بهترین تلویزیون سامسونگ (در سال ۱۴۰۱-۲۰۲۳)

کمپانی سامسونگ یکی از بهترین و قدرتمندترین سازندههای لوازم خانگی و گجتهای هوشمند است. دراین مقاله قصد داریم به معرفی بهترین تلویزیون سامسونگ بپردازیم. در لیست بهترین تلویزیون سامسونگ به معرفی چهار تلویزیون سامسونگ میپردازیم که نسبت به سایر مدلها دارای بهترین ویژگیها هستند. برای این مقاله بیش از ۱۰۰ تلویزیون سامسونگ مورد آزمایش قرار گرفته است. تلویزیونهای سامسونگ، به طور کلی، بسیار متنوع هستند و میتوانند کیفیت تصویر خوب تا عالی را ارائه دهند. سامسونگ به خاطر مدلهای LED خود که عموماً دارای ویژگیهای بازی عالی هستند شناخته شده است. سامسونگ تلویزیونهای جدید Neo QLED خود را در سال ۲۰۲۱ معرفی کرد که بهبودی در خط تولید QLED سنتیتر آنها است، زیرا نور پسزمینه LED Mini را معرفی میکند. در ترکیب با لایه کوانتومی، تلویزیونهای سطح بالای آنها کیفیت تصویر عالی را ارائه میدهند. همراه با سونی، سامسونگ هم اولین تلویزیون QD-OLED را در سال ۲۰۲۲ برای رقابت با سری OLED الجی عرضه کرد. سامسونگ QN90A QLED اولین گزینه موجود در لیست بهترین تلویزیون سامسونگ، یک تلویزیون LED پرچمدار ۴k است.

  • دارای فناوری Analog Clean View
  • استفاده تجاری (هتل ها)
  • کیفیت تصاویر ۴k
  • قیمت تلویزیون ال جی ۵۰ اینچ
  • دارای ورودی CI 1.4
  • برخورداری از فناوری ایرپلی ۲

اگر میخواهید بین تلویزیون سامسونگ و تلویزیون الجی تصمیم بگیرید، ما در نمایندگی تلویزیون سامسونگ در کرج با شما هستیم تا به شما کمک کنیم. این برندهای برتر نوآوریهای فناوری زیادی را به تلویزیونهای خود معرفی کردهاند، به طوری که بسیاری از تلویزیونهای آنها سال به سال در فهرست بهترین تلویزیونهای ما قرار میگیرند. این بدان معناست که هیچ برنده مشخصی در اینجا وجود ندارد. تلویزیون های سامسونگ و ال جی تلویزیون های بسیار خوبی تولید می کنند. علاوه بر این، هر دو برند همچنین طیف وسیعی از تلویزیونها را با مشخصات و قیمتهای متفاوت ارائه میکنند، بنابراین اغلب تلویزیونی وجود دارد که مناسب همه افراد باشد، از سطح بالا گرفته تا بودجه. برای مدتی فناوری نمایش استفاده شده توسط هر برند متفاوت بود، با تمرکز سامسونگ بر روی تلویزیون های QLED و ال جی ساخت تلویزیون های OLED، اما این روزها همه چیز چندان واضح نیست. این راهنمای تلویزیون سامسونگ و الجی چندین مورد از این شباهتها و تفاوتهای فراوان بین هر برند را برجسته میکند تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام سازنده تلویزیون برای شما مناسب است.

حتما بخوانید
آموزش تشخیص تلویزیونهای تقلبی سامسونگ از اصلی

تلویزیون سامسونگ ال سی دی ۳۲ اینچ

در هنگام خرید تلویزیون های سامسونگ از سوی فروشگاه به شما دفترچه راهنمای فارسی استفاده از تلویزیون سامسونگ تقدیم خواهد شد تا بتوانید تمام تنظیمات و اطلاعات مورد نیاز را از روی این دفترچه انجام دهی. از این رو هم از تمام قابلیت های تلویزیون خود استفاده کرده اید و هم توانسته اید در افزایش عمر مفید این دستگاه قدم بردارید. یکی از اولین و مهمترین مراحل در استفاده از تلویزیون های سامسونگ اطلاع از آموزش نصب صحیح تلویزیون سامسونگ در دفترچه راهنمای فارسی است. در ابتدا محل قرارگیری تلویزیون خود را انتخاب نمایید. دقت داشته باشید که بهتر است این فضا در محلی باشد که به پریز برق نزدیک باشد. طبق راهنمای استفاده از تلویزیون سامسونگ بهتر است این دستگاه در فضایی که نور خورشید مستقیم به آن میتابد، قرار نگیرد تا دستگاه شما داغ نگردد. همچنین بهتر است بر فضای بالایی این دستگاه شی ای را قرار ندهید.

قیمت تلویزیون سامسونگ اصل کره

همچنین با قابلیت sound sync میتوانید صدای تلویزیون را به گوشی انتقال دهید و کسی را آزار ندهید. AU7000 از تلویزیونهای بالارده و جدید کمپانی سامسونگ است، که در سال ۲۰۲۱ این برند از آن رونمایی کرده است. همه و همه حاکی از بی همتایی این تلویزیون است. صفحه نمایش کریستالی، کیفیت تصویر فورکی و پردازندهی crystal processor 4k نیز صحنههای ناب را برایتان خلق میکنند. سیستم عامل تایزن و کارایی و سرگرمی های آن سرگرمیهای نا محدود را برایتان فراهم مینمایند. قیمت تلویزیون سامسونگ AU7000 مناسب و به صرفه بوده و می تواند گزینه ای عالی برای کاربران با بودجه محدود باشد. یکی از پرفروش ترین تلویزیون های ۲۰۲۱، از آنِ سامسونگ است. تلویزیون سامسونگ AU7000 گرچه یکی از پرچمداران این برند نیست اما با توجه به داشتن قیمت اقتصادی و همچنین ترکیبی از طراحی شیک و کیفیت بالا توانسته است یکی از پرفروش ترین تلویزیون های ۲۰۲۱ از نظر خریداران افرالند باشد.

حتما بخوانید
قوانینی که نباید در مورد تلویزیون سامسونگ ال سی دی رعایت شوند

چرا خرید تلویزیون سامسونگ نه رفیق به کوچک کسب و کار

تلویزیون سامسونگ اصل کرهبهخصوص اگر این سایز محصول شرکت سامسونگ باشد. با اینحال براساس سلیقه و ابعاد منزل شما تلویزیون سامسونگAU8500 سایز ۴۹ ، ۵۰ ، ۶۵ ، ۷۵ و حتی سایز بزرگ ۸۵ در بازار موجود خرید تلویزیون سامسونگ سری TU7000 است. ما در سایت نیناکالا سایزهای دیگر برند سامس
ونگ را در قالب مدلهای مختلف با معرفی کامل جزئیات جهت راهنمایی شما آماده کردهایم. تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ AU8500 مدل جدیدتر و ارتقا یافتهی TU8500 است. این مدل در سال ۲۰۲۱ وارد بازار شده و نسبت به مدل سال ۲۰۲۰ از لحاظ فنی و هم ظاهری ارتقا داده شده است. حاشیههای بسیار ظریف و باریک این تلویزیون بهدلیل پیادهسازی هنر طراحی Slim Design اندازهی صفحه نمایش را بزرگتر از اندازهی واقعی نشان میدهد. پایههای براق و مستحکم زیبایی خیرهکنندهای به این مدل داده است. شما در نگاه اول قطعا مجذوب ظاهر شیک آن خواهید شد. دو عدد پایهای دوشاخهای دارد. پایهها حالت مایل به بیرون دارند و از لحاظ مینمالیستی جلوهی متفاوتی به تلویزیون بخشیدهاند. این مدل از تلویزیون سامسونگ نیز قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد.

samsung tvمرحله ۲. تلویزیون هوشمند خود را در فهرست دستگاههای موجود انتخاب کنید. مرحله ۳. پس از مشاهده پیام ظاهر شده، گزینه Start now را لمس کنید. مرحله ۴. با انتخاب گزینه Allow در تلویزیون سامسونگ، اجازه دهید تا گوشی به آن متصل شود. نحوه اتصال گوشی شیائومی به تلویزیون سامسونگ نیز بسیار آسان بوده و درست همانند دیگر گوشی های هوشمند است با این تفاوت که شیائومی از این فناوری با عنوان Cast یاد کرده است. برای استریم کردن محتوا از گوشی شیائومی به تلویزیون کافی است تا مراحل زیر را دنبال کنید. مرحله ۱. نوار بالا گوشی را به پایین بکشید تا گزینههای Control Center در اختیار شما قرار بگیرد و سپس گزینه Cast را انتخاب کنید. مرحله ۲. در اینجا از شما خواسته میشود تا Bluetooth و WiFi خود را روشن کنید. پس از آن گوشی شروع به جستوجو و یافتن دستگاههای در مجاورت شما میکند. مرحله ۳. تلویزیون هوشمند خود را در فهرست دستگاههای موجود انتخاب کنید. مرحله ۴. با انتخاب گزینه Allow در تلویزیون سامسونگ، اجازه دهید تا گوشی به آن متصل شود.

  • پشتیبانی از تکنولوژی HDR
  • برخورداری از ساب ووفر
  • اگر Open را فشار دهید، برنامه بلافاصله باز می شود
  • نمایش همه محصولات هدست، هدفون و هندزفری
  • نئو کیو ال ای دی (Neo QLED)
  • سنسور اکو ( Eco Sensor ) و رده مصرف انرژی +A
  • پشتیبانی از قابلیت Mobile to TV – Mirroring و DLNA
حتما بخوانید
کولر گازی - خیلی آسان حتی کودکان شما هم می توانند این کار را انجام دهند

تلویزیون سامسونگ اولدDolby Vision عمق رنگ ۱۲ بیتی و روشنایی ۱۰۰۰۰ را ارائه میدهد اما تا به الآن هیچ میدیایی حداکثر توان این فناوری را اعمال نکرده است. HLG فناوری دیگر تصویر است که کیفیت تصویر را تقویت میکند و به تکمیل عملکرد فناوریهای HDR میپردازد و رویکرد متفاوتی را نمایش میدهد. HLG در پخشهای زنده برخلاف HDR، عمل میکند. تلویزیونهای ال جی از فناوریهای HDR۱۰، HLG و Dolby Vision بهره میبرند و به ارتقاء کیفیت تصویر میپردازند. HDR10 و HLG استفاده میکند. HDR10 در مقابل Dolby Vision استفاده میکند. ترکیب فناوری در تلویزیون سامسونگ بهتر از ال جی است. کیفیت صدای فراگیر تلویزیون ال جی بهتره یا سامسونگ ؟ تفاوت تلویزیون سامسونگ و ال جی ؛ صوت یکی از ویژگیهای بسیار مهم لوازم صوتی تصویری همچون تلویزیون است که بسیار در کیفیت تماشا مؤثر است که در مقایسه تلویزیون سامسونگ و ال جی مهم است. فراگیری صوتی به عواملی همچون فناوریهای صوتی و قدرت پلیر مرتبط است.

دیدگاهتان را بنویسید