جعبه‌گشایی و بررسی جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501

در این قسمت برای جعبه‌گشایی و بررسی یک محصول ایرانی درجه یک با ما همراه باشید. جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501 یک جاروبرقی پرقدرت با قیمت بسیار مناسب است.

شرکت تولید کننده این جاروبرقی پاکشوما است که یکی از برندهای ایرانی محبوب در زمینه تولید لوازم خانگی برقی باکیفیت است. این جاروبرقی مجهز به یک موتور قدرتمند ۲۵۰۰ واتی است. قدرت مکش بسیار خوبی دارد و از فاصله چند سانتی‌متری ذرات را به آسانی مکش می‌کند.

این جاروبرقی یک لوله تلسکوپی با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارد. دستگیره روی لوله به صورت عصایی طراحی شده است و به راحتی به سمت جلو و عقب حرکت می‌کند. سری اصلی جارو که برای تمیز کردن فرش و موکت طراحی شده است، از فرچه‌های خوبی برخوردار است که با استفاده از کلید روی سری می‌توانید این فرچه‌ها را فعال یا غیرفعال کنید.

همراه این جاروبرقی یک کیف لوازم جانبی عرضه می‌شود که در آن سری مخصوص تمیز کردن مبلمان، سری مخصوص تمیز کردن پرده، سری باریک برای تمیز کردن گوشه‌ها و ۴ پاکت ضدآلرژی یک بار مصرف قرار گرفته است. این دستگاه مجهز به فیلتر هپا است و می‌توانید از کیسه‌های جاروبرقی یک‌بار مصرف یا دائمی برای آن استفاده کنید.

توان این جارو برقی قابل تنظیم است و شما می‌توانید با استفاده از کلید روی دستگاه قدرت مورد نظر خود را انتخاب کنید. بدنه دستگه ضدخش است و ۲ شیار برای قرارگیری لوله جاروبرقی روی آن طراحی شده است که از افتادن لوله جلوگیری می‌کند.

برای اینکه بیشتر با جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501 آشنا شوید، شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

حتما بخوانید
نیاز به داشتن ضبط قیمت تلویزیون سامسونگ اصل کره شبکه‌ها

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

آن دسته از شرکت‌کنندگان در مسابقه‌های هفتگی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه که عملکرد درخشانی داشته باشند و بتوانند به صورت حرفه‌ای ویدیو بسازند، امکان ورود به پروژه دیجی‌کالا مگ تلنت را دارند.

در این پروژه، دیجی‌کالا با فراهم کردن زنجیره‌ی تأمین کالا و فرصت کسب درآمد، از سازندگان حرفه‌ای ویدیو حمایت می‌کند. اگر انگیزه، امکانات، مهارت و استعداد ویدیوسازی حرفه‌ای را دارید و علاقه‌مندید در دیجی‌کالا مگ تَلِنت فعالیت کنید، در مسابقه‌های هفتگی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه شرکت کنید. ما همه‌ی ویدیوها را بررسی و استعدادها را شناسایی می‌کنیم.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت بیشتر بدانید

دیدگاهتان را بنویسید