آیا تلویزیونهای هوشمند سامسونگ به اندروید تیوی و گوگل تیوی مجهز میشوند؟

سخنگوی سامسونگ در ادامه گفت: تایزن همچنان پلتفرم تلویزیونهای هوشمند سامسونگ باقی خواهد ماند. سامسونگ سیستم عامل بیش از ۱۰۰ میلیون تلویزیون هوشمند در سراسر جهان است که بدین ترتیب با پُر استفاده ترین OS کلاس تلویزیون در جهان روبرو هستیم. سامسونگ تلاشهای بسیاری را برای توسعه این سیستم عامل به کار گرفته و تا حدودی پای تعصب و سرمایه گذاری نیز در میان است. در سال ۲۰۱۹ سامسونگ اعلام کرد که دیگر کمپانیهای سازنده تلویزیون نیز میتوانند از Tizen در تلویزیونهای هوشمند خود استفاده کنند؛ با این وجود تا کنون هیچ یک از کمپانیها به این دعوت واکنشی نشان ندادهاند. یکی از دلایل این مسئله میتواند تبلیغات ضعیف سامسونگ در زمینه تایزن باشد. سامسونگ در نظر داشت تا تایزن را به صورت هماهنگ در گجت و محصولات بسیاری مورد استفاده قرار دهد. با این وجود این طرح به دلایلی محدود شده و در حال حاضر تلویزیونهای هوشمند این کمپانی بیشترین استفاده کننده از تایزن هستند.

برنامه پخش ممکن است با توجه به منطقه متفاوت باشد.

«صدا با خروجی چندگانه» این انعطافپذیری را به شما میدهد که خروجی صدای تلویزیون را هنگام متصل بودن هدفونهای بلوتوث به آن، پیکربندی کنید. میتوانید انتخاب کنید که صدا مستقیماً به چند دستگاه با کنترل صدای جداگانه هدایت شود. اگر یکی از اعضای خانواده شما مشکلات شنوایی دارد و نیاز به گوش کردن از طریق هدفون خودش را دارد، قابلیت «صدا با خروجی چندگانه» بدون غیرفعال کردن خودکار صدا از بلندگوهای تلویزیون، انجام این کار را ممکن میسازد. زیرنویسها تقریباً برای همه برنامههای تلویزیونی بریتانیا ارائه میشوند. گفتگو بهصورت تصویری بهعنوان متن در صفحه تلویزیون نمایش داده میشود. برنامه پخش ممکن است با توجه به منطقه متفاوت باشد. موجود بودن سرویسهای زیرنویس ممکن است با توجه به شرایط شرکت پخش متفاوت باشد. «زوم زبان اشاره» بهطور خودکار ناحیه زبان اشاره برای افراد دارای نقص شنوایی را تشخیص میدهد و بزرگ میکند. میتوانید ناحیه زبان اشاره را مشخص کنید و میزان بزرگنمایی را تنظیم کنید. همچنین، بینندگان با نقص بینایی میتوانند از این عملکرد برای بزرگنمایی روی ناحیهای مشخص استفاده کنند. یک دکمه کنترل از راه دور را فشار دهید و نگه دارید تا کارکرد پیوسته انجام شود و سرعت کاهش یابد. این قابلیت برای کاهش سرعت کارکرد پیوسته کانال/میزان صدا یا کاهش سرعت جابهجایی موارد در فهرست افقی یا عمودی مفید است. میانبرهای دسترسیپذیری راهی آسان و تکلمسی برای دسترسی به منوی روی صفحه است که به شما امکان میدهد وضعیت قابلیتهای دسترسیپذیری به تلویزیون را مشاهده یا تنظیم کنید. میتوانید اکثر قابلیتهای دسترسیپذیری به تلویزیون را در «کنترل از راه دور هوشمند» یا از «منوی دسترسیپذیری» در «تنظیمات سیستم» فعالسازی کنید.

حتما بخوانید
معرفی برند برویل؛ تاریخچه، موفقیت‌ها و محصولات باکیفیت آن

تلویزیون سامسونگ ال ای دی

تلویزیونهای هوشمند میتوانند از طریق ویژگی WiFi Direct به آسانی به گوشی وصل شوند. اگر می خواهید موبایل خود را به صورت بی سیم به تلویزیون هوشمند وصل کنید، کافیست نرم افزارهای کمکی مانند iMediaShare را روی تلفن همراه خود نصب کنید. اندروید باکس ویژگیهای یک تلویزیون هوشمند را به دستگاهتان میدهد که یکی از این قابلیتها اتصال به تلفن همراه است. البته حتما چک کنید که مدل اندروید باکسی که مد نظر دارید این قابلیت را پشتیبانی کند. در نهایت به کمک اسمارت باکس به راحتی صفحه گوشی خود را که قابلیت میرورینگ/مانیتورینگ دارد در تلویزیون میبینید. دانگلهای گوناگونی در بازار وجود دارد که تنها قابلیت آنها اتصال موبایل به تلویزیون است. دانگلها شبیه یک فلش مموری هستند که با وصل کردن آنها به پورت HDMI تلویزیون، محتوای گوشی یا تبلت خود را میتوانید به صورت بیسیم روی صفحه تلویزیون مشاهده کنید. در نظر داشته باشید که برای انجام این کار، تلفن همراهتان باید از ویژگی میرورینگ/مانیتورینگ پشتیبانی کند.

برخورداری از پردازشگر تصویر کریستال با پردازش تصاویر و افزایش کیفیت آنها به بهبود رنگها و کنتراست تصاویر میپردازد و در نهایت صحنه های واقعی و شفافی را ارائه میدهد. تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ TU7000 به فناوری HDR مجهز شده است و جزییات دقیقی را از صحنه ها نمایش میدهد. تلویزیون فورکی TU7000 به کمک فناوری ارتقاء کنتراست یا Contrast Enhancer باعث می شود محتوای HDR را با بیشترین کنتراست ممکن مشاهده کرده و جزئیات بیشتری را در نقاط تاریک و روشن مشاهده کنید. این تلویزیون به فناوری PurColor مجهز شده است و با تولید رنگهای طبیعی در طیف گسترده تصاویر را به صورت واقعی نمایش خواهد داد. فناوری Digital Clean View در این تلویزیون برای از بین بردن نویز تصاویر استفاده شده است و با از بین بردن نویز، در نهایت صحنه هایی شفاف را مشاهده خواهید کرد. TU7000 سامسونگ از فناوری Auto Motion Plus برخوردار استت. این تکنولوژی باعث میشود تا تصاویر سریع و اکشن را کاملا روان و شفاف مشاهده کنید.

حتما بخوانید
این سیزده نقل قول های الهام بخش به شما کمک می کند زنده بمانید در قیمت تلویزیون سامسونگ اصل کره جهان

در خرید تلویزیون باید چه ویژگیهای مهمی مورد توجه قرار بگیرد. هنگام خرید تلویزیون باید به کیفیت صفحه نمایش، نوع صفحه نمایش، ابعاد تلویزیون و نوع سیستم صوتی توجه داشت. علاوه بر تمامی اینها
پشتیبانی از گیرنده داخلی نیز باید مورد توجه قرار بگیرد. هنگام خرید تلویزیون شما با انواع و اقسام تلویزیونهای خارجی و ایرانی روبرو خواهید بود. تلویزیون های زیبای ایرانی با توجه به اینکه تولید داخل هستند از قیمت پایین تری نیز برخوردارند. قیمت تلویزیون ایرانی ارزانتر و مقرون به صرفه تر میباشد. بسیاری از تلویزیونهای ایرانی نیز دارای قیمتهای متفاوتی هستند با توجه به اینکه تلویزیون چه قابلیت و امکاناتی دارد هوشمند هست یا نه. چه پنلی در آن به کار رفته است و در چه سایزی تولید شده است دارای قیمت متفاوت میباشد. همچنین برخی از تلویزیونها هستند که قطعات به کار رفته در آنها وارداتی میباشد به همین دلیل در قیمت تلویزیون تاثیر گذار خواهد بود.

همچنین امکان جدا کردن پایه ها و نصب تلویزیون بر روی دیوار با کمک براکت های مخصوص وجود دارد که یک محیط سینمایی جذاب پدید می آید. تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ مدل AU8000 جزء نمایشگرهای کریستال قرار گرفته که به نسبت ال ای دی های معمولی کیفیت تصویر بالاتری به همراه طیف گسترده ای از آنها را ارائه می دهد. این تکنولوژی به معنای محدوده دینامیکی بالا با بالا بردن سطح کنتراست تصاویر خیره کننده و کاملاً زنده و طبیعی ارائه می دهد. با کمک این تکنولوژی نور پس زمینه تنظیم شده و تصاویر عالی ارائه می گردد. این تکنولوژی موجب بهبود کنتراست تصاویر شده و صحنه های عمیق و رنگ های غنی را ارائه می دهد و در گسترش زاویه دید نیز موثر است. پروژه تمامی صحنه های کیفیت پایین را بهبود بخشید و سپس آنها را در حد تصاویر ۴k پخش می کند. این تکنولوژی برای محتواهای سریع مانند فیلم های اکشن یا بازی های کامپیوتری کاربرد دارند که نرخ به روز رسانی فریم ها را افزایش می دهد.

حتما بخوانید
اندروید ۱۳ یکی از بدترین مشکلات اندروید ۱۲ را حل می‌کند

قیمت تلویزیون سامسونگ اصل کره

تلویزیون های Serif سامسونگ با کیفیت سینمایی ۴K ، تکنولوژی QLED و NFC بهترین و به روز ترین امکانات را در اختیار شما قرار می دهد. تلویزیون Sero سامسونگ با هدف به حداکثر رساندن تجربه کاربر در تماشای انواع مختلف محتوا طراحی و ساخته شده است. تلویزیون Sero اولین تلویزیون چرخان در جهان است که به شما اجازه می دهد تصاویر را هم در حالت افقی و هم عمودی تماشا کنید. تلویزیونTerrace به طور ویژه برای تماشای تلویزیون در فضای خارج از منزل طراحی شده است. این تلویزیون تصاویر را با روشنایی بسیار بالا Ultra Bright و کیفیت تصویر ۴K QLED نمایش می دهد. تلویزیونTerrace به علت داشتن تکنولوژی ضد انعکاس anti-reflection و روشنایی فوق العاده ۲ هزار نیت، برای تماشای تلویزیون در هر فضایی، حتی فضای خارج از منزل، ایده آل است. اگر به دنبال یک تلویزیون با کیفیت تصویر، رنگ و کنتراست نفسگیر هستید، تلویزیون های ۴K و تلویزیون های ۸k سامسونگ به لطف فناوری های Neo QLED و QLED شما را ناامید نخواهند کرد.

روزنامهها · کتابها ·

این نوع صفحه نمایش برای فیلمهای پرتحرک و حرکات سریع و روان مناسب هستند زیرا پیکسلهای نمایشگر امولد با سرعتی معادل ۳ برابر سرعت فیلمهای معمولی خاموش و روشن میشوند. این بخش به هیچ منبع و مرجعی استناد نمیکند. لطفاً با افزودن یادکرد به منابع قابل اعتماد برطبق اصول تأییدپذیری و شیوهنامهٔ ارجاع به منابع، به بهبود این بخش کمک کنید. مطالب بدون منبع را میتوان به چالش کشید و حذف کرد. یافتن منابع: “امولد” – اخبار · روزنامهها · کتابها · ↑ Lee, Hyunkoo; Park, Insun; Kwak, Jeonghun; Yoon, Do Y.; Kallmann, فروشگاه مولودی مال Changhee Lee (2010). “Improvement of electron injection in inverted bottom-emission blue phosphorescent organic light emitting diodes using zinc oxide nanoparticles”. Applied Physics Letters. 96 (15): 153306. Bibcode:2010ApPhL..96o3306L. ↑ Kim, Yang Wan; Kwak, Won Kyu; Lee, Jae Yong; Choi, Wong Sik; Lee, Ki Yong; Kim, Sung Chul; Yoo, سایز های تلویزیون Eui Jin (2009). “۴۰ Inch FHD AM-OLED Display with IR Drop Compensation Pixel Circuit”.

  • لباسشویی بوش
  • تلویزیون هایسنس
  • حالت تصویر فیلم یا Film Mode مناسب برای تماشای فیلم
  • سپس برنامه مرورگر را انتخاب و نصب نمایید
  • قابلیت Sound Mirroring
  • دارای قابلیت App Casting
  • آذری جهرمی
حتما بخوانید
هشت بزرگترین کولر گازی اشتباهات احتمالاً می‌توانید به سادگی دور از

در ایران است که در چهارم مهر ۱۳۲۴ در شهر تهران بنیانگذاری شد. این باشگاه تا پیش از انقلاب ۱۳۵۷ در ابتدا دوچرخهسواران و سپس تاج نام داشت. استقلال با کسب ۳۸ عنوان قهرمانی رسمی در جامهای قارهای، کشوری و استانی (بالاترین سطح) پرافتخارترین باشگاه تاریخ فوتبال ایران محسوب میشود. استقلال به عنوان یکی از قدیمیترین و کهنترین باشگاههای فوتبال ایران شناخته میشود. آنها بازیهای خانگی خود را در ورزشگاه آزادی در غرب تهران انجام میدهد. این باشگاه در حال حاضر در لیگ برتر ایران و جام حذفی ایران شرکت میکند و کهنترین تیم هر دوی این جامها است. رقبای اصلی استقلال در این دو جام، تیمهای پرسپولیس از تهران و سپاهان از اصفهان هستند. استقلال با ده قهرمانی، دومین تیم پرافتخار لیگهای فوتبال ایران و با هفت قهرمانی پرافتخارترین تیم جام حذفی ایران است. در آسیا، استقلال نخستین باشگاه ایرانی است که به جام قهرمانی باشگاههای این قارهٔ دست پیدا کردهاست. استقلال تا به امروز در لیگ قهرمانان آسیا، ۲ عنوان قهرمانی در سالهای ۱۳۴۹ (۱۹۷۰ میلادی) و ۷۰-۱۳۶۹ (۹۱-۱۹۹۰ میلادی)، ۲ جایگاه نایب قهرمانی در سالهای ۱۳۷۰ (۱۹۹۱ میلادی) و ۷۸-۱۳۷۷ (۹۹-۱۹۹۸ میلادی) و ۳ مقام سومی کسب کردهاست.

  • انواع حسگرها
  • وضوح تصویر ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسل
  • قابلیت پخش محتوای ۳۶۰ درجه
  • پشتیبانی از ۳۶۰ Camera
  • هارد اکسترنال

به طور کلی تلویزیون های ۴K کیفیت تصویر ۴ برابر بهتری نسبت به تلویزیون های Full HD ارائه می دهند و ارزش خرید بیشتری دارند. سامسونگ در تلویزیون های ۲۰۲۰ ارزان قیمت خود از تکنولوژی کریستال استفاده نموده است. تکنولوژی کریستال به کمک تکنولوژی Dynamic Crystal Display نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی طیف رنگ های گسترده تری را تولید می کند و باعث واقعی تر شدن تصاویر بخصوص محتوای HDR می شود. تلویزیون کریستالی سامسونگ ۵۵TU8500 نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی حجم رنگ بیشتری را نیز نمایش می دهد به همین دلیل تصاویر با عمق بیشتری در این تلویزیون نمایش پیدا می کنند. تلویزیون های کریستالی سامسونگ مجهز به پردازشگر جدید سامسونگ یعنی Crystal Processor 4K هستند و محتوای ۴K را با کیفیت بسیار خوبی تولید و نمایش می دهد. تکنولوژی کریستال در این تلویزیون ها باعث شده تا طراحی تلویزیون نیز بهتر شده و حاشیه های صفحه نمایش آنها بسیار ناچیز شود.

حتما بخوانید
۱۷ ایده‌ی جذاب برای داشتن یک کتابخانه‌ی خانگی زیبا

تلویزیون سامسونگ اصل

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از تلویزیون خرید سامسونگ دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید