تلویزیون الجی بهتره یا سامسونگ؟

samsung tvدر فناوری OLED پیکسل ها به صورت خودکار خاموش و وشن میشوند و کنتراست بینهایتی تولید میکنند که کیفیت ۴K را با فرکانس ۱۲۰HZ تولید میکنند که این تکنولوژی آخرین نوع تکنولوژی و بهترین فناوری حال دنیا هست. صدای تلویزیون الجی بهتره یا سامسونگ؟ یکی دیگر از المان های که در انتخاب تلوزیون بسیار مهم است کیفیت و ویژگی های صدا است که در این پاراگراف میخوایم صدای تلویزیون الجی با سامسونگ را با هم مقایسه کنیم. صدا در تلویزیون سامسونگ : قدرت خروجی صدای تلویزیون سامسونگ نیز همانند الجی ۲۰ وات است و دوتا کانال صدای ۱۰واتی نیز دارد. پردازنده های تلوزیون های سامسونگ نیز داده های ورودی صدا را به خوبی پردازش کرده و نویز صدارا نیز حذف میکنند و کیفیت صدای فوق العاده خوبی را ارائه میکنند. قیمت تلویزیون الجی بهتره یا سامسونگ؟ امروزه به دلیل نوسانات و بالا رفتن دلار یکی از المان هایی که باید به آن توجه کنیم قیمت تلویزیون است؛ در این تیتر سعی داریم قیمت تلویزیون الجی و سامسونگ را مقایسه کنیم.

  • مدل Q95T
  • گوشی جی پلاس
  • ابعاد تلویزیون با پایه: ۲۴.۷ × ۷۸.۳ × ۱۲۲.۴ سانتیمتر
  • ساعت اپل
  • گیمهای الکترونیکی
  • قابلیت USB HID برای اتصال موس و صفحهکلید USB به تلویزیون

قیمت تلویزیون سامسونگ 32 اینچاین برنامه برای دسترسی به تمام محتویات گوشی شما استفاده خواهد شد. هنگامی که در حال مشاهده یک ویدیو در گوشی خود هستید و سپس به تلویزیون هوشمند خود میروید، متوجه خواهید شد که نمایشگر گوشی شما بر روی صفحه نمایش تلویزیون رندر میشود. این گواهی بر کارکرد Smart View است. وقتی این اتفاق میافتد، میتوانید با فشار دادن دکمه هوم روی کنترل از راه دور سامسونگ یا کشیدن انگشت به سمت بالا روی صفحه لمسی، به محتوای اصلی خود بازگردید. چرا گوشی سامسونگ من اسمارت ویو ندارد؟ سامسونگ شما باید این ویژگی را داشته باشد، اما این بر عهده سازنده است که آن را برای دستگاه شما در دسترس قرار دهد. بنابراین همیشه قبل از سرمایه گذاری روی آن، بررسی کنید که آیا مدل شما این ویژگی را دارد یا خیر. Samsung Smart Viewing فقط با تمام دستگاههای برند سامسونگ که قادر به اجرای برنامه و حمل سختافزار مورد نیاز برای پخش محتوا هستند، سازگار است. رم: داشتن حداقل ۲ گیگابایت توصیه میشود.

حتما بخوانید
آیا شما تلویزیون سامسونگ اندروید را برای Ardour یا Cash آغاز کردید؟

کنترل تلویزیون سامسونگ

در صورت عدم رفع ایراد علت خاموش شدن تلویزیون میتواند ناشی از خرابی یکی از قطعات برد پاور یا مین برد تلویزیون باشد . یکی از اصلی ترین قطعات موجود در تلویزیون برد پاور می باشد. در حقیقت برد پاور وظیفه تامین برق تمامی قطعات دستگاه را بر عهده دارد. از آنجا که برد پاور مستقیما به برق شهری متصل است ، می توان گفت اکثر نوسانات برقی میتواند بر روی این قطعه تاثیرگذار باشد و آن را مورد آسیب دیدگی قرار دهد. قطعات تلویزیون هرکدام نیازمند ولتاژ متفاوتی بابت عملکرد خود می باشند که برد پاور وظیفه تبدیل ولتاژ برق شهری به ولتاژ مورد نیاز و انتقال به قطعات را برعهده دارد. حال اگر خللی در این قطعه به وجود آید عملکرد کل دستگاه را با اختلال مواجه نموده و باعث شده دستگاه حتی روشن نشود. دو علل اصلی خرابی برد پاور میتواند استهلاک قطعه و یا نوسانات برقی باشد. در صورتی که با دلایل گفته شده و بررسی آنها مشکل رفع نشد علت خود به خود روشن شدن تلویزیون میتواند ناشی از خرابی مین برد تلویزیون باشد .

در جواب این سوال که کدام برند تلویزیون بهتر است میتوانیم از الجی نام ببریم. خرید تلویزیون LG بهترین انتخاب برای کسانی هستند که با تلویزیون خود زیاد ورزش تماشا می کنند و یا گیمر هستند. تلویزیون های هوشمند ال جی دارای سیستم عامل LG Web OS هستند که کار کردن با آن ها بسیار راحت و همه فهم است، پشتیبانی از زبان فارسی هم از دیگر مزایای تلویزیون های ال جی است. کنترل های جادویی ال جی باعث می شود بتوانید به راحتی در صفحات اینترنت گشت و گذار کنید و از فروشگاه ال جی برنامه های مورد نظرتان را دانلود کنید. تلویزیون های سونی در زمینه هوشمند بودن هم عملکرد بسیار خوبی دارند و از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کنند، به این ترتیب می توانید از فروشگاه گوگل پلی برنامه های مورد نظرتان را دانلود کنید و لذت ببرید. همچنین تصویر تلویزیون های سونی بسیار سریع و بدون تاخیر است که برای گیمرها ویژگی بسیار بزرگی است. همچنین می تواند محتوای با کیفیت پایین را به صورت خودکار ارتقا دهد و با کیفیت بیشتری پخش کند، شاید به همین دلایل است که تلویزین های سونی قیمت بالاتری نسبت به ال جی و سامسونگ دارند.

حتما بخوانید
مزیت‌ها و معایب سرخ‌کن‌های بدون روغن آیا دستگاه‌های هواپز مضر است؟

اما گاهی اوقات پرش تصویر به گونهای است که تماشای تلویزیون را با اختلال مواجه میکند و همانند یک لامپ که در حال سوختن است شروع به چشمک زدن میکند. اختلالات به وجود آمده در لامپها میتواند دلیل بروز این معضل در تلویزیون باشد. با خرابی یک و یا تعدادی از لامپ ها تصویر تلویزیون حالت پرش پیدا میکند که نیازمند بررسی و تعمیر توسط افر
اد متخصص در این زمینه می باشد. اصلیترین دلیل در این بخش میتواند مربوط به آنتن ، بک لایت یا پنل تلویزیون باشد . آیا میدانید؟ در صورت بروز مشکل با تعمیرکاران غیر مجاز یا قطعات تعویضی آنها ، مرجع معتبری جهت درخواست رسیدگی و یا جبران خسارت ندارید. گاهی ممکن است حس کنید تصویری که دارید میبیند با کیفیت نیست یا کیفیت تصویر پایین است. معمولا این مشکل در تلویزیون میتواند زمانی اتفاق بیفتد که تصویری که در حال پخش است، تصویر با کیفیتی نباشد.

تلویزیون سامسونگ اسمارت

در کنار تلویزیون های صفحه تخت تلویزیون های منحنی (خمیده) نیز وارد بازار شدند. بهترین تلویزیون های منحنی سامسونگ ۲۰۲۲ – ۲۰۲۱ برای بازی و کارهای ترید بیشترین کاربرد را دارند. علاوه بر تلویزیون های منحنی میتوانید از مانیتور های منحنی هم برای بازی و کارهای ترید استفاده کنید. یکی از بهترین مانیتور های منحنی برای انجام این کارها، مانیتور منحنی شیائومی ۳۴ اینچ است. فرق بین تلویزیون های منحنی با مانیتور این است که مانیتور ها سرعت رفرش خیلی بالاتری دارند. مانیتور منحنی شائومی ۱۴۴ هرتز است و این موضوع در بالا بردن کیفیت تصویر و حذف پرش تصویر خیلی تاثیر دارد. برند های خیلی کمی تلویزیون و مانیتور منحنی درست میکنند. تنها برندی که فعلا در بازار مشغول به ساخت تلویزیون های منحنی است برند سامسونگ است که آن هم فقط در دو سایز ۵۵ و ۶۵ اینچ در بازار موجود است. قیمت پرفروشترین تلویزیون های منحنی سامسونگ ۲۰۲۲ – ۲۰۲۱ نسبت به تلویزیون های صفحه تخت کمی بیشتر است. برند سامسونگ نه تنها در ساخت تلویزیون های منحنی بلکه در ساخت لوازم خانگی مثل یخچال، لباسشویی، ظرفشویی و کولر گازی هم خود را به مردم ثابت کرده است. تمامی محصولات داراگی ۱۸ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش هستند. هنگام تحویل گرفتن محصول جلوی درب منزل خودتون کالا توسط پیک ما به صورت کامل برای شما تست میشود تا از سلامت و اصالت محصول مطمئن بشید. بعد از تحویل گرفتن و تسویه کالا، به شماره هایی که در برگ گارانتی همراه محصول است تماس میگیرید تا نمایندگی برای کارهای نصب و راه اندازی خدمت شما برسد.

حتما بخوانید
نقد و بررسی جارو برقی های رباتیک شیائومی در سال 2023

قیمت تلویزیون سامسونگ ۳۲ اینچ

تلویزیون ال ای دی سامسونگ AU8000 از تکنولوژی Auto Motion Plus برخوردار است تا تصاویر را روان و صاف برای شما به نمایش بگذارد و دیگر در صحنه های اکشن و ورزشی جزئیات تصویر را از دست ندهید. با برخورداری این تلویزیون از تکنولوژی Motion Xcelerator از لرزش تصاویر جلوگیری شده و شاهد تصاویر شفافی خواهید بود. در مجموع کیفیت تصویر تلویزیون کریستال سامسونگ AU8000 خوب است و پاسخگو استفاده های خانگی و روزمره خواهد بود. تلویزیون ۲۰۲۱ سامسونگ مدل AU8000 سایز ۵۰ اینچ از کیفیت تصویر ۴K UHD پشتیبانی می کند. رزولوشن تلویزیون ۴K سامسونگ ۵۰AU8000 بیش از هشت میلیون پیکسل است و نسبت به تلویزیون های فول اچ دی از شش میلیون پیکسل بیشتری برخوردار است. هرچه تراکم پیکسلی در تلویزیونی بیشتر باشد طبیعتاً کیفیت تصویر، جزئیات تصویر و رنگ و لعاب تلویزیون نیز بهتر می شود. در میان تکنولوژی های مربوط به تصویر، فناوری Dynamic Crystal Color در تلویزیون AU8000 وجود دارد.

در زمینه ساخت طراحی و ساخت گوشیهای هوشمند اندروید، کمتر برندی توان رقابت با محصولات شرکت سامسونگ را دارد. این برند در ایران نیز با مقبولیت زیادی مواجه شده و موبایلهای Samsung را میتوان در دستان پیر و جوان، زن و مرد و … دقیقا به خاطر این موارد است که این روزها، شاهد سوالات زیادی در ارتباط با اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون ال جی هستیم. در ادامه شما را با انواع روشهای موجود برای این کار، آشنا خواهیم کرد. HDMI مخفف عبارت “High-Definition Multimedia Interface” بوده و به معنی رابط چند رسانهای با کیفیت بالا است. برای آشنایی بیشتر با ماهیت این استاندارد، توصیه میکنیم مقاله “کابل HDMI چیست ؟ آشنایی با مکانیزم و انواع مختلف HDMI” را حتما مطالعه نمایید. یکی از راههایی که برای اتصال گوشی موبایل به تلویزیون هوشمند در دسترس شما قرار دارد، استفاده از کابل و رابط HDMI است. اکثر تلویزیونهای هوشمند از جمله ال جی، دارای یک پورت HDMI هستند؛ این بدین معنیست که میتوانید این کابل را به آنها متصل نمایید.

حتما بخوانید
تفاوت کولر گازی و آبی

خبر خوب : این مشکل کاملا قابل حل است . سریعا نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید و با متخصصان تعمیرات آریان سرویس تماس بگیرید . همیشه سیاه شدن تصویر به معنای خرابی در بخش بک لایت نیست، گاهی پدیدآمدن یک سری نقاط نورانی یا تاریک و روشن در تصویر نیز نشان از خرابی در بخش لامپ های تلویزیون است. بدین صورت که در برخی از نقاط تصویر نقطه های نورانی همانند لامپ روشن است و تصویر در آن نقاط نورانی و سفید مشاهده میشود. اصلیترین دلیل در این بخش میتواند مربوط به بک لایت و لامپ های تلویزیون باشد . تعمیرات آریان سرویس با بهره مندی از قطعات اورجینال و اصلی و همچنین بکارگیری چسب های مرغوب از پدید آمدن این معضلات جلوگیری خواهد نمود. گاهی هنگام مشاهده با این صحنه مواجه می شوید که کیفیت و نور تصویر با حالت قبل، متفاوت است و تصویر کم نور تر شده است.

  • پرسش و پاسخ
  • رمان پاسخگویی کند و تار شدن حرکات
  • دارای وای فای با استاندارد ۸۰۲.۱۱ac
  • قبلا از این محصول استفاده کرده اید ؟
  • حذف لرزش از منابع ۲۴p
  • عدم پشتیبانی از VRR

اندروید از سختافزارهای مختلف همچون جی پی اس و دوربینهای متنوع سنسورهای مخصوص همچون سنسور مجاورت و… تصاویر و فایلهای گرافیکی به وسیلهٔ OpenGL پردازش میشوند که کیفیت بالاتری خواهند داشت. با استفاده از تکنولوژی نسبتاً جدید شرکت Adobe با نام AIR نیز میتوان به توسعهٔ برنامههای کاربردی تحت این سیستمعامل پرداخت. سیستم عامل منبع باز و رایگان است. که به شما امکان می دهد کد منبع اندروید را مشاهده کنید و ببینید چگونه است. گوگل پلی استور اصلی ترین منبع و منتشر کننده بازی و برنامه های اندروید است. این مارکت بزرگ با بازی و برنامه های بی پایان رو به رو خواهید شد. می توانید از طریق گوگل پلی به دانلود هر یک از بازی و برنامه های رایگان بپردازید. به علاوه اپ های پولی نیز در این مارکت وجود دارد. برنامه و بازی های اندروید توسط توسعه دهندگان در مارکت عرضه شده اند و همواره امکان آپدیت و بروزرسانی را نیز می دهند.

حتما بخوانید
راهنمای خرید لوازم خانگی برقی سبک از دیجی‌کالا

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ ۵۵AU8000 لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید