آنچه باید از معلمان خود درباره تلویزیون سامسونگ می پرسیدید

شرکت سامسونگ به عنوان یکی از بهترین برندهای فعال در حوزه تولید لوازم خانگی شناخته می شود و همین موضوع باعث شده تا شاهد تولید محصولات گوناگونی توسط تلویزیون سامسونگ ال ای دی این برند باشیم. افرادی که قصد خرید یک تلویزیون را دارند و به دنبال یک محصول با کیفیت و حرفه ای هستند عموما از بین شرکت های مختلف به سراغ تلویزیون سامسونگ رفته و این دسته از محصولات را خریداری می کنند. سوال بسیار مهمی این است که چگونه می توان اقدام به خرید تلویزیون سامسونگ با قیمت منصفانه کرد؟ حالا پس از آن که نوسانات قیمت دلار به حد قابل قبولی کاهش پیدا کرده، یکی از سوالات بسیار این مهم است که به منظور خرید تلویزیون سامسونگ با قیمت منصفانه باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟ در همین راستا اگر بخواهیم یکی از این فروشگاه ها را به شما معرفی کنیم، می توان به کرج کالا اشاره کرد. این فروشگاه تلاش کرده تا محصولات خود را با کیفیت و همچنین با قیمت منصفانه و مقرون به صرفه به بازار عرضه کند. شما می توانید از طریق کرج کالا تلویزیون مورد نظر خود را از شرکت سامسونگ به راحتی خریداری کنید. در این بین مسئله بسیار مهم این است که به منظور خرید یک تلویزیون سامسونگ با کیفیت و متناسب با بودجه خود لازم است تا نیاز سنجی دقیقی داشته باشید. به عنوان مثال اگر برای شما کیفیت ۴K تلویزیون اهمیتی ندارد نیازی نیست تا به سراغ تلویزیون سامسونگ ۴K رفته و این دسته از محصولات خریداری کنید. از این طریق شما می توانید در هزینه های خود به طرز چشمگیری صرفه جویی کنید.

  • تلویزیون تصویر دارد اما صدا قطع شده است
  • پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا (Amazon Alexa)
  • (Surround Mode) حالت فراگیر صدا : ULTRA Surround
  • پشتیبانی از ویژگی ConnectShare جهت اتصال هارد و USB نسخه ۲٫۰
  • خروجی صدای دیجیتال اپتیکال
  • فناوری Auto Motion Plus
  • برخورداری از ریموت کنترل هوشمند

۱. دکمه کانال را برای بیش از ۱ ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا به فهرست کانال دسترسی پیدا کنید. ۲. ویرایش کانال ها “Edit Channels” را انتخاب کنید. با دنبال کردن مراحل زیر میتوانید کانالی را که در تلویزیون سامسونگ ذخیره شده است حذف یا بازیابی کنید. ۱. کانالی را که می خواهید حذف کنید انتخاب کنید. ۲. پس از انتخاب کانال، حذف را فشار دهید تا کانال حذف شود. برای بازیابی یک کانال، به صفحه ویرایش کانالها بروید، یک کانال حذف شده را انتخاب کنید، سپس دکمه بازیابی “Restore ” را فشار دهید. ۱. از صفحه ویرایش کانال ها، کانالی را که می خواهید قفل کنید انتخاب کنید. ۲. دکمه قفل را فشار دهید و یک پین وارد کنید تا دسترسی به کانال های خاصی را که نیاز به راهنمایی والدین دارند محدود کنید. ۳. برای محدود کردن کانال، قفل را فشار دهید. ۴. کانال های قفل شده یک نماد قفل را نشان می دهند و فقط با وارد کردن پین می توان به آنها دسترسی داشت.

حتما بخوانید
معرفی امکانات تلویزیون‌های TCL

بیایید یوتیوب را به عنوان مثال در نظر بگیریم.

نکته: برای متوقف کردن انعکاس آیفون به تلویزیون، Control Center را دوباره باز کنید و روی نماد Screen Mirror ضربه بزنید. دکمه Stop Mirroring را فشار دهید. اگر نمیخواهید کل صفحه آیفون خود را به تلویزیون منعکس کنید، میتوانید به سادگی محتوا را از برنامههای پشتیبانیشده مانند YouTube، Photos، Google Photos و غیره با استفاده از ویژگی AirPlay به تلویزیون هوشمند سامسونگ خود ارسال کنید. توجه: این ویژگی فقط در تلویزیون های سامسونگ که از AirPlay پشتیبانی می کنند کار می کند. برنامه آیفونی را که میخواهید در تلویزیون هوشمند سامسونگ پخش کنید، باز کنید. بیایید یوتیوب را به عنوان مثال در نظر بگیریم. ویدیویی را که می خواهید در تلویزیون پخش تلویزیون سامسونگ بانه قیمت شود باز کنید. روی نماد Cast در بالا ضربه بزنید و تلویزیون سامسونگ خود را از لیست دستگاه ها انتخاب کنید. تودر برخی از برنامهها، مانند Apple Photos، نماد Cast را مستقیماً نمیبینید. باید روی نماد اشتراک گذاری در برنامه ضربه بزنید و AirPlay را از تب اشتراک گذاری انتخاب کنید.

قیمت تلویزیون سامسونگ Tu8000 55 دیجی کالا

تعمیرات آریان سرویس در کمترین زمان ممکن این مشکل را برطرف می نماید . در این مواقع اول بررسی کنید که آیا تلویزیون روشن است یا خیر ؟ سپس دکمه منو یا Home را روی کنترل فشار دهید و چک کنید تصویر منو(menu) ظاهر میگردد یا خیر ؟ در مرحله بعد چک کنید آیا دستگاه در ورودی دیگر تصویر دارد؟ گاهی اوقات ممکن است گزینه صرفه جویی در مصرف برق روی حالت ( نمایشگر خاموش ) باشد که با زدن یکی از دکمه ها تصویر مجدد نمایش داده میشود . اگر کماکان تلویزیون تصویر نداشت سریعا نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید . اصلیترین دلیل در این بخش میتواند مربوط به بک لایت یا پنل تلویزیون باشد . مطالعه مقاله ” دلایل نداشتن تصویر تلویزیون سامسونگ ” کمک می کند اطلاعات کامل تری را درباره این قطعه بدست آورید . حالت نهایی خرابی بک لایت در تلویزیون سیاه شدن کامل تصویر است.

حتما بخوانید
بررسی متر لیزری بوش GLM 120 C؛ گران‌قیمت و مناسب حرفه‌ای‌ها

خرید تلویزیون سامسونگ

حالا با ضرب این عدد در ۰.۰۲۵۴ به عدد ۲.۲۸ می رسیم که فاصله ایده شما از تلویزیون خواهد بود. همانطور که می بینید، برای تلویزیونی با اندازه ۷۵ اینچ، فاصله ای نهایتا ۳ متری کافیست. به همین دلیل در خرید تلویزیون سامسونگ، از خرید تلویزیون های بزرگ به دلیل محدودیت سالن منزل و یا محل کار خود نترسید. جدول زیر برای راحتی شما تهیه شده است که در آن فاصله ایده آل تلویزیون از نشیمن در دو حالت تماشای فیلم و تماشای تلویزیون ارائه شده است. سامسونگ در کنار شرکت هایی همچون ال جی یکی از پیشگامان تولید فناوری های جدید صفحه نمایش بوده است. این روند در طول ۲۳ سال گذشته، در تولیدات شرکت سامسونگ قابل مشاهده است. در حال حاضر تلویزیون های اصلی و پر فروش سامسونگ در بازار ایران بر پایه ۳ فناوری عرضه می شوند. تلویزیون های LCD که قدیمی ترین فناوری سامسونگ در میان این سه دست است. تلویزیون های LED که فناوری تقریباً مشابهی با تلویزیون های LCD دارند با این تفاوت که بر تولید روشنایی در این آنها، از لامپ های LED استفاده شده است.

ده راه برای شروع فوری فروش تلویزیون سامسونگ

طراحی جدید، کیفیت تصویر چشمگیر و قابلیتهای گیمینگ عالی از جمله نقاط قوت و مواردی همچون عدم پشتیبانی از دالبی ویژن و میزان روشنایی محدود از جمله نقاط ضعف AU9000 به شمار میآید. این تلویزیون سامسونگ در سایزهای ۴۳ تا ۷۵ روانه بازار شده که از قیمت مناسبی هم نسبت به سایر برندهای مطرح برخوردار هستند. البته این تلویزیون به لطف پردازنده کریستالی و سرعت رفرش ۱۲۰ هرتزی خود نیز عملکرد مناسبی در ارتقای تصاویر خواهد داشت که در این بخش باید به آن اشاره میشد. AU7000 یکی از تلویزیونهای کمپانی سامسونگ در سال ۲۰۲۱ بوده که دارای پنل VA با کیفیت تصویر ۴K و رزولوشن ۳۸۴۰x۲۱۶۰ است، که محتواها را با سرعت رفرش ۶۰ هرتز برای شما به تصویر خواهد کشید. تلویزیون AU7000 از درگاههای ارتباطی کمتری نسبت به AU8000 برخوردار بوده و کاربر قادر است تنها از سه درگاه HDMI و یک درگاه USB بهرهمند شود، که این مقدار کم USB شاید گاهی اوقات کاربر را با مشکل مواجه کند.

حتما بخوانید
راهکار درمان سردرد از تلویزیون سامسونگ

شاخص‌ها شما در تلویزیون سامسونگ حیرت‌انگیز

همانگونه که میتوان
ید صفحه نمایش گوشی خود را سفارشیسازی کنید، صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ نیز قابل تنظیم است. آیا فکر کردهاید که چرا تصاویر در تلویزیون فروشگاهها بسیار واضح و روشن هستند اما وقتی آنها را در خانه روشن میکنید به آن خوبی به نظر نمیرسند؟ دلیل این مشکل غیر از کیفیت محتوای در حال پخش، میتواند به تنظیمات تلویزیون شما مرتبط باشد. در تلویزیون به بخش تنظیمات بروید و از قسمت Picture گزینه Expert Settings را انتخاب کنید. تنظیمات صفحه نمایش مانند روشنایی، وضوح، کنتراست و رنگ قابل تنظیم هستند. اگر حوصله کلنجار رفتن با تنظیمات را ندارید از حالتهای پیشفرض استفاده کنید.حالت داینامیک اجازه میدهد تا محتوا در طول روز یا در اتاقهای پرنور هم واضح دیده شود. حالت استاندارد تنظیم پیشفرض است و روشنایی ثابتی را با بهینهسازی مصرف انرژی ارائه میدهد. حالت Natural تغییرات روشنایی هر صحنه از ویدیو را تشخیص میدهد و آن را کم یا زیاد میکند.

وظیفه اصلی پردازش تصویر و ارائه هوشمند بهترین خروجی را پردازنده اختصاصی Neural Quantum 4K در قلب این تلویزیون سامسونگ برعهده دارد. وجود فناوری کوانتوم دات در تلویزیون QN95B سبب شده تا ما با پوشش ۱۰۰ درصدی رنگ در سراسر تلویزیون روبهرو باشیم و تلفیق تکنولوژیهای متعدد HDR هم در هر چه واقعگراتر کردن تصاویر کمک شایانی کرده است. این تلویزیون به صفحهنمایشی به پنل VA و نور پسزمینه Edge LED مجهز است که از فناوریهای استاندارد HDR (به غیر از Dolby Vision HDR) پشتیبانی میکند. از دیگر امکانات این تلویزیون میتوان به وجود دو کنترلر از راه دور و کنترل صوتی اشاره کرد. همچنین تلویزیون BU8500 به پردازنده کریستال ۴K اختصاصی سامسونگ مجهز است که کار خود را در نمایش محتوای ۴K و ارتقا وضوح پایینتر به ۴K یا همان Upscaling را به خوبی انجام میدهد. در نهایت اگر به دنبال مقرونبهصرفهترین تلویزیون استاندارد و خوشکیفیت از برند سامسونگ هستید، تلویزیون BU8500 یکی از بهترین گزینههای شما خواهد بود. یکی از پرفروشترین تلویزیونهای حال حاضر سامسونگ در بازار ایران، مدل NU7900 از سری ۷ اسمارت است.

حتما بخوانید
نقد و بررسی گوشت‌کوب برقی، همزن، خرد کن و غذاساز بلانتون غذاساز بلانتون چه کاربردهایی دارد؟

۶ مسائل می‌خواهم اگر می‌خواهم شروع دوباره تلویزیون سامسونگ

عرض سلام و خسته نباشید ، شما پنل تلویزیون ال ای دی سامسونگ رو موجود دارین ؟ سلام دوست گرامی ، جهت استعلام قطعات تلویزیون ال ای دی سامسونگ با شماره تلفن های انتهای همین صفحه تماس بگیرید . وقتتون بخیر ، ببخشید من یک سوالی دارم ممونم میشم راهنماییم بفرمایید ، تلویزیون ال ای دی سامسونگ دارم یکدفعه تصویر قطع شد ولی صدا هست هنوز ، ایرادش چیه ؟ سلام دوست گرامی ، قطع شدن ناگهانی تصویر تلویزیون ال ای دی سامسونگ می تواند دلایل مختلفی داشته باشد . ما در این مقاله به طور کامل در مورد علل صدا داشتن و تصویر نداشتن تلویزیون ال ای دی سامسونگ صحبت کردیم . با سلام ، تلویزیون ال ای دی سامسنگ دارم ، صفحه تلویزیون خاموش شد ولی چراغ دستگاه روشنه ، هرچی با کنترل میزنیم روشن نمیشه ، مشکل چیه ؟ لطفا راهنمایی بفرمایید . سلام دوست گرامی ، مشکل از برد مین می باشد و باید دستگاه شما توسط تعمیرکار تلویزیون سامسونگ تعمیر شود .

  • Input Signal Plus را انتخاب کنید
  • فناوری Dialog Enhancement و تولید صدای شفاف دیالوگها
  • در قدم بعد گزینه پشتیبانی (Support) را انتخاب کنید
  • دارای کنترل از راه دور هوشمند سامسونگ

۵. برای باز کردن قفل یک کانال، به صفحه ویرایش کانال ها بروید و یک کانال قفل شده را انتخاب کنید، سپس دکمه باز کردن قفل را فشار دهید و پین خود را وارد کنید. ۱. از صفحه ویرایش کانال ها، دکمه سمت چپ روی کنترل از راه دور را فشار داده و یک لیست علاقه مندی ها را انتخاب کنید. ۲. دکمه سمت راست روی کنترل از راه دور را فشار دهید تا گزینه Add Channels را انتخاب کنید. ۳. از لیست کانال، کانال هایی را که می خواهید اضافه کنید انتخاب کنید. ۴. برای ذخیره کانال های انتخاب شده در لیست علاقه مندی ها، افزودن را فشار دهید. کانالهایی که به موارد دلخواه اضافه میشوند، نماد ♥ را در لیست کانال نشان میدهند. چگونه برنامه ای را در تلویزیون سامسونگ نصب کنیم؟ دکمه Home را روی کنترل از راه دور هوشمند فشار دهید، سپس به Apps بروید. یک برنامه را برای نصب انتخاب کنید، دکمه انتخاب را فشار دهید، سپس به صفحه moloudimall اطلاعات دقیق بروید.

حتما بخوانید
۸ نکته‌ که پیش از خرید ماشین ظرفشویی باید بدانید (معرفی پرفروش‌های بازار)

چگونه ۹ چیزها روش شما را تغییر می‌دهند تلویزیون سامسونگ

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از انواع مدل های تلویزیون سامسونگ دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید