تنظیم کانال تلویزیون سامسونگ

samsung tvسری جدید تلویزیونهای سامسونگ مانند دیگر برندها بطور اتوماتیک مجهز به گیرنده دیجیتال بوده و از این رو با یک کانال یابی ساده میتوان به شبکههای تحت پوشش دیجیتال دسترسی داشت. در سیستم عامل تلویزیون سامسونگ از میانبری به نام Smart Hub استفاده شده که دسترسی سریع به برنامهها و تنظیمات این دستگاه را فراهم می کند. در ادامه برای آشنایی با کانال یابی دیجیتال تلویزیون سامسونگ از طریق تنظیمات این دستگاه با ما همراه باشید. تنظیم کانال تلویزیون سامسونگ با توجه به دسترسیهای انجام شده در طراحی این دستگاه به دو صورت دستی و اتوماتیک صورت میگیرد. پس از نصب آنتن و انجام تنظیمات اولیه تلویزیون سامسونگ مثل زبان، کشور مربوطه و موارد دیگر با توجه به مراحل زیر کانال یابی دیجیتال سامسونگ را شروع میکنیم. پس از اطمینان از تجهیز بودن تلویزیون به گیرنده دیجیتال با ورود به تنظیمات و استفاده از میانبر Smart Hub و اجرای مراحل زیر کانال یابی اتوماتیک را انجام دهید.

تلویزیون سامسونگ ال ای دی

قیمت تلویزیون سامسونگتلگرام در ۱۰ اردیبهشت ۹۷ مجدداً در ایران به دستور قضایی از دسترسی کاربران خارج شد. در این دستور همچنین آمده بود که تلگرام اقدام به فعالیت غیرقانونی و بیضابطه در فضای مجازی کشور کرده و حتی عملیات تروریستی گروهک داعش در مجلس شورای اسلامی و مقبره روحالله خمینی در این فضا سازماندهی شدهاست. آذری جهرمی هم در چند جمله اعلام کرده بود که «وزارت ارتباطات متولی فیلترینگ نیست». اواخر اردیبهشت ماه ۹۷ روزنامه صبح نو گزارشی دربارهٔ مذاکرههای پنهایی آذری جهرمی با پاول دوروف مدیر تلگرام منتشر کرد. در حالی که وزارت ارتباطات هزینه زیادی صرف خرید سرورهای شبکه توزیع محتوای پیامرسان تلگرام (CDN) کرده بود اما حسام الدین آشنا، مشاور رئیسجمهوری خبر لغو استقرار سرورهای تلگرام در ایران را منتشر کرد. در این گزارش آمده بود که در نیمه نخست سال۹۴، پاول دوروف مدیر تلگرام در سفری به تهران میآید و با دولتیها به مذاکره مینشیند. توافقات انجام، و بنابر ادعای دولتیها قرار میشود کانالهای مستهجن توسط تلگرام فیلتر شود اما ظاهراً در اعتراضات دی ماه ۹۶ مدیر تلگرام تقاضای ایران مبنی بر مسدودسازی کانالهای تروریستی را بیجواب میگذارد.

حتما بخوانید
چگونه تلویزیون سامسونگ را بدون ریموت کنترل کنیم؟

Samsung The Frame، سبک طراحی که در سال ۲۰۲۰ به کار گرفته شد، کامل ترین تلویزیون الهام گرفته از نقاشی سامسونگ بود که در زمان راه اندازی آن وجود داشت و تا به امروز همچنان پابرجاست. به ویژه به این دلیل که اکنون نسخه های جدید تر و به روزتری نیز وجود دارد. با پوشش فلزی برجسته، قاب های قابل تنظیم و عملکرد Art Mode که آثار هنری و عکس های کلاسیک را نمایش می دهد، تلویزیون های سامسونگ را به اوج شکوفایی خود می رسانند. طراحی بدون فریم، یکی از ویژگی های کلیدی تلویزیون های سامسونگ است، اما چیزهای بیشتری از ظاهر زیبای آن وجود دارد. Samsung The Terrace اولین تلویزیون دارای صفحه نمایش ضد آب است که به گفته این کمپانی حتی اگر فوتبال را زیر باران تماشا کنید خراب نمی شود. این بزرگترین تولید کننده تلویزیون در جهان، تلویزیون های مخصوص فضای باز را طرحی کرده است تا افرادی که دوست دارند از نمایشگر های خود خارج از چیدمان سنتی اتاق نشیمن استفاده کنند، از این تلویزیون بی نظیر استفاده کنند.

↑ «آقای گل لیگ دسته یک در پرسپولیس»، روزنامه اعتماد، ش. ↑ «شکایت از باشگاه پرسپولیس». وبگاه بازیاب. ۳۰ مهر ۱۳۸۷. بایگانیشده از اصلی در ۱۷ فوریه ۲۰۰۹. دریافتشده در ۱ آذر ۱۳۸۷. ↑ «مدیرعامل سرخپوشان: دیهیم باید بازیکنان ما را بگیرد»، روزنامه ایران تلویزیون چه سایزی ورزشی، ش. ↑ «پرسپولیس تیم دوم ندارد». وبگاه رسمی باشگاه پرسپولیس. ۲۲ مرداد ۱۳۸۸. بایگانیشده از اصلی در ۱۶ اوت ۲۰۰۹. دریافتشده در ۲۵ مرداد ۱۳۸۸. ↑ «رضا شاهرودی جانشین احتمالی میناوند در تیم «ب» پرسپولیس». وبگاه گل. ۲۳ نوامبر ۲۰۰۹. دریافتشده در ۱۲ دسامبر ۲۰۰۹. ↑ «میناوند: اسم بازیکنان تیم را هم نمیدانستم». خبرگزاری فارس. ۱ آذر ۱۳۸۸. بایگانیشده از اصلی در ۶ مه ۲۰۱۲. دریافتشده در ۱۵ آذر ۱۳۸۸. ↑ «تیم «ب» پرسپولیس قهرمان باشگاههای تهران شد». وبگاه رسمی باشگاه پرسپولیس. ۱۴ اسفند ۱۳۹۰. بایگانیشده از اصلی در ۱۲ مه ۲۰۱۲. دریافتشده در ۱۴ اسفند ۱۳۹۰. ↑ «پرسپولیس قائمشهر تحت حمایت باشگاه پرسپولیس». خبرگزاری فارس. ۴ مهر ۱۳۹۱.

حتما بخوانید
معرفی انواع پنکه و کاربردهای آن

سپس گزینه Power را از روی تلویزیون لمس کرده و بعد از آن گزینه ای تحت عنوان Smart Hub را در منوی اصلی پیدا کنید. حالا با کمک ریموت کنترل، گزینه APPS را یافته و انتخاب کنید. در منوی باز شده، به سمت پایین حرکت کنید تا به گزینه Samsung Apps برسید. حالا لیستی از تمامی برنامه های موجود را روی نمایشگر تلویزیون تان مشاهده می کنید. دسته بازی را انتخاب کنید تا تمامی بازی های موجود را مشاهده کنید. با کمک گزینه های رفت و برگشت در کنترل تلویزیون در میان بازی ها گشت و گذار کرده و باز
ی مورد نظر را انتخاب و Enter کنید. اگر بازی رایگان نبود، گزینه On Screene را از بخش Smart Hub پیدا نموده و انتخاب کنید. پس از فعال شدن گزینه دانلود، دکمه Enter را بزنید تا فرایند دانلود شروع شود. پس از اتمام بارگیری و نصب بازی می توانید آن را با گزینه Run اجرا کنید و یا ضمن انتخاب Close به لیست برنامه ها بازگردید.

  • پشتیبانی از فناوری Smart things
  • سیستم Motion Pro برای نمایش روان صحنههای سریع
  • کارت گرافیک
  • بلوتوث نسخه ۴.۲
  • سال ساخت: ۲۰۲۲
  • پشتیبانی از قابلیت Sound Share یا اشتراک گذاری صدا
  • پشتیبانی از Quick Access

سیستم عامل تایزن در نظر گرفته شده نسخه ۵.۵ و جدید میباشد که امکانات مختلفی از قبیل امکان نصب برنامه های گوناگون را دارد. پشتیبانی می کند. با ویژگی HDMI Quick Switch امکان جا به جایی سریع بین ورودی های HDMI امکان پذیر میباشد. جهت بهبود عملکرد گیمرها حالت Auto Game Mode در تلویزیون هوشمند سامسونگ ۶۵TU7100 گنجانده شده است. در این سری از تلویزیون اینترنتی HbbTV پشتیبانی می شود که بسته به منطقه جغرافیایی نسخه متفاوتی دارد. با پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل و الکسا می توانید بوسیله دستورات صوتی امور مختلفی را انجام دهید. در ادامه، توضیحات بیشتری در رابطه با برخی ویژگی های اصلی تلویزیون TU7100 را خواهید خواند. محتویات و سرویس های نشان داده شده در عکس ممکن است در مناطق جغرافیایی مختلف در دسترس نبوده یا بدون اطلاع تغییر کنند. سیستم عامل از جمله مواردی است که بسته به برند تولید کننده و حتی مدل محصول می تواند متفاوت باشد.

حتما بخوانید
۹ مرحله‌ی آسان اما ضروری برای مرتب کردن کیف لوازم آرایش

samsung tvدر پرسشنامهای که از پرسش شوندگان میپرسد «اولین حامی مالی که به نظرتان میرسد چیست؟ »، نام آیوا که بیش از یک دهه پیش حامی مالی این تیم بوده، از ماری براون که در زمان انجام پژوهش حامی مالی باشگاه بودهاست، بیشتر ذکر شدهاست. که پس از فسخ یکجانبه قرارداد از سوی پرسپولیس در سال ۱۳۹۰، از باشگاه شکایت کرد. پرسپولیس پیشتر با حامیان دیگر خود مانند بهگل و جگوار نیز به مشکل خورده بود. تأمین لباسهای این باشگاه را بر عهده دارد. از تامینکنندگان پیشین لباس باشگاه میتوان جورابان، حصاری و دایی را نام برد. بهطور مثال، جورابان در قرارداد خود با باشگاه ۳۰٪ از عواید فروش لباسها را به پرسپولیس میداد. البته بر خلاف روال معمول در فوتبال جهان و همانند دیگر باشگاههای ایرانی، تامینکنندگان لباس پولی بابت حمایتشان به پرسپولیس پرداخت نمیکنند. باشگاه پرسپولیس مالک یک ساختمان ۵ طبقه در خیابان شیخ بهایی تهران است. این ساختمان در زمین اهدایی فدراسیون فوتبال ایران ساختهشده و دفتر باشگاهاست. در سال ۱۳۸۷ قرار بود موزه پرسپولیس در این مکان راهاندازی شود.

فناوری UHD سطح جدید از رنگ کریستالی پویا و تغییرات آن ارائه می دهد تا شما به راحتی شاهد ظرافت های موجود در تصویر شوید. تاریک ترین و روشن ترین صحنه ها را در تصویر ببینید! وجود فناوری HDR انقلاب عظیمی را در تلویزیون ها به وجود آورده است تا کاربران بتوانند صحنه های تاریک و خیلی روشن را در طبیعی ترین حالت ممکن بر روی صفحه نمایش تلویزیون ببینند و لذت ببرند. محدوده ی دینامیکی بالا، دامنه ای وسیع از رنگ ها را در تلویزیون شما به وجود می آورد تا بتوانید طیف عظیمی از رنگ ها و جزئیات بصری را در تاریک ترین صحنه ها ببینید. تلویزیون ۵۵BU8000 از فناوری به روز دنیا یعنی HDR برخوردار است و از نسخه های به روز رسانی شده ی HDR10 و HGL پشتیبانی می کند. بعد از کیفیت تصویر یکی از مهم ترین اجزای سازنده ی هر تلویزیون، پردازنده ی آن است که باعث ارتقای رزولوشن تصویر می شود. هر تصویر قبل از این که بر روی نمایشگر برود باید از مرحله پردازش موفق بیرون بیاید.

  • افرالند – ۹ ماه پیش
  • امکان نصب بر روی دیوار
  • نمایش همه محصولات نظافت فردی
  • مجهز به Sports Alert جهت هشدار شروع و پایان مسابقات ورزشی
  • قابلیت Remote Access
حتما بخوانید
بهترین فرصت برای خرید لوازم جانبی دیجیتال

قابلیت Wi-Fi داخلی به شما اجازه دسترسی یافتن به تجهیزات سازگار که در نزدیکی قرار دارند، شامل تجهیزات همراه را می دهد. با فن آوری ابری می توانید در مواقعی که خانه نیستید نیز بیشترین بهره را از فایل ها و محتواهای خویش ببرید. با قابلیت های ارتباطی بهتر می توانید فایل ها و برنامه های چندرسانه ای خود را آسان تر به اشتراک گذاشته و از آنها لذت ببرید. استفاده از قابلیت ذخیره سازی در وب مستلزم ثبت نام جداگانه نزد یک ارائه کننده ثالث فضای ذخیره سازی می باشد. تعامل صوتی در تمام زبان ها، گویش ها و مناطق موجود نمی باشد. برای بهره مندی از برخی قابلیت ها و ویژگی های تعامل هوشمند ممکن است نیاز به دسترسی اینترنتی باشد. ۱. تعامل هوشمند در تمام زبان ها/گویش ها و مناطق موجود نمی باشد. ۲. سطح امنیت تشخیص چهره به اندازه ورود با شناسه و اسم رمز بالا نیست. ۶. برنامه ها و محتواهای ارائه شده از طریق Smart Hub ممکن است در طبقه بندی محصولات، مدل ها و مناطق مختلف با هم تفاوت داشته باشند. برای آگاهی بیشتر به سایت اصلی شرکت تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ ۵۵AU7000 سامسونگ مراجعه نمایید.

باور کردن هر یک از از آن ۱۰ افسانه درباره خرید تلویزیون سامسونگ شما را از رشد نگه می‌دارد

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از خرید تلویزیون سامسونگ سری AU8072 دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید