تاکتیک های شگفت انگیز تلویزیون سامسونگ اسمارت که می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند

  • کولر گازی پاناسونیک
  • خطوط سفید در تصویر مشاهده می شود
  • قابلیت Mirroring و DLNA از موبایل به تلویزیون
  • کولر گازی سامسونگ
  • تکنولوژی HDR Dynamic Tone Mapping جهت نمایش بهتر محتوای HDR
  • فناوری Digital Clean View و از بین بردن نویز تصاویر
  • پشتیبانی از نرم افزار LG TV Plus
  • کارت گرافیک

قیمت تلویزیون سامسونگ 32 اینچبا خرید از بانه دات کام می توانید تلویزیونهای ال جی و Samsung اصل کره را سفارش دهید . مقایسه تی وی C2 الجی و مدل S95B سامسونگ تلویزیون ال جی یا سامسونگ کدام بهتر است ؟ تلویزیون ال جی بهتره یا سامسونگ ؟ همانطور که دیدیم هر کدام ویژگی و نقاط قوتی دارند و این ویژگیهای در مدلهای متفاوت الجی و سامسونگ فرق میکند. احتمال دارد در دو مدل دو برند، ال جی بهتر و باشد و در دو مدل دیگر سامسونگ بهتر باشد. با مقایسه دو مدل C2 ال جی و S95B سامسونگ به این نتیجه میرسیم که تلویزیون S95B عملکرد بهتر دارد. اما در بعضی فاکتورها از تلویزیون C2 الجی عقب است. همچنین برای دوستانی که در مورد این سوال که تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ بهتره یا ال جی ؟ توصیه می کنیم که این مقایسه را در جدول زیر حتما ببینید . مقایسه تلویزیون سامسونگ و الجی بدون مقایسه قیمت ممکن نیست.

  1. نمایش همه محصولات فکس
  2. Samsung Galaxy Note 10.1 (SM-P601)
  3. برخورداری از فناوری Digital Clean View
  4. مجهز به مرورگر وب
  5. قابلیت Remote Access برای اتصال به کامپیوتر از طریق شبکه

samsung tvدر بخش تصویر رنگ های زنده توام با تکنولوژی روز به خوبی به نمایش درخواهند آمد. کیفیت تصویر این تلویزیون ۴K می باشد و قابلیت ارتقاء تصویر به خوبی امکان پذیر است. پردازنده Crystal Processor 4K پشتیبان خوبی برای نمایش درجه یک و در خور و شان کاربر است. شاید تنها موردی که معمول است, قیمت تلویزیون سامسونگ سیستم صوتی ۲۰ وات می باشد. صدا کاملا فراگیر و با توجه به محیط انتشار می گیرد. حالت های صدا در این قسمت نقش بسزایی در هماهنگی صدا و تصویر ایفا می کنند. آخرین مورد در تلویزیون سامسونگ BU8000 که مورد توجه قرار می گیرد, طراحی ظریف و بی نظیر تلویزیون است. خود سامسونگ از این تلویزیون با نام AirSlim یاد می کند. این نشان دهنده طراحی ظریف و باریک محصول است. ضخامت فریم بسیار ناچیز است و می تواند زیبایی محیط را دوچندان کند. پایه ها از نوع دو طرف هستند و به شیارهایی جهت مدیریت کابل مجهز هستند.

حتما بخوانید
بررسی پنکه ارشیا مدل FRESH2861؛ زیبا با استانداردهای جهانی

بسیار نازک هستند و وزن کمی دارند.

این پنلها طول عمر بالایی دارند و اگر پس از مدتی خراب شدند، میتوانید از کارشناسهای تعمیر تلویزیون ال جی کمک بگیرید. فناوری OLED امکان کنترل روشنایی هر پیکسل را به صورت جداگانه فراهم میکند. بسیار نازک هستند و وزن کمی دارند. مجهز به فناوری HDR که تضاد میان رنگ ها را به خوبی نشان میدهد. سامسونگ سابقهای طولانی در زمینه تولید نمایشگر دارد و با فناوری اختصاصی QLED بخشی از بازار را در دست گرفته است. این پنلها از فیلتر نقاط کوانتومی برای افزایش رنگ و کنتراست استفاده میکنند. این فناوی نیز طول عمر بالایی دارد و تعمیر آن در بیشتر موارد امکان پذیر است. همچنین در صورت بروز مشکل، پیدا کردن متخصص تعمیر تلویزیون سامسونگ چندان سخت نیست. فناوری OLED کنتراست بهتری دارد و برای ویدیوهای باکیفیت در محیط تاریک مناسبتر است. تلویزیونهای سامسونگ کنتراست کمتری دارند اما با نمایشگری روشن و تاثیرگذار این ضعف را جبران نمودهاند.

The New Angle on تلویزیون سامسونگ تازه منتشر شد

تماشای محتوای HDR ممکن است با توجه به نوع محتوا و قالب متفاوت باشد. در این بخش ما قصد داریم به بررسی سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ AU8000 بپردازیم. این تلویزیون دارای سیستم صوتی دو کاناله است و توان صوتی ۲۰ وات را ارائه میدهد. این سیستو صوتی دو کاناله از دو بلندگوی ۱۰ واتی تشکیل شده است که در مجموع توان خروجی صدا ۲۰ وات را ارائه می دهند. سامسونگ تلویزیون جدید ۷۵AU8000 را به تکنولوژی Dolby Digital Plus مجهز کرده است. این تکنولوژی باعث بهبود کیفیت و ارائه بهتر صدا می شود. تلویزیون هوشمند ۷۵AU8000 سامسونگ دارای فناوری Q-Symphony است. این فناوری امکان اتصال همزمان و پخش هماهنگ صدا را بین تلویزیون و ساندبار فراهم می کند. تکنولوژی Q-Symphony برای مواقعی طراحی شده است که شما نیاز به توان خروجی صدای بیشتری دارید. یکی دیگر از تکنولوژی های تلویزیون ۷۵AU8000 سامسونگ Multiroom Link نام دارد. شما با استفاده از این قابلیت می توانید از طریق شبکه وای فای دستگاه های مختلف را به هم متصل کنید و صدا را از یک دستگاه به عنوان منبع در دیگر دستگاه ها پخش کنید.

حتما بخوانید
تلویزیون سامسونگ به شما کمک می‌کند تا به اهداف خود برسید

و همین یکی دیگر از نکات مهم قبل از خرید تی وی است .

که باید متناسب با اتاقی باشد که تی وی را در آن ره اندازی می کنید . برای مثال اگر برای اتاق نشیمن معمولی میخواهید بهتر است تلویزیونتان ۵۵ اینچ و یا ۶۰ اینچ باشد . برای اتاق های نه چندان بزرگ نیز تلویزیون ۴۹ و ۵۰ پیشنهاد می شود . نسل جدید تلویزیونهای سامسونگ با نمایشگرهای فورکی و ۸k طراحی شده اند . تفاوت تلویزیون سامسونگ QLED با OLED مقایسه QD OLED و Neo… و همین یکی دیگر از نکات مهم قبل از خرید تی وی است . که در کنار آن می توان به پشتیبانی از فرمت های HDR اشاره کرد . HLG که یکی از فناوری ها جهت ارتقای کیفیت تصویر است در اکثر تلویزیون های سامسون
گ دیده می شود . علاوه بر این پشتیبانی از فناوری کیوسمفونی (Symphony-Q) نیز به منظور بهبود کیفیت صدا و توان صوتی می باشد . اینکه چه سایزی بهتر است که انتخاب کنید نیز در سایت اصلی samsung نیز توضیح داده شده .

کمپانی ال جی از سال ۲۰۱۴ میباشد که در حالا کار نمودن بر روی سیستم عامل WebOS تلویزیونهای هوشمند خود میباشد.به جرات میتوان گفت که یکی از برترین پلتفرمها بر روی تلویزیون هوشمند، پلتفرم WebOS ال جی میباشد چراکه کاربر را با خود به دل اپلیکیشنهای پرکاربرد، سرویسهای استریمینگ و … میبرد. در مقابل سیستم عامل تایزن تلویزیونهای سامسونگ هم همچون سیستم عامل WebOS حرفهای زیادی برای گفتن دارد ولی نقطه ضعفی که این پلتفرم نسبت به پلتفرم WebOS دارد این میباشد که فاقد الگوریتم جستجوی پیشرفته میباشد. درصورتی که پلتفرم WebOS دارای الگوریتم جستجوی پیشرفته میباشد. HDR10 میباشد که از گستره رنگی ده بیتی پشتیبانی میکند. تلویزیونهای ال جی و سامسونگ از ۲ فناوری متفاوت در تلویزیون خود استفاده کردهاند تا نمایش تصاویر بیشتر از قبل طبیعیتر به پیشنهاد برسد. ال جی از فناوری Dolby Vision در تلویزیونهای خود استفاده کرده است که یکی از برترین فناوریهایی شناخته میشود که میتواند از گستره رنگی دوازده بیتی پشتیبانی بکند. HDR10 که در تلویزیونهای سامسونگ استفاده شده است قابلیت پشتیبانی از گستره رنگی ۱۰ بیتی را دارد. از آن جایی که گستره رنگی دوازده بیتی شایعتر و پرکاربردتر میباشد میتوان گفت که تلویزیون ال جی در این زمینه از تلویزیون سامسونگ پیشی گرفته میباشد.

حتما بخوانید
اسرار خودی برای کولر گازی آشکار شد

چرا گوشی سامسونگ من اسمارت ویو ندارد؟ سامسونگ شما باید این ویژگی را داشته باشد، اما این بر عهده سازنده است که آن را برای دستگاه شما در دسترس قرار دهد. بنابراین همیشه قبل از سرمایه گذاری روی آن، بررسی کنید که آیا مدل شما این ویژگی را دارد یا خیر. Samsung Smart Viewing فقط با تمام دستگاههای برند سامسونگ که قادر به اجرای برنامه و حمل سختافزار مورد نیاز برای پخش محتوا هستند، سازگار است. رم: داشتن حداقل ۲ گیگابایت توصیه میشود. HDD: شما باید حداقل ۲ گیگابایت برای رایانه شخصی خود داشته باشید. گرافیک: Nvidia GeForce یا AMD Radeon. مانیتور: اندازه صفحه ۱۳۶۶×۷۶۸ و بالاتر. چگونه اسمارت ویو تلویزیون سامسونگ را فعال کنیم؟ در جواب چگونه تلویزیون را در حالت اسمارت ویو قرار دهیم باید گفت،برای استفاده از Smart View، باید مطمئن شوید که تلویزیون هوشمند شما به همان شبکه تلفن یا تبلت گوشی گلکسی شما متصل است. همچنین به فناوری نمایشگر بیسیم Miracast در تلویزیون هوشمند خود نیاز خواهید داشت.

قیمت تلویزیون سامسونگ ۳۲ اینچ

به این ترتیب کابل ها مرتب و منظم پشت پایه تلویزیون مخفی می شوند و دیگر آن جلوه نا منظم و بهم ریخته ای که پشت تلویزیون ها وجود داشت وجود ندارد. محصول اصلی ممکن است با تصویر نمایش داده شده متفاوت باشد، برای دیدن تصاویر اصلی محصول به گالری تصویر بالای صفحه مراجعه کنید. این ویژگی در سایز ۴۳ اینچ تلویزیون TU8000 وجود ندارد. تلویزیون ۸۵ اینچ TU8000سامسونگ با طراحی مدرن و شیک خود جلوه خاصی به خانه شما می بخشد. این تلویزیون را هم می توان روی پایه و میز قرار داد و هم می توان آن را روی دیوار نصب کرد. تلویزیون سامسونگ TU8000 سایز ۸۵ اینچ ابعاد بزرگی دارد و بیشتر از سایر سایز ها در معرض دید است اما نگران نباشید چون از طراحی جذاب این تلویزیون خسته نمی شود. زیبایی و هماهنگی تلویزیون صفحه تخت ۸۵TU8000 با دکوراسیون منزل شما تضمین شده است. محصول اصلی ممکن است با تصویر نمایش داده شده تفاوت هایی داشته باشد.

حتما بخوانید
هشت راه‌های جذاب برای بهبود قیمت تلویزیون سامسونگ ۳۲ اینچ مهارت‌های شما

آن ها طراحی منحصر به فردی دارند و زیبایی بصری بسیار ویژه ای دارند. کیفیت تصاویر در این سری، به سوپر ۴k یا همان ultra hdرسیده است که تصاویر فوق العاده دقیق و با کیفیتی را نمایش می دهند. ۲۱۶۰ است که بسیار بیشتر از سری های گذشته است. با فناوری جدید که در این سری استفاده شده است، می توان تصاویر دو بعدی را به تصاویر سه بعدی تبدیل کرد. بزرگ ترین تلویزیون سامسونگ یعنی مدل s9 نیز با اندازه ۸۵ اینچ در این سری قرار دارد. این تلویزیون ها دارای سیستم پردازنده ۴ هسته ای و سیستم صوتی ۱۲۰ واتی هستند که بسیار قدرتمند است. در این سری، بهبود کیفیت تصویر به حداکثر رسیده است و دارای مبدل سه بعدی پیشرفته تری هستند. تعداد پورت های این سری حداقل ۳ عدد است و ویژگی انتقال از درایو و فضای ابری بسیار پیشرفت کرده است. تلویزیون های با اندازه کوچک تر مانند ۶۰ و ۶۵ اینچ، سیستم صوتی ۹۰ وات دارند.

همچنین قابل ذکر است که با داشتن این تلویزیون اهمیتی ندارد که تصاویر چه کیفیتی دارند، با هوش مصنوعی و UpScale رزولوشن تصاویر بی کیفیت را افزایش و تبدیل به ۴K می کند. فناوری دیگر به نام Adaptive Picture در این دستگاه باعث می شود تا تلویزیون به کمک سنسور، میزان نور را تشخیص دهد و بر اساس شرایط نوری محیط تلویزیون، نور صفحه نمایش را به صورت اتوماتیک تنظیم می کند. فناوری Dual LED در این تلویزیون نیز به این صورت است که با استفاده از دو پنل LED و تنظیم نور پس زمینه باعث می شود که کنتراست تصاویر و کیفیت رنگ ها افزایش چشمگیری داشته باشند. با قابلیت دیگر در این مدل به نام Mirroring، به آسانی می توان محتوای تلفن همراه را روی صفحه نمایش تلویزیون خود به نمایش درآورد. این مدل یکی از بهترین مدل های تلویزیون سامسونگ در سال ۲۰۱۹ شناخته شده است که امکانات بسیار بالا و طراحی زیبا و مدرن، ب
اعث درخشیدن آن در میان مردم شده است.

حتما بخوانید
10 بهترین چیزها درباره کولر گازی

قیمت تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از moloudi mall دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید