بررسی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن ۵۰XYU715؛ غول‌پیکر و باکیفیت

ایکس ویژن یکی از برندهای ایرانی است که در زمینه‌ی لوازم خانگی محصولات متنوعی را تولید می‌کند. این شرکت در بازار تلویزیون‌ها هم توانسته توجهات زیادی را جلب کند و در این ویدیو قصد داریم تلویزیون هوشمند ۵۰ اینچی ایکس ویژن ۵۰XYU715 را بررسی کنیم تا ببینیم در مقایسه با دیگر رقبا چه حرفی برای گفتن دارد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

در رابطه با طراحی باید بگوییم که این روزها تقریبا تمام تلویزیون‌ها از طراحی نسبتا یکسانی بهره می‌برند و صرفا با نگاه کردن به بدنه احتمالا نمی‌توانید نام برند را حدس بزنید. این تلویزیون ایکس ویژن هم طراحی ساده و مدرنی دارد و از این نظر هیچ ضعفی نسبت به رقبا ندارد. ایکس ویژن توجه ویژه‌ای به ریموت کنترل نشان داده و طراحی آن نسبت به مدل‌های قدیمی با بهبود قابل توجهی روبرو شده است.

در این ریموت کنترل چند دکمه‌ی اختصاصی دیده می‌شود که به عنوان مثال می‌توانیم به دکمه‌های مربوط به ضبط ویدیو و سرویس فیلیمو اشاره کنیم. با فشردن دکمه‌ای که بر روی آن آیکن ماوس قرار دارد، از ریموت می‌توانید به عنوان ماوس استفاده کنید. در ضمن این ریموت کنترل از نوع بلوتوثی است و به همین خاطر برای استفاده لازم نیست آن را به مستقیما به سمت تلویزیون بگیرید.

اما در نهایت طراحی تلویزیون و ریموت کنترل آن هرچقدر هم جذاب باشند، جای کیفیت صدا و تصویر را پر نمی‌کنند. این تلویزیون از رزولوشن ۴K پشتیبانی می‌کند و در ضمن نباید پشتیبانی از استاندارد HDR را هم از قلم بیندازیم. به نظر می‌رسد تلویزیون هوشمند ایکس ویژن ۵۰XYU715 به طور پیش‌فرض کنتراست و غلظت رنگ زیادی دارد که در بخش تنظیمات می‌توانید این موارد را با توجه به سلیقه‌ی خود به راحتی تنظیم کنید.

حتما بخوانید
آشنایی با دستیارهای هوشمند فارسی؛ هر آنچه باید بدانید

ایکس ویژن برای این تلویزیون از دو اسپیکر ۱۰ واتی استفاده کرده که نمی‌توانیم انتظار خیلی زیادی از این دو اسپیکر داشته باشیم اما در کل کیفیت بدی ندارند. اما اگر کیفیت صدا اهمیت زیادی برای شما دارد، بهتر است از ساندبار برای این کار استفاده کنید. پنل مورد استفاده از نوع IPS LCD نیست بلکه مبتنی بر فناوری LED است و زوایای دید نسبتا خوبی را ارائه می‌دهد. در این میان نباید بازطراحی رابط کاربری را از قلم بیندازیم که به طور کلی جذابیت آن دوچندان شده است.

در بخش پشتی تلویزیون شاهد ۳ پورت HDMI و ۲ پورت USB هستیم و در این زمینه مشکلی نخواهید داشت. برای نصب اپلیکیشن‌ها می‌توانید از استور داخلی تلویزیون، گوگل پلی استور و اپ بازار به راحتی چنین کاری را انجام دهید. به همین خاطر هر اپلیکیشنی که می‌خواهید در حداقل یکی از این ۳ استور آن را پیدا می‌کنید.

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن ۵۰XYU715 در کل یک تلویزیون باکیفیت با امکانات جذاب به حساب می‌آید که نسبت به مدل‌های قبلی حرف بیشتری برای گفتن دارد. اما در نهایت با توجه به تنوع زیادی که در بازار تلویزیون وجود دارد، باید با توجه به نیازها و بودجه‌ای که در اختیار دارید بهترین مدل موردنظر خود را انتخاب کنید. در حال حاضر با پرداخت حدود ۱۳ میلیون تومان می‌توانید این تلویزیون جذاب را از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری کنید. اگر می‌خواهید از تمام ویژگی‌ها و نقاط قوت و ضعف این محصول اطلاع پیدا کنید، توصیه می‌کنیم این ویدیو را از دست ندهید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

حتما بخوانید
بهترین مدل و پرفروشترین مدل های جاروبرقی پارس خزر

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید