بررسی جاروبرقی پارس خزر Turbo 2500WB؛ طراحی ارگونومی با مکش بالا

پارس خزر برندی باسابقه و آشنا در صنعت تولید لوازم خانگی ایرانی است. این برند با کیفیت قابل قبول محصولات تولیدی در کنار قیمت مقرون‌به‌صرفه نسبت به رقبای خارجی توانسته است جایگاه خوبی را در بازارم خانگی به‌خصوص در سال‌های کسب کند. در این ویدیو جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB را جعبه‌گشایی و بررسی کردیم. با ما همراه باشید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

هنگام باز کردن جعبه‌ی جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB اقلام همراه آن را می‌بینیم که شامل موارد زیر هستند:

  • لوله‌ی خرطومی
  • لوله‌ی تلسکوپی
  • کیف لوازم جانبی که داخل آن دو پاکت جارو، دفترچه‌ی راهنما، سری بزرگ فرش و سرامیک، برس مبلمان، سری درز و شکاف‌ها و سری پرده وجود دارند.

قدرت این جارو ۲۵۰۰ وات است و در عین حال کم‌مصرف است. لوله‌ی خرطومی این جاروبرقی با چرخش ۳۶۰ درجه، روکش کنفی دارد. جنس بدنه از پلاستیک مات ضد خش است. دورتادور بدنه‌ی جارو ضربه‌گیر وجود دارد. یک کلید ولومی روی دستگاه مشاهده می‌شود که برای روشن آن و تنظیم قدرت مکش استفاده می‌شود. یک نشانگر پر شدن کیسه‌ی جارو هم در زیر آن قرار گرفته است. چهار چرخ زیر جارو پلاستیکی هستند و گردش ۳۶۰ دارند.

لوله‌ی تلسکوپی جارو تا ۹۶ سانتی‌متر ارتفاع قابل تنظیم دارد. پاکت‌های این جارو ضد آلرژی هستند و بعد از پر شدن درب آن با گیره‌ی مقوایی روی آن بسته می‌شود. این جارو دو فیلتر دارد: یک فیلتر HEPA و فیلتر دیگری پشت کیسه‌ی جارو که قبل از وارد شدن هوا به موتور آن را فلیتر می‌کند. سیم جمع‌کن جارو اتوماتیک است و تا شعاع ۱۴ متر را پوشش می‌دهد.

حتما بخوانید
۱۰ لوازم جانبی موبایل محبوب در دیجی کالا (۱۷ اسفند ۱۴۰۱)

برای بررسی بهتر جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB، شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید