بررسی گوشی هایسنس Infinity H50 Lite؛ اقتصادی با باتری قدرتمند

چند وقت پیش بود که از آغاز به کار رسمی برند هایسنس در ایران به شما خبر دادیم؛ برندی که بیشتر به خاطر لوازم صوتی تصویری و لوازم خانگی‌اش شهرت داشت اما از سال ۲۰۱۳ به طور جدی به حوزه‌ی موبایل ورود کرد و این روزها طیف متنوعی از گوشی‌های هوشمند را روانه بازار می‌کند.

در این ویدیو به جعبه‌گشایی و بررسی گوشی Infinity H50 Lite می‌پردازیم که جزء میان‌رده‌های هایسنس به شمار می‌رود.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

هایسنس از پردازنده‌ی Unisoc Tiger T610 به عنوان قلب تپنده‌ی این گوشی بهره گرفته که ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی (قابل ارتقاء از طریق میکرو اس دی) آن را همراهی می‌کنند. با این حساب با یک گوشی میان‌رده‌ی اقتصادی مواجه هستید.

نمایشگر این گوشی از نوع IPS و ۶.۵ اینچی است که ۲۶۸ پیکسل بر اینچ تراکم پیکسلی را به نمایش می‌گذارد. نسبت نمایشگر به بدنه‌ هم به ۸۴ درصد می‌رسد که یعنی حاشیه‌های نسبتا زیادی را در این گوشی مشاهده خواهید کرد. هایسنس از یک ماژول دوربین ۴ گانه برای این گوشی بهره گرفته که شامل دوربین‌های ۲+۲+۵+۴۸ مگاپیکسلی واید، اولترا واید، ماکرو و سنجش عمق می‌شوند. برای سلفی گرفتن هم یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

از نقاط قوت این گوشی می‌‌توان به باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم-پلیمری اشاره کرد که می‌تواند تقریبا ۲ روز را با شما همراهی کند. گوشی هایسنس مدل Infinity H50 Lite را می‌توانید همین حالا در بازه‌ی قیمتی ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از دیجی‌کالا تهیه کنید.

برای آشنایی هر چه بیشتر با این گوشی، پی بردن به نقاط قوت و ضعف و البته ارزش خرید آن از شما دعوت می‌کنیم که ویدیوی آنباکسینگ و بررسی ما را تماشا کنید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

حتما بخوانید
آیا شما تلویزیون سامسونگ اصل کره دقیق راه هستید؟ این 5 پیشنهاد به شما امکان می‌دهد پاسخ

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید