قرار میدهند. تلویزیون QN95C همچنین به نخستین تلویزیون مینی ال ای دی دنیا با صدای دالبی اتموس تبدیل میشود. این تلویزیون همچنین ضخامتی ۲۰ میلیمتری داشته و از یک دوربین قابل جدا شدن بهره میبرد که برای برقراری تماسهای تصویری، شناسایی ژستهای حرکتی و… بد نیست بدانید که در کنار این محصولات جدید، سامسونگ همچنین نمایشگرهای ۵۷ اینچی Odyssey Neo G9 خود را هم در نمایشگاه CES 2023 رونمایی کرده است. زمان عرضه هیچ یک از مدل های معرفی شده و قیمت آنها هنوز توسط این کمپانی کرهای تایید نشده است.

پلیس ایران رهبر و چهار عضو شبکه جاسوسی که مظنون به همکاری با موسادند را دستگیر میکنند. برای اولین بار در ولز انگلستان، طی پرونده محکومیت «بن اولیور» به زندان در اولد بیلی به دلیل قتل شبهعمد، اجازه داده شد تا از این دادگاه به صورت زنده فیلمبرداری صورت گرفته و در تلویزیون پخش شود. میزان مرگ و ومیر ناشی از ادامه سیل ناگهانی در کنتاکی ایالات متحده به ۲۵ تن افزایش یافت. رکورد سنگینترین بارندگی ۲۷ سال اخیر در امارات متحده
عربی شکسته شد که طی سیلهای امارتهای شارجه و فجیره کشته شدهاند. آمار کشته شدگان سیلهای اخیر در ایران به حداقل ۵۳ تن افزایش یافتهاست. پس از آتشسوزی در پالایشگاه نفتی در تامائولیپاس مکزیک یک نفر کشته و یک نفر دیگر نیز مفقود شدند. شش تن از نظامیان ارتش آزادیبخش بلوچستان و یک سرباز پاکستانی طی درگیریهای ناحیه کیچ واقع در بلوچستان پاکستان کشته شدهاند. هنگامی که حامیان مقتدی صدر به مجلس بغداد واقع در منطقه سبز هجمه بردند، حداقل ۱۲۵ نفر زخمی شدند.

حتما بخوانید
روش‌ها بسیار آسان برای یادگیری هر قسمت درباره تلویزیون سامسونگ

تلویزیون سامسونگ اولد

در بازار گستردهی امروز، با وجود برندها و مدلهای بسیار زیاد تلویزیون، انتخاب یک مدل خوب سخت شده است. برندهای معتبر بسیاری در بازار وجود دارند که محصولات گوناگونی را با قابلیتهای متفاوت روانه بازار میکنند و انتخاب یک گزینهی خوب در بین این همه محصول، بستگی به شما و نیازهایتان دارد. در ادامه با ما در مجلهی خبری کاشانه همراه باشید تا به بررسی و مقایسه دو مورد از موفقترین کمپانیهای تولید کننده لوازم خانگی یعنی ال جی و سامسونگ بپردازیم. در بخشهای بعدی مشخص میکنیم که بهتر است تلویزیون ال جی بخریم یا سامسونگ؟ معرفی بهترینهای این دو برند را نیز در ادامه میتوانید بخوانید؛ ضمن اینکه در پایان بهترین راه شناسایی تلویزیون اصل و تقلبی را نیز بررسی میکنیم. تلویزیون ال جی یا سامسونگ کدام بهتر است؟ سوالاتی مانند “تلویزیون ال جی بهتر است یا سامسونگ” و یا “تلویزیون ال جی بخریم یا سامسونگ” روزانه چندین بار در فضای مجازی مطرح میشود. برای پاسخ به این سوال ابتدا باید مشخص کنید که تلویزیون را برای چه استفادهای میخواهید.

این تفاوت منجر به انواع مختلف عوامل کیفیت تصویر میشود که برخی از آنها از LCD (و QLED) پشتیبانی میکنند، اما بیشتر آنها از OLED بهره میبرند. گذشته از برندهای آمریکایی که در بالا به آنها اشاره شد، پاناسونیک، فیلیپس، گروندیک و سایر تولیدکنندگانی که تلویزیونهای OLED در اروپا میفروشند، همه از پنلهایی استفاده میکنند که شرکت الجی دیسپلی تولید میکند. براساس بررسیهای ما، در ادامه چند مقایسهی کلی وجود دارد که بین این دو نوع انجام دادهایم. تفاوت در کیفیت تصویر تلویزیونهای QLED بیشتر از OLED است. سامسونگ و تیسیال (TCL) هر کدام دارای چندین سری تلویزیون QLED هستند و عملکرد گرانترین مدلهای آنها بسیار بهتر از ارزانترین مدلهای این محصولات است. این امر عمدتاً به این دلیل است که بخش اعظمی از بهبودهای عملکرد کیفیت تصویر در سریهای QLED به آن صورت ارتباط بسیار زیادی با نقاط کوانتومی ندارد. در عوض، آنها دارای Local Dimming بهتر، روشنایی درخشانتر و زاویه دید بیشتر هستند که به این تلویزیونها کمک میکند تا عملکرد بهتری از QLED داشته باشند (و تلویزیونهای غیر QLED) فاقد آن موارد اضافی هستند.

  • عدم برخورداری از حالت Gallery Mode و Ambient Mode
  • ویژگی Auto Motion Plus جهت پخش روان تصویر
  • قابلیت Multiroom Link
  • دو پورت USB
  • لباسشویی هیتاچی
  • برخورداری از فناوری VVR
  • Samsung GalaxyS7
  • قابلیت رمزگشایی صدای ۵٫۱
حتما بخوانید
هرآنچه باید قبل از خرید اجاق گاز بدانید

در بحبوحهٔ بدترین بحران اقتصادی سریلانکا از ۱۹۴۸ میلادی، استعفای راجاپاکسا مورد تقاضاست. دفتر نخستوزیری اعلام میکند که رانیل ویکرماسینگه پس از این که رهبران حزب در پارلمان خواستار استعفایش شدهاند، راضی به استعفا شدهاست. اقامتگاه خصوصی ویکرماسینگه دچار آتشسوزی شدهاست. میگوید که راجاپاکسا در ۱۳ ژوئیه راضی به استعفا شدهاست. رئیسجمهور ولودیمیر زلنسکی، سفرای اوکراین در آلمان، هند، جمهوری چک، نروژ و مجارستان را عزل میکند. ایلان ماسک، مالک شرکت خودروسازی تسلا، از خرید شبکه اجتماعی توییتر منصرف شدهاست. طی یک حمله هوایی روسیه بر روی یک مجتمع آپارتمانی در چاسیو یار واقع در استان دونتسک، حداقل ۲۴ نفر کشته و دهها تن دیگر مفقود شدهاند. شش نفر کشته و هشت نفر دیگر طی تیراندازی جمعی در یک پارتی در لئون، گوآناخوآتوی مکزیک زخمی سایز تلویزیون سامسونگ شدند. بیش از ۱۲۴٬۰۰ سند رسمی از اوبر درز کرده که تلاشهای اوبر برای لابیگری با دولتها برای دریافت رفتار ترجیحی و امتیازگیری بودهاست. شهروندان ژاپنی برای انتخاب اعضای مجلس مشاوران دایت ملی به پای صندوقهای رأی میروند.

دیدگاهتان را بنویسید