آیا شما تلویزیون سامسونگ اندروید را برای Passion یا Money شروع کردید؟

samsung tvبرای دسترسی به هزاران محتوای تصویری ، با گسترش استفاده از تلویزیون های هوشمند ، دیگر نیازی به استفاده از حافظه های جانبی و قابل حمل مثل CD و DVD و USB نیست . ابتدا تلویزیون خود را به اینترنت متصل کنید . برای این کار می توانید از اینترنت تلفن همراهتان یا اینترنت مودم های خانگی استفاده کنید . نصب نماوا روی تلویزیون های تی سی ال ، سونی ، شهاب ، دوو ، سام و باقی برند های دیگر یکسان بوده و تفاوتی نخواهد داشت . تنها نصب نماوا روی تلویزیون های ال جی مقداری متفاوت بوده که در ادامه بررسی خواهد شد . از منوی سمت راست گزینه ورود را انتخاب کنید ، در صفحه ای که باز می شود ورود از طریق تلفن همراه را انتخاب کرده و شماره تلفن و رمز عبور خود را وارد کنید . حالا وارد حساب کاربری خود در نماوا شده اید و می توانید به تماشای هر فیلم یا سریالی که می خواهید بپردازید . در قسمت تلویزیون هوشمند از بخش دانلود اپلیکیشن اندروید Tv گزینه دانلود مستقیم را انتخاب کرده و فایل اپلیکیشن نماوا را پس از دانلود به درون حافظه جانبی کپی کنید. در این مرحله تلویزیون را روشن کنید و حافظه را در پورتهای usb قرار دهید. روی صفحه تلویزیون یک پیغام به نمایش در میآید. گزینهی “خوب” را انتخاب کرده و با زدن دکمه OK وارد صفحه حافظه USB شوید. اگر پیغام در تصویر را مشاهده نکردید با زدن دکمه USB کنترل به صفحه حافظه USB بروید.

  1. فناوری Auto Motion Plus
  2. راههای ارتباطی: DLNA – Mirroring
  3. پشتیبانی از تکنولوژی Mirroring موبایل به تلویزیون و DLNA
  4. تلویزیون سری ۷ سامسونگ
  5. پشتیبانی از گوگل اسیستنت
  6. کیفیت تصویر: ۸K
  7. قابلیت Multi-View برای پخش همزمان ۲ محتوا کنار یکدیگر
حتما بخوانید
۱۷ روش خانگی برای درمان خشکی پوست صورت

تلویزیون ۹۷ اینچی M3 OLED الجی بدون هیچگونه ورودی صدا و تصویر معرفی شد. فناوری های جدید تلویزیون – بیشک نصب تلویزیونی با ابعاد ۹۷ اینچی روی دیوار، کار آسانی نیست؛ اما الجی میگوید با تلویزیون جدید سری Signature OLED M خود، روند نصب را سادهتر کرده است. کرهایها میگویند بهلطف فناوری بیسیم Zero Connect، تلویزیون ۴K جدیدش هیچ نیازی به کابل صوت/تصویر برای دریافت سیگنال از جانب ستتاپباکس، ساندبار یا کنسول بازی ندارد. الجی میگوید باکس Zero Connect قابلیت اتصال به «چندین» دستگاه را دارد؛ اما به جزئیات این درگاهها اشارهای نمیکند. در هر صورت، کاربر باید دستگاههای خود مانند کنسول بازی را به Zero Connect متصل کند؛ سپس این باکس سیگنال صدا و تصویر را بهطور بیسیم به تلویزیون مخابره میکند. براساس اعلام الجی، سیگنال تصویر ۴K با نرخ بالغبر ۱۲۰ هرتز به تلویزیون ارسال میشود. نخستینبار است که شرکتی کلیهی اتصالات مرسوم سیمی را بهنفع اتصال بیسیم کنار میگذارد؛ چرا که اتصالات بیسیم از بروز اختلال در انتقال صدا و تصویر مصون نیستند و برهمین اساس شرکتها معمولا از آن دوری میکنند. را شناسایی میکند». کرهایها مدعی هستند الگوریتم جدیدشان میتواند با تشخیص تغییرات در محیط مجاور خود مانند عبور افراد یا حیوانات خانگی، بهسرعت مسیر انتقال سیگنال را نیز تغییر دهد. الجی اذعان دارد که خریداران تلویزیون M3 OLED الجی برای کارکرد صحیح سیستم انتقال بیسیم سیگنال، باید تغییراتی را در محیط ایجاد کنند.

قیمت تلویزیون سامسونگ دیجی کالا

کابل های که به دستگاه خود متصل میکنید. بسیار مهم است، با کیفیت باشد ممکن است تلویزیون ایراد خاصی نداشته باشد اما به دلیل استفاده از کابل های نامرغوب عملکرد تلویزیون دچار اخلال گردد. کم نور شدن تلویزیون همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم امری اجتناب ناپذیر است. همچنین نگه داشتن یک تصویر در روی تلویزیون باعث کم نور شدن صفحه تلویزیون خرید تلویزیون ۴۰ اینچ با بهترین قیمت میشود. یکی از عوامل کم و زیاد شدن نور در تلویزیون های سامسونگ به دلیل فعال بودن قابلیت نور محیط است. در این حالت تلویزیون با توجه به نور محیط روشنایی تلویزیون را تنظیم میکند برای مثال اگر نور در اتاق زیاد باشد نور تلویزیون هم زیاد و اگر کم باشد نور تلویزیون هم کمتر و تصویر تیره تر میشود. تنظیمات مربوط با توجه به مدل میتواند متغیر باشد. در قسمت حالت تصاویر با تغیر آن بهترین گزینه از نظر روشنایی را انتخاب کنید. علت کم نور شدن تلویزیون های سامسونگ، میتواند ضعف سیگنال باشد برای بررسی کیفیت سیگنال و قدرت سیگنال از طریق menu یا home به قسمت تنظیمات بروید و مراحل زیر را انجام دهید. تمامی دستگاه های که به تلویزیون متصل شده اند را بررسی کنید اگر کم نور شدن تلویزیون مربوط به دستگاه ها باشد به صورت یکی یکی دستگاه ها را قطع کنید. تا مشخص شود که ایراد از تلویزیون است یا خیر؟ ابتدا تلویزیون خود را ریست کنید و بررسی کنید آیا تنظیمات درست شده است یا خیر؟ اگر بعد از این کار هم مشکل مرتفع نشد به منو بروید. سپس قسمت پشتیبانی قسمت عیب یابی خودکار تلویزیون بزنید. مشکلات بخش های مختلف مثل قسمت تصویر را دوباره اعمال کنید. مهم ترین علت تعمیرات در تلویزیون های ال جی مربوط به کم نور شدن نور صفحه تلویزیون ال جی است. کم نور شدن صفحه تلویزیون سونی هم مثل ال جی و سامسونگ تقریبا همین دلایل که ذکر کردیم است. برای رفع این ایراد میتوانید به دفترچه راهنمایی تلویزی
ون خود مراجعه کنید.

حتما بخوانید
ویدیو تلویزیون‌های QLED سامسونگ

قیمت تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ

در سایت ازکیوام ثبتنام کنید و پس از ورود اطلاعات لازم، درخواست اعتبار دهید. ابتدا با انجام اعتبارسنجی، خوشحسابی شما در سیستم بانکی بررسی میشود، پس از آن شما مدارک موردنیاز را بارگذاری میکنید. ما هم ازطریق تماس تلفنی و پیامک، نتیجه را به شما اطلاع میدهیم. لازم است برخی مدارک را بهصورت نسخهی فیزیکی تحویل دهید. در استانهای تهران و البرز نمایندهی ازکیوام این مدارک را از شما تحویل میگیرد و در دیگر استانها شما آنها را با پست ارسال میکنید. حداکثر تا ۳ روز پس از تحویل مدارک، اعتبار شما افزایش مییابد؛ حالا میتوانید با این اعتبار، از فروشگاهها و سایتهای همکار ازکیوام بهصورت قسطی خرید کنید. مبلغ درخواستی و مدتزمان بازپرداخت را مشخص کنید. هزینه عملیات در هنگام خرید پرداخت میشود. مدتهاست که تلویزیون دیگر فقط برای تماشای فیلم و سریال نیست، وسیلهای است که با یک فلش یا کابل HDMI شما را به دنیای متفاوتی از اطلاعات، با کیفیت و وضوح بالاتری متصل میکند.

تلویزیون C9 از مدلهای پیشین خود خیلی بهتر نبود و ما انتظار داشتیم مدلهای ۲۰۲۲ الجی پیشرفتهای افزایشی مشابهی را ارائه دهد. اما با توجه به تفاوتهای اساسی بین فناوری OLED و QLED، قطعاً اگر پیشرفتهای QLED در سال ۲۰۲۲ این امکان را برای به حاشیه راندن OLED به وجود آورده بود، میتوانست نتیجه کاملاً شگفتانگیزی را حالص کند. وضعیت این دو فناوری در آینده چگونه خواهد بود؟ سامسونگ در ادامه راه به طور جداگانه در حال تحقیق و بررسی روی نقاط کوانتومی با دید مستقیم است که با لایههای کریستال مایع جدا میشود و از خود نقاط کوانتومی به عنوان منبع نور استفاده میکند. تلویزیونهای «تابشی کیولد» (QLED Emissive) این امکان را دارند که با سطح مطلق مشکی و نسبت کنتراست «بینهایت» OLED و کارایی بیشتر، رنگ بهتر و با موارد زیادتر، مطابقت داشته باشند. البته تا آن زمان چند سال زمان خواهد برد و ما تلویزیونهای تابشی QLED را که برای فروش عرضه میکنند، در اختیار خواهیم داشت. امیدواریم آنها تا آن زمان برای انتخاب نام مخفف آن تلویزیونها فکری بکنند (شاید EQLEDs نام بگیرند).

حتما بخوانید
9 کوچک تغییر که می‌توانند داشته باشند تأثیر بزرگ در شما خرید تلویزیون سامسونگ

samsung tvاشاره کرد که برای آپدیت آن ها می توان به اطلاعات زیر توجه کرد. ۱. در اولین مرحله از این روش باید کلید Home موجود در کنترل را فشار دهید. کنترل و یا ریموت نامبرده باید کنترل اصلی و یا Magic Remote باشد. ۲. بعد از فشردن دکمه Home آیکون و یا پنجره ای در قسمت بالای صفحه نمایش تلویزیون های ال جی تحت عنوان All Setting مشاهده خواهد شد. در مرحله دوم باید گزینه و یا آیکون All Setting را انتخاب کرد و سپس برای اجرای سایر مراحل اقدام کرد. ۳. در مرحله سوم زیر عنوانی تحت عنوان General را انتخاب کنید. ۴. بعد از انتخاب گزینه General سراغ گزینه About this TV را انتخاب کنید. با انتخاب گزینه About this TV فایل ها و یا برنامه هایی که به آپدیت نیاز دارند قابل مشاهده خواهد بود. در نتیجه با تایید هر کدام از آن ها ، تلویزیون برای آپدیت آن ها اقدام می کند. ۱. در اولین مرحله برای آپدیت تلویزیون های ال جی جهت اجرا منو فارسی باید گزینه Smart را انتخاب کنید.

تلویزیون سامسونگ ال سی دی

این تلویزیون در حالت گیمینگ با رفرش ریت ۱۲۰ عمل می کند که مناسب ترین سرعت برای عملکرد های گیم است. یکی دیگر از تلویزیون های شرکت سونی که با بهرمندی از سیستم عامل اندروید به کاربران ارائه خدمت می کند، X9000H است.. تلویزیون SONY X9000H، از نظر امکانات بسیار پیشرفته بوده و می تواند تصاویر را با کیفیت ۴K به نمایش بگذارد. سرعت تازه سازی تصویر در این تلویزیون برابر ۱۲۰ هرتز بوده و همین سرعت تازه سازی بالا این محصول را در استفاده گیمینگ نیز توانا می کند. تاخیر در قسمت درگاه این تلویزیون برابر ۷ میلی ثانیه بوده و تقریبا کم ترین تاخیر را در آن شاهد هستیم. کنتراست عالی، تفکیک رنگ با دقت بالا نیز از دیگر امکانات ایم محصول است. پنل استفاده شده در ساخت تلویزیون SONY X9000H از نوع VA بوده و می تواند به عملکرد بهتر روشنایی کمک کند. نباید این نکته را فراموش کرد، این باعث کاهش زاویه دید می شود. کنتراست بسیار عالی و دقت در تفکیک رنگ تصویر ارائه شده توسط این تلویزیون بسیار مطلوب است.

  • دارای بلوتوث نسخه ۵.۲
  • دارای حالت بازی به همراه ALLM و Dynamic Black EQ
  • بزخورداری از فناوری Triple Protection
  • پردازنده کوانتوم برای کیولدها
  • تکنولوژی Auto Motion Plus جهت پخش روان صحنه های سریع
حتما بخوانید
سرنوشت کالاهای مرجوعی در دیجی‌کالا چه می‌شود؟

با عضویت در اشتراک گیم پس التیمیت شما علاوه بر اشتراک گیم پس، صاحب اشتراک EA PLAY و گلد نیز خواهید شد. پس میتوانید بازیهای تحت این اشتراکها را به صورت آنلاین نیز در اختیار داشته باشید. لازم به ذکر است که لیست بازیهای موجود در گیم پس در حال تغییر است. تعدادی از بازیهای قدیمی از آنها حذف شده و سری بازیهای جدید و آپدیت به لیست اضافه خواهد شد. پس شما همیشه بازیهای روز را در دسترس خواهید داشت. با توجه به هزینههای کم، نباید اقدام به خرید اشتراکهای ارزان قیمت از این سرویس نمود. چرا که سریال نامبر کنسول شما در صورتی که به عنوان یک متقلب ثبت شود، موجب بن شدن کنسول و بلوکه شدن اکانت شما خواهد شد. گیم پس آلتیمیت ۱۲ ماهه : برای استفاده از کد گیم پس آلتیمیت ۱۲ ماهه شما طبق قوانین مایکروسافت نباید گیم پس آلتیمیت فعالی روی اکانت خود داشته باشید. باید تایم گیم پس آلتیمیت شما به اتمام رسیده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید