آموزش نصب فیلیمو روی تلویزیون سامسونگ و ال جی

اگر از تلویزیون هوشمند استفاده نمیکنید ولی به استفاده از این برنامه علاقه مند هستید نگران نباشید زیرا با روشهایی که در ادامه آموزش داده شدهاند راهحلی برای این موضوع نیز وجود دارد. برای نصب اپلیکیشن اندروید تی وی فیلیمو روی تلویزیون هوشمند مراحل زیر را انجام دهید. ۱. به صفحه home تلویزیون بروید و اینترنت تلویزیون را روشن کنید. ۲. سپس گزینه برنامهها را انتخاب کنید. ۳. اپلیکیشن پلی استور را باز کنید. ۴. روی علامت ذره بین بزنید و فیلیمو را سرچ کنید. ۵. منتظر بمانید تا دانلود و نصب برنامه کامل شود. ۶. گزینه open تلویزیون سامسونگ قیمت به روز را انتخاب کنید. ۷. وارد حساب کاربری خود در فیلیمو بشوید. لازمه میرور کردن صفحه گوشی اندروید بر روی تلویزیون هوشمند و تماشای فیلیمو از این طریق انجام مراحلی است که در ادامه آموزش داده شدهاند. همچنین لازم به ذکر است که این قابلیت در گوشی سامسونگ با نام smart view در گوشی شیائومی wireless display در گوشی ال جی cast و در گوشی هوآوی wireless projection شناخته میشوند.

  • رزولوشن: ۴K
  • فناوری FreeSync Premium مخصوص دستگاه هایی با پردازشگر AMD
  • خوانا بنویسید
  • پشتیبانی از جدول پخش برنامه ها یا EPG

تلویزیونهای سامسونگ با مدلهای گوناگون و طراحهای متنوع طراحی و تولید شده است. برای خرید اقساطی تلویزیون samsung به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. نحوه مشاهده تلویزیون خود را تغییر دهید! میراث سامسونگ، با نوآوریهای تغییر دهنده بازی، محدودیتهای موجود در تصویر و صدا را افزایش میدهد و پیشرفتهای فردا را به تلویزیونهای امروز میرساند. تلویزیونهای بسیار پیشرفتهای که اتاق نشیمن شما را به سینما و حیاط پشتی شما را به استادیوم یا به هر هنری تبدیل میکند. این کار، با ترکیب چندین فناوری برجسته خواهد شد. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون samsung در قسطی کلاب فراهم شده است. بسیار واقعی ولی غیر واقعی! جدیدترین و پیشرفتهترین صنایع را برای تماشای شما ساخته، بلکه راه زندگی شما را پیشرفته کرده است. با وضوح تصویر ۸K بسیار واقعی اما غیر واقعی مشاهده کنید. طراحی پیشگامانه حاشیه بینهایت تا وضوح واقعی، چیزی فراتر از یک صفحه نمایش است.

حتما بخوانید
۶ غول فناوری که در بازار گوشی‌ هوشمند شکست خوردند

اگر در تهران زندگی می کنید. احتمالاً برای خرید تلویزیون به خیابان جمهوری سر خواهید زد. اینجاست که داستان تازه شروع می شود. برندهای مختلف با ادعاهای خاص خود و البته که با قیمت های قشنگ و بالای خودشان. اما واقعاً چه باید کرد؟ کدام برند بهتر است؟ کیفیت پخش سه بعدی کدام یک لذت بخش تر است و در حالت کلی بهتر است چقدر خرج کنیم؟ با من همراه باشید تا در ادامه ببینیم می توانیم پاسخ این سوالات را بیابیم یا نه؟ سامسونگ و ال جی بیشترین حضور را در بازار ایران دارند. در کنار آنها می توان برندهای سونی و شارپ و پاناسونیک را هم دید که از برندهای ژاپنی هستند و در آخر ایکس ویژن که با پنل کره ای و در ایران ساخته می شود. کدام برند بهتر است؟ مطمئناً با ورود به بازار متوجه خواهید شد که چرا این دو برند را اول از همه با هم مقایسه می کنم.

تلویزیون سامسونگ اصل

سامسونگ در این تلویزیون از صفحه نمایش نسل جدید Neo QLED استفاده کرده که نسبت کنتراست مطلوبتری نسبت به QLED ها دارد و تا حدودی بهتر شده است. هچنین سامسونگ در این تلویزیون از آخرین نسل از رابط کاربری تایزن استفاده کرده که نسخه ۶.۵ آن است. این نسخه بسیار سریعتر و فضای کمتری را نسبت به گذشته اشغال کرده و میتواند عملکرد بهتری را در اختیار کاربر قرار دهد. همچنین صدا در این تلویزیون به شکل بسیار قدرتمندی در ۶ کانال صوتی با توانی بالغ بر ۹۰ وات صدا ارائه میگردد، که به راحتی میتواند محدوده صوتی وسیعی را تحت پوشش خودش قرار دهد. همچنین شما میتواند با استفاده از درگاههای HDMI2.1 در این تلویزیون به راحتی بالاترین نرخ نوسازی در تصویر را دریافت کنید و از اتصال کنسولهای بازی به این تلویزیون نهایت لذت و استفاده را ببرید. QN800B از تلویزیونهای فوقالعادهای است که به جرات میتوان گفت در طراحی مانند سایر تلویزیونهای سری QN از ظاهری فوقالعاده زیبا و استایل بینظیر بر خوردار است.

حتما بخوانید
بهترین استراتژی برای کولر گازی آشکار شد

تلویزیون سامسونگ ال جی

سامسونگ برای بهبود کنتراست تصاویر از تکنولوژی Mega Contrast در این تلویزیون استفاده نموده است و عملکرد آن نیز به نسبت خوب است. همچنین این تلویزیون برای کنترل نور پس زمینه و ایجاد کنتراست تصویر بیشتر از تکنولوژی Micro Dimming Pro نیز برخوردار است. همچنین به کمک تکنولوژی Contrast Enhancer کنتراست تصاویر را بهبود نیز می دهد. تلویزیون HD سامسونگ T5300 دارای تکنولوژی PurColor می باشد و توانایی نمایش طیف گسترده ای از رنگ ها را دارد. تلویزیون ال ای دی سامسونگ T5300 دارای تکنولوژی Ultra Clean View است و نویز تصاویر را از بین می برد تا شاهد تصاویر با کیفیتی مولودی مال باشید. تلویزیون ۳۲T5300 دارای سیستم صوتی ۲ کاناله است و بلندگوهای آن در مجموع از توان خروجی ۱۰ وات برخوردار است که برای یک تلویزیون ۳۲ اینچ مناسب است. سامسونگ به کمک تکنولوژی Dolby Digital Plus کیفیت صدای خروجی تلویزیون را بهبود می بخشد. این تلویزیون دارای قابلیت Multiroom Link است و به شما اجازه می دهد تا آهنگ های خود را از بلندگوهای مختلفی که در یک شبکه وایفای وجود دارند، پخش نمایید.

کنترل تلویزیون سامسونگ

واژه «Sonus» در لاتین شبیه کلمات «Sound» به معنی صدا و «Sonic» به معنی صوتی است. «Sonny» هم بهمعنای پسربچه است؛ که ترکیب این کلمات در واژه سونی گروهی کوچک از جوانان پرانرژی را که علاقه زیادی برای ایدههای جدید و پیشرفت دارند، معرفی میکرد. در آن زمان که یک شرکت ژاپنی برای نام خود به حروف لاتین متوسل شود و از علایم و اشکال محلی استفاده نکند، اقدام عجیبی بود. تی.تی. کی از خدمات بانکی میتسویی بهره میبرد، که ترجیح میداد نامی هم چون «Sony Electronic Industries» یا «Sony Teletech» برای این شرکت انتخاب شود. اما موریتا نمیخواست نام این شرکت را با یک نوع صنعت خاص پیوند دهد و در نهایت هم ایبوکا و هم بانکدارها را با ایده خود موافق سازد. در سال ۱۹۵۸ این شرکت نام حقوقی «سونی» را برای خود انتخاب کرد که در هر زبانی به راحتی قابل خواندن و تلفظ است. اگر نخستین محصول تی.تی.

حتما بخوانید
محصولات محبوب از برند شیائومی در سال 2023

قیمت تلویزیون سامسونگ ۴۳

با این حال، این مشکلات به ندرت مشاهده میشوند و نمیتوان گفت که مشکلی در حین استفاده از این نمایشگرها برای کاربران بوجود خواه
د آمد. تمامیپنلهای OLED توسط شرکت LG Display تولید میشوند و اگر یک تلویزیون OLED سونی در منزلتان دارید، باید به خاطر تولید این پنلها قدردان الجی باشد. پنلهای QLED اما تکنولوژی اختصاصی توسعه دادهشده توسط شرکت سامسونگ است. این پنلها از یک فیلتر کوانتوم دات برای ارتقای رنگ و کنتراست استفاده میکند که این کار از طریق کم نور کردن مناطق انجام میشود تا کنترل بر روی تک تک پیکسلها. تلویزیونهای QLED از میزان روشنایی به مراتب بیشتری (هزاران نیت در برابر چندصد نیت) در مقایسه با تلویزیونهای OLED برخوردارند و میتوانند تصاویر روشن و تاریک بیشتری را در یک زمان به نمایش درآورند. در مجموع میتوان گفت که پنلهای OLED بیشتر برای تماشای ویدیوهایی با کیفیت بالا در محیطهای تاریک مناسباند و این در حالی است که تلویزیونهای سامسونگ، علیرغم عملکرد ضعیفتر در نمایش رنگها، از وضوح و روشنایی به مراتب بیشتری برخوردارند.

تفاوت تلویزیونهای با صفحهنمایش تخت و منحنی را در مقاله مقایسهی صفحهنمایش تخت و منحنی بهطور کامل در سایت نینا کالا مطالعه فرمایید. هر دو برند ال جی و سامسونگ در طراحی تلویزیونهای خود، هم از پایه وسط و هم از پایه دو طرف استفاده کردهاند. پایه وسط یعنی پایه در وسط تلویزیون و پایه دو طرف (پایه بغل) یعنی پایههای تلویزیون در دو طرف تلویزیون قرار دارند. هرکدام از تلویزیونهای برندهای ال جی و سامسونگ با هر نوع پایه، دارای طراحی و زیبایی خاص خود هستند. این امر بسته به سلیقه و نظر شما متفاوت است. این هم از توضیحی کلی درباره طراحی تلویزیونهای دو برند ال جی و سامسونگ. حال با ما در ادامه مقایسه تلویزیونهای ال جی و سامسونگ همراه باشید تا دیگر آپشنهای این دو برند را با هم مقایسه کنیم. از موارد مهم در خرید تلویزیون کیفیت تصویر آن است. جنس پنل طراحیشده در تلویزیونهای ال جی IPS و در تلویزیونهای سامسونگ VA است. زاویه دید در تلویزیونهای ال جی با پنل IPS بیشتر از زاویه دید در تلویزیونهای سامسونگ با پنل VA است؛ اما تلویزیونهای سامسونگ با پنل VA وضوح و کنتراست تصویر بیشتری نسبت به تلویزیونهای ال جی با پنل IPS دارند.

  1. پشتیبانی از نرم افزار SmartThings
  2. مشکلات یکنواختی
  3. نمایش همه محصولات دستگاه بخور
  4. دارای مرورگر اینترنت
  5. پشتیبانی از قابلیت HDMI-CEC
  6. PQI یا شاخص کیفیت تصویر برابر با ۲۱۰۰
  7. کنترل تلویزیون
حتما بخوانید
وقتی تلویزیون سامسونگ رقبا شیرین است

کارایی این فناوری به این صورت است که هر تصویر را به صورت پویا و خودکار تجزیه و تحلیل می کند که نتیجه ی آن افزایش حس عمق و رنگ است. همچنین با فناوری HDR نقاط روشن و تاریک هر تصویر را با در بهترین حالت ممکن مشاهده کنید. در کنار این قابلیت ها و کیفیت تصویر وجود پرداززنده ای قوی خالی از لطف نیست. سامسونگ این نمایشگر ۲۰۲۲ را به پردازنده ی کریستالی یا همان Crystal Processor 4K مجهز کرده است. دارای رفرش ریت ۶۰ هرتز می باشد که در کنار آن قابلیت Motion Xcelerator تصاویری که با سرعت فیلم برداری شده اند را به صورت روان و یکپارچه به نمایش در می آورد. وجود یک فناوری برای پردازش در هر تلویزیون جز ضروریات آن است تا هر تصویر را قبل از این که بر روی نمایشگر برود به طور کامل پردازش کند. پردازنده ی تلویزیون BU8500 سامسونگ، Crystal Processor 4K است.

قیمت تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد moloudimall.com لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید