تلویزیون ال جی یا سامسونگ؟

اگر در تهران زندگی می کنید. احتمالاً برای خرید تلویزیون به خیابان جمهوری سر خواهید زد. اینجاست که داستان تازه شروع می شود. برندهای مختلف با ادعاهای خاص خود و البته که با قیمت های قشنگ و بالای خودشان. اما واقعاً چه باید کرد؟ کدام برند بهتر است؟ کیفیت پخش سه بعدی کدام یک لذت بخش تر است و در حالت کلی بهتر است چقدر خرج کنیم؟ با من همراه باشید تا در ادامه ببینیم می توانیم پاسخ این سوالات را بیابیم یا نه؟ سامسونگ و ال جی بیشترین حضور را در بازار ایران دارند. در کنار آنها می توان برندهای سونی و شارپ و پاناسونیک را هم دید که از برندهای ژاپنی هستند و در آخر ایکس ویژن که با پنل کره ای و در ایران ساخته می شود. کدام برند بهتر است؟ مطمئناً با ورود به بازار متوجه خواهید شد که چرا این دو برند را اول از همه با هم مقایسه می کنم. تقریباً بازار را قرق کرده اند.

  • رزولوشن: ۴K
  • مجهز به PQI برابر با ۱۵۰۰
  • مدل TU7172
  • تکنولوژی DLNA جهت به اشتراک گذاری محتوا در شبکه داخلی
  • دلایل چشمک زدن چراغ قرمز تلویزیون سامسونگ
  • افرالند – ۱ سال پیش
  • دارای وای فای نسخه ۵

از سری محصولات با کیفیت و هوشمند کمپانی سامسونگ بوده که دارای قابلیت و کارایی های متمایزی است. و HLG می باشد که این محصول را برتر کرده است. تلویزیون ۵۰ اینچ ۴K اسمارت سامسونگ ۵۰AU7000 با طراحی شیک و مدرن خود در هر مکانی جلوه خاصی داشته و دکوراسیون خانه و اتاق شما را شیک تر می نماید. تلویزیون سری ۷ از ضخامت کمی برخوردار بوده و مانیتور آن همانند یک صفحه نازک خودنمایی می کند. لبه های مانیتور به دلیل نازکی در حین تماشا کردن، مخاطب اصلا متوجه آن نخواهد شد. بلکه تنها محتوای در حال پخش را خواهید دید. دستگاه از دو پایه ظریف در دو طرف تلویزیون برخوردار است که وزن مانیتور را به خوبی کنترل می کند. همچنین دستگاه قابلیت این را دارد که به وسیله براکت های مخصوص به دیوار وصل شود. فناوری pur color ، کاری جدید بوده که با ابداع آن کمپانی ها به ارتقای کیفیت تصویر و رنگ دستگاه های خود کمک کرده اند.

حتما بخوانید
معرفی بخاری گازی بدون دودکش و ساختار آن

خبرگزاری فارس. ۲۰۱۸-۰۶-۲۹. دریافتشده در ۲۰۲۱-۰۵-۰۵.

↑ «اعتراض مغازهداران پاساژ علاءالدین و چارسو به افزایش نرخ دلار در بازار غیررسمی». BBC News فارسی. دریافتشده در ۲۰۲۱-۰۵-۰۴. ↑ «بازگشت فعالیت کسبه بازار چارسو به حالت عادی / برخورد جدی با سودجوییها». خبرگزاری ایلنا. دریافتشده در ۲۰۲۱-۰۵-۰۴. ↑ «انتشار لیست واردکنندگان موبایل با ارز دولتی/ جهرمی: زیاندیدگان از طریق تعزیرات خسارت بگیرند». ایسنا. ۲۰۱۸-۰۶-۲۴. دریافتشده در ۲۰۲۱-۰۵-۰۴. ↑ «واردات موبایل با ارز ۴۲۰۰ تومانی، فروش با دلار آزاد! ». پایگاه خبری جماران. ↑ «خبرگزاری فارس – موجسواری روی رانت سیستمی/ ۱۴۵ میلیون یورو دولتی در واردات قانونی موبایل گم شد». خبرگزاری فارس. ۲۰۱۸-۰۶-۲۹. دریافتشده در ۲۰۲۱-۰۵-۰۵. ↑ «خبرگزاری فارس – موجسواری روی رانت سیستمی/ ۱۴۵ میلیون یورو دولتی در واردات قانونی موبایل گم شد». خبرگزاری فارس. ۲۰۱۸-۰۶-۲۹. دریافتشده در ۲۰۲۱-۰۵-۰۵. ↑ «زندگینامه: محمدجواد آذری جهرمی (۱۳۶۰-)». ↑ «وزیر پیشنهادی روحانی برای وزارت ارتباطات: جوان ۳۶ ساله اطلاعاتی که در کار شنود است». رادیو زمانه. ۱۴ اوت ۲۰۱۷. بایگانیشده از اصلی در ۲۱ فوریه ۲۰۱۸. ↑ ایران، روزنامه. «با دیدگاه امنیتی محدودساز مخالفم».

بعد، انتخاب OK .

وقتی اتصال کامل شد ، تلویزیون شما به سرورهای سامسونگ دسترسی پیدا می کند. را انتخاب کنید OK . شرایط و ضوابط Smart Hub ، خط مشی رازداری را مرور کرده و سپس ” من با همه موافقم” را انتخاب کنید . بعد، انتخاب OK . اگر تلویزیون شماست شبکه بی سیم شما را نمی بیند، یا در اتصال به اینترنت با مشکل روبرو هستید ، می توانید فعلاً از این مرحله رد شوید و از سایت ما بازدید کنید راهنماهای عیب یابی. توجه : اگر نمی خواهید حساب Samsung خود را ایجاد یا وارد سیستم شوید ، پیکان را در گوشه سمت راست بالای صفحه انتخاب کنید تا از این بخش عبور کنید. برای استفاده از سرویس ها یا برنامه های خاص در تلویزیون شما به حساب سامسونگ نیاز است. به عنوان مثال ، اگر می خواهید فیلم یا نمایش را از تلویزیون اجاره کنید یا بخرید ، به حساب سامسونگ تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ ۵۰AU8000 خود احتیاج دارید.

  • وزن بستهبندی: ۶۲٫۱ کیلوگرم
  • رزولوشن تصویر ۱۳۶۶x768 پیکسل
  • تکنولوژی Motion Xcelerator جهت تجربه تصاویر شفاف و صاف
  • مجهز به Tap View
  • نانوسل (NanoCell)
  • نوع صفحه نمایش: Crystal
  • روی Start now ضربه بزنید
حتما بخوانید
ساخت ایران؛ نگاهی به رشد برندهای ایرانی در گزارش سال ۹۸ دیجی‌کالا

↑ «ظرفیت دقیق ورزشگاه آزادی مشخص شد». خبرگزاری تسنیم. بایگانیشده از اصلی در ۱۲ ژانویه ۲۰۱۸. دریافتشده در ۱۰ ژانویه ۲۰۱۸. ↑ «دیهیم از زیر غبار خارج شد:». ورزش سه. بایگانیشده از اصلی در ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۰. ↑ «دعوای استقلال و پرسپولیس بر سر یک ورزشگاه». فرارو. بایگانیشده از اصلی در ۱۱ دسامبر ۲۰۱۷. دریافتشده در ۱۰ دسامبر ۲۰۱۷. ↑ «ورزشگاه شهید کاظمی برای پرسپولیس شد». خبرگزاری مهر. ۲۳ دی ۱۳۹۴. بایگانیشده از اصلی در ۱۹ ژانویه ۲۰۱۸. دریافتشده در ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۰. ↑ «پرسپولیس دست روی ورزشگاه استقلال گذاشت». مشرق نیوز. ۲۲ دی ۱۳۹۴. بایگانیشده از اصلی در ۱۹ ژانویه ۲۰۱۸. دریافتشده در ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۰. ↑ «بعد از دعوای پرسپولیس و استقلال سر ورزشگاه شهید کاظمی /شهردار امروز تصمیم آخر را میگیرد». وبسایت رسمی برنامه نود. ۲۶ بهمن ۱۳۹۴. بایگانیشده از اصلی در ۱۹ ژانویه ۲۰۱۸. دریافتشده در ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۰. ↑ «محل تمرین استقلال مشخص شد». استقلال جوان. بایگانیشده از اصلی در ۱۹ ژانویه ۲۰۱۸.

تلویزیون سامسونگ اندروید

این مدل تلویزیون از طراحی بسیار زیبا و حرفه ایی برخوردار می باشد . این محصول در سال ۲۰۱۹ توسط کمپانی سونی تولید شده است . این مدل تلویزیون سونی دارای صفحه نمایش LED با کیفیت تصاویر ۴K است و دارای قابلیت استاندارد HDR است . این محصول دارای توان خروجی ۲۰ وات است و از DOLBY ATOMS که به تولید صدایی قدرتمند کمک می کند ، پستیبانی می کند . این مدل از تلویزیون هم قابلیت اتصال به اینترنت از طریق های مختلف را دارد . کمپانی ال جی جز برند هایی است که تولید کننده تلویزیون های با کیفیت و با قیمت مناسب است . قصد داریم تا دو مدل از جدیدترین تلویزیون ال جی را بررسی کنیم و ویژگی های کلیدی آن ها را عنوان کنیم. این تلویزیون در سال ۲۰۲۰ تولید شده است و یکی دیگر از محصولات با کیفیت و حرفه ای ال جی است که توانسته مشتریان خود را غافل گیر کند .

حتما بخوانید
آیا کولر گازی مرا ثروتمند می کند؟

↑ «آنها مالک پیروزیاند، ما مالک پرسپولیس».

↑ «گزارش ویژه گل: رونمایی از مالک حقیقی پرسپولیس». وبگاه گل. ۲۸ آگوست ۲۰۰۹. دریافتشده در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۸. ↑ «آنها مالک پیروزیاند، ما مالک پرسپولیس». خبرگزاری تابناک. ۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۸. بایگانیشده از اصلی در ۴ ژوئیه ۲۰۱۵. دریافتشده در ۱۹ شهریور ۱۳۸۸. ↑ «بیانیه شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس». وبگاه رسمی شرکت فرهنگی ورزشی تلویزیون سامسونگ اندروید پرسپولیس. بایگانیشده از اصلی در ۹ ژوئن ۲۰۱۶. دریافتشده در ۱۹ شهریور ۱۳۸۸. ↑ «سازمان تربیت بدنی مالک اصلی باشگاه پیروزی است». وبگاه تبیان. ۱۵ تیر ۱۳۸۳. بایگانیشده از اصلی در ۶ مه ۲۰۱۲. دریافتشده در ۱۹ شهریور ۱۳۸۸. ↑ «موفقیت بزرگ و تاریخی پرسپولیس / نام «پرسپولیس» به آغوش صاحبان اصلی بازگشت». وبگاه رسمی باشگاه پرسپولیس. ۲۴ مرداد ۱۳۹۰. دریافتشده در ۱۷ شهریور ۱۳۹۰. ↑ «با رای قطعی دادگاه تجدید نظر/ رویانیان: برند پرسپولیس برای همیشه به دامن مردم بازگشت». وبگاه رسمی باشگاه پرسپولیس. ۲۲ فروردین ۱۳۹۰. بایگانیشده از اصلی در ۱۲ مه ۲۰۱۲. دریافتشده در ۴ تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ ۶۵Q60B اردیبهشت ۱۳۹۰.

یکی از دغدغه کسانی که از قبل تلویزیون سونی در منزل خود دارند این است که چشم شان به دیدن تصاویر با کیفیت سونی عادت کرده و نمی توانند از برندهای دیگر مانند ال جی و سامسونگ استفاده کنند. برای همین است که سونی به جای به دست آودرن مشتری های جدید روی مشتری های پرو پا قرص و دائمی خودش تمرکز کرده است. اگر به دنبال خرید تلویزیونی گیمینگ هستید و دل تان با سونی است؛ با وجود تبلیغاتی که برای تلویزیون های اولد و کیولد می شود حاضر نیستید دست سونی را ول کنید؛ در ادامه همراه ما باشید. می خواهیم تلویزیون سونی X90J را معرفی و بررسی کنیم تا در مورد امکانات و مشخصات بهترین تلویزیون گیمینگ LED بیشتر بدانیم. تلویزیونی که با وجود LED/LCD بودن با اولد ها و کیولد ها رقابت می کند و واقعاً هم موفق عمل می کند. با معرفی تلویزیون X90J همراه افرالند باشید. مدل پرفروش گیمینگ تلویزیون سونی X90J از محصولات با کیفیت و همچنین پرطرفدار سال ۲۰۲۱ سونی می باشد که با داشتن مشخصات حرفه ای و طراحی شیک گزینه ای با ارزش خرید بالا می باشد.

حتما بخوانید
‏یلدای دیجی‌کالا برای همه ایران؛ از ویژه برنامه تا پیشنهادهای هیجان‌انگیز

۱٫ وارد مرورگر تلویزیون بشوید. ۲٫ ادرس tv.filimo را سرچ کنید. ۳٫ در بالای صفحه و در سمت چپ علامت آدمک را انتخاب کنید. ۴٫ در این مرحله به گوشی هوشمند و یا لپ تاپ نیاز دارید. ۵٫ کد موجود در تلویزیون را بر روی گوشی بزنید و وارد کنید. ۶٫ وارد حساب کاربری خود بشوید و یا در صورت نداشتن حساب کاربری به ساخت این حساب اقدام کنید. ۷٫ این اپلیکیشن بر روی تلویزیون فعال میشود. ۲٫ وارد صفحه فیلیمو بشوید و فیلم مورد نظر را انتخاب و تماشا کنید. این روش نصب اپلیکیشن فیلیمو روی تلویزیون غیر هوشمند به وسیله کابل mhl است. شما میتوانید با استفاده از این کابل گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و به تماشای فیلم و سریال در این اپلیکیشن بپردازید. این کابل سه سر دارد که یک سر آن hdmi است و به تلویزیون متصل میشود و دیگری به موبایل متصل میشود و سر دیگر usb است که میتواند به منبع برق متصل بشود.

قیمت تلویزیون سامسونگ Tu8000 55 دیجی کالا

پس از قبولی در آزمون، برای آموزش دیدن به عنوان آیدل به کره جنوبی نقل مکان کرد. پس از انتشار تک آهنگهای «عشق چیست» و «تاریخ» در سال ۲۰۱۲، او و یازده نفر دیگر اکسو خود را برای اولین بار در ورزشگاه المپیک سئول در ۳۱ مارس ۲۰۱۲ به نمایش گذاشتند. در اوت ۲۰۱۴، جانگ برای اولین بار به شوی تلویزیونی به نام Star Chef پیوست. در آوریل ۲۰۱۵، اسام انترتینمنت اعلام کرد که یک استودیوی شخصی برای فعالیتهای او در چین تأسیس کردهاست. در ۷ اکتبر نسخه استانداری از کتابش به نام Standing Firm at 24 منتشر شد. این کتاب رویدادهای مهمی را در طول زندگی او ثبت کردهاست و با فروش ۶۸٬۵۳۷ نسخه در ۲۴ دقیقه اول، پیش فروش چندین رکورد فروش آنلاین را شکست. او با فروش کمتر از سه ماه ۱٫۴ میلیون حق امتیاز، رتبه چهارم را در دهمین فهرست نویسندگان مشهور چینی به دست آورد و به جوانترین نویسنده مشهوری تبدیل شد که وارد جدول شد.

حتما بخوانید
دریابید که چگونه من خرید تلویزیون سامسونگ خود را در 2 روز درمان کردم

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مولودی مال لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید