بررسی ماشین لباس‌شویی کنوود؛ کیفیت بالا و طراحی شیک

یکی از لوازم ضروری برای هر خانه‌ای، یک ماشین لباس‌شویی باکیفیت است. تصور کردن اینکه بخواهید بدون ماشین لباس‌شویی زندگی کنید واقعا سخت و حتی غیرممکن است! احتمالا برای بسیار از شما پیش آمده است که در چند سال اخیر برای خرید یک لوازم خانگی باکیفیت، دغدغه‌ی زیادی داشتید و برندهای موجود در بازار خیلی شناخته شده نبودند. در این ویدیو قصد داریم ماشین لباس‌شویی کنوود را بررسی کنیم که می‌تواند انتخابی بسیار مناسب و باکیفیت برای شما باشد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

در سال ۲۰۲۱ برند کنوود تصمیم گرفت تا تا لوازم خانگی‌اش را در ۵ گروه ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، یخچال و فریزر، جاروبرقی و کولر گازی در خاورمیانه به کشورهای ایران، کویت، قطر و امارات عرضه کند و اکنون شما می‌توانید لوازم کنوود را با ضمانت پاک‌سرویس خریداری کنید. تمامی قطعات این برند وارداتی بوده و تحت لیسانس انگلستان هستند.

در حال حاضر در گروه ماشین لباس‌شویی‌های کنوود در ظرفیت ۸ و ۹ کیلویی، ۱۵ برنامه‌ی شست‌وشوی اصلی و ۵ برنامه‌ی شست‌وشوی کمکی وجود دارد. یکی از برنامه‌های شست‌وشوی این ماشین، برنامه‌ی شست‌وشوی روزانه است که فقط ۱۵ دقیقه است و با آن می‌توانید تجربه‌ی شست‌وشوی خیلی سریع را داشته باشید. این برنامه بسیار کاربردی بوده و در زمان و انرژی صرفه‌جویی می‌کند.

این ماشین لباس‌شویی طراحی اروپایی با ظرافت و در عین حال با استحکام و قدرت بالایی دارد. درب ماشین کاملا مشکی بوده و به داخل دید ندارد؛ همچنین بسیار روان و سبک است و به راحتی باز و بسته می‌شود. بدنه‌ی ماشین نیز سفید براق با تناژ سرد است که با هر مدل آشپزخانه‌ای ست می‌شود. پنل مشکی رنگ روی آن هم لمسی بوده و عبارت Hygiene Pro که روی آن نوشته شده به معنی ضدعفونی کننده‌ی محفظه‌ی لباس‌شویی در تمام مراحل شست‌وشو به طور خودکار است.

حتما بخوانید
آموزش اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ اسمارت ویو

برای بررسی دقیق‌تر ماشین لباس‌شویی کنوود، شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

مشاهده‌ی ویدیوی بررسی «ماشین لباس‌شویی کنوود» در یوتیوب

دیدگاهتان را بنویسید