جعبه‌گشایی و بررسی چای‌ساز کورکماز مدل A353-06

سال‌ها است که چای‌سازهای برقی جای خود را در آشپزخانه‌ها پیدا کرده‌اند و بسیار محبوب شده‌اند، چون فوق‌العاده سریع‌تر و جمع‌ و جورتر از کتری و سماور هستند. این هفته یک چای‌ساز مدرن و متفاوت را برای جعبه‌گشایی و بررسی انتخاب کرده‌ایم؛ چای‌ساز کورکماز مدل A353-06 که مجهز به یک قوری قهوه‌ساز است.

کورکماز یک برند ترکی معروف است که در ایران طرفداران زیادی دارد. کرکماز سال‌های زیادی است که در زمینه لوازم خانگی فعالیت می‌کند و کیفیت محصولات آن در میان مصرف کنندگان زبانزد است. تفاوت این چای‌ساز با مدل‌های دیگر، قوری قهوه سازی است که در کنار آن قرار می‌گیرد. در این مدل، قوری چای روی کتری قرار می‌گیرد و با حرارت بخار کتری چای را دم می‌کند و قوری قهوه‌ساز هم در کنار کتری قرار می‌گیرد و با اضافه کردن آب و قهوه در عرض ۵ دقیقه به شما یک قهوه ترک خوشمزه و بی‌نظیر می‌دهد. کتری هم در حالت نیمه پر، حدود ۴ دقیقه طول می‌کشد تا آب را به جوش برساند.

کتری مجهز به کلید قطع‌کن خودکار است. کلید‌های کتری و قهوه‌ساز چراغ‌های کوچکی دارند که به تشخیص روشن یا خاموش بودن دستگاه بسیار کمک می‌کند. توان چای‌ساز ۱۶۰۰ وات و قهوه‌ساز ۴۰۰ وات است.

برای بیشتر آشنا شدن با چای‌ساز و قهوه‌ساز زیبا و دوست‌ داشتنی کورکماز مدل A353-06 شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

آن دسته از شرکت‌کنندگان در مسابقه‌های هفتگی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه که عملکرد درخشانی داشته باشند و بتوانند به صورت حرفه‌ای ویدیو بسازند، امکان ورود به پروژه دیجی‌کالا مگ تلنت را دارند.

حتما بخوانید
معرفی برند های مطرح کولر گازی

در این پروژه، دیجی‌کالا با فراهم کردن زنجیره‌ی تأمین کالا و فرصت کسب درآمد، از سازندگان حرفه‌ای ویدیو حمایت می‌کند. اگر انگیزه، امکانات، مهارت و استعداد ویدیوسازی حرفه‌ای را دارید و علاقه‌مندید در دیجی‌کالا مگ تَلِنت فعالیت کنید، در مسابقه‌های هفتگی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه شرکت کنید. ما همه‌ی ویدیوها را بررسی و استعدادها را شناسایی می‌کنیم.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت بیشتر بدانید

دیدگاهتان را بنویسید