اتصال موبایل به تلویزیون ال جی، سامسونگ، سونی

تلویزیون هوشمند سامسونگ ۵۵NU8900 و ۸۲NU8900 از یک کنترل هوشمند بهرهمند است که با سرعتی بسیار بالا میتواند فرمانهای وارده را اجرا کند. این کنترل مجهز به سنسور مادون قرمز پیشرفتهای است که اشیاء کوچک یا زاویههای مختلف، عملکرد آن را تضعیف نمینمایند. این کنترل یکی از بهترین تولیدات سامسونگ در زمینه ریموت کنترلها است که در تلویزیون های هوشمند جدید خود قرار داده است. بعد از جعبه گشایی تلویزیون سامسونگ مدل ۵۵NU8900 و ۸۲NU8900 ، یک کنترل هوشمند و باتری همراه آن و یک کابل برق برای اتصال تلویزیون به برق منزل خودتان مشاهده میکنید. همچنین دفترچه راهنمای نصب و تنظیم و پایه های تلویزیون هم در داخل جعبه موجود است. با مطالعه دفترچه راهنما میتوانید تلویزیون را راه اندازی کنید و تنظیمات اولیه آن را هم بهینه کنید. تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل ۵۵NU8900 و ۸۲NU8900 زاویه دید فوق العاده گسترده و کیفیت صدای بسیار عالی را به شما هدیه میدهد. مدل ۸۲ اینچی برای استفاده در سالنهای بزرگ طراحی شده است، البته در سالنهای کوچک یا اتاقهای خانه نیز میتوان از این تلویزیون استفاده کرد. ولی پیشنهاد میکنیم که مدل ۵۵ اینچی را برای این مکانها انتخاب کنید.

  • تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ
  • کولر گازی ال جی
  • برخورداری از فناوری ایرپلی ۲
  • نمایش همه محصولات دستگاه بخور
  • تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ مدل ۵۵BU8000U اسمارت
  • پورت های HDMI و USB تلویزیون از کار افتاده است
  • Install را انتخاب کنید
  • قابلیت Mirroring از تلویزیون به موبایل

وجه تمایز این گروه از لحاظ فنی : تسلط کامل کارشناسان به آخرین تکنولوژی ساخت و تعمیر انواع تلویزیون سامسونگ میباشد , moloudi mall آنالیز و تحلیل با بهره گیری از جدید ترین تجهیزات تعمیر تلویزیون و از طرفی دیگر هزینه زیاد متناسب تعمیرات و قطعات میباشد. از جمله خدمات قابل ارائه بوسیله امداد رایانه (تعمیریها) تعمیر تلویریون در شهرستان های تهران ( شهریار , اسلام شهر , اندیشه ، پاکدشت، ورامین …) , اعزام نیروی متخصص و مجرب به همراه قطعات مورد نیاز به این شهرستان ها در اسرع زمان , خرید تلویزیون سامسونگ سری TU8500 پذیرش کار از همکاران دارای مجوز رسمی و تعمیر و فروش برد انواع تلویزیون میباشد. خدمات دارای ارتباط با تعمیر تلویزیون سامسونگ، به ۲ روش انجام می شود. روش ابتدا مراجعه به تعمیرگاه مجاز تلویزیون سامسونگ و تحویل تلویزیون به کارشناسان تعمیر تلویزیون SAMSUNG میباشد. در این روش تمامی عملیات مورد نیاز جهت سرویس و تعمیر تلویزیون در تعمیرگاه انجام می شود. شیوه دوم، درج درخواست «تعمیر در محل تلویزیون سامسونگ» بوسیله دارنده دستگاه و حضور کارشناس تعمیر در محل میباشد.

حتما بخوانید
۱۷ ایده‌ی جذاب برای داشتن یک کتابخانه‌ی خانگی زیبا

با مشاهده عکس تلویزیون سامسونگ AU8000 می توانید جزئیات طراحی و همچنین مشخصه ظاهری محصول را بهتر درک کنید. در این بخش ما تصاویر طبیعی تلویزیون به صورت همهجانبه را در اختیار شما قرار داده ایم. حتماً به بخش های مختلف محصول نگاه کنید تا بیشتر با آن آشنا شوید. سامسونگ در مدل های جدیدی طراحی را بسیار باریکتر کرده است(که همین ظرافت باعث می شود کمی استحکام به نسبت مدل های پارسال کاهش یابد). با مشاهده تصاویر تلویزیون AU8000 سامسونگ می توان به این نتیجه رسید که طراحی تلویزیون با توجه به اینکه یک مدل میان رده و قیمت متوسط است بسیار شیک و همچنین باریک است. این دیزاین باعث شده تا محصول با کلاس جلوه کند و برای منازل شیک بسیار ایده آل باشد. تا وقتی دو محصول را در کنار هم مقایسه نکنیم نمی توانیم به خوبی درک درستی از امکانات و مشخصات آن ها داشته باشیم.

تلویزیون سامسونگ ال ای دی

ظاهری تمیز با حاشیههای نازک دارد که در هر تنظیماتی خوب به نظر میرسند و این همان چیزی است که از یک تلویزیون درجه یک انتظار دارید. این ویژگی ها سامسونگ QN90A QLED را در لیست بهترین تلویزیون سامسونگ قرار میدهد. تلویزیون روی پایه فلزی خود کمی لرزان به نظر میرسد، اما زیاد قابل توجه نیست. پایه نصب شده در مرکز نیز صفحه نمایش را به اندازه کافی از میز بالا میبرد تا بتوانید نوار صوتی را در جلو قرار دهید و نگران مسدود شدن دید خود نباشید. قسمت پشتی از یک پانل پلاستیکی اچ ساخته شده است و مسیرهایی برای مدیریت کابل وجود دارد. ورودیها رو به پهلو هستند، اما اگر تلویزیون را به دیوار نصب کنید، دسترسی به آنها دشوار خواهد بود. کیفیت ساخت سامسونگ QN90A فوق العاده است. اگرچه کل تلویزیون، به جز پایه، از پلاستیک ساخته شده است، اما بسیار محکم و خوب به نظر میرسد. هیچ مشکل آشکار یا لق شدن قطعات وجود ندارد. این همان چیزی است که از یک مدل سطح بالا انتظار داریم.

حتما بخوانید
توانایی تلویزیون سامسونگ اسمارت

یکی از دلایلی که تلویزیون های کریستال AU8000 سامسونگ را نسبت به تلویزیون های معمولی متمایز می کند، وجود صفحه نمایش کریستالی در کنار پردازنده کریستالی با پشتیبانی از کیفیت تصویر ۴K است. پردازشگر Crystal Processor 4K به کمک صفحه نمایش Crystal رنگ های بسیار واقعی تولید کرده و جزییات و عمق تصاویر را افزایش می دهد. این پردازنده صحنه ها را لحظه به لحظه پردازش کرده و کیفیت تصویر را افزایش می دهد، موجب بهبود کنتراست می شود و همچنین محتوای HDR را بهبود می بخشد. افزایش کیفیت یا همان افزایش رزولوشن تصویر با کمک تکنولوژی ۴K UpScaling انجام میشود تا همه چیز را در حد کیفیت ۴K مشاهده کنید. تلویزیون سامسونگ ۵۰AU8000 به تکنولوژی Motion Xcelerator مجهز است. این تکنولوژی قابلیت جدیدی است که به برخی از تلویزیون های سامسونگ اضافه شده است. این تکنولوژی موجب می شود تا تلویزیون تصاویری روان و شفاف را نمایش دهد. تکنولوژی Motion Xcelerator برای کاهش لرزش تصویر در این تلویزیون استفاده شده است.

تلویزیون سامسونگ اسمارت

برای انتخاب Timeshift از دکمه های ناوبری استفاده کنید. اگر تلویزیون شما از ۴K پشتیبانی می کند، از فلش مموری استفاده نکنید. اندازه فایل ویدیوی ۴K تقریباً چهار برابر بزرگتر از ۱۰۸۰p است و یک فلش مموری کوچک می تواند به سرعت پر شود. اگر زیاد ضبط می کنید، یک هارد دیسک با حداقل یک ترابایت فضای ذخیره سازی تهیه کنید، به خصوص اگر محتوای ۴K ضبط می کنید. به یاد داشته باشید که اگر می خواهید از درایو USB یا هارد دیسک بر روی هر دستگاه دیگری استفاده کنید، باید درایو را به طور کامل فرمت کنید. این بدان معناست که تمام اطلاعات موجود در درایو برای همیشه حذف می شود. چرا تلویزیون سامسونگ فلش را نمیخواند؟ سریع ترین راه این است که پورت های تلویزیون خود را بررسی کنید و از سالم بودن آنها مطمئن شوید. در بیشتر موارد، گرد و غبار یا پورت USB معیوب دلیل این مشکل است. پس از آن، سیستم عامل تلویزیون خود را به روز کنید و سپس درایو USB خود را در FAT32 فرمت کنید.< /p>

  • تکنولوژی Analog Clean View برای از بین بردن نویز تصاویر
  • مشکلات یکنواختی
  • وزن تلویزیون بدون پایه: ۱۷.۵ کیلوگرم
  • پردازنده کوانتوم برای کیولدها
  • پشتیبانی از Ultra Surround Mode جهت ایجاد صدای فراگیر مجازی
  • کولر گازی گری
  • قابلیت جستجوی خودکار شبکه ها
  • دارای قابلیت Sound Wall
حتما بخوانید
بهترین تلویزیون سامسونگ (در سال 1401-2023)

همچنین در برخی موارد ممکن است که یک نوع فایل مخصوص با تلویزیون همخوانی نداشته باشد که این به معنای ایراد تلویزیون و یا فایل نمی باشد . اصلیترین دلیل در این بخش میتواند مربوط به مین برد تلویزیون باشد . در صورت عدم رفع مشکل نیاز است که تکنسین مجاز و مجرب ما تعمیر تلویزیون سامسونگ شما را انجام دهد . علت پخش نشدن فرمت خاصی از فیلم ، عکس یا فایل به دلیل عدم پشتیبانی آن فرمت توسط تلویزیون است . در این حالت کار خاصی نمیتوان اننجام داد ، اما در تلویزیون های جدیدتر یا اندروید میتوان با آپدیت سیستم این مشکل را رفع نمود . همچنین مرکز آریان سرویس برروی تلویزیون های اندروید ، نصب فیلیمو و نماوا را نیز انجام میدهد . آیا میدانید؟ بیشتر تعمیرکاران تهران و البرز ، تعمیرات خود را با دستگاه های پیشرفته آریان سرویس تعمیر می کنند ! یکی از اغلب ایراداتی که ممکن است برای تلویزیون های سامسونگ پیش آید، مشکل آب خوردگی تلویزیون است.

قیمت تلویزیون سامسونگ Tu8000 55 دیجی کالا

سیستم عامل تلویزیون سامسونگ تایزن و تفاوت با IOS و اندروید ؛ سیستم عامل تایزن سامسونگ در واقع یک سیستم چند کاربردی و اپن سورس میباشد. که بسته به دستگاهی که سیستم عامل در آن وجود دارد، نسخه های متفاوتی ارائه می دهد. تمام توسعه دهندگان شرکت سامسونگ میتوانند از سیستم عامل تایزن استفاده کنند. این سیستم عامل بر پایه لینوکس ساخته شده و بسیار انعطاف پذیر می باشد به گونهای که در تمام ساعت های هوشمند و حتی تلفن های هوشمند و تلویزیون ها همچنین داخل خودرو ها و لوازم خانگی هم دیده میشود. ولی در تلویزیون های سامسونگ به صورت کامل پشتیبانی می شود. تایزن چیست و چگونه کار می کند ؟ مدت زیادی است که این سیستم عامل وجود دارد و با تکامل یافتن سیستم عاملی به نام Bada ساخته شده است. سامسونگ برای اولین بار در گوشی های صفحه لمسی خود از بادا بهره برداری کرد که بعد از ان تایزن جایگزین آن شد.

حتما بخوانید
پرفروش ترین و محبوب ترین اسکوترهای برقی شیائومی در سال 2023

قیمت تلویزیون سامسونگ دیجی کالا

در نظر داشته باشید رتبهبندی موجود بر اساس بهترینها از بالا به پایین شروع میشود. S95B از تلویزیونها معرفی شده کمپانی سامسونگ است که در سال ۲۰۲۲ در بازارهای جهانی معرفی شده که دارای امکانات مطلوب و در خور شأنی بوده و به جرات میتوان گفت از پرچمداران این کمپانی است. تلویزیون سامسونگ QN90A از محصولات فوقالعاده کمپانی سامسونگ است که از پیشرفتهترین فناوریها و امکانات تلویزیونهای QLED در آن به کار گرفته شده است. در این تلویزیون از امکانات فوقالعادهای نیز برای بازیهای نسل نهمی در نظر گرفته شده است. این قابلیتها نظیر نرخ تازهسازی متغیر VRR و پشتیبانی از درگاه ورودی HDMI 2.1 هستند تا امکان استفاده از حداکثر ظرفیت کنسولهای بازی نسل نهمی برای کاربر فراهم شود. نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که نگران زاویه دید تلویزیون خود نباشید، چون در سامسونگ در این تلویزیون از فناوری Ultra Viewing Angle پشتبانی کرده است. همچنین سامسونگ در این تلویزیون پنل نئو کیولد از پنل فوقالعاده VA پشتبانی کرده است که میتواند رنگها را با عمق بسیار بیشتری به نمایش بگذارد و نسبت کنتراست بینظیر آن در محیطهای تاریک نیز هر کاربری را حیرتزده میکند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از تلویزیون سامسونگ دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید