جعبه‌گشایی و بررسی آبمیوه‌گیری کنوود مدل JE680

یکی از لوازم ضروری برای کسانی که به سلامت خود اهمیت می‌دهند، دستگاه آبمیوه‌گیری خانگی است. دستگاهی قدرتمند که توسط آن بتوان یک نوشیدنی تازه و سالم از میوه‌ها و سبزیجات فصل تهیه کرد. در این قسمت ما آبمیوه‌گیری کنوود مدل JE680 را برای شما جعبه‌گشایی و بررسی می‌کنیم.

برند کنوود یکی از تولیدکنندگان مطرح و معروف لوازم خانگی برقی است که محصولاتی با کیفیت بالا تولید می‌کند. این آبمیوه‌گیری مجهز به تیغه‌‌ای بسیار تیز از جنس استیل ضدزنگ است که میوه‌ها و سبزیجات را در کسری از ثانیه خرد می‌کند.

توسط پیچ کنترل طراحی شده روی بدنه دستگاه می‌توانید قدرت و سرعت موتور آن را تنظیم کنید. این دستگاه ۷۰۰ وات قدرت دارد و مجهز به ۲ سرعت متفاوت و قابلیت پالس است. قدرت موتور بالا برای میوه‌ها و سبزیجات سخت‌تر طراحی شده است و با استفاده از حالت پالس می‌توانید به طور لحظه‌ای قدرت موتور را افزایش‌ دهید تا از گیر کردن مواد غذایی سخت در تیغه جلوگیری کنید.

دهانه ورودی قطر زیادی دارد که اجازه وارد کردن میوه‌ها و سبزیجات با حداقل برش را به شما می‌دهد. پارچ آبمیوه‌گیری با گنجایش ۷۵۰ میلی‌لیتر هم امکان سرو آبمیوه برای چند نفر را به شما می‌دهد. دستگاه ۳.۷۱ کیلوگرم وزن دارد و ظاهر آن ساده و زیبا است.

برای بیشتر آشنا شدن با آبمیوه‌گیری کنوود مدل JE680 و ارزش خرید آن، شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

آن دسته از شرکت‌کنندگان در مسابقه‌های هفتگی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه که عملکرد درخشانی داشته باشند و بتوانند به صورت حرفه‌ای ویدیو بسازند، امکان ورود به پروژه دیجی‌کالا مگ تلنت را دارند.

حتما بخوانید
بخاری برقی فن‌دار چی بخریم؟ بخاری برقی فن‌دار چگونه کار می‌کند؟+ معرفی و مقایسه محصولات

در این پروژه، دیجی‌کالا با فراهم کردن زنجیره‌ی تأمین کالا و فرصت کسب درآمد، از سازندگان حرفه‌ای ویدیو حمایت می‌کند. اگر انگیزه، امکانات، مهارت و استعداد ویدیوسازی حرفه‌ای را دارید و علاقه‌مندید در دیجی‌کالا مگ تَلِنت فعالیت کنید، در مسابقه‌های هفتگی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه شرکت کنید. ما همه‌ی ویدیوها را بررسی و استعدادها را شناسایی می‌کنیم.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت بیشتر بدانید

دیدگاهتان را بنویسید